Dit is Ty zijn moment met Alice. Beide hebben elkaar gezelschap af en toe nodig. Effe twee normale mensen onder elkaar. Alice hoeft Ty geen peptalk te geven en andersom is ook niet nodig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:05 schreef Jockari het volgende: Wat hebben sommige mannen met nagels lakken ? [ afbeelding ]
had deze of waar we nagels lakkenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:32 schreef zodeju het volgende:
Wat is Tom ook een dramaqueen.....maakt er heel wat spannends van door te zeggen dat Ronahi alles aan het kapot is knippen en overal neerlegt.....
Tis niet zo gek dat hij er van alles achter zoektquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
Kleren verstopt achter de spiegel van Tom
Ro was er toevallig bezig
Hoe is het met het kaartspel van Sabo geëindigd ? Heeft ze het klaar gekregen ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:32 schreef greysbones het volgende:
De kaartjes zijn voor het kaart spel om ze plat te maken
Net zo vals als Nawel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:38 schreef Thorelf het volgende:
Ik zou ook achterdochtig zijn....wat Ronahi betreft ...die is zo vals en achterbaks...hij ziet en voelt echt wel hoe zij is !!
Sabeau is meer druk met het kak spelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe is het met het kaartspel van Sabo geëindigd ? Heeft ze het klaar gekregen ?
Ik zag vanmorgen dat Glenn dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
Kleren verstopt achter de spiegel van Tom
Ro was er toevallig bezig
Dan nog.....wist hij dat dit wat anders was want Ronahi riep hem naar zich toe met die kleding....en dan wat voor kwaad kan het om stukjes papier te verstoppen....maar de hele ploeg stond om hem heen en half gebukt vertelde hij het......volgens mij was het voor hem juist een grap zodat ze briefjes gaan zoeken. Ander had hij het voorzich gehouden en alleen op zoektocht gegaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:38 schreef Thorelf het volgende:
Ik zou ook achterdochtig zijn....wat Ronahi betreft ...die is zo vals en achterbaks...hij ziet en voelt echt wel hoe zij is !!
Dat valt best mee. Ze is vooral lollig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:38 schreef Thorelf het volgende:
Het gaat mij niet specifiek hierom,maar het gevoel wat je bij haar krijgt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan nog.....wist hij dat dit wat anders was want Ronahi riep hem naar zich toe met die kleding....en dan wat voor kwaad kan het om stukjes papier te verstoppen....maar de hele ploeg stond om hem heen en half gebukt vertelde hij het......volgens mij was het voor hem juist een grap zodat ze briefjes gaan zoeken. Ander had hij het voorzich gehouden en alleen op zoektocht gegaan.
Je kan ook te achterdochtig zijn....
Volgens mij een "tic" van haar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
Zal het een gewoonte geworden zijn van Karen dat steeds over haar wrijft??? Soms helemaal niet en soms zo vaak achter elkaar......
Het zou me werkelijk niks verbazen dat die wasmachine er dus al vanaf begin van de nieuwe reeks BB staat meen dus maar 3 maanden per jaar gebruikt wordtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:08 schreef marky het volgende:
Ze moeten de zeepla openzetten met de deur dan lucht het geheel goed door en heb je minder kans op schimmel.
Hij heeft gewoon gezegd waar ze lagenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
Zie je dat Tom dat verstoppen leuk vindt....hij wil ook niet zeggen waar hij dat briefje heeft verstopt.....
En ze liegt niet......
\oh ja waar dan??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gezegd waar ze lagen
Achter de spiegelquote:
Stressquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
Zal het een gewoonte geworden zijn van Karen dat steeds over haar wrijft??? Soms helemaal niet en soms zo vaak achter elkaar......
Even leeg draaien op hoge temperatuur met een scheut chloor. Dan is alles dood.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niks verbazen dat die wasmachine er dus al vanaf begin van de nieuwe reeks BB staat meen dus maar 3 maanden per jaar gebruikt wordt
En daarna niet schoongemaakt wordt
Njommmm
Lekker fris
Oh gatver nog steeds......waar zijn de spruiten??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
2 grote potten spinazie
En 2 wat kleinere
Ik vind het niet heel veel
Aah er is ook nog rode kool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |