Dit is Ty zijn moment met Alice. Beide hebben elkaar gezelschap af en toe nodig. Effe twee normale mensen onder elkaar. Alice hoeft Ty geen peptalk te geven en andersom is ook niet nodig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:05 schreef Jockari het volgende: Wat hebben sommige mannen met nagels lakken ? [ afbeelding ]
had deze of waar we nagels lakkenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:32 schreef zodeju het volgende:
Wat is Tom ook een dramaqueen.....maakt er heel wat spannends van door te zeggen dat Ronahi alles aan het kapot is knippen en overal neerlegt.....
Tis niet zo gek dat hij er van alles achter zoektquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
Kleren verstopt achter de spiegel van Tom
Ro was er toevallig bezig
Hoe is het met het kaartspel van Sabo geëindigd ? Heeft ze het klaar gekregen ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:32 schreef greysbones het volgende:
De kaartjes zijn voor het kaart spel om ze plat te maken
Net zo vals als Nawel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:38 schreef Thorelf het volgende:
Ik zou ook achterdochtig zijn....wat Ronahi betreft ...die is zo vals en achterbaks...hij ziet en voelt echt wel hoe zij is !!
Sabeau is meer druk met het kak spelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe is het met het kaartspel van Sabo geëindigd ? Heeft ze het klaar gekregen ?
Ik zag vanmorgen dat Glenn dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
Kleren verstopt achter de spiegel van Tom
Ro was er toevallig bezig
Dan nog.....wist hij dat dit wat anders was want Ronahi riep hem naar zich toe met die kleding....en dan wat voor kwaad kan het om stukjes papier te verstoppen....maar de hele ploeg stond om hem heen en half gebukt vertelde hij het......volgens mij was het voor hem juist een grap zodat ze briefjes gaan zoeken. Ander had hij het voorzich gehouden en alleen op zoektocht gegaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:38 schreef Thorelf het volgende:
Ik zou ook achterdochtig zijn....wat Ronahi betreft ...die is zo vals en achterbaks...hij ziet en voelt echt wel hoe zij is !!
Dat valt best mee. Ze is vooral lollig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:38 schreef Thorelf het volgende:
Het gaat mij niet specifiek hierom,maar het gevoel wat je bij haar krijgt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan nog.....wist hij dat dit wat anders was want Ronahi riep hem naar zich toe met die kleding....en dan wat voor kwaad kan het om stukjes papier te verstoppen....maar de hele ploeg stond om hem heen en half gebukt vertelde hij het......volgens mij was het voor hem juist een grap zodat ze briefjes gaan zoeken. Ander had hij het voorzich gehouden en alleen op zoektocht gegaan.
Je kan ook te achterdochtig zijn....
Volgens mij een "tic" van haar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
Zal het een gewoonte geworden zijn van Karen dat steeds over haar wrijft??? Soms helemaal niet en soms zo vaak achter elkaar......
Het zou me werkelijk niks verbazen dat die wasmachine er dus al vanaf begin van de nieuwe reeks BB staat meen dus maar 3 maanden per jaar gebruikt wordtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:08 schreef marky het volgende:
Ze moeten de zeepla openzetten met de deur dan lucht het geheel goed door en heb je minder kans op schimmel.
Hij heeft gewoon gezegd waar ze lagenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
Zie je dat Tom dat verstoppen leuk vindt....hij wil ook niet zeggen waar hij dat briefje heeft verstopt.....
En ze liegt niet......
\oh ja waar dan??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gezegd waar ze lagen
Achter de spiegelquote:
Stressquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
Zal het een gewoonte geworden zijn van Karen dat steeds over haar wrijft??? Soms helemaal niet en soms zo vaak achter elkaar......
Even leeg draaien op hoge temperatuur met een scheut chloor. Dan is alles dood.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niks verbazen dat die wasmachine er dus al vanaf begin van de nieuwe reeks BB staat meen dus maar 3 maanden per jaar gebruikt wordt
En daarna niet schoongemaakt wordt
Njommmm
Lekker fris
Oh gatver nog steeds......waar zijn de spruiten??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
2 grote potten spinazie
En 2 wat kleinere
Ik vind het niet heel veel
Aah er is ook nog rode kool
Ik denk dat die van vorige week nog zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh gatver nog steeds......waar zijn de spruiten??
Ziet er ook niet echt gewassen uit.....denk toch ook te vol.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Even leeg draaien op hoge temperatuur met een scheut chloor. Dan is alles dood.
Volgens mij is het dezelfde van vorig jaar. Maar als je die dingen niet goed lucht krijg je schimmel die behoorlijk kan stinken. Je moet echt de la en de deur openzetten dan pas lucht het goed. Ze moeten eigenlijk effe een 90 graden met chloor wassen dan moet het goed komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niks verbazen dat die wasmachine er dus al vanaf begin van de nieuwe reeks BB staat meen dus maar 3 maanden per jaar gebruikt wordt
En daarna niet schoongemaakt wordt
Njommmm
Lekker fris
Weg maar danquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
Randy vindt het niet erg om naar huis te gaan
Ty ook niet
4 dagen vriendquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:27 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd hoe de vriend van Alice eruit ziet....het is de perfecte man zegt ze voor haar .
Maar wat ze allemaal opnoemt denk ik voor iedereen.....
Spinazie gaat er hier niet meer in helaas... Dus dan maar 'n quiche in de oven gezetquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
2 grote potten spinazie
En 2 wat kleinere
Ik vind het niet heel veel
Aah er is ook nog rode kool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doriana wil op vakantie.quote:
Zal normaal wel mierzoete wijn drinken. Zit meer alcohol in.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:29 schreef Jockari het volgende:
In de wijn van BB zit weinig alcohol zegt Ash
Dat Danny stil is en Tyron hem bijna niet meer spreekt 1 op1. Randy zegt Alice is scherp op hem en vraagt steeds aan hem hoe het gaatquote:
Denk dilano.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:50 schreef humpty het volgende:
Ze zitten met zijn vieren op 1 lijn en fluisteren nog een naam
Hij zegt ook "Ik ben weer terug" terwijl we bijna op de helft zitten. Hij zegt ook "247 live" terwijl je de ene sl na de andere krijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:48 schreef Jockari het volgende:
BB zegt in de reclame in de SL "waar totaal vreemden elkaar ontmoeten in mijn huis".
De helft van de bewoners kent elkaar al van andere programmas.
Wakker blijvenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:49 schreef Jockari het volgende:
Hebben ze nu vandaag al iets moeten doen van opdracht of spel ?
Ashley heeft beter werk gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:49 schreef greysbones het volgende:
Ty
Ik sta met Ronny toch op 1 lijn
En jij met do
Met z’n vieren op 1 lijn
En dinge ook
Toch
Randy ja die ook
Tot nu toe zie ik het nog stabiel man
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:52 schreef humpty het volgende:
Afschuwelijk dat ja man nee man oke man
Tevens vervelend bij meerdere bewoners: snapte ... snapte ... snap je ... snap je...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:52 schreef humpty het volgende:
Afschuwelijk dat ja man nee man oke man
Ik denk dat het vandaag met Sabeau te maken hadquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
Vind bb ook niet best bezig qua uitdagingen met spellen voor leuke dingen. Er is vandaag echt helemaal niets gedaan. Snap wel dat de bewoners allemaal lamlendig zijn.
En gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt met duo op ashley en basari had hij maar anders moeten kiezen.
Glenn maakt sprongen. Maar ik vermoed dat een vlaamse man moet gaan. Als Bas erop staat issie het bokkie denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over Glenn goed staan tegen ashley
Glenn is een beetje op de achtergrond. Beste kerel maar nietszeggend. Die komt pas tot zijn recht als het een stuk rustiger is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn maakt sprongen. Maar ik vermoed dat een vlaamse man moet gaan. Als Bas erop staat issie het bokkie denk ik.
100 uur/week kan al tellen. Welk werk deed hij dan ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano vertelt dat hij meer dan 100 uur per week werkte
Had hij nog enig uitleg gegeven of niet. Hoeft hij niet te doen maar toch is het een bokkesprong.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt met duo op ashley en basari had hij maar anders moeten kiezen.
Ashley moet er uit van hemquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had hij nog enig uitleg gegeven of niet. Hoeft hij niet te doen maar toch is het een bokkesprong.
Zit maar half te luisteren naar wat er bij hem uitkomt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
100 uur/week kan al tellen. Welk werk deed hij dan ?
Bedoel eigenlijk waarom Bas naar Ashley is gegaan....in begin dacht ik nog een spion maar het is grof gezegd een overloper....quote:
Whoo, zo is het een heel mooi gezichtje.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:30 schreef Jockari het volgende:
Er komt nog geen stoelgang uit haar ogen, dus die obstipatie zal nog meevallen.
[ afbeelding ]
De meeste impact heeft een vertrek van Ashley dan moet dat hele cluppie van haar zich herpakken en liggen alle opties open. Ik denkbdat Glenn dan ook meer lucht krijgt. Hij klampt zich nog steeds een beetje aan haar vast.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Glenn is een beetje op de achtergrond. Beste kerel maar nietszeggend. Die komt pas tot zijn recht als het een stuk rustiger is.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:30 schreef Jockari het volgende:
Er komt nog geen stoelgang uit haar ogen, dus die obstipatie zal nog meevallen.
[ afbeelding ]
Nou ik wist het ook wel van te voren hoor;)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
Alleen tim en jimmy en ashley en basari mogen niet spelen. En ashley wist het weer zegt ze.
Als standbeeld zekerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano vertelt dat hij meer dan 100 uur per week werkte
Kinderachtige lul die Randy.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:38 schreef ledn81 het volgende:
Ashley -Basiri
Jimmy - Tom
als enige duo's mogen geen PON game spelen
Idd. Wees dan ook een vent en sta voor je keuze voor je eigen 'groepje' en mensen die je eruit wilt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:41 schreef kater1 het volgende:
'Heel moeilijk, volstrekt willekeurig' Aldus Randy over zijn keuze. Pfff
Wat had je gedacht dan? Dat hij het aan Ashley zou geven? Alsof Ashley dat wel zou doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kinderachtige lul die Randy.
Dan laat Karen hem maar winnen.
Karen en Saboo dan??En Dilano weet ff niet met wie hij een duo is??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
Alleen tim en jimmy en ashley en basari mogen niet spelen. En ashley wist het weer zegt ze.
Gisteren zei hij dat hij zichzelf als gamemaster zag en daarom zelf niet ging spelen. Hoewel het logisch is dat hij zelf speelt is de vraag niet zo heel raar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Hij moet het van haar uitleggen en waarom hij voor zichzelf heeft gekozen. Logisch toch zou iedereen doen.
Ja, moet je maar niet van de daken schreeuwen vanaf nu .........quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kinderachtige lul die Randy.
Dan laat Karen hem maar winnen.
Juistem.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Kijk dat gezicht. Ze heeft een paar keer geroepen van als ik de pon heb dan weet ik het wel.
Ze draaien het wel meer naar hun eigen hand. Hij hengelt daarmee ook Dilano binnen en brengt Danny aan het twijfelen.quote:
Die wel 2 duo's nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karen en Saboo dan??En Dilano weet ff niet met wie hij een duo is??
Zou voor de dynamiek in het huis wel heel goed zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:42 schreef engine het volgende:
Ashley gaat naar huis als er nog iemand bij komt.
Waarom moet hij altijd verantwoording af leggen bij de queen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Idd. Wees dan ook een vent en sta voor je keuze voor je eigen 'groepje' en mensen die je eruit wilt.
Maar die staan het meest neutraal heb ik het gevoelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:45 schreef Toweler het volgende:
Karin en Alice
Danny en Glenn
Voor pon hopelijk
Ja net zoals het spel waar ze coins konden winnen...de mensen die de minste coins hadden koos hij voor,,,,niet dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:41 schreef kater1 het volgende:
'Heel moeilijk, volstrekt willekeurig' Aldus Randy over zijn keuze. Pfff
Nee Ty en Ro graag zodat er zwaargewichten op de bank komen zoals Tom en Ashley zet Jimmy ernaast deze week.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:45 schreef Toweler het volgende:
Karin en Alice
Danny en Glenn
Voor pon hopelijk
Verantwoording is niet nodig, maar nogal slap om te zeggen 'pfff moeilijk man' want dat was het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom moet hij altijd verantwoording af leggen bij de queen.
Dit soort vragen horen we vaker van haar als ze het er niet mee eens is.
Als het kwartje de andere kant op was gevallen vraag ik mij af of je het dan ook had gevonden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het allemaal maar bullshit, gewoon iedereen zelf laten nomineren zoals het ooit bedoeld was ....![]()
![]()
Die PON kan het verloop zo beinvloeden, maakt het allemaal een stuk minder leuk om te volgen wat mij betreft ...
Als ik in Randy zn positie had gestaan, had ik het ook zo gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Wat had je gedacht dan? Dat hij het aan Ashley zou geven? Alsof Ashley dat wel zou doen.
Vaak deed hij niet aan vriendjes politiek.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja net zoals het spel waar ze coins konden winnen...de mensen die de minste coins hadden koos hij voor,,,,niet dus.
Alice - Karenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karen en Saboo dan??En Dilano weet ff niet met wie hij een duo is??
Ja en andersom had ashley het ook zo gedaan. Ze maken zelf kampen dus dan krijg je ditquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ik in Randy zn positie had gestaan, had ik het ook zo gedaan
Ik sta daar wat dat betreft onpartijdig in, maar het hele concept wordt op deze manier verneukt ...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:48 schreef marky het volgende:
Als het kwartje de andere kant op was gevallen vraag ik mij af of je het dan ook had gevonden.
BB/Febo beslist toch uiteindelijk wat het best is voor de show. Ze manipuleren dat het een aard heeft daar, dat hebben we vorige week kunnen zien toen Randy ook al beslissingen moest maken in de andere kamer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het allemaal maar bullshit, gewoon iedereen zelf laten nomineren zoals het ooit bedoeld was ....![]()
![]()
Die PON kan het verloop zo beinvloeden, maakt het allemaal een stuk minder leuk om te volgen wat mij betreft ...
Juist.....ff twijfelen en BB helpt je....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB/Febo beslist toch uiteindelijk wat het best is voor de show. Ze manipuleren dat het een aard heeft daar, dat hebben we vorige week kunnen zien toen Randy ook al beslissingen moest maken in de andere kamer.
Dat vind ik ook, er worden mensen buitenspel gezet. De kansen zijn ongelijk nu.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik sta daar wat dat betreft onpartijdig in, maar het hele concept wordt op deze manier verneukt ...
Geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Diegene die nu niet mogen kunnen misschien niet blij zijn maar als tom of ashley hadden mogen kiezen hadden tyron en randy niet mogen meedoenm
Is al meerdere keren geweest. Toen met 7 en dan 3 eruit kiezen. Of een paar van nominatie afhalen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:51 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, er worden mensen buitenspel gezet. De kansen zijn ongelijk nu.
Wacht nu nog maar af.....kan nog van alle gebeuren.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:51 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, er worden mensen buitenspel gezet. De kansen zijn ongelijk nu.
Daarom slecht verliezer. Gewoon eerlijk zijn die groep had randy en tyron met die meiden buitengesloten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:52 schreef marky het volgende:
Tom weer zielig doen. Hij had het zelfde gedaan.
Als het kwartje de andere kant op was gevallen was je opmerking het zelfde geweest?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:51 schreef BB-King het volgende:
Heel voorspelbaar van Randy.
Had al gezegd dat die kerel de verkeerde keuzes zou maken.
Big Brother is ook dom dat ze 1 persoon zoveel macht geven.
Gewoon iedereen gelijke kansen. Dit is manipulatie van het spel.
Mag hopen dat Glenn of Karen de PoN wint maar de kans is klein.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:52 schreef marky het volgende:
Tom weer zielig doen. Hij had het zelfde gedaan.
Precies dat, er is geen gelijk speelveld meer en dat maakt het er niet eerlijker op ...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Is al meerdere keren geweest. Toen met 7 en dan 3 eruit kiezen. Of een paar van nominatie afhalen.
Daar reken ik ook wel een beetje opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wacht nu nog maar af.....kan nog van alle gebeuren.
Gister mocht hij lekker eten met jimmy en prosecco drinken. Mochten de anderen ook niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Tom wil graag spellen spelen.
Wordt hem nu weer door de neus geboord.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Als het kwartje de andere kant op was gevallen was je opmerking het zelfde geweest?
Ze staan daar met 4 tegen de rest. Het wordt nu hier net gedaan alsof het de rest tegen Tom en Ashley is maar dat is niet zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom slecht verliezer. Gewoon eerlijk zijn die groep had randy en tyron met die meiden buitengesloten.
Alice wil van Ashley af en dat is ook slim want Nederlandse vrouw.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ashley is een sterke speler en een sterke persoonlijkheid.
Dat staat niet in verhouding tot het wel of niet moeten verlaten van het spel mijn inziens ...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Gister mocht hij lekker eten met jimmy en prosecco drinken. Mochten de anderen ook niet.
Ze winnen alsnog met 2 vingers in hun neusquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ze staan daar met 4 tegen de rest. Het wordt nu hier net gedaan alsof het de rest tegen Tom en Ashley is maar dat is niet zo.
Komt ook door ashley met haar grote mond, van laat mij maar de duo's maken dan laat ik ze even schrikken, en als ik de pon heb dan verschieten ze dan doe ik van jij jij jijquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ze staan daar met 4 tegen de rest. Het wordt nu hier net gedaan alsof het de rest tegen Tom en Ashley is maar dat is niet zo.
Ja tis ook echt wel een geit hoor. Ik vind haar ook niet zo leuk, maar vind het gewoon oneerlijk spel zo. Gaat wel om een ton en dan horen daar in mijn ogen gelijke kansen bij.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt ook door ashley met haar grote mond, van laat mij maar de duo's maken dan laat ik ze even schrikken, en als ik de pon heb dan verschieten ze dan doe ik van jij jij jij
Zegt hij al een poosje. Dilano vraagt aan sebeau wie ze wil nomineren. Glenn vind ze een fijne man. Ze kan iedereen wel is een spel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy wil graag met Tom de finale spelen zegt hij
Ik heb net de andere stream aan staan denk ik..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zegt hij al een poosje. Dilano vraagt aan sebeau wie ze wil nomineren. Glenn vind ze een fijne man. Ze kan iedereen wel is een spel.
Warum schreibst du nicht einfach auf Deutsch? Dann verstehen wir dich vielleicht etwas besser.quote:
En terecht, het is een tactisch onbenulquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt als een ander had gekozen dan hadden wij er niet opgestaan. Ze blijft zeiken die ashley waarom randy dit zo gekomzen heeft.
Ik snap dat niet, hij mag toch kiezen wie hij wil?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt als een ander had gekozen dan hadden wij er niet opgestaan. Ze blijft zeiken die ashley waarom randy dit zo gekomzen heeft.
wat iss de pon ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Warum schreibst du nicht einfach auf Deutsch? Dann verstehen wir dich vielleicht etwas besser.
Dat dus, hij is ook geen enkele verantwoording schuldig aan wie dan ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:02 schreef marky het volgende:
Randy moet gewoon tegen haar zeggen gaat jullie geen moer aan.
Klopt maar andersom had ze precies hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:02 schreef engine het volgende:
Basiri heeft wel een punt. Natuurlijk is het niet wilekeurig
Omdat het een Nederlands forum is en geen Duitsequote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Warum schreibst du nicht einfach auf Deutsch? Dann verstehen wir dich vielleicht etwas besser.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het een Nederlands forum is en geen Duitse
Dat zegt Basiri ook maar hij heeft wel gelijk. Randy heeft een keuze gemaakt en die is ergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar andersom had ze precies hetzelfde gedaan.
Niet van Ashley. Het moet volgens haar regels gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, hij mag toch kiezen wie hij wil?
Haar ware aard kom meer en meer naar bovenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus trut niet iedereen is alleen maar tactisch. Wat kan ashley er slecht tegen als ze iets niet krijgt.
Haar karakter is nu wel weer heel erg duidelijk. Ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:04 schreef marky het volgende:
[..]
Niet van Ashley. Het moet volgens haar regels gaan.
Randy is zeker geen verantwoording schuldig, maar dat maakt 'm wel zwak.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, hij is ook geen enkele verantwoording schuldig aan wie dan ook
Randy moet zijn tactiek vrij geven maar Basri hoeft dat niet vind hij zelf.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri zegt is tactisch, randy zegt wat is er tactisch dan maar dat wil basiri niet zeggen want dan bekent hij kleur. Maar dit gaat alleen maar meer tegen ashley keren
Blijkbaar en dan dat hoofd wat ze er bij trektquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:04 schreef marky het volgende:
[..]
Niet van Ashley. Het moet volgens haar regels gaan.
Ze maakt wel TV.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijkbaar en dan dat hoofd wat ze er bij trekt
Dat was het waarschijnlijk ook als hij het anders had gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Randy is zeker geen verantwoording schuldig, maar dat maakt 'm wel zwak.
Hij had gewoon moeten zeggen het gaat je geen moer aan. Dat moet je feitelijk bij alle vragen van Ashley.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Randy is zeker geen verantwoording schuldig, maar dat maakt 'm wel zwak.
Precies.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:45 schreef Toweler het volgende:
Karin en Alice
Danny en Glenn
Voor pon hopelijk
Voor de een wel en voor de ander niet. Ik zet 9 van de 10 x mijn stream uit als zij lang aan het woord of in beeld isquote:
Neuh, Ashley niet verwacht ik maar alles valt of staat met wie de PON wint. Edit: en wat BB wil...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan toch wel eens uitdraaien op een bank met Ashley, Tom en Jimmy ....
Tis een bitch.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijkbaar en dan dat hoofd wat ze er bij trekt
Big Brother bepaalt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, Ashley niet verwacht ik maar alles valt of staat met wie de PON wint. Edit: en wat BB wil...
Sta voor je keuzes die je maakt. Zeggen dat het niet tactisch is, dat het willekeurig is, is ongeloofwaardig en dat maakt je zwak in mijn ogen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was het waarschijnlijk ook als hij het anders had gedaan.
Waarom maakt hem dit zwak?
Eerst maar 'ns kijken wie de PON krijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan toch wel eens uitdraaien op een bank met Ashley, Tom en Jimmy ....
Dat dus, en zijn zwakke argument "niet over nagedacht, gewoon willekeurig" maakt het ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Sta voor je keuzes die je maakt. Zeggen dat het niet tactisch is, dat het willekeurig is, is ongeloofwaardig en dat maakt je zwak in mijn ogen.
Hij moet gewoon zeggen gaat je niets aan zijn mijn keuzes.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sta voor je keuzes die je maakt. Zeggen dat het niet tactisch is, dat het willekeurig is, is ongeloofwaardig en dat maakt je zwak in mijn ogen.
O op die manier, dacht dat je doelde door de mensen die hij gekozen had.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bruin zonder zon(creme)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau is die onder de zonnebank geweest. Ineens hele bruine kop. Tom weer dat hij al 2x genomineerd is. En hij heeft het of hun
Daarom brrrrquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:12 schreef marky het volgende:
Tom heeft wel een bondje joh. Je zit gister de hele dag te konkelen.
Dat zou ook zomaar eens kunnen.De enige NL man die in de weg zou kunnen staan is Tyron. Die zie ik nog opstappen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy wil graag met Tom de finale spelen zegt hij
Dat ben ik met je eens, maar dat doet hij dus niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:11 schreef marky het volgende:
Hij moet gewoon zeggen gaat je niets aan zijn mijn keuzes.
vind het hele zachtjes smoesen toch vreemd als ze met ze 2en zitten ze kunnen dan toch gewoon praten ok niet zo hard dat andere je horen maar zo zacht slaat nergens op als je al apart zitquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Smoezen dilano en sabeau. Dat moet bb eens gaan verbieden bij iedereen.
Hij is maar een keer genomineerd en de tweede keer vrijgesteld. Tyron en Ashley hebben er echt op gezeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau is die onder de zonnebank geweest. Ineens hele bruine kop. Tom weer dat hij al 2x genomineerd is. En hij heeft het of hun
Oh nee, hij moet doen wat 'm goed lijkt. Alhoewel ik het zelf niet de allerslimste keuze vindt. Ingegeven door angst.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier, dacht dat je doelde door de mensen die hij gekozen had.
Hij had zich hierin niet mee moeten laten sleuren. Gewoon weg moeten lopen. Zoek het uit. Ga lekker in je eigen brein zitten roeren.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:13 schreef BB-King het volgende:
Randy komt heel zwak over met zijn redenering.
Tuurlijk waren de namen niet willekeurig gekozen en was het puur tactisch.
Kan je beter eerlijk over zijn want dit gaat hem nog opbreken.
Daar ben ik het mee eens. Kan hij beter niks zeggen. Deze act prikt iedereen doorheen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had zich hierin niet mee moeten laten sleuren. Gewoon weg moeten lopen. Zoek het uit. Ga lekker in je eigen brein zitten roeren.
zij smeert ook tussen al de cremetjes " s avonds een zelfbruiner opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Weglopen? Waarheen dan? Daar kom je niet mee weg hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had zich hierin niet mee moeten laten sleuren. Gewoon weg moeten lopen. Zoek het uit. Ga lekker in je eigen brein zitten roeren.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom staat hij in de brand.......
baggerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net de andere stream aan staan denk ik..
Is niet echt veel gebeurd staat maar 1 klein SV
Niemand heeft ooit beweerd dat het leven eerlijk is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:22 schreef Ireth het volgende:
Ongeacht wie er wel of niet mag spelen, het is natuurlijk hartstikke oneerlijk dat duo's uitgesloten worden om kans te maken op PON.
nee ook geen duits, gewoon nederlands dit is een nederlands forumquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |