quote:PSV begint de knock-outfase van de Champions League met een thuiswedstrijd tegen Borussia Dortmund; een weerzien met ex-PSV’er Donyell Malen. De Duitsers zijn succesvol in Europa, maar in eigen land wil het niet zo vlotten.
PSV - Borussia Dortmund
Voor de Eindhovenaren lijkt dat geen ongunstige loting. De Duitsers werden groepswinnaar in de poule met Paris Saint-Germain, AC Milan en Newcastle United, maar in eigen land wil het minder vlotten. De achterstand op koploper Bayer Leverkusen is enorm; de club uit het Roergebied moet aan de bak als het volgend jaar weer op het hoogste Europese podium actief wil zijn.
Donyell Malen
In januari keerde vleugelspeler Jadon Sancho na ruim twee jaar Manchester United terug bij Dortmund. Oud-PSV’er Donyell Malen is een van de andere blikvangers. PSV heeft het met onder meer Luuk de Jong en Hirving Lozano aanvallend ook goed voor elkaar.
Aftrap: dinsdag 20 februari om 21:00
TV: RTL7 & Ziggo Sport
Waarom?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Eindhoven inderdaad de hel. Grafstad.
Genieten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:08 schreef PSVCL het volgende:
En het volgende team wat kopje onder gaat in de hel van Eindhoven..
Kan niet herinneren wanneer PSV voor het laatst heeft verloren in enige huis (inc CL wedstrijden)
Dan ben je kort van geheugen want dat is nog niet zo heel lang geleden tegen de Rangersquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:08 schreef PSVCL het volgende:
Kan niet herinneren wanneer PSV voor het laatst heeft verloren in enige huis (inc CL wedstrijden)
24-8-22 is idd pas geleden voor PSV begrippenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan ben je kort van geheugen want dat is nog niet zo heel lang geleden tegen de Rangers
1-1quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 PSV - Borussia Dortmund | RTL7/Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Sked
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
Wij feliciteren overigens @:picommp met de exact juiste voorspelling van de wedstrijden van vorige week
0-4quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Wij feliciteren overigens @:picommp met de exact juiste voorspelling van de wedstrijden van vorige week
2-2quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Enig is het wel en de koffie schijnt ook goed te zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:08 schreef PSVCL het volgende:
1-5quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
Maar ze verloren daarna nog met 0-1 van AZ.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:20 schreef PSVCL het volgende:
24-8-22 is idd pas geleden voor PSV begrippen
3-1quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-0.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-1
@:Oriente 3-1
@:fetX 2-2
@:GGMM 1-3
@:Scrummie 1-5
@:onlogisch 0-4
@:Mexicanobakker 1-1
@:Tarado 1-1
@:Caland 2-2
@:DombohetOlifantje1 3-1
Het voetbal ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enig is het wel en de koffie schijnt ook goed te zijn
Dat gaan we vanavond zien, ben nog niet enorm onder de indruk geweest van PSV in de CL, behalve dat het leuk is dat ze door zijn. Ik weet dat jij daar wat anders over denkt maar dat zegt 0.quote:
1-2quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
1-2quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
En PSV?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen overschatten Dortmund.
PSV doet dat misschien ook wel jaquote:
Misschien kunnen ze een club naar hem vernoemen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:02 schreef Nober het volgende:
VBL / Andreas Brehme overleden
Dit is gespeeld.
5-1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een club naar hem vernoemen.Nee, dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Misschien kunnen ze een club naar hem vernoemen.Niet eens een glimlach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM
[..]
Misschien kunnen ze een club naar hem vernoemen.Al een poging gedaan in dat topic (die sloeg ook niet aan vreemd genoeg)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Ooijer praat eens als een Marokkaan?
Ja, ho maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, ik ben er erg trots op!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
ja mits hij niet de specialiteit van het huis bovenhaalt, 20x recht op Benitez schieten zodat die vanavond ineens fantastische stats kan overleggenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:28 schreef Nober het volgende:
Stelling: Malen moet gewoon juichen als hij scoort
[poll=6751]
@:kingflopland
Klaasgodquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
kom op BORRUSSIA
SLOOP DIT PSV
LETTERLIJK EN FIGUURLIJK
SCHOP DE JONG OP ZIJN ENKEL
nu weer niet schreeuwen
Ik dacht altijd dat dat Woensel-West was.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:00 schreef onlogisch het volgende:
@:PSVCL noemt dit 'de hel van Eindhoven'
Schattigquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:00 schreef onlogisch het volgende:
@:PSVCL noemt dit 'de hel van Eindhoven'
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kijken er vandaag leuke users mee?
@Jojoortje en @Zipportal zijn er. Wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kijken er vandaag leuke users mee?
Daar ligt het dan ook tegenaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat Woensel-West was.
Misschien straks maar eerst even videobellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Misschien komt @:Scrummie nog meeposten. Dan is het feest compleet
neequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Misschien komt @:Scrummie nog meeposten. Dan is het feest compleet
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien straks maar eerst even videobellen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien straks maar eerst even videobellen.
quote:
@R-woud93 wil graag stiekem een flesje Amstel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Jojoortje en @:Zipportal zijn er. Wat wil een mens nog meer?
@fetX , @DombohetOlifantje1 en @GGMMquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Jojoortje en @:Zipportal zijn er. Wat wil een mens nog meer?
ajax ookquote:
quote:
Een UIquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit dan
Kraanwater.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:r-woud93 wil graag stiekem een flesje Amstel.
Davy en tom2000 zijn er nooit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn die PSV'ers hier eigenlijk.
Klaas is iets op het spoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit dan
In het stadion.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn die PSV'ers hier eigenlijk.
Ik zag het. Transfer naar Feyenoord bevestigd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Die pipo op rechts bij PSV speelt ook al met een neuspleister.
Gernot de trendsetterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Die pipo op rechts bij PSV speelt ook al met een neuspleister.
Ik zei dit net hardop.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
de eerste de beste kans van borrussia zal er in vliegen
dat betekent dat je verliefd op me bent volgens mijn kaartenquote:
sloopkogel, stijlicoon, fitnessgoeroequote:
Ik zal proberen mijn gevoelens te onderdrukken vanavond.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat betekent dat je verliefd op me bent volgens mijn kaarten
Aaah jammer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Thuis, geen animo voor training.
Nou… ff kijken of ik ze nog heb!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaah jammer.
Dus ook geen knakworsten in de rust?
Nice.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou… ff kijken of ik ze nog heb!
Ja zoals Dortmund ook de groep nooit kon overleven zeker.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:20 schreef AmaninFull het volgende:
Beide deze ploegen zouden tegen elke willekeurige andere achtste finale tegenstander geslacht worden. Mooi toeval dat ze elkaar geloot hebben.
wat een onzinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:20 schreef AmaninFull het volgende:
Beide deze ploegen zouden tegen elke willekeurige andere achtste finale tegenstander geslacht worden. Mooi toeval dat ze elkaar geloot hebben.
Kopenhagen zou PSV slachten?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:20 schreef AmaninFull het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt zo 0-1.
Zou die bolle er ook weer zitten?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Boertjes weer op hun plek gezet
ik heb altijd gelijkquote:
Die Amerikaanse mof is meestal veel te slordigquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:26 schreef GwaiLow het volgende:
Wat gaat dit makkelijk zeg. Zelf krijg je alle kans van de wereld om te scoren, en dan krijg je deze natuurlijk gelijk weer om de oren. Heel slecht.
KNBB.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Isane het volgende:
Die speler van Heracles kreeg voor zo'n overtreding rood
Spreekt voor zich ja. Samen met Brobbey en Memphis vlammen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Malen altijd basis in Oranje. Die is goed geworden
FC Kopenhagen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:20 schreef AmaninFull het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die Amerikaanse mof is meestal veel te slordig
RIP.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Zorro het volgende:
Buitenspel of niet, als je die alweer niet maakt mag je gaan douchen
Nee, dan had Lozano niet hoeven te vragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Drass het volgende:
Als het een echte scheids was dan gaf je Lozano zijn 2e.
Real godquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
voetbalt Sahin nog
wat een goede speler was dat zeg
Om te roepen om een strafschop?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik verwacht in de tweede helft minimaal 4x de armen omhoog van de Jong.
OKE MANquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef AmaninFull het volgende:
Even voor iedereen die nu Malen aan het ophemelen is. Dat schot van hem zat een flink been van Dest tussen. Anders was het of een typisch Malen-rollertje geweest of naast.
die ging gewoon in de lange hoek zonder dat voetje van Destquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef AmaninFull het volgende:
Even voor iedereen die nu Malen aan het ophemelen is. Dat schot van hem zat een flink been van Dest tussen. Anders was het of een typisch Malen-rollertje geweest of naast.
Jij bent natuurlijk een ekte ekte! Roep je ook come on lads en stand your groundquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Heeft PSV eigenlijk wel clubliedjes? Dood volk daar.
Heeejquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Heeft PSV eigenlijk wel clubliedjes? Dood volk daar.
mijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee via mij televisiescherm
Mij?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Hi René.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Dat was niet de lange hoek Hansquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
die ging gewoon in de lange hoek zonder dat voetje van Dest
heb jij een tv johquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Mij televisiescherm.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk er naar uitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
potverdikkie, dat is al de 2e keer vandaag dat ik een foutje maak
Een derde keer en ik haak af
Kan je beter met Rotterdams accent 'we shall not be moved' of 'lets go fucking mental' roepenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeej
Hohooooo
Psv eindhoven
Is een persoonlijke favoriet van mij @:de_boswachter @:buitendam @:ripcity
Ook niet echt maar ieder z’n ding maatjequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kan je beter met Rotterdams accent 'we shall not be moved' of 'lets go fucking mental' roepen
SOW KOEKOEK
Ja goed goed!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster Jojoortje
Hoe gaat het ermee?
Jij bent een PSV-haterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:38 schreef Zipportal het volgende:
Dit heeft lang genoeg geduurd. Tied voor de meer dan verdiende 0-2.
Niet hamas hamas?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeej
Hohooooo
Psv eindhoven
Is een persoonlijke favoriet van mij @:de_boswachter @:buitendam @:ripcity
van Oldebarnevelt? Best wel ja.quote:
Ook!quote:
Gelukkig lopen we geen risico op Vitesse in de CL.quote:
Madame Paonquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook!
Net een uurtje gesport
@:onlogisch @:oriente @:caland @:zipportal @:drizzt_dourden @:yvonne @:madame_paon
n00bquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ken heel die madame paon niet eens.
Beweer je nu dat Bodo Glimt gehakt zou maken van Dortmund?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:43 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax zou hier al zeker met 5-3 voor hebben gestaan.
Vet snel idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
madame paongodin
die kon erg goed boos worden
Dat zal de reden zijn dat ze 5e staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:43 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax zou hier al zeker met 5-3 voor hebben gestaan.
rambodirk snapt er weer eens niks vanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oke Suus, echt sick. Super stoked.
Die krijg jij nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar blijven die foto's van je soep?
Ik vind het wel heel lang duren allemaal
Wat ben jij verschrikkelijk zielig!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die krijg jij niet
Speel niet met mijn privé
Je doet net alsof Caland wakker ligt van jouw notes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij verschrikkelijk zielig!
Jij krijgt nooit meer iets van mij
Erg bijzonder dat die nog geen kaart heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:47 schreef Zorro het volgende:
Dat had de tweede gele voor die blonde mogen zijn
Bodo kan veel beter verdedigen, en wat minder goed aanvallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Bodo Glimt gehakt zou maken van Dortmund?
Kreeg toch geel voor die overtreding op het middenveld? Of was dat een ander?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Erg bijzonder dat die nog geen kaart heeft inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |