Oe! Ik ben benieuwd wie dat gaat zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met die leuke nieuwe jongen.
Ik heb ook donkerbruine ogen Rozjeequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben best wel blij met mijn ogen. Niet alleen omdat ze het nog goed doen, wat altijd handig is (*klopt af), maar ook omdat ze behoorlijk diep donkerbruin zijn en dat vind ik wel wat hebben.
En hoe voelt het?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu de pizzastand van mijn oven aan uit proberen
Geen idee, ik weet over 8 minuten of de pizza lekker warm en lekker eruit komtquote:
Ik vind dat ook altijd wel wat hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben best wel blij met mijn ogen. Niet alleen omdat ze het nog goed doen, wat altijd handig is (*klopt af), maar ook omdat ze behoorlijk diep donkerbruin zijn en dat vind ik wel wat hebben.
Mijn handen denk ik. Ik ben in het algemeen best tevredenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:46 schreef H_T het volgende:
TheetijdMeneer Pickwick wil dit keer weten 'Wat vind je het mooiste aan jezelf?', maar daar heb ik niet meteen een antwoord op
Eigenlijk standaard afspreken voor koffie oid en als het gezellig is een stukje lopen. Misschien niet super romantisch maar wel veel ongedwongener dan meteen tegenover elkaar zitten tijdens een ongemakkelijke maaltijd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:14 schreef NailQueen het volgende:
Nog een theezakjes vraag: wat zouden jullie doen op eerste date?
Die op de mijne doet het best goedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu de pizzastand van mijn oven aan uit proberen
Ik moet nog tijd instellenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die op de mijne doet het best goedPizza erin, oven op pizzastand en het apparaat bedenkt zelf hoe lang het moet
Oja, eens met eten! Dat je dat liever niet doetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk standaard afspreken voor koffie oid en als het gezellig is een stukje lopen. Misschien niet super romantisch maar wel veel ongedwongener dan meteen tegenover elkaar zitten tijdens een ongemakkelijke maaltijd.
Nou vind ik een eerste date ook nog helemaal niet het moment voor romantiek. Het is echt nog aftasten en kijken of en hoe het klikt.
En hoe was de pizza?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet over 8 minuten of de pizza lekker warm en lekker eruit komt
Hier regent het vrijwel continu dus dan is wandelen niet zo leuk op een date Loop je daar als half verzopen straatkat in je poncho naast je crushquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk standaard afspreken voor koffie oid en als het gezellig is een stukje lopen. Misschien niet super romantisch maar wel veel ongedwongener dan meteen tegenover elkaar zitten tijdens een ongemakkelijke maaltijd.
Nou vind ik een eerste date ook nog helemaal niet het moment voor romantiek. Het is echt nog aftasten en kijken of en hoe het klikt.
Ik ben ook wel tevreden met mijn uiterlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mijn handen denk ik. Ik ben in het algemeen best tevreden
Nicequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb ook donkerbruine ogen Rozjee
Ja ongemakkelijk hè. Ik bedoel als het echt gezellig is kan het altijd zijn dat je besluit nog wat te gaan eten ergens maar niet als basis.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, eens met eten! Dat je dat liever niet doet
Nou ja dan weet je wel meteen of de persoon naast je van nature een optimist is of een pessimist, of ze op een ontspannen wijze met tegenslag om kunnen gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier regent het vrijwel continu dus dan is wandelen niet zo leuk op een date Loop je daar als half verzopen straatkat in je poncho naast je crush
Ja, al vind ik mooi blauw ook altijd wel cool.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd wel wat hebben.
quote:Misschien heb je toch ergens nog Spaanse voorouders.
Dat duurt meteen ook lang als het echt niet kliktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, eens met eten! Dat je dat liever niet doet
Ja precies, maar ik vind het meestal ook wel prima om gewoon op een gegeven moment klaar te zijn en dan nog eens te daten ipv alsnog uit eten zeg maarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ongemakkelijk hè. Ik bedoel als het echt gezellig is kan het altijd zijn dat je besluit nog wat te gaan eten ergens maar niet als basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |