Online presentatie die ik moet volgen en ik ben sowieso wat druk omdat mijn collega vakantie heeftquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Arizona Hoezo moet je werken op je vrije dag?
Eindelijk het gips eraf?quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn laatste werkdag voor deze week. Morgen ben ik een uur in het ziekenhuis.
Jaquote:
Misschien kunnen ze het netjes zagen en van gespjes voorzien, dan kan je het gips nog eens aan thuisquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja
Wel afscheid van mooie roze gips voet![]()
Allebei lijkt me wel gezelligquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ga ik @:Em31 of @:ijsbeer vragen dit jaar m'n Valentijn te zijn, of gewoon allebei?
Ach man, ieder jaar weer tónnen rozen aan de kant moeten schuiven voor je eindelijk bij je auto bentquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:38 schreef Strani het volgende:
Stomme dag dat hele Valentijnsdag
Goedemorgen
Nou dát! En pakketjes, zó veel pakketjes. En ze komen allemaal aan hè, niet dat er af en toe een pakketje een dag te laat komt zodat je de druk wat kunt verdelenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach man, ieder jaar weer tónnen rozen aan de kant moeten schuiven voor je eindelijk bij je auto bent
Ik ben blij dat wij het thuis een onzindag vinden. Ik heb er niets mee. Dat heb ik ook niet met Vaderdag en Moederdag, maar daar kom ik niet zomaar onderuit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
Maar wat vinden jullie eigenlijk van Valentijnsdag? Beetje commerciële onzin of stiekem toch wel leuk? Ben je teleurgesteld als je een partner heeft die er niks aan doet?
Ik heb er zelf bepaald niet veel mee. Als ik een partner heb die het wel belangrijk vindt dan zal ik ook zeker wat doen maar Ik vind het zelf niet specifiek romantisch of zo. Ik ben dan eerder geneigd op een andere dag in dezelfde week wat te gaan doen samen zodat je niet tussen alle andere gedwongen koppeldineetjes zit in het restaurant.
Goed zoquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij het thuis een onzindag vinden. Ik heb er niets mee. Dat heb ik ook niet met Vaderdag en Moederdag, maar daar kom ik niet zomaar onderuit.
Als je relatie goed is, is het elke dag valentijnsdag. Daar heb je geen speciale dag voor nodig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
Maar wat vinden jullie eigenlijk van Valentijnsdag? Beetje commerciële onzin of stiekem toch wel leuk? Ben je teleurgesteld als je een partner heeft die er niks aan doet?
Ik heb er zelf bepaald niet veel mee. Als ik een partner heb die het wel belangrijk vindt dan zal ik ook zeker wat doen maar Ik vind het zelf niet specifiek romantisch of zo. Ik ben dan eerder geneigd op een andere dag in dezelfde week wat te gaan doen samen zodat je niet tussen alle andere gedwongen koppeldineetjes zit in het restaurant.
100% mee eensquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je relatie goed is, is het elke dag valentijnsdag. Daar heb je geen speciale dag voor nodig.
Hoera, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Strani het volgende:
Tevens wordt m'n moeder vandaag 70Toch wel een gek idee.
Commerciële onzin. Maar ik heb dan ook niemand.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Strani het volgende:
Ik ben single, dus hier heb - nu - ik weinig mee.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef NailQueen het volgende:
Zolang ik nog steeds single ben zijn jullie maar mijn valentijn
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Commerciële onzin. Maar ik heb dan ook niemand.
Zo sta ik er ook in, maar toen ik nog wel iemand had, had ik er ook niet bijzonder veel mee. Zij gelukkig ook niet, scheelt wel als je wat dat betreft op één lijn staat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben single, dus hier heb - nu - ik weinig mee.
Zoenen, zoenen!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:26 schreef NailQueen het volgende:
Zolang ik nog steeds single ben zijn jullie maar mijn valentijn
Dat is idd wel een gek idee, over een maand of negen zou ik logischer hebben gevonden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Strani het volgende:
Ja inderdaad maar ja ze altijd al een beetje koppig geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is idd wel een gek idee, over een maand of negen zou ik logischer hebben gevonden.
Of een maand of drie terug natuurlijk.
Dat heeft ie ook wel verdiend toch? Hij is er altijd voor je, maakt nooit ruzie, geeft warmte en knuffelsquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:00 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben wat lekkers voor de kat gekocht, hij is onze Valentijn
Dan was jouw moeder wel heel jong toen ze jou kreegquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:17 schreef Strani het volgende:
Ja het was eigenlijk medisch onmogelijk Redefinequote:Op woensdag 14 februari 2024 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan was jouw moeder wel heel jong toen ze jou kreeg
Precies, de beste Valentijn ooitquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook wel verdiend toch? Hij is er altijd voor je, maakt nooit ruzie, geeft warmte en knuffels
Ja dat moet wel gezien jouw leeftijdquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het was eigenlijk medisch onmogelijk Redefine
Zijn Spanjaarden over het algemeen een beetje romantisch?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:14 schreef Strani het volgende:
Volgens Imca Marina wel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn Spanjaarden over het algemeen een beetje romantisch?
Nee volgens mij niet. Althans het zou me erg verbazen. Maar ik heb nooit met een Spaanse gedate dus wie weet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn Spanjaarden over het algemeen een beetje romantisch?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
Nou lekker dan8-10 mensen gewond na schoten tijdens de victory parade van de Kansas City Chiefs. Hopelijk blijft het daarbij.
Ik heb maar een stukje gezien, ik keek eerst hoe Sinner Botic verpulverdequote:Op woensdag 14 februari 2024 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga Het Verhaal van Oranje Nassau kijken
He gatsiequote:Op woensdag 14 februari 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
Nou lekker dan8-10 mensen gewond na schoten tijdens de victory parade van de Kansas City Chiefs. Hopelijk blijft het daarbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |