Italianen, bijznder volk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een bekende naam toch? Ik ken de Italiaanse versie wel vaker.
Eigenlijk wel geheel logisch als je in die stad woont toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze "kom je vaak hier" niet als kom je vaak in Amsterdam interpreteerde.
Niet van oesters en rauwe vis.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zegt ze niet van Italiaans te houden?
Mwah, deze vent vindt zichzelf belangrijker dan zijn politieke standpunten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Je hoeft het niet te vragen toch, ik denk dat je met redelijke zekerheid kan zeggen dat het ergens in de D66, GL, PvdA hoek zit.
Heb je wel een goed punt inderdaad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, deze vent vindt zichzelf belangrijker dan zijn politieke standpunten.
Die kan dus overal op het spectrum zitten maar vaak gaan ze dan steeds meer naar rechts.
Als ze manager zijn gaan ze idd meteen voor vvdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, deze vent vindt zichzelf belangrijker dan zijn politieke standpunten.
Die kan dus overal op het spectrum zitten maar vaak gaan ze dan steeds meer naar rechts.
Ik denk het omgekeerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Baas B, die wordt toch zeker nooit meer herkend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |