abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212432246
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En hij heeft ook geen idee wie siegfried en roy zijn 😉

Ja ook schoon genoeg van de regen, had meegekregen dat het een warme dag zou worden, maar niet dat er ook regen zou zijn
Ik weet heus wel dat het Duitse tijgerknuffelaars zijn of ik kan beter zeggen waren :D
pi_212432280
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij hebt een raar beeld van 'oude' mensen en wat ze wel of niet doen. Ook over 'jonge' mensen, wat dat betreft.
Ik denk dat de oude fanbase van Siegried en Roy tegenwoordig niet elke week nog een uurtje aan polsstokhoogspringen doet, een rondje joggen kan natuurlijk wel maar dat is vreselijk ongezonde atletiek voor oude mensen.
pi_212432309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:51 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik denk dat de oude fanbase van Siegried en Roy tegenwoordig niet elke week nog een uurtje aan polsstokhoogspringen doet, een rondje joggen kan natuurlijk wel maar dat is vreselijk ongezonde atletiek voor oude mensen.
Ik zie de link niet tussen Siegrid en Roy en polsstokhoogspringen. En verder kun je beter je niet goed geinformeerde uitspraken voor je houden, want je kraamt nogal onzin uit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212432351
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie de link niet tussen Siegrid en Roy en polsstokhoogspringen. En verder kun je beter je niet goed geinformeerde uitspraken voor je houden, want je kraamt nogal onzin uit.
Tele geeft toch atletiekles (polsstokhoogspiringen enzo) aan jonge mensen, die zullen Siegried en Roy misschien minder snel kennen in haar quiz. Lees je gewoon eens wat beter in en klaag niet zoveel. *;
pi_212432388
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:57 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Tele geeft toch atletiekles (polsstokhoogspiringen enzo) aan jonge mensen, die zullen Siegried en Roy misschien minder snel kennen in haar quiz. Lees je gewoon eens wat beter in en klaag niet zoveel. *;
@Tele6 geeft geen les in polsstokhoogspringen enzo hoor :D misschien moet je eerst jezelf beter inlezen voordat je dat tegen anderen zegt :+
pi_212432397
Al anderhalve week last van een zeurende pijn van bil naar kuit. Dacht dat ik last van een zenuw of zo had, maar aangezien ik de afgelopen twee nachten wakker werd van een kloppende pulserende pijn in mijn voet zo toch maar even langs de huisarts. Goede timing, het kan maar beter meevallen :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212432439
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Al anderhalve week last van een zeurende pijn van bil naar kuit. Dacht dat ik last van een zenuw of zo had, maar aangezien ik de afgelopen twee nachten wakker werd van een kloppende pulserende pijn in mijn voet zo toch maar even langs de huisarts. Goede timing, het kan maar beter meevallen :')
Niet fijn dit, sterkte
We have far more in common than that which devides us..
pi_212432633
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is zeker een slechte timing! Sterkte.
Spoilers!
pi_212432723
quote:
Oi, Sterkte!
pi_212432747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:57 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Een terechtwijzing is niet hetzelfde als klagen.

Maar goed, laten we dit maar weer stoppen, onnodig gekissebis.
pi_212432907
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 09:36 schreef miss_sly het volgende:
gekissebis.
Mooi woord O+
pi_212433326
Tarzan & Jane waren in het spel van gisteren wel de favorieten want de bijbehorende opdracht was ook zwieren in touwen. Bij Kermit & Miss Piggy mochten ze kikkersprongen doen en daar werd flink over gezucht en gekreund O+
pi_212434625
quote:
Balen zeg.
En valt het mee?
  donderdag 15 februari 2024 @ 11:47:48 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212434640
ik weet ook niet wie sigfrid en roy zijn hoor :o nog NOOIT van gehoord, of is dat juist iets van de afgelopen 3 jaar?

hier ook lekker spierpijn, nu een aantal keer getrained en het begint een beetje routine te worden.. zondag korte filmpjes maken als ik de oefeningen doe, zodat ik ze ook weet als chef weg is :p

verder heb ik een motivatie probleem, want vandaag staat op de planning om mensen aan te schrijven of ze alsjeblieft een opdracht voor me hebben, en ik ben niet zo goed in "hulp" vragen en het daarna afgewezen worden :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212434679
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:22 schreef miss_sly het volgende:
Zijn jullie de regen ook al zat?

Anyway, vandaag komt de dierenarts de katten vaccineren. Het is zo'n gedoe om die twee mee ergens heen te krijgen, dat we maar voor de wat duurdere, maar wel voor zowel katten als ons prettigere methode kiezen en de dierenarts hier laten komen.

Fijn dat die optie er is :)
pi_212434705
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef Tele6 het volgende:
Tarzan & Jane waren in het spel van gisteren wel de favorieten want de bijbehorende opdracht was ook zwieren in touwen. Bij Kermit & Miss Piggy mochten ze kikkersprongen doen en daar werd flink over gezucht en gekreund O+
Kikkersprongen, daar zou ik ook niet blij van worden :D Net als burpees. Wie dat ooit heeft uitgevonden verdient een eigen plekje in de hel :P
pi_212434707
quote:
Sterkte!
Timing kon inderdaad beter...
pi_212434715
Ik ken wel (via insta) siegfried und joy _O-

https://www.instagram.com/siegfriedundjoy/
pi_212434724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Fijn dat die optie er is :)
Zeker. Vooral onze zwarte kat heeft zoveel stress van vervoerd worden. En van andere mensen. En van aangeraakt worden door anderen. Als we dan het eerste deel kunnen vermijden, vallen die andere twee weer wat mee.

Which reminds me: we moeten op de uitkijk staan en de dierenarts vragen achterom te komen, want als de voordeurbel gaat, zit ie meteen achter het gordijn.
pi_212434732
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zeker. Vooral onze zwarte kat heeft zoveel stress van vervoerd worden. En van andere mensen. En van aangeraakt worden door anderen. Als we dan het eerste deel kunnen vermijden, vallen die andere twee weer wat mee.

Which reminds me: we moeten op de uitkijk staan en de dierenarts vragen achterom te komen, want als de voordeurbel gaat, zit ie meteen achter het gordijn.
Wat een onderneming meteen joh :o
pi_212434740
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef Barreltje het volgende:
ik weet ook niet wie sigfrid en roy zijn hoor :o nog NOOIT van gehoord, of is dat juist iets van de afgelopen 3 jaar?

hier ook lekker spierpijn, nu een aantal keer getrained en het begint een beetje routine te worden.. zondag korte filmpjes maken als ik de oefeningen doe, zodat ik ze ook weet als chef weg is :p

verder heb ik een motivatie probleem, want vandaag staat op de planning om mensen aan te schrijven of ze alsjeblieft een opdracht voor me hebben, en ik ben niet zo goed in "hulp" vragen en het daarna afgewezen worden :o
S&R beleefden in de jaren 70 al hoogtepunten:

Nadat deze show was ontwikkeld, begonnen ze op te treden in Las Vegas. In 1972 werd hun show uitgeroepen tot beste show van het jaar. In 1990 werden ze ingehuurd door Steve Wynn, manager van The Mirage, voor een jaarlijks bedrag van 57,5 miljoen dollar. Aan het begin van 2000 leidde dit tot het tekenen van een levenslang contract met het hotel. Het duo heeft samen ongeveer 5.750 shows opgevoerd, waarvan de meeste in The Mirage. Hun show stopte op 3 oktober 2003 toen Roy zwaargewond raakte tijdens een optreden.

Ze zijn beide recent overleden.
pi_212434756
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Oja de bel is wel een ding bij veel katten.
Succes met de katten O+

Ik ben aan het wachten tot mijn man weer terug is met een auto vol met bier. Straks helpen met tillen.
pi_212434890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Balen zeg.
En valt het mee?
Beknelde zenuw of voorstadium hernia, oefeningen doen en anders fysio. Zou over moeten gaan.

Gelukkig, want met die kloppende voet van vannacht zat ik al te bedenken wanneer ik in hemelsnaam stents zou moeten krijgen :') een scenario dat met de familiegeschiedenis ook niet heel onrealistisch was geweest.

Edit en voor de zekerheid nog wel even bloedprikken op cholesterol en -gezien levensstijl 'zeker ook' suiker)
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 15 februari 2024 @ 12:05:05 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212434894
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:54 schreef Jeroboam het volgende:

[..]

Nadat deze show was ontwikkeld, begonnen ze op te treden in Las Vegas. In 1972 werd hun show uitgeroepen tot beste show van het jaar. In 1990 werden ze ingehuurd door Steve Wynn, manager van The Mirage, voor een jaarlijks bedrag van 57,5 miljoen dollar. Aan het begin van 2000 leidde dit tot het tekenen van een levenslang contract met het hotel. Het duo heeft samen ongeveer 5.750 shows opgevoerd, waarvan de meeste in The Mirage. Hun show stopte op 3 oktober 2003 toen Roy zwaargewond raakte tijdens een optreden.

en wat doen ze dan?

ik wat in de jaren 70 niet eens geboren, en in de jaren 80 hadden wij geen TV in huis.. dus ik heb dit hele stuk folklore gemist..
pi_212434960
Je mist er weinig aan
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212434961
Warme wangen en koude rillingen zijn niet goed hè?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212434974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 11:54 schreef Jeroboam het volgende:

Werd Roy toen niet aangevallen door één van hun eigen tijgers?

Ja, dus, nogal ernstig aangevallen ook.

(geen aanval te zien, wel wat stukjes van hun shows met de tijgers)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212434997
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Werd Roy toen niet aangevallen door één van hun eigen tijgers?

Ja, dus, nogal ernstig aangevallen ook.

(geen aanval te zien, wel wat stukjes van hun shows met de tijgers)
Ja, al zag Roy het niet als aanval maar als beschermingsactie van zijn tijger omdat hij viel. Normaal bijt zo'n grote poes dan in het nekvel van een jong maar een mens heeft niet zo'n dik nekvel. :'(
pi_212435009
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:09 schreef Lonaa het volgende:
Warme wangen en koude rillingen zijn niet goed hè?
Welkom
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212435024
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Beknelde zenuw of voorstadium hernia, oefeningen doen en anders fysio. Zou over moeten gaan.

Gelukkig, want met die kloppende voet van vannacht zat ik al te bedenken wanneer ik in hemelsnaam stents zou moeten krijgen :') een scenario dat met de familiegeschiedenis ook niet heel onrealistisch was geweest.

Edit en voor de zekerheid nog wel even bloedprikken op cholesterol en -gezien levensstijl 'zeker ook' suiker)
Straks in Spanje weer lekker veel actief buiten zijn en je wordt vanzelf weer een fitte adonis. *O*
pi_212435029
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]
en wat doen ze dan?

ik wat in de jaren 70 niet eens geboren, en in de jaren 80 hadden wij geen TV in huis.. dus ik heb dit hele stuk folklore gemist..
Het waren twee kerels die met tijgers speelden in een grote show in Las Vegas. Een van de twee is doodgebeten door zijn tijger, en terecht.
Spoilers!
pi_212435035
Was er niet ooit een aflevering van Bassie & Adriaan bij Siegfried en Roy? In heb het idee dat ik ze daarvan ken.
pi_212435054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het waren twee kerels die met tijgers speelden in een grote show in Las Vegas. Een van de twee is doodgebeten door zijn tijger, en terecht.
Welnee, ernstig gewond, niet dood gebeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212435055
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:') niet doodgebeten hoor
pi_212435061
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Welnee, ernstig gewond, niet dood gebeten.
Oh, verkeerd onthouden :D
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2024 @ 12:21:55 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212435126
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 08:28 schreef borisz het volgende:
Morning. Thuiswerkdag in IJmuiden. EN een bezoekje aan de mondhyng.
De controle van drie maanden geleden werd nu tussendoor ingehaald. Weer een nieuwe tandarts. Zit nu 20 jaar bij deze praktijk, maar dit is nummer zeven die nu in mijn mond kijkt... Goed niets aan de hand. Maar toch weer een nieuwe... De praktijk behoort nu ook tot een keten. En weer een nieuw gezicht achter de balie.... Alle leuke tandartsen/mondhygiënisten en mensen achter de balie zijn de afgelopen jaren vertrokken.
Het gevoel bij deze praktijk is de laatste jaren toch minder geworden... Misschien moet ik toch ook eens een nieuwe praktijk in Haarlem zoeken...
Al heb je dan een tandarts die direct je hele gebit wil verbouwen :M
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212435136
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De wens is de vader van de gedachte, hmm
pi_212435138
Wel bijna dood zo te zien.

quote:
During a show at the Mirage on Horn's birthday on October 3, 2003, a seven-year-old white tiger named Mantacore attacked Horn. (The name of the tiger has frequently been misspelled as "Montecore" in media reports.[16]) As part of the act, but veering off script, Horn held the microphone to Mantacore's mouth and told him to say "hello" to the audience. Mantacore responded by biting Horn's sleeve. Horn swatted the tiger and barked "release!", while standby trainers unsuccessfully attempted to distract the cat with cubes of meat. Possibly incited by Horn's retreat, the tiger leapt at Horn, swinging at his legs and knocking him off his feet.[16]

As trainers rushed to the stage to assist, Mantacore bit into Horn's neck and dragged him offstage toward his cage. Trainers finally got the tiger to release Horn by spraying him with CO2 fire extinguisher canisters, which was the last resort available.[16]

Horn survived, but the attack severed his spine, resulting in massive blood loss and severely injuring other parts of his body. It left him with permanent impairment to his motor and verbal abilities. He also had a stroke either before or after Mantacore dragged him offstage.
Spoilers!
pi_212435142
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De wens is de vader van de gedachte, hmm
Mwa. Niet direct dood heeft ook wel weer wat.
Spoilers!
pi_212435161
quote:
2s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nou, dat is gelukkig niet heel dramatisch voorlopig.
Spoilers!
pi_212435226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef borisz het volgende:

[..]
De controle van drie maanden geleden werd nu tussendoor ingehaald. Weer een nieuwe tandarts. Zit nu 20 jaar bij deze praktijk, maar dit is nummer zeven die nu in mijn mond kijkt... Goed niets aan de hand. Maar toch weer een nieuwe... De praktijk behoort nu ook tot een keten. En weer een nieuw gezicht achter de balie.... Alle leuke tandartsen/mondhygiënisten en mensen achter de balie zijn de afgelopen jaren vertrokken.
Het gevoel bij deze praktijk is de laatste jaren toch minder geworden... Misschien moet ik toch ook eens een nieuwe praktijk in Haarlem zoeken...
Al heb je dan een tandarts die direct je hele gebit wil verbouwen :M
Volgens mij heb je dat overal in de randstad, de goede zitten vol. Ik heb nu een buitenlandse tandarts maar ik word blij van hem, doet een uitgebreide controle en hij is erg vrolijk dus ik vind het prima. Alleen hij vroeg de vorige keer wel of ik werk had en prompt was zijn advies om een kroon op een dooie tand te zetten :')
pi_212435412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel bijna dood zo te zien.
[..]

Het schijnt allemaal gefilmd te zijn, maar de beelden zijn nooit vrij gegeven.

Hoe dan ook, wilde beesten zijn gewoon niet te vertrouwen, hun instinct kan het zo overnemen. Lekker in het wild laten.
pi_212435533
De huisarts belde, en ik mag de estradiol verhogen *O*
pi_212435714
Hmm kom weer een mooie gietijzeren pan tegen bij de kringloop, ziet er nog als nieuw uit, staat alleen geen merk op, alleen een nummer en france.
Ik ga vragen of de baas een mooi prijsje voor me maakt
pi_212435823
Weer een heel druk spreekuur. Nieuwe tolk erbij, leuke knul en snelle leerling.

Nog heel boos geworden (tolken en client schrokken ervan). Had iemand (denk ook een vrijwilliger) aan de lijn voor wat vragen voor client. Ik moest m maar geloven wat hij zei. Toen ik zei dat ik dat niet deed omdat IND dat waarschijnlijk ook niet zou doen kreeg ik “nou mot je eens goed naar me luustere dametje, je moet respect hebben voor iemand van 60” . Daar ga ik niet goed op :D Als het goed is stuurt de meneer de papieren op naar de cliënt (mijn boosheid kwam luid en duidelijk over *O* )
  donderdag 15 februari 2024 @ 13:11:32 #246
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212435884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer een heel druk spreekuur. Nieuwe tolk erbij, leuke knul en snelle leerling.

Nog heel boos geworden (tolken en client schrokken ervan). Had iemand (denk ook een vrijwilliger) aan de lijn voor wat vragen voor client. Ik moest m maar geloven wat hij zei. Toen ik zei dat ik dat niet deed omdat IND dat waarschijnlijk ook niet zou doen kreeg ik “nou mot je eens goed naar me luustere dametje, je moet respect hebben voor iemand van 60” . Daar ga ik niet goed op :D Als het goed is stuurt de meneer de papieren op naar de cliënt (mijn boosheid kwam luid en duidelijk over *O* )
Heel goed! ~O>
Maar jammer dat het nodig is :(
pi_212435894
15 euro, mag ik hem meenemen
pi_212435897
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 13:11 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Heel goed! ~O>
Maar jammer dat het nodig is :(
Dat “dametje” was de druppel :D
pi_212435922
Nou, en als het om leeftijd gaat zou jij minstens zoveel respect moeten krijgen @Kaatje1
Wat een oen _O-
pi_212435952
Nou, dat ja. Luister eens jochie, je moet respect hebben voor een dame van 62 ~O>

Verder natuurlijk ongeacht de leeftijden achterlijk gedrag :N goed dat je dat hebt laten weten @Kaatje1!
  donderdag 15 februari 2024 @ 13:18:12 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212435956
Oen O+
pi_212435959
Ik zit het online deel van m'n EHBO-cursus te maken. Om afgelopen najaar m'n trainersopleiding te halen had ik wel iets van EHBO-ervaring nodig (had een basiscursus en een reanimatiecursus), maar nu ga ik voor the real deal. "Uitgebreide EHBO sport" inclusief een hele dag praktijk volgende week. _O_

Die cursus is wel echt heel kundig opgezet, met interactieve filmpjes en duidelijke vragen en alles. Ben zelf alleen niet echt fan van dat ze onder elk filmpje zo'n typisch spannend muziekje zetten. :')

Ondertussen is hiertegenover een man op 6 hoog ongezekerd gevelbekleding aan het monteren, dus wie weet kan ik zometeen al aan de bak :P
pi_212436192
Wat onbeschoft zeg kaatje, ik maak het helaas ook weleens mee in de winkel
pi_212436499
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wel een goed verhaal ):O
pi_212436516
Goedzo Kaat })
pi_212436559
Wij hebben samen O+ gewandeld in Centrum Haarlem, door de vijfhoek (zo'n leuk wijkje) en wat cadeaus bij www.sjakies.com gekocht. Die winkel en de verhalen die je bij de spullen die je koopt krijgt :D _O_
pi_212436577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 13:12 schreef Karzai het volgende:
15 euro, mag ik hem meenemen
Het lijkt op zo'n Le creuset.
https://www.bol.com/nl/nl(...)DaCWRABoC2JIQAvD_BwE
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2024 @ 14:16:58 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212436666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef Blues het volgende:
Wij hebben samen O+ gewandeld in Centrum Haarlem, door de vijfhoek (zo'n leuk wijkje) en wat cadeaus bij www.sjakies.com gekocht. Die winkel en de verhalen die je bij de spullen die je koopt krijgt :D _O_
Vijfhoek O+
FIjn café ook ;-)
pi_212436729
quote:

[..]
Ja ik heb nu een bk braadpan, ook hier gekocht voor 7,50
https://bk.nl/products/bourgogne-braadpan
pi_212436791
quote:

[..]
Zijn dure pannen idd
pi_212436802
@Kaatje1 je klonk in ieder geval Jong! -er dan 60, 50, 40….😉
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 14:50:39 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212437345
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef Karzai het volgende:
Hmm kom weer een mooie gietijzeren pan tegen bij de kringloop, ziet er nog als nieuw uit, staat alleen geen merk op, alleen een nummer en france.
Ik ga vragen of de baas een mooi prijsje voor me maakt
[ afbeelding ]
Heb je ook wel es analoge foto camera's in de kringloop? :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212437532
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 14:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Soms wel
pi_212437617
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 14:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Er liggen nu alleen lenzen en filtsers
pi_212437675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:07 schreef Karzai het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zijn West-Germany vazen nog steeds populair?
pi_212437801
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:13 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Zijn West-Germany vazen nog steeds populair?
Jawel hoor, maar die hebben wij niet vaak
pi_212437829
Ik ben ze nog niet tegengekomen in ieder geval
pi_212437839
Toch maar goed dat de buurtapp goed oplet :')
Er liepen 2 mannen met een kind door de straat de waarschijnlijk ook bij auto's naar binnen aan het gluren waren.
Ging over onze buurman met zijn kind......

Ze zijn erg vervelend (vandaag ook weer) maar om meteen van criminele activiteiten uit te gaan vind ik wel bijzonder. Hun niet Nederlandse uiterlijk zal er vast niets mee te maken hebben gehad.
pi_212437911
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:20 schreef Karzai het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar die hebben wij niet vaak
Kwam ze in andere kringlopen wel met enige regelmaat tegen maar misschien zijn ze inmiddels wel allemaal uit oma's huis verdwenen en verkocht via de kringloop of is de hype voorbij.
pi_212437994
Mmm moet er even induiken maar krijg een mailtje van Nationale Nederlanden dat de werkgever waar ik van november 2022 t/m mei 2023 heb gewerkt, per 1 januari 2023 daar een pensioenregeling heeft. Die werkgever heeft het bedrijf per 1-1-2023 overgenomen maar het lijkt me apart dat ze een jaar na dato voor mij het werkgeversdeel gaan betalen.
Morgen maar eens induiken
  donderdag 15 februari 2024 @ 15:40:11 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212438087
ik had vandaag een omgekeerde dag.
de afspraak waarvan ik geen bevestiging had gehad kwam WEL opdagen en de afspraak waar ik wel een bevestiging had gehad kwam NIET :p
  donderdag 15 februari 2024 @ 15:53:37 #272
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212438304
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:40 schreef Barreltje het volgende:
ik had vandaag een omgekeerde dag.
de afspraak waarvan ik geen bevestiging had gehad kwam WEL opdagen en de afspraak waar ik wel een bevestiging had gehad kwam NIET :p
Haha, dat is irritant onvoorspelbaar.
Misschien moet je maar iets koken dat gedoemd is te mislukken :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2024 @ 16:03:40 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212438412
Ben een promotie aan het kijken, kan de promovenda niet wel de hoogleraren en mijn vakgebied. Dus toch even volgen. Ze sprak ons aan in het FD vandaag :+.
Heb inmiddels verschillende promoties meegemaakt en daar was de verdediging toch vooral een feestje. Nu voor het eerst iemand die een moeilijke vraag stelt. Maar de opponent is een Amerikaan die voor het eerst een Nederlandse promotie doet.
edit: Meerdere opponenten stellen stevige vragen. Ze moet echt aan de bak.
edit2: het kwam natuurlijk wel goed :+

[ Bericht 18% gewijzigd door borisz op 15-02-2024 16:46:05 ]
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 16:35:13 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212438817
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 15:07 schreef Karzai het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee zit niet direct iets tussen dat ik herken als iets dat ik nog wil hebben :P
Flitsers gebruik ik echt nooit. Word je ook mee doodgegooid op beurzen en in de kringloop.
pi_212439534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef borisz het volgende:
Ben een promotie aan het kijken, kan de promovenda niet wel de hoogleraren en mijn vakgebied. Dus toch even volgen. Ze sprak ons aan in het FD vandaag :+.
Heb inmiddels verschillende promoties meegemaakt en daar was de verdediging toch vooral een feestje. Nu voor het eerst iemand die een moeilijke vraag stelt. Maar de opponent is een Amerikaan die voor het eerst een Nederlandse promotie doet.
edit: Meerdere opponenten stellen stevige vragen. Ze moet echt aan de bak.
edit2: het kwam natuurlijk wel goed :+
Ik kreeg ook een paar moeilijke vragen. Kon ik wel waarderen, eigenlijk - geeft ook aan dat ze denken dat je die aankunt. En ik vond het ook gewoon oprecht interessant om van gedachten te wisselen daarover. Ipv alleen een beetje voor de show simpele vragen te beantwoorden waar we allemaal al wel het antwoord op wisten :P
Maar gelukkig dat het goed kwam!
pi_212439616
En jongens HET IS 17.37 EN HET IS NOG GEWOON LICHT *O* O+

Volgende week zaterdag komt nichtje weer logeren, en dan is het alweer 18 minuten eerder licht en 17 minuten later donker dan vandaag *O*

En volgens buienradar komt er de volgende vijf dagen, op zondag na, elke dag in elk geval eventjes een zonnetje *O*
pi_212439679
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 17:37 schreef vlindertje89 het volgende:
En jongens HET IS 17.37 EN HET IS NOG GEWOON LICHT *O* O+

Volgende week zaterdag komt nichtje weer logeren, en dan is het alweer 18 minuten eerder licht en 17 minuten later donker dan vandaag *O*

En volgens buienradar komt er de volgende vijf dagen, op zondag na, elke dag in elk geval eventjes een zonnetje *O*
Dat dacht ik net ook, kon gewoon stofzuigen en alles zien. Had ook even de balkondeur open maar dat was maar heel even.
pi_212440079
Ik heb 5 lasagna's gebouwd dus komende week heb ik genoeg te eten *G*
Morgen ook nog even 5 curry's maken en dan kan ik zelfs afwisselen *G*

En m'n notitieboek met water en zeep gewassen, voor een frisse start morgen *G*

* Tele6 zich voorbereid voelt
pi_212440136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik bleek gemist te hebben dat Brad Pitt en Angelina Jolie al 8 jaar gescheiden zijn.
Niettes
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212440187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:15 schreef Tele6 het volgende:

Goed gedaan ;)

Je gaat toch nu in Utrecht werken of zit ik helemaal verkeerd? En hoeveel uur?
pi_212440264
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Goed gedaan ;)

Je gaat toch nu in Utrecht werken of zit ik helemaal verkeerd? En hoeveel uur?
Nee, ik ga hemelsbreed 400 meter van m'n oude werk zitten _O_ _O_

36 uur, dus hetzelfde als m'n oude werk.
pi_212440327
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Da’s dus te fietsen iedere dag. Ben benieuwd hoe het je morgen vergaat
  donderdag 15 februari 2024 @ 18:42:36 #283
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212440433
Succes alvast morgen tele!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2024 @ 18:43:12 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212440443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s dus te fietsen iedere dag. Ben benieuwd hoe het je morgen vergaat
Dat doet Tele toch zwemmend heen en hinkelend terug? :+

Succes morgen!
pi_212440492
quote:

Goed bezig :D

Succes en veel plezier morgen!
pi_212440527
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 07:18 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, 15 graden vandaag en over een half uurtje is het alweer licht.
Mailtje naar mijn consulent gestuurd om een dag in de maand minder te gaan werken vanaf 1 juni.
Beter voor mijn mentale gesteldheid, ik heb nog steeds dagelijks last van achterdocht.
Financieel is het ook een goede beslissing
Aangezien mijn inkomen is gestegen en k niet meer in aanmerking kom voor volledige zorgtoeslag.
Ik zag dat ik was vergeten te reageren. Verstandig dat je minder gaat werken ^O^
Spoilers!
pi_212440577
quote:

[..]

Succes en veel plezier morgen!
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 19:02:11 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212440698
quote:

[..]

4 dagen?
pi_212440833
Vanmiddag in de tuin gewerkt O+ Best nog opgeschoten ook. De regentonnen zijn aangesloten, dakgoten zijn schoon, paar planten hebben kalk, beetje gewied, beetje grond verplaatst, beetje opgeruimd, klaprozen gezocht. Ik heb nu alweer zin om zaterdag verder te gaan.
Spoilers!
  donderdag 15 februari 2024 @ 19:13:45 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_212440901
quote:

Waar woon je ook als weer? :Y)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_212440963
Booh weeer een lange en intensieve dag training achter de rug in Fryslân _O_ Wel erg leerzaam, interessant, inspirerend, nuttig, en leuk :D Morgen de laatste dag _O_

En dan weekend pfffff O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212441271
Toen ik vanochtend opstond was het binnen (ondanks vannacht een openstaand raam) nog 20o.
Dat vond ik te warm om de kachel aan te steken.
Ben nu net thuis en het is nu nog 19,6o. Zonder enige verwarming dus. Half februari.
Ik vind het eigenlijk wel :{
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212441487
Toogoodtogo heeft een doos met biteswelove. Dat was hier x jaar geleden toch zo'n enorme hype?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212441499
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toogoodtogo heeft een doos met biteswelove. Dat was hier x jaar geleden toch zo'n enorme hype?
Was dat niet vooral in de Dieetclub? Ik heb toen ook een tijdje een abonnement gehad.
  donderdag 15 februari 2024 @ 19:55:56 #295
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212441535
Ola!

Het was hier een druk, intensief weekje.
Morgenavond is het ter afsluiting daarvan weer eens tijd voor het geven van een whisky proeverij aan 40 personen.

Daarom zo alvast wat voorbereidingen treffen door de 8 verschillende, vaak oude, flessen open te maken om ze wat lucht te geven, wat beter is voor de geur en smaak.
En ook een beetje om te checken of de kurken nog intact zijn na soms zo'n 20 tot 30 jaar in de fles te hebben gezeten. Last minute lopen klooien met afgebroken kurken en zeefjes ten overstaan van een groep liefhebbers is niet wat je wilt…

Daarna worden de weer afgesloten flessen in aluminiumfolie verpakt, omdat vooraf niet bekend gemaakt wordt welke whisky er in welke fles zit. Wel weet men al welke distilleerderijen aan bod komen.
Een zgn. semi-blind proeverij dus, waarbij men op basis van geur en smaak mag proberen te herkennen welke whisky er in het glas zit. Vaak lastig, maar wel leuk.
Ben benieuwd of er veel juist geraden wordt…
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2024 @ 19:56:10 #296
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212441539

De echte reden om in IJmuiden thuis te werken O+.
pi_212441610
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:34 schreef sigme het volgende:
Toen ik vanochtend opstond was het binnen (ondanks vannacht een openstaand raam) nog 20o.
Ben nu net thuis en het is nu nog 19,6o. Zonder enige verwarming dus. Half februari.
Als ik het goed heb, lag er ijs en werd er geschaatst op 14 februari 2021!

Vandaag een leuke dag met pubers in het theater met allerlei workshops voor de leerlingen: barista, techniek, p.r. en koekjes bakken bij de catering. :Y)

Van de week ging het over de romige knolselderij puree.
Vanavond was er peterseliewortel puree. Ook smakelijk :Y)
pi_212442353
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2024 19:34 schreef sigme het volgende:
Ondanks dat ik vanmiddag als kadootje heb ervaren, is het behoorlijk :{ voor het grote geheel der dingen inderdaad.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Op 6 februari 2021 was het -12. Toen had Hans de schuur gekraakt.
Spoilers!
pi_212442990
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ondanks dat ik vanmiddag als kadootje heb ervaren, is het behoorlijk :{ voor het grote geheel der dingen inderdaad.
Op 6 februari 2021 was het -12. Toen had Hans de schuur gekraakt.
Ik las dat bomen en bloemen een máánd eerder in bloei staan dan eind vorige eeuw.
pi_212443140
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vandaag een leuke dag met pubers in het theater met allerlei workshops voor de leerlingen: barista, techniek, p.r. en koekjes bakken bij de catering. :Y)

Van de week ging het over de romige knolselderij puree.
Vanavond was er peterseliewortel puree. Ook smakelijk :Y)
Vorig jaar half maart nog veel sneeuw en ijzel, er kan nog genoeg winter komen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')