Haha, dat is irritant onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:40 schreef Barreltje het volgende:
ik had vandaag een omgekeerde dag.
de afspraak waarvan ik geen bevestiging had gehad kwam WEL opdagen en de afspraak waar ik wel een bevestiging had gehad kwam NIET :p
Nee zit niet direct iets tussen dat ik herken als iets dat ik nog wil hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er liggen nu alleen lenzen en filtsers
[ afbeelding ]
Ik kreeg ook een paar moeilijke vragen. Kon ik wel waarderen, eigenlijk - geeft ook aan dat ze denken dat je die aankunt. En ik vond het ook gewoon oprecht interessant om van gedachten te wisselen daarover. Ipv alleen een beetje voor de show simpele vragen te beantwoorden waar we allemaal al wel het antwoord op wistenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef borisz het volgende:
Ben een promotie aan het kijken, kan de promovenda niet wel de hoogleraren en mijn vakgebied. Dus toch even volgen. Ze sprak ons aan in het FD vandaag.
Heb inmiddels verschillende promoties meegemaakt en daar was de verdediging toch vooral een feestje. Nu voor het eerst iemand die een moeilijke vraag stelt. Maar de opponent is een Amerikaan die voor het eerst een Nederlandse promotie doet.
edit: Meerdere opponenten stellen stevige vragen. Ze moet echt aan de bak.
edit2: het kwam natuurlijk wel goed
Dat dacht ik net ook, kon gewoon stofzuigen en alles zien. Had ook even de balkondeur open maar dat was maar heel even.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:37 schreef vlindertje89 het volgende:
En jongens HET IS 17.37 EN HET IS NOG GEWOON LICHT![]()
![]()
Volgende week zaterdag komt nichtje weer logeren, en dan is het alweer 18 minuten eerder licht en 17 minuten later donker dan vandaag![]()
En volgens buienradar komt er de volgende vijf dagen, op zondag na, elke dag in elk geval eventjes een zonnetje
Niettesquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik bleek gemist te hebben dat Brad Pitt en Angelina Jolie al 8 jaar gescheiden zijn.
Goed gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb 5 lasagna's gebouwd dus komende week heb ik genoeg te eten
Morgen ook nog even 5 curry's maken en dan kan ik zelfs afwisselen
En m'n notitieboek met water en zeep gewassen, voor een frisse start morgen
* Tele6 zich voorbereid voelt
Nee, ik ga hemelsbreed 400 meter van m'n oude werk zittenquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Je gaat toch nu in Utrecht werken of zit ik helemaal verkeerd? En hoeveel uur?
Da’s dus te fietsen iedere dag. Ben benieuwd hoe het je morgen vergaatquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik ga hemelsbreed 400 meter van m'n oude werk zitten![]()
36 uur, dus hetzelfde als m'n oude werk.
Dat doet Tele toch zwemmend heen en hinkelend terug?quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s dus te fietsen iedere dag. Ben benieuwd hoe het je morgen vergaat
Goed bezigquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik zag dat ik was vergeten te reageren. Verstandig dat je minder gaat werkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:18 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, 15 graden vandaag en over een half uurtje is het alweer licht.
Mailtje naar mijn consulent gestuurd om een dag in de maand minder te gaan werken vanaf 1 juni.
Beter voor mijn mentale gesteldheid, ik heb nog steeds dagelijks last van achterdocht.
Financieel is het ook een goede beslissing
Aangezien mijn inkomen is gestegen en k niet meer in aanmerking kom voor volledige zorgtoeslag.
Succes en veel plezier morgen!quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
4 dagen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waar woon je ook als weer?quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:15 schreef Tele6 het volgende:
Was dat niet vooral in de Dieetclub? Ik heb toen ook een tijdje een abonnement gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toogoodtogo heeft een doos met biteswelove. Dat was hier x jaar geleden toch zo'n enorme hype?
Als ik het goed heb, lag er ijs en werd er geschaatst op 14 februari 2021!quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:34 schreef sigme het volgende:
Toen ik vanochtend opstond was het binnen (ondanks vannacht een openstaand raam) nog 20o.
Dat vond ik te warm om de kachel aan te steken.
Ben nu net thuis en het is nu nog 19,6o. Zonder enige verwarming dus. Half februari.
Ik vind het eigenlijk wel
Ondanks dat ik vanmiddag als kadootje heb ervaren, is het behoorlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:34 schreef sigme het volgende:
Toen ik vanochtend opstond was het binnen (ondanks vannacht een openstaand raam) nog 20o.
Dat vond ik te warm om de kachel aan te steken.
Ben nu net thuis en het is nu nog 19,6o. Zonder enige verwarming dus. Half februari.
Ik vind het eigenlijk wel
Op 6 februari 2021 was het -12. Toen had Hans de schuur gekraakt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, lag er ijs en werd er geschaatst op 14 februari 2021!
Ik las dat bomen en bloemen een máánd eerder in bloei staan dan eind vorige eeuw.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ondanks dat ik vanmiddag als kadootje heb ervaren, is het behoorlijkvoor het grote geheel der dingen inderdaad.
Op 6 februari 2021 was het -12. Toen had Hans de schuur gekraakt.
Vorig jaar half maart nog veel sneeuw en ijzel, er kan nog genoeg winter komenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, lag er ijs en werd er geschaatst op 14 februari 2021!
Vandaag een leuke dag met pubers in het theater met allerlei workshops voor de leerlingen: barista, techniek, p.r. en koekjes bakken bij de catering.![]()
Van de week ging het over de romige knolselderij puree.
Vanavond was er peterseliewortel puree. Ook smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |