En ook boomschors?quote:Op maandag 12 februari 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
Tom zegt nog eens dat hij niet iedereen wakker wilde maken Door de zooi uit bed te halen Danny en Jimmy vinden het echt niet kunnen Er lag sinaasappel rasp/schil in bed
Schors als in schil van de sinaasappelquote:
Nee las gisteren dat ze ook zei hout in bed gedaan te hebbenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schors als in schil van de sinaasappel
Als ik het goed begreep
Ja hij vertelde net ook dat er schil geraspt was.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schors als in schil van de sinaasappel
Als ik het goed begreep
Ik post wat Tom zeiquote:Op maandag 12 februari 2024 09:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee las gisteren dat ze ook zei hout in bed gedaan te hebben
Welk pestgedrag?quote:Op maandag 12 februari 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
Het wordt tijd dat BB pestgedrag bespreekt
Dat wat je ziet op de streamsquote:Op maandag 12 februari 2024 09:50 schreef marky het volgende:
Het wordt tijd dat Danny en Bas op de nominatiebank komen.
[..]
Welk pestgedrag?
Check even die blik van Dora.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
Alice breekt
Ze heeft het best lastig
Meisje praat er over
Basiri wel den Danny nog niet..quote:Op maandag 12 februari 2024 09:49 schreef marky het volgende:
Het wordt tijd dat Danny en Bas op de nominatiebank komen.
Dora wordt aangevallen omdat ze had aangegeven dat er misschien overlegt had moeten worden. Bleek dat niemand dat wilde en nu wordt zij aangevallen dat ze dat voorstelde. Ze heeft niets verkeerds gedaan Zij Ro en Ty hoeven geen niets van thuis zijn ook geen deel van de heisa die er ontstaat. Zelfs als je probeerd het goede te doen is het niet goed.quote:
Danny stookt nogal en maakt dingen die geen orobleem zijn ineens een probleem verder is het wen laffe speler.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Basiri wel den Danny nog niet..
Heeft het ook gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:55 schreef zodeju het volgende:
De meeste komen haar een knuffel geven.
Mis ik nu Ashley of heeft ze het ook gedaan, ?? Ben gewoon benieuwd omdat ze door ging met snijden terwijl Alice haar bedankjes zei.
Ik heb het alleen over haar blik.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dora wordt aangevallen omdat ze had aangegeven dat er misschien overlegt had moeten worden. Bleek dat niemand dat wilde en nu wordt zij aangevallen dat ze dat voorstelde. Ze heeft niets verkeerds gedaan Zij Ro en Ty hoeven geen niets van thuis zijn ook geen deel van de heisa die er ontstaat. Zelfs als je probeerd het goede te doen is het niet goed.
5thquote:Op maandag 12 februari 2024 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ligt het aan mij, de belichting, of zien ze er echt allemaal zo beroerd uit..
Die had ze omdat ze zich aangevallen voelde.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over haar blik.
Ze eten er nog steeds goed, regie heeft nog steeds geen "crisis-mode" gegeven? gezapig 3 maandjes gratis levenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
5th![]()
Ja ze zien er beroerd uit
RLS blues
Een ieder speelt het spel op zijn/haar manier en een ieder stookt...quote:Op maandag 12 februari 2024 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Danny stookt nogal en maakt dingen die geen orobleem zijn ineens een probleem verder is het wen laffe speler.
NIVEAquote:Op maandag 12 februari 2024 09:59 schreef marky het volgende:
[..]
Die had ze omdat ze zich aangevallen voelde.
Nou ja ik zou er niet blij van worden wat ze etenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze eten er nog steeds goed, regie heeft nog steeds geen "crisis-mode" gegeven? gezapig 3 maandjes gratis leven
En pindakaas,wie is er niet groot mee geworden?quote:Op maandag 12 februari 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja ik zou er niet blij van worden wat ze eten
Tis niet extreem veel
En zeker niet gevarieerd
Veel brood en bloem
Ze kunnen toch wel kiezen wat ze eten, zelfs met muntjes in de Febomuurquote:Op maandag 12 februari 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja ik zou er niet blij van worden wat ze eten
Tis niet extreem veel
En zeker niet gevarieerd
Veel brood en bloem
Nou niet helemaal mee eensquote:Op maandag 12 februari 2024 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Een ieder speelt het spel op zijn/haar manier en een ieder stookt...
Er ligt een ananas.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel kiezen wat ze eten, zelfs met muntjes in de Febomuur
Vandaag op het menuquote:Op maandag 12 februari 2024 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel kiezen wat ze eten, zelfs met muntjes in de Febomuur
Uitzonderingen daar gelaten!quote:Op maandag 12 februari 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet helemaal mee eens
Ik vind dat Glenn echt niet stookt
Alice ontwijkt
En zo zijn er nog 1 of 2
Klopt maar als ze slim zijn zetten ze hem erop. Vermoed dat dit weekend een vlaamse man gaat.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Een ieder speelt het spel op zijn/haar manier en een ieder stookt...
Zag ook flesjes cola staan.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag op het menu
Een brief
Smakelijk
Nee the wall is best karig
( behalve afgelopen zaterdag)
Basiri dan..quote:Op maandag 12 februari 2024 10:05 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt maar als ze slim zijn zetten ze hem erop. Vermoed dat dit weekend een vlaamse man gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |