En ook boomschors?quote:Op maandag 12 februari 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
Tom zegt nog eens dat hij niet iedereen wakker wilde maken Door de zooi uit bed te halen Danny en Jimmy vinden het echt niet kunnen Er lag sinaasappel rasp/schil in bed
Schors als in schil van de sinaasappelquote:
Nee las gisteren dat ze ook zei hout in bed gedaan te hebbenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schors als in schil van de sinaasappel
Als ik het goed begreep
Ja hij vertelde net ook dat er schil geraspt was.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schors als in schil van de sinaasappel
Als ik het goed begreep
Ik post wat Tom zeiquote:Op maandag 12 februari 2024 09:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee las gisteren dat ze ook zei hout in bed gedaan te hebben
Welk pestgedrag?quote:Op maandag 12 februari 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
Het wordt tijd dat BB pestgedrag bespreekt
Dat wat je ziet op de streamsquote:Op maandag 12 februari 2024 09:50 schreef marky het volgende:
Het wordt tijd dat Danny en Bas op de nominatiebank komen.
[..]
Welk pestgedrag?
Check even die blik van Dora.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
Alice breekt
Ze heeft het best lastig
Meisje praat er over
Basiri wel den Danny nog niet..quote:Op maandag 12 februari 2024 09:49 schreef marky het volgende:
Het wordt tijd dat Danny en Bas op de nominatiebank komen.
Dora wordt aangevallen omdat ze had aangegeven dat er misschien overlegt had moeten worden. Bleek dat niemand dat wilde en nu wordt zij aangevallen dat ze dat voorstelde. Ze heeft niets verkeerds gedaan Zij Ro en Ty hoeven geen niets van thuis zijn ook geen deel van de heisa die er ontstaat. Zelfs als je probeerd het goede te doen is het niet goed.quote:
Danny stookt nogal en maakt dingen die geen orobleem zijn ineens een probleem verder is het wen laffe speler.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Basiri wel den Danny nog niet..
Heeft het ook gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:55 schreef zodeju het volgende:
De meeste komen haar een knuffel geven.
Mis ik nu Ashley of heeft ze het ook gedaan, ?? Ben gewoon benieuwd omdat ze door ging met snijden terwijl Alice haar bedankjes zei.
Ik heb het alleen over haar blik.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dora wordt aangevallen omdat ze had aangegeven dat er misschien overlegt had moeten worden. Bleek dat niemand dat wilde en nu wordt zij aangevallen dat ze dat voorstelde. Ze heeft niets verkeerds gedaan Zij Ro en Ty hoeven geen niets van thuis zijn ook geen deel van de heisa die er ontstaat. Zelfs als je probeerd het goede te doen is het niet goed.
5thquote:Op maandag 12 februari 2024 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ligt het aan mij, de belichting, of zien ze er echt allemaal zo beroerd uit..
Die had ze omdat ze zich aangevallen voelde.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over haar blik.
Ze eten er nog steeds goed, regie heeft nog steeds geen "crisis-mode" gegeven? gezapig 3 maandjes gratis levenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
5th![]()
Ja ze zien er beroerd uit
RLS blues
Een ieder speelt het spel op zijn/haar manier en een ieder stookt...quote:Op maandag 12 februari 2024 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Danny stookt nogal en maakt dingen die geen orobleem zijn ineens een probleem verder is het wen laffe speler.
NIVEAquote:Op maandag 12 februari 2024 09:59 schreef marky het volgende:
[..]
Die had ze omdat ze zich aangevallen voelde.
Nou ja ik zou er niet blij van worden wat ze etenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze eten er nog steeds goed, regie heeft nog steeds geen "crisis-mode" gegeven? gezapig 3 maandjes gratis leven
En pindakaas,wie is er niet groot mee geworden?quote:Op maandag 12 februari 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja ik zou er niet blij van worden wat ze eten
Tis niet extreem veel
En zeker niet gevarieerd
Veel brood en bloem
Ze kunnen toch wel kiezen wat ze eten, zelfs met muntjes in de Febomuurquote:Op maandag 12 februari 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja ik zou er niet blij van worden wat ze eten
Tis niet extreem veel
En zeker niet gevarieerd
Veel brood en bloem
Nou niet helemaal mee eensquote:Op maandag 12 februari 2024 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Een ieder speelt het spel op zijn/haar manier en een ieder stookt...
Er ligt een ananas.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel kiezen wat ze eten, zelfs met muntjes in de Febomuur
Vandaag op het menuquote:Op maandag 12 februari 2024 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel kiezen wat ze eten, zelfs met muntjes in de Febomuur
Uitzonderingen daar gelaten!quote:Op maandag 12 februari 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet helemaal mee eens
Ik vind dat Glenn echt niet stookt
Alice ontwijkt
En zo zijn er nog 1 of 2
Klopt maar als ze slim zijn zetten ze hem erop. Vermoed dat dit weekend een vlaamse man gaat.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zag ook flesjes cola staan.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag op het menu
Een brief
Smakelijk
Nee the wall is best karig
( behalve afgelopen zaterdag)
Basiri dan..quote:Op maandag 12 februari 2024 10:05 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt maar als ze slim zijn zetten ze hem erop. Vermoed dat dit weekend een vlaamse man gaat.
precies, iedereen is er met zn eigen strategie ingegaan, en we zien wel hoe dat afloopt. de strategie van Ashley was, ik ben hier niet om vriendjes te maken maar om te winnen. die strategie is al bewezen dat die niet uitkomt, want als je huilt als je mensen 24 uur niet hebt gezien, huilt als je afscheid moet nemen als je de draaideur door moet, huilt als niemand aan jou vraagt of je iets uit de wall wilt, dan wil je dus wel degelijk vriendschap en genegenheid. dus einde strategie Ashleyquote:Op maandag 12 februari 2024 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij een kistje pakken hoefde zei ook niemand te vragen want.....spel.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, iedereen is er met zn eigen strategie ingegaan, en we zien wel hoe dat afloopt. de strategie van Ashley was, ik ben hier niet om vriendjes te maken maar om te winnen. die strategie is al bewezen dat die niet uitkomt, want als je huilt als je mensen 24 uur niet hebt gezien, huilt als je afscheid moet nemen als je de draaideur door moet, huilt als niemand aan jou vraagt of je iets uit de wall wilt, dan wil je dus wel degelijk vriendschap en genegenheid. dus einde strategie Ashley
Spijker/ kop...quote:Op maandag 12 februari 2024 10:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, iedereen is er met zn eigen strategie ingegaan, en we zien wel hoe dat afloopt. de strategie van Ashley was, ik ben hier niet om vriendjes te maken maar om te winnen. die strategie is al bewezen dat die niet uitkomt, want als je huilt als je mensen 24 uur niet hebt gezien, huilt als je afscheid moet nemen als je de draaideur door moet, huilt als niemand aan jou vraagt of je iets uit de wall wilt, dan wil je dus wel degelijk vriendschap en genegenheid. dus einde strategie Ashley
of het is iemand die makkelijk huilt en makkelijk haar emoties laat zien.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee die strategie is niet meer kan ook niet daarvoor heeft ze veel te veel emotie.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
of het is iemand die makkelijk huilt en makkelijk haar emoties laat zien.
Dan kan ze nog steeds de strategie aanhouden van het begin.
Gaat het vervolgens eerst bespreken met Eslie.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy gaat dalijk wel iets tegen haar zeggen want vind dat niet leuk. Regen wie heb ik niet gehoord. Dilano zegt nog kojk uit tegen wie je wat zegt.
Ja om zoals hij het zelf zegt even te checken of hij het niet verkeerd ziet.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat het vervolgens eerst bespreken met Eslie.
Stel he. Dat Basiri, Ashley, Glenn of Randy sneller waren geweest dan Alice. Dan had Doriana gelijk gekregen.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dora wordt aangevallen omdat ze had aangegeven dat er misschien overlegt had moeten worden. Bleek dat niemand dat wilde en nu wordt zij aangevallen dat ze dat voorstelde. Ze heeft niets verkeerds gedaan Zij Ro en Ty hoeven geen niets van thuis zijn ook geen deel van de heisa die er ontstaat. Zelfs als je probeerd het goede te doen is het niet goed.
Tegen Karen moet je niets vertellen.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
Hierom waardeer ik jimmy dus niet zo. En ja hoor daar gaat jimmy ook tegen vertellen tegen karen. Valsheid ten top.
Vorige week waren het nog slangen, nog even en heel Artis zit daar in het huisquote:Op maandag 12 februari 2024 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely zegt dat het goed is hij het even ventileert bij haar.
Jimmie zegt het nog met Alice zelf op te pakken.
Er zitten leeuwen in het huis zegt ze
Ja misselijke streken.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:16 schreef rinardo het volgende:
Wil het niet te groot maken, maar bespreekt het eerst met iedereen voor ie naar de hoofdrolspeelster gaat
quote:Op maandag 12 februari 2024 10:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorige week waren het nog slangen, nog even en heel Artis zit daar in het huis
Dit merk ik vaker bij hem idd. Dan maakt hij er iets heel groots van terwijl het helemaal niet zo bedoeld isquote:Op maandag 12 februari 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Karen en ashley zeggen dat ze het zo niet bedoeld, jimmy zegt ik word voor de bus gegooid. Lelijk die meiden zeggen echt zo bedoeld ze het niet. Dan ben je als jimmy zijnde zo achterdochtig bah. Deed hij ook met ashley eerst dagen met mensen praten en dan pas later met ashley
Stel he. Dat Basiri, Ashley, Glenn en Randy sneller waren geweest dan Alice. Dan had Doriana gelijk gekregen.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ja precies, beter gelijk naar de desbetreffende persoon gaan..quote:Op maandag 12 februari 2024 10:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja om zoals hij het zelf zegt even te checken of hij het niet verkeerd ziet.
Niet slim om dat eerst met een ander te bespreken maar snap t wel een beetje even vragen of hij het wel goed gezien heeft.
Nu weer een beetje dom om het ook nog even tegen Karen te zeggen die binnenkomt.
Deze week komen we er achter wie de slappe zakken zijn in het spel.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:16 schreef rinardo het volgende:
Wil het niet te groot maken, maar bespreekt het eerst met iedereen voor ie naar de hoofdrolspeelster gaat
Lijkt de "Bondgenoten"wel.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorige week waren het nog slangen, nog even en heel Artis zit daar in het huis
quote:Op maandag 12 februari 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gets. Daar hadden we op het werk een enorm grote poster van.
En dat kan binnen een maand ook nog.quote:
Wie is het loophondje en voor wie..quote:Op maandag 12 februari 2024 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Sjimmie zit ook in zijn emotie snap juuh?
Nou echt, die is zo gewend om te slijmen tegen alles en iedereen. Het maakt ook niet uit waarover en dat is zo ongelofelijk nep en niet gemeend. Ik wed dat als ze zegt “dat doe je goed” en je vraagt wat precies dat ze niet eens kan navertellen waar je het over gehad hebt.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sabo tegen Danny hoe oud is ze
Danny: 26
Sabo: mooie leeftijd
Wat weet zij daar nou van ?
Karen voor Den Ashley.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wie is loophondje en voor wie..
Dat is me inderdaad ook al vaker opgevallen....ook dat ze iets beweert en drie zinnen later weer ontkracht.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou echt, die is zo gewend om te slijmen tegen alles en iedereen. Het maakt ook niet uit waarover en dat is zo ongelofelijk nep en niet gemeend. Ik wed dat als ze zegt “dat doe je goed” en je vraagt wat precies dat ze niet eens kan navertellen waar je het over gehad hebt.
Heeft ze al gezegd dat ze een oude ziel is ?quote:Op maandag 12 februari 2024 10:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is me inderdaad ook al vaker opgevallen....ook dat ze iets beweert en drie zinnen later weer ontkracht.
Als ik in het dagelijks leven in zo'n situatie verzeild raak, check ik dat ook met mijn omgeving. Komt voort uit een soort onzekerheid denk ik in combinatie met het graag goed willen doen, geen slechte intensies hebben en dus niemand voor het hoofd willen stoten. Dat heeft niets met achterdocht te maken.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Karen en ashley zeggen dat ze het zo niet bedoeld, jimmy zegt ik word voor de bus gegooid. Lelijk die meiden zeggen echt zo bedoeld ze het niet. Dan ben je als jimmy zijnde zo achterdochtig bah. Deed hij ook met ashley eerst dagen met mensen praten en dan pas later met ashley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |