Heb het gevraagd, maar helaas niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:23 schreef Hupje het volgende:
[..]
Graag, als dat niet te veel moeite isHet gaat om het artikel van Andries Rhebergen.
Veel plezier! Wat heerlijk samenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:11 schreef Kyara het volgende:
En hier geen carnaval maar wel vakantie. Dochter en ik vertrekken vanmiddag naar Londen
Ik word 34 deze maand.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:34 schreef amaranta het volgende:
Want je bent zo oud als dat je je voelt.
Boks ouwequote:Op maandag 12 februari 2024 14:13 schreef Leandra het volgende:
Bejaarde meldt*
Gefeliciteerd @:Tink89
Bijna 40... geniet er maar van, 2 keer met je ogen knipperen en je bent bijna 60.
Beterschap @:Vlinder
Vis!quote:Op maandag 12 februari 2024 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben je ook een ‘90 waterman of dat niet meer?
Alvast gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, nog 2 jaar en 7 maanden (exact vandaag) en dan ben ik 60
DAt duurt nog een eeuwigheid!quote:Op maandag 12 februari 2024 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, nog 2 jaar en 7 maanden (exact vandaag) en dan ben ik 60
Heerlijk! Genieten samen. En Londonquote:Op maandag 12 februari 2024 10:11 schreef Kyara het volgende:
En hier geen carnaval maar wel vakantie. Dochter en ik vertrekken vanmiddag naar Londen
Ik vind dat zo lastig. Ik wil eigenlijk mijn oudste meenemen naar Londen deze zomer, na zijn examen. Maar aan de andere kant vind ik het doodeng om dat al te boeken. Ik heb dat ook gekregen na mijn examen en ben dus met mijn moeder gegaan toen, maar toen moest mijn vader dus naar school om mijn cijfers op te halen in verband met een extra examenperiode (jaargang 2000, Enschedequote:Op maandag 12 februari 2024 17:52 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Heerlijk! Genieten samen. En London
Ik ga ieder jaar. Zat net te kijken voor trein in juni, op en neer 88 euro. Denk dat ik vanavond boek. Hotel heb in altijd dezelfde, dus daar hoef ik niet over na te denken.
Veel plezier!
Nice!quote:Op maandag 12 februari 2024 17:52 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik ga ieder jaar. Zat net te kijken voor trein in juni, op en neer 88 euro. Denk dat ik vanavond boek. Hotel heb in altijd dezelfde, dus daar hoef ik niet over na te denken.
Veel plezier!
Ik vertrek vanaf Brusselquote:Op maandag 12 februari 2024 19:50 schreef exode het volgende:
[..]
Nice!
Wel balen dat vanaf juni je moet overstappen in Brussel. Ik 'moet' nog steeds voor mijn werk, maar heb zo geen zin in die reis. Ja wel in Londen, maar het gedoe van er komen (over oud worden gesproken)
Ik ben met de trein sneller in Londen dan in Drenthe.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:34 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat voordat ik überhaupt in Brussel ben met de trein ik al tig keer heb moeten overstappenkrijg je als je in Drenthe woont
.
Is toch wel een super leuk kado!! Kun je gaan tussen de het examens en de diploma uitreiking? Die data staan toch vast… toch?quote:Op maandag 12 februari 2024 19:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lastig. Ik wil eigenlijk mijn oudste meenemen naar Londen deze zomer, na zijn examen. Maar aan de andere kant vind ik het doodeng om dat al te boeken. Ik heb dat ook gekregen na mijn examen en ben dus met mijn moeder gegaan toen, maar toen moest mijn vader dus naar school om mijn cijfers op te halen in verband met een extra examenperiode (jaargang 2000, Enschede). Wil dat soort dingen niet jinxen.
Ja, maar dat was toen ookquote:Op maandag 12 februari 2024 22:05 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Is toch wel een super leuk kado!! Kun je gaan tussen de het examens en de diploma uitreiking? Die data staan toch vast… toch?
Ik heb nu 44 euro enkele reis, maakt het allemaal beetje leuker.
Nu wil ik ook. Kun je me vertellen waar je dit met deze prijs vindt?quote:Op maandag 12 februari 2024 22:05 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Is toch wel een super leuk kado!! Kun je gaan tussen de het examens en de diploma uitreiking? Die data staan toch vast… toch?
Ik heb nu 44 euro enkele reis, maakt het allemaal beetje leuker.
Ben ik wel heel benieuwd naar het hotel. Mag ook in pmquote:Op maandag 12 februari 2024 17:52 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Veel plezier!
Is het iets, die serie? Ik zag er een bericht over langskomen en vroeg me af of het een aanrader is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nu wil ik ook. Kun je me vertellen waar je dit met deze prijs vindt?
Ik kijk One Day op Netflix en bereid me door op de grande finale. Zakdoeken klaar...
Oh, die heb ik van de week ook gebinged.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nu wil ik ook. Kun je me vertellen waar je dit met deze prijs vindt?
Ik kijk One Day op Netflix en bereid me door op de grande finale. Zakdoeken klaar...
Gokje, vanuit Friesland ben ik dat ook bijna. In Drenthe komen is een regelrechte hell.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:02 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik ben met de trein sneller in Londen dan in Drenthe.
(Gokje, niet nagekeken)
Dan kun je beter in de laatste week van de zomervakantie iets doen, dan is veel alweer wat goedkoper.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:41 schreef Phaidra het volgende:
Ik wilde ook met de oudste een paar dagen weg in de week dat hij al vrij is (want groep 8) en de rest nog niet. Maar wij hebben als laatste regio vakantie, dus is zijn ‘extra’ week óók al midden in de zomervakantie. De prijzen zijn daar dus ook naar. Stom.
Ik heb hem in 1 dag uit gekeken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het iets, die serie? Ik zag er een bericht over langskomen en vroeg me af of het een aanrader is.
Dat is waar, maar dan is de jongste ook vrij en dat geeft meer gedoe (hell, 1 snoepje meer op een dag geeft al gedoequote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan kun je beter in de laatste week van de zomervakantie iets doen, dan is veel alweer wat goedkoper.
Daar kan ik me alles bij voorstellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan is de jongste ook vrij en dat geeft meer gedoe (hell, 1 snoepje meer op een dag geeft al gedoe). Ik weet niet of ik die uitdaging aan wil gaan.
Zit er dik in, ik weet niet waar je woont, maar ik zit in dat zwarte gat op de kaartquote:
Hahaha, zelfs in Drenthe is het een hele kunst... ik ben toch heel blij met een autoquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Gokje, vanuit Friesland ben ik dat ook bijna. In Drenthe komen is een regelrechte hell.
Slecht he met het OV? Vroeger moest ik met het OV naar mijn werk toen ik nog geen rijbewijs had. Met de auto is het nog geen 15 minuten, met de bus was het 1.5 uur enkele reis.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:40 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zit er dik in, ik weet niet waar je woont, maar ik zit in dat zwarte gat op de kaart
[..]
Hahaha, zelfs in Drenthe is het een hele kunst... ik ben toch heel blij met een auto![]()
Probeer maar eens met OV van Hoogeveen naar Emmen te komendan kan je beter fietsen als je geen auto hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |