Klopt en als ze slim zijn bewaren ze het vet waar ze die worstjes in klaar maken.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Overigens, die worstjes maken het eten wel een stuk lekkerder dan plain kip met alleen maar zout en peper
Niet zo gek, ze traint aanzienlijk minder, en eet veel brood wat mij opvalt.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:14 schreef lojanda het volgende:
Het hoofd van Alice lijkt ook wat boller te worden. Ze past ook niet meer in haar broek zei ze gisteren
Ze hebben ook bijna geen beweging en als je daar gevoelig voor bent gaat het snelquote:Op zondag 11 februari 2024 14:14 schreef lojanda het volgende:
Het hoofd van Alice lijkt ook wat boller te worden. Ze past ook niet meer in haar broek zei ze gisteren
Ze houden het idd goed volquote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ze eten wel 3x per dagen samen?
Best netjes.
Tijd afspreken. Tafel dekken. Iemand maakt het.
quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niet zo gek, ze traint aanzienlijk minder, en eet veel brood wat mij opvalt.
Ze ziet er meer verloren uit en eenzaam.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef lojanda het volgende:
Oké Ashley zit inmiddels ook weer met haar slaaphoofd aan tafel. Die ligt zowat elke middag in bed.. zij heeft echt wel privileges bij BB.
Ze eet van alles veel heb ik begrepen. De mannen hadden het er laatst over dat ze ook echt veel meer en vaker eet dan hunquote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze ook aanleg heeft want ze is echt wel fors en groot...dus die zal altijd op moeten letten.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, ik vind het bewonderenswaardig!quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ze eten wel 3x per dagen samen?
Best netjes.
Tijd afspreken. Tafel dekken. Iemand maakt het.
Ach die paar kilo’s is voor nu niet erg en die heeft ze er zo weer af als ze thuis isquote:Op zondag 11 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben ook bijna geen beweging en als je daar gevoelig voor bent gaat het snel
quote:Op zondag 11 februari 2024 14:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze ziet er meer verloren uit en eenzaam.
Dat sws.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach die paar kilo’s is voor nu niet erg en die heeft ze er zo weer af als ze thuis is
In haar 'normale' leven kan ik me dat wel voorstellen, omdat ze zo gedisciplineerd traint, maar het leven daar is niet te vergelijken.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze eet van alles veel heb ik begrepen. De mannen hadden het er laatst over dat ze ook echt veel meer en vaker eet dan hun
Alice is zo’n fanatieke sporter en die laat dat echt niet gebeuren.quote:
En ze hebben niet veel keus in wat ze kunnen eten. Alleen brood en pannenkoeken en daar kom je echt wel door aan.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
In haar 'normale' leven kan ik me dat wel voorstellen, omdat ze zo gedisciplineerd traint, maar het leven daar is niet te vergelijken.
Yep, om samen te spannen tegen Ashleyquote:Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Snoozey het volgende:
jimmie beetje karen inpakken. hij heeft haar nodig
Lijkt me echt heel gaaf.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:27 schreef lojanda het volgende:
Jimmy gaat Karen als een Dragqueen opmaken?
Maar ik vermoed dat Karen dit niet laat gebeuren, Ash is echt haar mattie daar, en die laat je niet zomaar vallen.quote:
Ben ook wel benieuwdquote:
Ik denk dat Karen eerder Jimmy gaat nodig hebben, want de vervaldatum van Ashley nadert.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Snoozey het volgende:
jimmie beetje karen inpakken. hij heeft haar nodig
ja zij denk over 10 jaar. hhaha wie danquote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef Puzzie het volgende:
Dylano wil het zo plannen dat hij binnen nu en vijf jaar kinderen krijgt,. maar 'zij' is nog niet zo ver denkt hij
WTF
Ik gok Sabo?? Maar dan ben je toch ook niet helemaal jofel in je hoofd om zo al te denken?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:31 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja zij denk over 10 jaar. hhaha wie dan
Ik heb geen idee wat hij denkt maar echt realistisch is hij nietquote:Op zondag 11 februari 2024 14:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denkt Dilano nou echt dat sabo hem leuk vind ??
Ja, dat denk ik. Ze is hem ook echt aan het inpalmen, Maar leuk wil nog niet zeggen gek op.......zij weet volgens mij nog niet eens dat hij zowat al met de toekomst bezig is,quote:Op zondag 11 februari 2024 14:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denkt Dilano nou echt dat sabo hem leuk vind ??
Ik vind hem een wereldvreemd mannetje.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij denkt maar echt realistisch is hij niet
Zo’n type is het ook wel. Die heeft alles al gepland hoe hij het wil.. zover dat mogelijk is dan. Echt zo iemand die in zijn normale leven eet op uur en tijd en op maandag doet hij boodschappen. Dinsdag de was en op woensdag eet hij gehakt en ga zo maar door. Echt een saai en fantasieloos persoon is dat.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef Puzzie het volgende:
Dylano wil het zo plannen dat hij binnen nu en vijf jaar kinderen krijgt,. maar 'zij' is nog niet zo ver denkt hij
WTF
Ja ik vind zo leven best engquote:Op zondag 11 februari 2024 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo’n type is het ook wel. Die heeft alles al gepland hoe hij het wil.. zover dat mogelijk is dan. Echt zo iemand die in zijn normale leven eet op uur en tijd en op maandag doet hij boodschappen. Dinsdag de was en op woensdag eet hij gehakt en ga zo maar door. Echt een saai en fantasieloos persoon is dat.
Als je met zo iemand op date bent ga je even naar het toilet en komt niet meer terugquote:Op zondag 11 februari 2024 14:33 schreef Puzzie het volgende:
Tijd maken want Dylano wil iets serieus
Ja zo zat ik ook WTFquote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef Puzzie het volgende:
WTF
Ik moet er ook echt niet aan denken..quote:Op zondag 11 februari 2024 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind zo leven best eng![]()
Daarnaast kan je kinderen niet plannen , daar gaat het bij mij al mis
Hij is totaal niet van wat hij in zijn voorstel filmpje zei te zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 14:38 schreef zodeju het volgende:
Dilano zit helemaal te glunderen want hij telt nu mee bij het groepje......en onder mama's vleugel vandaan.....
Maar weet totaal niet waar hij het over heeft.
Jammer welquote:Op zondag 11 februari 2024 14:44 schreef BB-King het volgende:
Interessant gesprekje tussen Karen en Jimmy.
Afgekapt en naar Danny en de Limburg sisters.
Nopequote:Op zondag 11 februari 2024 14:45 schreef lojanda het volgende:
40 per jaar is echt wel veel toch? Heb je in Nederland ook zoveel vrije dagen?
Dat is echt heel veelquote:Op zondag 11 februari 2024 14:45 schreef lojanda het volgende:
Die heeft echt van die uitspraken dat je denkt dat hij onder een steen heeft geleefdquote:Op zondag 11 februari 2024 14:47 schreef greysbones het volgende:
Danny
In Nederland hebben ze maar 1 pretpark zeker
Leuk voor de dochter van Dannyquote:Op zondag 11 februari 2024 14:49 schreef humpty het volgende:
Ronahi wil wel met Danny naar disney dan ben ik U dochter zegt ze
Wat moet je daar elke week doen als je geen kinderen hebtquote:Op zondag 11 februari 2024 14:48 schreef Snoozey het volgende:
iedere zondag zit rohan met dr man in plopsaland
het schreeuwkind uithangen. daar mag hetquote:Op zondag 11 februari 2024 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat moet je daar elke week doen als je geen kinderen hebt
Nou, misschien is dat niet zo gek. Ken jij alle Belgische pretparken? Ik nietquote:Op zondag 11 februari 2024 14:47 schreef greysbones het volgende:
Danny
Nee maar weet wel dat ze er meer dan 1 hebbenquote:Op zondag 11 februari 2024 14:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat niet zo gek. Ken jij alle Belgische pretparken? Ik niet
quote:Op zondag 11 februari 2024 14:50 schreef Snoozey het volgende:
[..]
het schreeuwkind uithangen. daar mag het
Ik weet het niet hoor met die man.....gisteravond ook zo'n verhaal hij gaat elk jaar als het kan naar de toppers en heeft dan in Alkmaar een hotel waar ze al van te voren slapen......Ashley vroeg je komt uit Belgie moet naar Amsterdam en gaat eerst helemaal naar Alkmaar. Ja zegt hij dat ligt niet zo ver uit elkaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:47 schreef greysbones het volgende:
Danny
Ja he die bijna elke middag een tijdje van de streams af.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef lojanda het volgende:
Oké Ashley zit inmiddels ook weer met haar slaaphoofd aan tafel. Die ligt zowat elke middag in bed.. zij heeft echt wel privileges bij BB.
Net als Sorbo zelf.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:05 schreef marky het volgende:
Ty die zegt dat hij miss verkiezingen een beetje nep vindt.
En daar zit Dilano, diep ongelukkig dat Sabootje niet tegen hem lult...quote:
Is maar 30 min max van elkaar afquote:Op zondag 11 februari 2024 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor met die man.....gisteravond ook zo'n verhaal hij gaat elk jaar als het kan naar de toppers en heeft dan in Alkmaar een hotel waar ze al van te voren slapen......Ashley vroeg je komt uit Belgie moet naar Amsterdam en gaat eerst helemaal naar Alkmaar. Ja zegt hij dat ligt niet zo ver uit elkaar.![]()
Klopt, maar raar toch om eerst verder te moeten gaan voor een slaapplaats en dan weer naar beneden voor de Toppers.quote:
Is een gezellige stad en hotel waarschijnlijk goedkoper dan rondom Amsterdam.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar raar toch om eerst verder te moeten gaan voor een slaapplaats en dan weer naar beneden voor de Toppers.
Nee hoor, de finale laat nog lang op zich wachten.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik denk dat Karen eerder Jimmy gaat nodig hebben, want de vervaldatum van Ashley nadert.
Alles is relatief. Amerikanen vinden dat Amsterdam dicht bij Parijs ligt.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor met die man.....gisteravond ook zo'n verhaal hij gaat elk jaar als het kan naar de toppers en heeft dan in Alkmaar een hotel waar ze al van te voren slapen......Ashley vroeg je komt uit Belgie moet naar Amsterdam en gaat eerst helemaal naar Alkmaar. Ja zegt hij dat ligt niet zo ver uit elkaar.![]()
Ja ook SL op 2.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
2 ook sl? Heb ipad niet aan nu...alleen tv
Ja zo was het toch vorig jaar ook, ze willen dat we tv kijkenquote:Op zondag 11 februari 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
Toch wel dom dat we niks er van mogen zien
Hoeft toch ook niet rondom Amsterdam......Had nog beter rond Utrecht gekund.....Hij had ook totaal geen idee dat Alkmaar verder weg was dan Amsterdam.....quote:Op zondag 11 februari 2024 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is een gezellige stad en hotel waarschijnlijk goedkoper dan rondom Amsterdam.
In BE krijg je als je fulltime voor een overheidsinstelling of aanverwante werkt standaard 30 dagen en +/- 10 feestdagen.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:45 schreef lojanda het volgende:
Nou ik snap dat ze niet hele spel laten zien.. maar ze kunnen toch wel een klein stukje laten zienquote:Op zondag 11 februari 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo was het toch vorig jaar ook, ze willen dat we tv kijken
Je kan de streams ook uitzetten , heb ik ook gedaan ipv wachten tot je iets zietquote:Op zondag 11 februari 2024 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik snap dat ze niet hele spel laten zien.. maar ze kunnen toch wel een klein stukje laten zien
Laat ze wel gewoon aanstaan, anders moet ik ze steeds opnieuw aanklikken (openen)quote:Op zondag 11 februari 2024 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan de streams ook uitzetten , heb ik ook gedaan ipv wachten tot je iets ziet
Ja dan stel je je ook afhankelijk opquote:Op zondag 11 februari 2024 15:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laat ze wel gewoon aanstaan, anders moet ik ze steeds opnieuw aanklikken (openen)
Ik werk voor de federale overheid in be en heb 38 dagen. Zonder feest en brugdagen. Naarmate je ouder wordt komen daar dagen bij.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:28 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
In BE krijg je als je fulltime voor een overheidsinstelling of aanverwante werkt standaard 30 dagen en +/- 10 feestdagen.
Als je dan nog eens meer dan 38u/week, onregelmatige tijden en/of weekends werkt komen daar nog wat dagen bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, er zijn allerlei variaties, maar 30 is het absolute minimum, privé 20 denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik werk voor de federale overheid in be en heb 38 dagen. Zonder feest en brugdagen. Naarmate je ouder wordt komen daar dagen bij.
Ja privé is voltijds idd 20.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Yep, er zijn allerlei variaties, maar 30 is het absolute minimum, privé 20 denk ik.
Ik snap je redenering, maar denk niet dat Dotteke er ook zo over denkt.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er is geen OT, als er alleen maar sl is
Jawel hoor.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze spelen een spel in de gameroomquote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef Rhosyn het volgende:
Doe ik de streams aan op 1 en 2 krijg ik muziek. Ja, leuk maar daar doe ik de streams niet voor aan. Als ik muziek wil dan luister ik wel naar mijn lijsten op youtube.
Als het huis toch leeg is kunnen ze de camera op een lege gang zetten.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze spelen een spel in de gameroom
Wel mooi al die afkortingen. Tijdens volledige SL (Stream Lock) is SL (Slap Lullen) OT (Onbeperkt Toegestaan).quote:Op zondag 11 februari 2024 15:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel mooi al die afkortingen. Tijdens volledige SL (Stream Lock) is SL (Slap Lullen) OT (Onbeperkt Toegestaan).
Klopt. We weten dat danny en glenn een duo zij en ashley en basiriquote:Op zondag 11 februari 2024 16:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Terug en er zijn weer koppels gevormd ?
BB en eerlijk zijn 2 verschillende werelden.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Had ik niet verwacht. Ik hoopte dat we individueel verder zouden gaan. Is veel eerlijker.
nou Danny is ook om geloof ikquote:Op zondag 11 februari 2024 16:15 schreef woxxel het volgende:
Ze beschuldigen anderen voor wat ze zelf doen omg
die zit nu ook bij hun terwijl hij neutraal geloof was nogquote:
ja denk ik eigenlijk ook nog welquote:
Is toch een domme redenering? Randy heeft helemaal niet kunnen overleggen.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:17 schreef BB-King het volgende:
Team Ashley niet blij met Randy zijn beslissingen.
Denken dat hij en de anderen hun expres bij elkaar wilde zetten zodat ze makkelijker weg te spelen zijn.
Danny is er nu wel erg blij mee.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:18 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand wou blijkbaar met Glenn, nou dat is wel erg stom waarom zou je niet met Glenn in een duo willen?
Het gaat om de volgorde waarin gekozen mocht worden.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is toch een domme redenering? Randy heeft helemaal niet kunnen overleggen.
Ashley redeneert zoals zij zelf zou doen. Daarom denkt ze zo vaak dat ze gelijk heeft.
Ja zou qua thema logischer zijn geweest dat ze weer samen kwamen op Valentijnsdag.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:21 schreef Lovely het volgende:
De bewoners waren maar 1 dag single.. dacht dat ze wel tot halve wegen de week single zouden blijven
Tja er kan idd nog van alles gebeuren..quote:Op zondag 11 februari 2024 16:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja zou qua thema logischer zijn geweest dat ze weer samen kwamen op Valentijnsdag.
Maar goed het is love & SURPRISE week.
Ashley slangt net zo hard.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:20 schreef humpty het volgende:
en de slang is weer aan het fluisteren over de nominaties
samen met Ty Randy en Doriana
ze zei dat ze het onderschat hadquote:Op zondag 11 februari 2024 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik wil graag af en toe alleen zijn omdat de groep te intens is.
Ronahi wordt zijn ondergang.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:25 schreef Rhosyn het volgende:
Je krijgt nu Team Tyron en Team Ashley?
Dan ben ik team Tyron.
Ze vertelt wat er gebeurt is de laatste dagen met ashley. Ik vind haar ook een roddeltante maar nu vertelt ze hoe het is.quote:
Met bas gaat hij pratenquote:Op zondag 11 februari 2024 16:26 schreef Snoozey het volgende:
tyron wil gaan praten met ash
rohan ook
nee nee niet beide
ik doe wel zegt tyron, wij praten wat vaker.
succes
Alice is saai.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is Alice toch een verstandige meid en ook heel eerlijk. En als je nu ashley weer hoort we moeten verder komen samen. Wat een verademing is Alice toch
Jimmy toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Weten we al met wie Tom nu een duo is?
Anderen waren er verbaasd over dat die voor ashley koos, en ze vroegen aan haar om uitlegquote:Op zondag 11 februari 2024 16:35 schreef Rhosyn het volgende:
Oh Alice is door Basiri afgewezen en daarom zit ze nu een verklaring van een uur af te leggen.
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zondag 11 februari 2024 16:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Weten we al met wie Tom nu een duo is?
Voor mij is ze nummer 1 Koos. Voor jou ook hè?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik ben gewoon Zwitserland. En hou me buiten dingen
Aha nu snap ik de volgorde die Randy moest maken en hoe ze de duo's hebben gekozen.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Ja steeds meer vooral omdat ze eerlijk is en ook zegt wat ze ergens van vind. Is ook naar ashley gestapt vrijdag om te praten over wat ze allemaal had gezegdquote:Op zondag 11 februari 2024 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij is ze nummer 1 Koos. Voor jou ook hè?![]()
Nou of dit nu zo lekker is dat gefluister waar ik niks van versa......quote:Op zondag 11 februari 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
Hèhè streamwissel naar Ashley, Karen en Tom. Ff geen Ronahi die door Alice heen kwaakt..
Wat mij betreft is alles beter dan die kutstem van Ronahiquote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou of dit nu zo lekker is dat gefluister waar ik niks van versa......
Dat magquote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
Karan en Ashley fluisteren en roddelen
Ze zoekt er veel te veel achter en ze is geen haar beter. Het hele groepje van Ashley is geen moer beter dan die andere.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Karen en ashley smoezen samen. Ashley stookt de hele boel op.
Goed geregeldquote:Op zondag 11 februari 2024 15:28 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
In BE krijg je als je fulltime voor een overheidsinstelling of aanverwante werkt standaard 30 dagen en +/- 10 feestdagen.
Als je dan nog eens meer dan 38u/week, onregelmatige tijden en/of weekends werkt komen daar nog wat dagen bij.
Ze mag, maar zeg dat dan nooit meer ik doe dat niet.....En Karen smult daarvan. Vandaar dat ze ook vaak iets door vertelt....per ongelukquote:Op zondag 11 februari 2024 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Uiteraard, die mag ook op het aanrecht kakken, no problemoquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, die mag ook op het aanrecht kakken, no problemo
Ben het met je eens, daarom dat janken van haar is slecht toneelspelquote:Op zondag 11 februari 2024 16:44 schreef Keane007 het volgende:
Sorry, zal wel de enige zijn maar ik kan ons vogelbekdier niet meer aanzien… iedereen zegt altijd wat over Ronahi, maar Ashley is net zo erg en misschien nog wel erger bezig in dat huis.
slimme zet in dit spel, mensen tegen elkaar opstoken, vind haar echt een goede speler!quote:Op zondag 11 februari 2024 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Tuurlijk dat is haar taak.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Karen weer van alles door te lullen?
Het is bij mij bij Ronahi gewoon alleen al haar stem, boeit me niet eens wat ze zegtquote:Op zondag 11 februari 2024 16:44 schreef Keane007 het volgende:
Sorry, zal wel de enige zijn maar ik kan ons vogelbekdier niet meer aanzien… iedereen zegt altijd wat over Ronahi, maar Ashley is net zo erg en misschien nog wel erger bezig in dat huis.
Ze doet alsof maar het spel groeit haar al een tijdje boven het hoofd. Uit niets blijkt dat ze het beter snapt.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
slimme zet in dit spel, mensen tegen elkaar opstoken, vind haar echt een goede speler!
Die begrijp ik ook niet..quote:Op zondag 11 februari 2024 16:18 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand wou blijkbaar met Glenn, nou dat is wel erg stom waarom zou je niet met Glenn in een duo willen?
Hier nog 1.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:43 schreef Donna1000 het volgende:
Ik had eigenlijk bij elke BB altijd een favoriet, ik heb nu bij niemand het gevoel waarvan ik hoop dat die blijft of hoop dat die wint
huh met Tom toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
Karen zit met Glenn te kroelen maar krijgt het er benauwd van en wil steeds gaan zitten terwijl ze hen weer op bed ddrukt......ben zo benieuwd hoelang het duurt. De mannen zullen weer veel vlugger met elkaar zijn dan de vrouwen.
HAHA, ja ik vind haar ook maar beeldvulling dat beter gemute kan worden. Maar toch vind ik dat ze het niet verdiend zo slecht neergezet worden. De kijker heeft soms echt oogkleppen op ofzo.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is bij mij bij Ronahi gewoon alleen al haar stem, boeit me niet eens wat ze zegt
Ik heb ook maar 1 favoriet dit jaarquote:Op zondag 11 februari 2024 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Geen echte topper en maar 1 die ik heel naar vindt. <<Ashley
Dat was voorgaande juist andersom. 1 hoogstens 2 favo's en minstens 6 die ik niet kon luchten
Ronahi is de Jolien van vorig jaar. Ze is bikkelhard en gevaarlijk. De waardering komt later.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is bij mij bij Ronahi gewoon alleen al haar stem, boeit me niet eens wat ze zegt
Glenn is behoorlijk trouw aan zijn eigen vrouwtje. Hij wilde gisteren ook absoluut niet de single sjerp om. Alice trouwens ook niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
Karen zit met Glenn te kroelen maar krijgt het er benauwd van en wil steeds gaan zitten terwijl ze hen weer op bed ddrukt......ben zo benieuwd hoelang het duurt. De mannen zullen weer veel vlugger met elkaar zijn dan de vrouwen.
Dit blijkt nu wel weer dat Randy voor zichzelf heeft gekozen en niet voor de groep. Hij met zijn maatje en Ronahi en Doriana zin ook bestiesquote:Op zondag 11 februari 2024 16:20 schreef humpty het volgende:
en de slang is weer aan het fluisteren over de nominaties
samen met Ty Randy en Doriana
Je hebt in ieder geval Max nog, waarvan ik ook altijd hoop dat ie wintquote:Op zondag 11 februari 2024 16:43 schreef Donna1000 het volgende:
Ik had eigenlijk bij elke BB altijd een favoriet, ik heb nu bij niemand het gevoel waarvan ik hoop dat die blijft of hoop dat die wint
Ik zit met mijn jas aan om chips te kopen en kan daar lekker ongegeneerd van eten...quote:Op zondag 11 februari 2024 16:51 schreef Schakeltopia het volgende:
de dames gaan buiten even stiekem chips eten, onder het mom van girlstalk
ik zou het doen!quote:Op zondag 11 februari 2024 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zit met mijn jas aan om chips te kopen en kan daar lekker ongegeneerd van eten...![]()
Moet BB en de cos me wel laten gaan
Ik vind hem zo oud koppie hebbenquote:Op zondag 11 februari 2024 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Kijk hem verliefd kijken dan naar sabeau
Denk dat ook wel heel zwaar is en dan is ze ook nog de jongste.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:55 schreef Schakeltopia het volgende:
soebaroe weer huilen dat ze nieuw is in de groep, mimimi zo zwaar
Is Alice die is ruim jaar jongerquote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk dat ook wel heel zwaar is en dan is ze ook nog de jongste.
Brrr..eng mennekequote:Op zondag 11 februari 2024 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Kijk hem verliefd kijken dan naar sabeau
achja misschien vind ze het echt heel lastig. krijg nou niet het idee dat ze het haar heel erg moeilijk maken als zijnde de nieuweling. maar dat is misschien op beeld anders dan wanneer je er tussen zitquote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk dat ook wel heel zwaar is en dan is ze ook nog de jongste.
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 16:55 schreef Keane007 het volgende:
Ashley en Basiri als duo kan ook wel vuurwerk gaan opleveren… 2 haantjes samen.
Voor mij ook Hoe jong ze os Ze is een van de verstandigste daar.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij is ze nummer 1 Koos. Voor jou ook hè?![]()
Ashley zijn nieuwe duogenoot.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:12 schreef Snoozey het volgende:
tegen wie heeft basi gezegd dat hij haar niet moet (of hem). hij vertelde dat net tegen do en rohan
Ashleyquote:Op zondag 11 februari 2024 17:12 schreef Snoozey het volgende:
tegen wie heeft basi gezegd dat hij haar niet moet (of hem). hij vertelde dat net tegen do en rohan
gaat over zijn duo met ashley, en dat weten ze van elkaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:12 schreef Snoozey het volgende:
Ik nog steeds nietquote:Op zondag 11 februari 2024 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aha nu snap ik de volgorde die Randy moest maken en hoe ze de duo's hebben gekozen.
In de basis stonden de duo's al in een opstelling. Op basis van die volgorde werd het lijstje wel afgelopen en konden ze nog wisselen geloof ik. Degene die als laatste waren hadden dan wel een nadeel, want minder keus. Maar Dilano vond het vast niet heel erg en is alsnog blij met zijn duo partnerquote:Op zondag 11 februari 2024 17:11 schreef lojanda het volgende:
Randy heeft dus een volgorde moeten geven van de namen van de bewoners. Dan denk ik dat in die volgorde ze een nieuwe partner hebben gekozen.
Ronahi heeft dan als eerste gekozen en ging voor Randy en daarna sabeau die voor Dilano heeft gekozen enz..
Blijkt dus dat hij liever met Ashley op de bank zit dan met Alice.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:55 schreef Keane007 het volgende:
Ashley en Basiri als duo kan ook wel vuurwerk gaan opleveren… 2 haantjes samen.
kans dat hij van alice wint is natuurlijk kleiner dan van ashleyquote:Op zondag 11 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Blijkt dus dat hij liever met Ashley op de bank zit dan met Alice.
ja klopt wel ongeveer, coupe de karanquote:Op zondag 11 februari 2024 17:18 schreef lojanda het volgende:
Ik zit te kijken maar volgens mij hebben nu alle mannen hetzelfde kapselcoupe ratten besnuffeld
Het is toch niet zeker als de ene duospeler op de bank komt de ander ook de pineut is.....Want daar zit ik niet op te wachten.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Blijkt dus dat hij liever met Ashley op de bank zit dan met Alice.
Tja hij weet niet wat wij weten.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kans dat hij van alice wint is natuurlijk kleiner dan van ashley
dus dat snap ik wel
Tja ook dat is niet duidelijk maar het kan welquote:Op zondag 11 februari 2024 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch niet zeker als de ene duospeler op de bank komt de ander ook de pineut is.....Want daar zit ik niet op te wachten.
Alleen Dilano nog niet maar dat zal niet lang meer duren want Sabeau zei gisteren waarom laat je Karen je haar niet knippenquote:Op zondag 11 februari 2024 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja klopt wel ongeveer, coupe de karan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |