Klopt en als ze slim zijn bewaren ze het vet waar ze die worstjes in klaar maken.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Overigens, die worstjes maken het eten wel een stuk lekkerder dan plain kip met alleen maar zout en peper
Niet zo gek, ze traint aanzienlijk minder, en eet veel brood wat mij opvalt.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:14 schreef lojanda het volgende:
Het hoofd van Alice lijkt ook wat boller te worden. Ze past ook niet meer in haar broek zei ze gisteren
Ze hebben ook bijna geen beweging en als je daar gevoelig voor bent gaat het snelquote:Op zondag 11 februari 2024 14:14 schreef lojanda het volgende:
Het hoofd van Alice lijkt ook wat boller te worden. Ze past ook niet meer in haar broek zei ze gisteren
Ze houden het idd goed volquote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ze eten wel 3x per dagen samen?
Best netjes.
Tijd afspreken. Tafel dekken. Iemand maakt het.
quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niet zo gek, ze traint aanzienlijk minder, en eet veel brood wat mij opvalt.
Ze ziet er meer verloren uit en eenzaam.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef lojanda het volgende:
Oké Ashley zit inmiddels ook weer met haar slaaphoofd aan tafel. Die ligt zowat elke middag in bed.. zij heeft echt wel privileges bij BB.
Ze eet van alles veel heb ik begrepen. De mannen hadden het er laatst over dat ze ook echt veel meer en vaker eet dan hunquote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze ook aanleg heeft want ze is echt wel fors en groot...dus die zal altijd op moeten letten.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, ik vind het bewonderenswaardig!quote:Op zondag 11 februari 2024 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ze eten wel 3x per dagen samen?
Best netjes.
Tijd afspreken. Tafel dekken. Iemand maakt het.
Ach die paar kilo’s is voor nu niet erg en die heeft ze er zo weer af als ze thuis isquote:Op zondag 11 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben ook bijna geen beweging en als je daar gevoelig voor bent gaat het snel
quote:Op zondag 11 februari 2024 14:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze ziet er meer verloren uit en eenzaam.
Dat sws.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach die paar kilo’s is voor nu niet erg en die heeft ze er zo weer af als ze thuis is
In haar 'normale' leven kan ik me dat wel voorstellen, omdat ze zo gedisciplineerd traint, maar het leven daar is niet te vergelijken.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze eet van alles veel heb ik begrepen. De mannen hadden het er laatst over dat ze ook echt veel meer en vaker eet dan hun
Alice is zo’n fanatieke sporter en die laat dat echt niet gebeuren.quote:
En ze hebben niet veel keus in wat ze kunnen eten. Alleen brood en pannenkoeken en daar kom je echt wel door aan.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
In haar 'normale' leven kan ik me dat wel voorstellen, omdat ze zo gedisciplineerd traint, maar het leven daar is niet te vergelijken.
Yep, om samen te spannen tegen Ashleyquote:Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Snoozey het volgende:
jimmie beetje karen inpakken. hij heeft haar nodig
Lijkt me echt heel gaaf.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:27 schreef lojanda het volgende:
Jimmy gaat Karen als een Dragqueen opmaken?
Maar ik vermoed dat Karen dit niet laat gebeuren, Ash is echt haar mattie daar, en die laat je niet zomaar vallen.quote:
Ben ook wel benieuwdquote:
Ik denk dat Karen eerder Jimmy gaat nodig hebben, want de vervaldatum van Ashley nadert.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Snoozey het volgende:
jimmie beetje karen inpakken. hij heeft haar nodig
ja zij denk over 10 jaar. hhaha wie danquote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef Puzzie het volgende:
Dylano wil het zo plannen dat hij binnen nu en vijf jaar kinderen krijgt,. maar 'zij' is nog niet zo ver denkt hij
WTF
Ik gok Sabo?? Maar dan ben je toch ook niet helemaal jofel in je hoofd om zo al te denken?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:31 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja zij denk over 10 jaar. hhaha wie dan
Ik heb geen idee wat hij denkt maar echt realistisch is hij nietquote:Op zondag 11 februari 2024 14:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denkt Dilano nou echt dat sabo hem leuk vind ??
Ja, dat denk ik. Ze is hem ook echt aan het inpalmen, Maar leuk wil nog niet zeggen gek op.......zij weet volgens mij nog niet eens dat hij zowat al met de toekomst bezig is,quote:Op zondag 11 februari 2024 14:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denkt Dilano nou echt dat sabo hem leuk vind ??
Ik vind hem een wereldvreemd mannetje.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij denkt maar echt realistisch is hij niet
Zo’n type is het ook wel. Die heeft alles al gepland hoe hij het wil.. zover dat mogelijk is dan. Echt zo iemand die in zijn normale leven eet op uur en tijd en op maandag doet hij boodschappen. Dinsdag de was en op woensdag eet hij gehakt en ga zo maar door. Echt een saai en fantasieloos persoon is dat.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef Puzzie het volgende:
Dylano wil het zo plannen dat hij binnen nu en vijf jaar kinderen krijgt,. maar 'zij' is nog niet zo ver denkt hij
WTF
Ja ik vind zo leven best engquote:Op zondag 11 februari 2024 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo’n type is het ook wel. Die heeft alles al gepland hoe hij het wil.. zover dat mogelijk is dan. Echt zo iemand die in zijn normale leven eet op uur en tijd en op maandag doet hij boodschappen. Dinsdag de was en op woensdag eet hij gehakt en ga zo maar door. Echt een saai en fantasieloos persoon is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |