SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zou wel weer eens lekker zijn, een dikke overwinning.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:09 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk kan Santi weer een beetje normaal doen en zelfvertrouwen tanken vanavond
quote:Op zondag 11 februari 2024 18:25 schreef fetX het volgende:
Hopelijk laat Ueda vandaag wel eens iets zin.
Bij Feyenoord barweinig inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Je zegt dit alsof Ueda hiervoor nog niks heeft laten zien.
De beste man heeft op dit moment 254 speelminuten in de Eredivisie gemaakt in 13 wedstrijdenquote:Op zondag 11 februari 2024 18:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Feyenoord barweinig inderdaad.
Maar dat jij geen voetbal kijkt was al duidelijk.
De invalbeurten waren kut met peren dus hij heeft inderdaad nog niet veel laten zien.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De beste man heeft op dit moment 254 speelminuten in de Eredivisie gemaakt in 13 wedstrijden
Als je dan zegt dat hij maar eens iets moet laten zien snap je er echt helemaal niks van hoor.
Dat hij vrijwel niet heeft gescoord en weinig aanwezig was in die invalbeurten is allemaal de schuld van Ueda zelf natuurlijk. Het ligt uiteraard niet aan het feit dat hij altijd in de slotfase invalt waarin of al het tempo uit de wedstrijd is omdat de buit al binnen is, of hij een achterstand in een kutwedstrijd waarin het lange halen snel thuis is. Moet je eens opletten hoe veel bruikbare ballen Ueda in al die minuten heeft gehad.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
De invalbeurten waren kut met peren dus hij heeft inderdaad nog niet veel laten zien.
Zerrouki aids. Jammer dat Slot niet voor Milambo kiest, maar zal wel ter voorbereiding zijn op de pot tegen Roma.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh, Ueda, Beelen en Zerrouki spelen.
Nee, alles ligt aan Slot en niet aan de speler zelf.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat hij vrijwel niet heeft gescoord en weinig aanwezig was in die invalbeurten is allemaal de schuld van Ueda zelf natuurlijk. Het ligt uiteraard niet aan het feit dat hij altijd in de slotfase invalt waarin of al het tempo uit de wedstrijd is omdat de buit al binnen is, of hij een achterstand in een kutwedstrijd waarin het lange halen snel thuis is. Moet je eens opletten hoe veel bruikbare ballen Ueda in al die minuten heeft gehad.
eindelijk weer 3 spitsen.....quote:
Pistolero is qua Slot haat wel een totaal debiel maar in dit geval ben ik het wel met hem eens. Ueda heeft alleen maar korte invalbeurten gehad in de competitie. En dat is dan vaak op het moment dat je gelijk staat en de tegenstander met 11 man in het eigen strafschopgebied hangt. Logisch dat het dan lastig uitblinken is.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, alles ligt aan Slot en niet aan de speler zelf.
Je hoeft niet uit te blinken om in ieder geval een redelijke indruk achter te laten maar ook dat kwam er niet van. Kan best dat het vandaag goed uitpakt want die jongen kan echt wel wat, maar in de invalbeurten was het gewoon ruk. Weinig goed gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Pistolero is qua Slot haat wel een totaal debiel maar in dit geval ben ik het wel met hem eens. Ueda heeft alleen maar korte invalbeurten gehad in de competitie. En dat is dan vaak op het moment dat je gelijk staat en de tegenstander met 11 man in het eigen strafschopgebied hangt. Logisch dat het dan lastig uitblinken is.
Ben ik met je eens. Maar goed het is wel lekker voor hem om eens te starten tegen een mindere tegenstander. Ben overtuigd van zijn kwaliteiten, maar nog niet helemaal binnen onze speelstijl.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hoeft niet uit te blinken om in ieder geval een redelijke indruk achter te laten maar ook dat kwam er niet van. Kan best dat het vandaag goed uitpakt want die jongen kan echt wel wat, maar in de invalbeurten was het gewoon ruk. Weinig goed gedaan.
Stukje long covidquote:Op zondag 11 februari 2024 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne is nog altijd vervelend aan het hoesten
Eens.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Wat is zondagavond om 20:00 toch een verschrikkelijke kut tijd.
Ja. Belachelijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Maddy stront. @Cocoquote:Op zondag 11 februari 2024 19:51 schreef Vis1980 het volgende:
Wat is dat 'uitblinkers' uitermate dom. Alsof ze kleuters aanspreken.
Als ik sommige mensen in het stadion zie is dat wel hun niveauquote:Op zondag 11 februari 2024 19:51 schreef Vis1980 het volgende:
Wat is dat 'uitblinkers' uitermate dom. Alsof ze kleuters aanspreken.
Wat een sneer naar Calandquote:Op zondag 11 februari 2024 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik sommige mensen in het stadion zie is dat wel hun niveau
Morgen weer palletssorterengenot.quote:
Eens dus daarom hoop ik dat het vandaag beter uitpakt voor hem. Heb verder ook wel vertrouwen in de kwaliteiten van Ueda.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar goed het is wel lekker voor hem om eens te starten tegen een mindere tegenstander. Ben overtuigd van zijn kwaliteiten, maar nog niet helemaal binnen onze speelstijl.
Eens. Vanavond daarom een keertje niet naar de Kuip.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Hij is traag en heel onzuiver. Niet echt lekker als middenvelder.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:05 schreef Kerftminister het volgende:
Zerrouki heeft zulke slechte passing he
Hij kan zoveel beter, dat hebben we ook gezien.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:05 schreef Kerftminister het volgende:
Zerrouki heeft zulke slechte passing he
Wat gek met Nieuwkoop.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie ineens voorzetten van de zijkant.
Die heeft Santi de afgelopen weken niet gezien.
Gelukkig ben je wel een Sauer-fanquote:Op zondag 11 februari 2024 20:13 schreef fetX het volgende:
Ik ben geen Minteh fan. Maar het is tenminste wel een echte buitenspeler.
Gisteren gespeeld bij Jong Feyenoord.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:15 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zit Sauer niet bij de selectie?
Hij is technisch gezien zoveel beter geworden.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Wiefmeister is wel weer top de laatste tijd.
Die heeft een vormdip van welgeteld één helft gehad.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Wiefmeister is wel weer top de laatste tijd.
Ueda is uitstekend in beweging voorin. Dus daar liggen genoeg kansenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:18 schreef Kerftminister het volgende:
Wordt dit weer 90 min trechtervoetbal met slechte voorzetten?
We kunnen in minuut 60 allemaal de terugkeer van Alireza meemaken.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:19 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet waar Minteh allemaal mee bezig is, maar het lijkt helemaal nergens op.
Arond moet 'm hooguit als wissel in de slotfase gebruiken.
Tja als alles eromheen alleen maar voorzetten en schoten compleet verkeerd raakt.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda is uitstekend in beweging voorin. Dus daar liggen genoeg kansen
Snap wel dat je vandaag met een buitenspeler begint in plaats van een wingback.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:19 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet waar Minteh allemaal mee bezig is, maar het lijkt helemaal nergens op.
Arond moet 'm hooguit als wissel in de slotfase gebruiken.
Bambi, daar moet ik vaak aan denken bij zijn acties. Kan ook zomaar scoren, kan ook zomaar een wedstrijd lang over zijn benen vallen.quote:
Dan keert Jezus weer terug op aarde, onder de stervelingen.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen in minuut 60 allemaal de terugkeer van Alireza meemaken.
Dit is typisch zo'n wedstrijd dat ie er 2 in legt.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen in minuut 60 allemaal de terugkeer van Alireza meemaken.
Voorlopig is het een typische 0-0 wedstrijd. Gebeurt niks.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit is typisch zo'n wedstrijd dat ie er 2 in legt.
Komt omdat Minteh, Stengs Zerrouki en Paixao er wel voor zorgen dat de bal daar niet komt, door het daarvoor al te verknallen.quote:
Ik vind ze juist wel prima spelen, op drie jongens na die heel matig zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorlopig is het een typische 0-0 wedstrijd. Gebeurt niks.
Bedankt voor deze messcherpe analyse klaas. Wat is het toch een voorrecht om mensen zoals jij op dit forum te hebben.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
zp een thuiswedstrijd tegen az is makkelijker
az wilde nog voetballen
s[parta gaat massaal verdedigen
dat zijn moeilijke wedstrijden voor feyenoord meestal
dit wordt dus een lastig avondje
Of een goede rechtsbuitenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:28 schreef Qarrad het volgende:
Een dribbelrommelkont als Timber zou bij dit trechterbeeld het verschil kunnen maken
Voordat hij op een idee komt, heeft Minteh al inmiddels drie gekke dingen gedaan. Doe ik het zo goed?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
Is Ivanusec echt zoveel slechter dan Minteh?
Juist vanaf het middenveld in de as is het verschil te maken hier met de bus van Sparta voor het doel geparkeerd.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of een goede rechtsbuiten
Of een spits in vorm.
Mooi geweest ja.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt ook wel tijd hé. Die is zo fragiel en kan het allemaal niet meer belopen.
Volgend jaar Beelen als rcv met Trauner als back up.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Die is 31, valt ook wel mee. Kan zo nog maar eens dat ie volgens seizoen gewoon weer fit is.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Je enige fatsoenlijk spelende buitenspeler de laatste tijd.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:35 schreef Kerftminister het volgende:
Die voorzetten, kap daar eens mee.
Echt joh dit Feyenoord is echt de Aldi versie van het Barcelona aan het einde van het Guardiola tijdperk. 70% de bal en geen enkele kans kunnen creëren
Loeiende sirene aanzetten, misschien gaat 'ie dan nog sneller.quote:
Nu Beelen het goed doet en Trauner zijn vijfde blessure in een jaar tijd heeft lijkt het mij logisch om door te selecteren.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:35 schreef bbuddybb het volgende:
FOK-user "Gurneyisbestoke" schrijft Trauner af.
Einde tijdperk Bijlow volgens user Gurneyquote:Op zondag 11 februari 2024 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu Beelen het zo goed is en Trauner zijn vijfde blessure in een jaar tijd heeft lijkt het mij logisch om door te selecteren.
bloed is helemaal niet snel domboquote:
Hallo moderator Onlogischquote:
En dan krijg je straks ongetwijfeld weer de vermoeiende takes dat Ueda niks heeft laten zien terwijl hij letterlijk geen bruikbare bal heeft gehad.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:35 schreef Kerftminister het volgende:
Die voorzetten, kap daar eens mee.
Echt joh dit Feyenoord is echt de Aldi versie van het Barcelona aan het einde van het Guardiola tijdperk. 70% de bal en geen enkele kans kunnen creëren
Beetje zoals bij Gimenez bedoel je?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan krijg je straks ongetwijfeld weer de vermoeiende takes dat Ueda niks heeft laten zien terwijl hij letterlijk geen bruikbare bal heeft gehad.
Het maakt geen flikker uit wie je in de spits zet bij dit Feyenoord, veel kunnen ze toch niet laten zien op deze manier.quote:
Onvergelijkbaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Einde tijdperk Bijlow volgens user Gurney
We missen een aanvaller die makkelijk goals maakt.quote:
Mats heeft alleen altijd gelijkquote:Op zondag 11 februari 2024 20:45 schreef RipCity het volgende:
Nog 2 jaar en Wieffer is een grotere zeikerd dan luuk de Jong
Nee, ze krijgen geen bal.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het maakt geen flikker uit wie je in de spits zet bij dit Feyenoord, veel kunnen ze toch niet laten zien op deze manier.
Graag review van deze eerste helft.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mats heeft alleen altijd gelijk
Vorig seizoen zou ik hier absoluut niet bang voor zijn maar dit kan ook zomaar een ellendige 0-0 worden.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:48 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zie het allemaal niet zo negatief, ik zie Pijsjouw weer een beetje terug komen, met vallen en opstaan. Hancko en Beelen spelen prima, Wieffer is aardig. Die goal komt ook wel en dan komt er wat ruimte.
Sparta heeft de Berlijnse Muur neer gezet. Feyenoord deelt wat steekjes uit en Sparta doet niks. 0-0quote:
Die goal komt wel? Dat moet ik nog zien, Feyenoord scoort al tijden moeizaamquote:Op zondag 11 februari 2024 20:48 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zie het allemaal niet zo negatief, ik zie Pijsjouw weer een beetje terug komen, met vallen en opstaan. Hancko en Beelen spelen prima, Wieffer is aardig. Die goal komt ook wel en dan komt er wat ruimte.
Daar vrees ik voor. Kansen creëren en afmaken is al een tijdje een probleem bij ons.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vorig seizoen zou ik hier absoluut niet bang voor zijn maar dit kan ook zomaar een ellendige 0-0 worden.
Ik vind Paixao vandaag echt slecht weer. Maar er gaat tactisch ook weer het een en ander fout. Omdat je met zoveel man zo ver naar voren staat, met zulk laag tempo balcirculatie, maak je het jezelf zo ontzettend moeilijk. Sparta kan gewoon met 10 man in eigen 16 gaan staan en dat trechtervoetbal verdedigen totdat Minteh weer een bal de 3e ring in knalt.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:48 schreef Vis1980 het volgende:
De drie spelers die ik bedoelde waren Zerrouki, Ueda en Minteh trouwens!quote:Op zondag 11 februari 2024 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar vrees ik voor. Kansen creëren en afmaken is al een tijdje een probleem bij ons.
Van Ivanusec gaat het er allemaal niet sneller op worden.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:51 schreef Pistolero het volgende:
Deze wedstrijd schreeuwt om Lingr en Ivanusec.
Dat zal dus wel Nieuwkoop worden rond minuut 60.
Gelukkig heb je ook niet per se snelheid nodig tegen dit Sparta, maar wel creativiteit. En laat dat nou net hetgeen zijn wat Ivanusec heeft.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Van Ivanusec gaat het er allemaal niet sneller op worden.
Hij komt misschien (nog) geen man voorbij maar zijn balvastheid kan wel nuttig zijn als je vol op de aanval gaat.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Van Ivanusec gaat het er allemaal niet sneller op worden.
Die loopt naar binnen en staat dan ook nog eens in die enorme groep mensen in de 16.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook niet per se snelheid nodig tegen dit Sparta, maar wel creativiteit. En laat dat nou net hetgeen zijn wat Ivanusec heeft.
Als het aanvallende tempo te laag ligt gaat Ivanusec ook niks toevoegen.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij komt misschien (nog) geen man voorbij maar zijn balvastheid kan wel nuttig zijn als je vol op de aanval gaat.
Neem Ajax vandaag. Wandelvoetbal pur sang, voetballen vanuit stilstand is geen feest.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het aanvallende tempo te laag ligt gaat Ivanusec ook niks toevoegen.
Precies, nu kom je tenminste nog snel aan de overkant, met Ivanusec gaat dat ook niet meer.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Neem Ajax vandaag. Wandelvoetbal pur sang, voetballen vanuit stilstand is geen feest.
Mwah, er wordt iig geen intensiteit van hem gevraagd in dit duel, gewoon wat slimme balletjes tussen de linies door. Dat moet hij toch wel kunnen. Minteh is wmb een steeds groter raadsel, die jongen kan echt helemaal niks. Waarom zouden we hem nog minuten geven tov spelers die wel eigendom zijn, bijvoorbeeld Sauer.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het aanvallende tempo te laag ligt gaat Ivanusec ook niks toevoegen.
Geen wurgcontract van Newcastle waarbij Minteh bepaald aantal potjes moet spelen?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, er wordt iig geen intensiteit van hem gevraagd in dit duel, gewoon wat slimme balletjes tussen de linies door. Dat moet hij toch wel kunnen. Minteh is wmb een steeds groter raadsel, die jongen kan echt helemaal niks. Waarom zouden we hem nog minuten geven tov spelers die wel eigendom zijn, bijvoorbeeld Sauer.
Het enige wat Minteh goed doet vandaag is het spel snel verplaatsen, dat is deels de reden dat je vandaag zo ontzettend dominant bent. Beste voorbeeld die counter waarbij Sparta geel pakt. Ik snap het wel. Dat hij niet goed genoeg is ben ik met je eens, maar met wandelvoetbal kom je er al helemaal niet en wordt het nóg eenvoudiger voor Sparta om te verdedigen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, er wordt iig geen intensiteit van hem gevraagd in dit duel, gewoon wat slimme balletjes tussen de linies door. Dat moet hij toch wel kunnen. Minteh is wmb een steeds groter raadsel, die jongen kan echt helemaal niks. Waarom zouden we hem nog minuten geven tov spelers die wel eigendom zijn, bijvoorbeeld Sauer.
En het gras opvreten desnoods.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hebt gewoon een type Lingr en Alireza nodig.
Mannen die METERS lopen.
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hebt gewoon een type Lingr en Alireza nodig.
Mannen die METERS lopen.
Zoals Nieuwkoop?quote:
Je bedoelt de bal over schieten?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
GEEF DIE bal GVD AAN MINTEH
dat is de enige die wat verrassends kan doen
En een man die volledig vrij staat niet zien.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt de bal over schieten?
Huh is minteh nou goed of slecht?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb wel eens onderschat wat voor pepertje Orrie toch eigenlijk was.quote:
goedquote:
WAT LUL JEquote:
Minteh struikelt over zichzelf.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAT LUL JE
IEDERE BLINDE ZIET DAT DIT EEN PINGEL IS
Sorry Klaas.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HEB ALTIJD GELIJK
BEK HOUWEN IEDEREEN
Had het totaal begrepen als ie hem niet gegeven had.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh valt gewoon over zijn eigen voeten.
Maar wordt ook geraakt. Dusja
IK HEB ALTIJD GELIJKquote:Op zondag 11 februari 2024 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK HEB ALTIJD GELIJK
BEK HOUWEN IEDEREEN
Professioneel genomen. Genoeg aanloop en mooi naar de zijkant.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Koele strafschopnemer die Hancko. 😀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |