Preciesquote:Op zondag 11 februari 2024 09:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morning, hier gaan zo veel spijt van krijgen dat ze Randy gekozen hebben ....![]()
Straks mag hij beslissen wie voor nominaties moet strijden, wie genomineerd zijn etc.
Je direct in de kaart laten kijken is niet heel slimquote:Op zondag 11 februari 2024 09:48 schreef Roxiebb het volgende:
Als Randy een tactisch onbenul is wie had hij dan moeten kiezen?
Maar hij moet toch mensen aanduidenquote:Op zondag 11 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je direct in de kaart laten kijken is niet heel slim
Omdat ik dat vindquote:Op zondag 11 februari 2024 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk heeft de nieuwe solostatus en de drank de boel op scherp gezet.
Geen ongemeende liefje en schatje meer.
Waarom het nodig is Randy een onbenul te noemen in een cos titell snap ik niet.
Terug lezen maar.
En filmpjes van het drankgelal, vrolijkheid en dansen?
Ik ga het zien.
Die link had ik nog niet eens gemaakt!quote:Op zondag 11 februari 2024 09:51 schreef Harry het volgende:
De vijf zijn, behalve Glenn, degenen die voor de keuze van Randy voor de Gouden Envelop hebben gekozen.
Eens de titel is zelf onbenulligquote:Op zondag 11 februari 2024 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopelijk heeft de nieuwe solostatus en de drank de boel op scherp gezet.
Geen ongemeende liefje en schatje meer.
Waarom het nodig is Randy een onbenul te noemen in een cos titell snap ik niet.
Terug lezen maar.
En filmpjes van het drankgelal, vrolijkheid en dansen?
Ik ga het zien.
Beetje sympathie stem geloof ik: omdat hij zo lang in z'n eentje in de Solo Room heeft gezeten vd weekquote:Op zondag 11 februari 2024 09:53 schreef zodeju het volgende:
Begrijp de voorkeur in ene voor Randy niet......
Het gaat opvallen dat hij inplaats relax is erg lui is met zijn dekentje. Gistermorgen opdracht douches schoonmaken en kwam er volgens mij mooi onderuit. Smorgens het zeggen tegen de mensen die in de badkamer waren dat hij moest kuisen maar nu te druk was.....en smiddags nog even wachten ik ga het straks doen en wachten totdat de dames zich weer voor de avond klaar moesten maken.
Maar hij is totaal niet tactisch bezigquote:Op zondag 11 februari 2024 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Is pas zondag en dilano is alweer bezig met nomineren
En niet gedaan dusquote:Op zondag 11 februari 2024 09:53 schreef zodeju het volgende:
Het gaat opvallen dat hij inplaats relax is erg lui is met zijn dekentje. Gistermorgen opdracht douches schoonmaken en kwam er volgens mij mooi onderuit. Smorgens het zeggen tegen de mensen die in de badkamer waren dat hij moest kuisen maar nu te druk was.....en smiddags nog even wachten ik ga het straks doen en wachten totdat de dames zich weer voor de avond klaar moesten maken.
Met je eens, net als dat hij Ty/Do koos toen hij in de solo kamer zat, ook zo'n vreemde zet!quote:Op zondag 11 februari 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij is totaal niet tactisch bezig
Precies tis een optelsomquote:Op zondag 11 februari 2024 09:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Met je eens, net als dat hij Ty/Do koos toen hij in de solo kamer zat, ook zo'n vreemde zet!
Goedemorgen
Snap ik wel: als je een beetje pech hebt zit je zo weer een week in afzondering met wie weet wat voor voedsel...quote:Op zondag 11 februari 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
Glenn eet nog maar wat
Die is echt bang in de game room uit te hongeren
Iedereen is vrij om zelf een TT te kiezen.quote:
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 11 februari 2024 09:53 schreef zodeju het volgende:
Ja, en je geliefd te maken ook......quote:Op zondag 11 februari 2024 10:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Wel best knap om zo onopvallend je snor te drukken
Staat in de keuken.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:05 schreef woxxel het volgende:
Wat gaat er precies gebeuren? Zijn degenen in de woonkamer degenen die t spel moeten spelen?
Waar is Tom nu?
Ja precies..dus wat hij doet werkt welquote:Op zondag 11 februari 2024 10:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en je geliefd te maken ook......
Stukje terug lezen gaat al een hoop vragen beantwoordenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:05 schreef woxxel het volgende:
Wat gaat er precies gebeuren? Zijn degenen in de woonkamer degenen die t spel moeten spelen?
Waar is Tom nu?
Tenzij je dan je gewicht in de strijd moet gooienquote:Op zondag 11 februari 2024 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan, mits het geen fysieke opdracht wordt.
Ja, daar wint niemand van bij Jimmyquote:Op zondag 11 februari 2024 10:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tenzij je dan je gewicht in de strijd moet gooien![]()
Dan wordt Dilano verpletterd!![]()
Lekker om dan zo een spel te spelenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Jimmy en Doriana hebben allebei een kater.
Timing van bbquote:Op zondag 11 februari 2024 10:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Dan heeft toch Doriana de meerderheid, ze heeft ook nog een poesquote:Op zondag 11 februari 2024 10:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hoop op een eetproefquote:Op zondag 11 februari 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker om dan zo een spel te spelen
Geeft wel smakelijke kots tvquote:
Jimmy ookquote:Op zondag 11 februari 2024 10:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heeft toch Doriana de meerderheid, ze heeft ook nog een poes
Neuh, dan kan Sabootje hem niet meer bewonderenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Gaat Dylano vandaag nog een shirt aandoen
Hij wil het nog even tonen aan zijn meisje.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Gaat Dylano vandaag nog een shirt aandoen
O heb ik iets gemist?quote:
Denk ook buiten voedsel e.d. geen muziek hebben het ergste is.....kan niet echt een leven voorstellen zonder muziek.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Filmpjes gezien.Wat is muziek en dansen toch belangrijk om jje vrij en vrolijk te voelen.
Iquote:Op zondag 11 februari 2024 10:30 schreef ledn81 het volgende:
De filmpjes van het feest komen later ook online in NL. Ik hoef alleen de SL eruit te knippen.
Ze worden nu geblokkeerd omdat er SL stukjes in zitten
Mooi, thanksquote:Op zondag 11 februari 2024 10:30 schreef ledn81 het volgende:
De filmpjes van het feest komen later ook online in NL. Ik hoef alleen de SL eruit te knippen.
Die bloteboy niet? te weing kleertjes meegenomen?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
A Kijk Ashley had toch wel iets om aan te trekken
Heey onze farao is er ook nogquote:Op zondag 11 februari 2024 10:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bloteboy niet? te weing kleertjes meegenomen?
Sjah, nog netquote:Op zondag 11 februari 2024 10:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heey onze farao is er ook nog![]()
Ik vermoed dat hij ddenkt een goddelijk lichaam te hebbenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bloteboy niet? te weing kleertjes meegenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
James Deanetnie?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij ddenkt een goddelijk lichaam te hebben
Zo jammer...quote:Op zondag 11 februari 2024 10:36 schreef ledn81 het volgende:
Eslie tijdens ontbijt alweer klagen en zaniken dat ze er deze week weer op gaat staan
Omdat Dilano er zit zodat hij het ook hoort.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten met z'n allen aan tafel en wie hoor je klagen dat er op haar gestemd is en gaat worden. Yep Ashley
Ze moeten de COS maar eens op dat grote scherm zetten daarquote:Op zondag 11 februari 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij ddenkt een goddelijk lichaam te hebben
quote:Op zondag 11 februari 2024 10:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze moeten de COS maar eens op dat grote scherm zetten daar
ahhh dat is hetquote:Op zondag 11 februari 2024 10:30 schreef ledn81 het volgende:
Voor zover ik heb gehoord: ochtend, middag en avond afwas, toiletten, badkamer, ontbijt, middageten, avondeten, stofzuigen en ik zal er best een paar zijn vergeten. Wordt per dag wisselend gedaan, taken worden tijdens het ontbijt verdeeld.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:42 schreef zodeju het volgende:
Weet iemand wie en watvoor taken er zijn.
Toch wel warm water in de keuken?? Maar evengoed het is veel.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Die afwas is echt een item. Het is gewoon teveel afwas. En ze hebben ook geen normaal warm water.
Volgens mij niet. Ze koken water voor de afwas in pannetje. Net als ze dat doen voor het douchen en hun haar wassen. Kleding wassen?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch wel warm water in de keuken?? Maar evengoed het is veel.
Palmaaaaaa!quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gehoord: ochtend, middag en avond afwas, toiletten, badkamer, ontbijt, middageten, avondeten, stofzuigen en ik zal er best een paar zijn vergeten. Wordt per dag wisselend gedaan, taken worden tijdens het ontbijt verdeeld.
NEE echt niet, ze koken alles.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch wel warm water in de keuken?? Maar evengoed het is veel.
Goede movequote:Op zondag 11 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Jimmy heeft Eslie ingeruild voor het wandelende mindfullness boekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is mijn favoriet, niet zo aanstellerig als de meesten daarquote:Op zondag 11 februari 2024 10:51 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy komt terug uit de gameroom maar mag niks zeggen. Heel tof zegt ie wel
Dat kan niet want dan leest ronahi dat ze echt een slang isquote:Op zondag 11 februari 2024 10:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze moeten de COS maar eens op dat grote scherm zetten daar
Nee hij heeft mensen uitgezocht met weinig coins.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:56 schreef zodeju het volgende:
Heeft Randy niet Tyron genoemd om het spel te spelen??
Hoe groot is die kansquote:Op zondag 11 februari 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar hoe Ronahi zich gaat gedragen in de groep als ze zich onoverwinnelijk voelt omdat ze deze proef wint...
Alleen zo jammer dat er voornamelijk poep uit komtquote:Op zondag 11 februari 2024 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Een fijn gesprek tussen Jimmy, Randy, Ronahi en Doriana.
Ze luisteren naar elkaar en krijgen de ruimte om zelf wat te zeggen.
0quote:
Ok....quote:Op zondag 11 februari 2024 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij heeft mensen uitgezocht met weinig coins.
Ja, zo laat hij het naar de groep voorkomen en voorlopig komt hij er mee weg ....quote:Op zondag 11 februari 2024 11:02 schreef marky het volgende:
Wie bedoel jequote:Op zondag 11 februari 2024 11:11 schreef zodeju het volgende:
Hoe kan je je zo gauw geliefd maken zodat mensen in je kont kruipen.
En hij heeft de grootste handen .....quote:Op zondag 11 februari 2024 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
Doriana zegt dat ze niet van de chips heeft gegeten en Jimmy zegt ..ik 6 handjes
En stomtoevallig was dat nou net dit groepje + Glennquote:Op zondag 11 februari 2024 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Is ook tactisch bezig hierdoorquote:Op zondag 11 februari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
Karen gaat maar even bij Jimmy op schoot zitten
In de hoop dat ze niet op haar gaan stemmen, kijk ik ben zieligquote:Op zondag 11 februari 2024 10:36 schreef ledn81 het volgende:
Eslie tijdens ontbijt alweer klagen en zaniken dat ze er deze week weer op gaat staan
Wat had hij dan moeten doen? Hij moest toch een keuze maken. We kunnen pas zien hoe hij erin zit als hij de keuze zou moeten maken wie kans heeft op vrijstelling of zoiets dan zou ik daar meer mijn conclusie uit trekken Dus we wachten af.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zo laat hij het naar de groep voorkomen en voorlopig komt hij er mee weg ....
Echt he, die trui ging uit en hij had zijn sport hemde er al onder gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
"Mag ik even iets aan trekken??"
Je had het ook niet uit hoeven trekken...![]()
Helemaal niet tegen elkaar, iedereen wint wat...
Jimmy mazzelkont....is gister getrakteerd op drank omdat hij geen of weinig coins had en nu een van de meeste.quote:
Nee natuurlijk is dat niet toevallig. Zou hij het Ty gunnen zou het te opzichtig zijn dat hij voor maatjes kiest.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
En stomtoevallig was dat nou net dit groepje + Glenn
Vind het een beetje ziekelijk worden van Jimmy. Dilano heeft zelf wat coins maar wil ze niet uitgevenquote:Op zondag 11 februari 2024 11:25 schreef Ireth het volgende:
Dachten we dat Danny de sugardaddy was van Alice, lijkt dat nu jimmy te gaan worden voor Dilano
Rondes.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy en Karen gaan wandelen. Hun dagelijkse 50 stappen.
Ashley had gezegd dat ze met hun mee wilde gaan lopen elke dag maar ze kunnen haar niet vinden.
Ze horen haar ook niet.
Ze zal op de wc zitten is hun conclusie en gaan alvast lopen.
Ja, ze dwingt hem zowat.....quote:Op zondag 11 februari 2024 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen Jimmy uithoren en weet al dat hij 15 munten heeft gewonnen ....
Dat zijn waarschijnlijk dan toch nog zo'n 5 rondes op die luchtplaatsquote:Op zondag 11 februari 2024 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh ja rondes natuurlijk50 stappen is zo klaar.
Gaat niet lukken, ze moet nog minimaal 20 minuten lopen, dan is de rest al geweest ....quote:Op zondag 11 februari 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
Karen is een doorluller dus ben benieuwd hoe snel de rest het weet. ( die nog moeten)
quote:Op zondag 11 februari 2024 11:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, ze moet nog minimaal 20 minuten lopen, dan is de rest al geweest ....
Ze wil een coin terug wat voor de wasmachine was gebruikt want haar was was nog niet droog toen ze koffer in moest pakken en moet nu opnieuw gewassen worden geloof ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley gaat naar de DBK. ivm met de wasmachine ...iets
Zal best wel kloppen, het is soms een ongelovelijk zeikwijf ....quote:Op zondag 11 februari 2024 11:41 schreef Ireth het volgende:
Ze wil een coin terug wat voor de wasmachine was gebruikt want haar was wasnog niet
droog torn ze koffer in moest sokken en miet nu opnieuw gewassen worden geloof ik.
Zoiets heb ik her en der bij elkaar gepuzzeld.. dus pin me er niet op vast..
Okee.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze wil een coin terug wat voor de wasmachine was gebruikt want haar was wasnog niet droog torn ze koffer in moest sokken en miet nu opnieuw gewassen worden geloof ik.
Zoiets heb ik her en der bij elkaar gepuzzeld.. dus pin me er niet op vast..
Haar grote bek wordt haar ondergangquote:Op zondag 11 februari 2024 11:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zal best wel kloppen, het is soms een ongelovelijk zeikwijf ....![]()
Maar ze hoeft voorlopg nog niet weg, ze zorgt wel voor reuring met haar grote smoel ...
quote:Op zondag 11 februari 2024 11:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even apart gemonteerd, zie ze rennen om maar als eerste drank te bemachtigen ....![]()
De wall is de bar - 10 februari 2024.Wat een leuke beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Die is niet gestikt in zijn 1e leugenquote:Op zondag 11 februari 2024 11:43 schreef freaky40 het volgende:
Jimmy is blij dat Ashley er nog is...ja ja...
Anders krijgt ze een tand door haar (opgepompte) lipquote:Op zondag 11 februari 2024 11:47 schreef Roxiebb het volgende:
Hoe belachelijk loopt Ashley met haar handen op haar ballonnen
Aandachtstrekker hequote:Op zondag 11 februari 2024 11:46 schreef Ireth het volgende:
Ashley soort van "rennen" met haar tieten vasthoudend!
Ja, was gisteravond de kroeg in en alles live gemist ....quote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 11:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets, ze kan niet heel veel behalve roddelen heb ik het idee ....
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:50 schreef Roxiebb het volgende:
Zei Ashley nu dat haar coins op zijn nu ze er twee in de wasmachine heeft gestopt. En Randy heeft haar niet gekozen voor het spel
Zou ze dat bedoeld hebben met 'Randy wordt gevaarlijk'? Ze wist dit natuurlijk alquote:Op zondag 11 februari 2024 11:50 schreef Roxiebb het volgende:
Zei Ashley nu dat haar coins op zijn nu ze er twee in de wasmachine heeft gestopt. En Randy heeft haar niet gekozen voor het spel
Ja, en krijgt hij misschien ook uitleg wat er gaat gebeuren en daarop moet hij bewoners kiezen????quote:Op zondag 11 februari 2024 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Niet iedereen hoeft/mag de game spelen.
Nu begrijp ik wat Randy bedoelde met dat hij mensen heeft uitgekozen die weinig coins hebben.
Ik denk dat hij uitging van de aantallen van voor de drank in de wall.
Er is wel zout. Gisteravond gezien.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Tom wil graag tomaten hebben, 'lekker met peper en zout', zegt hij.
Maar, er is geen peper en zout, echt....ik had toch op z'n minst verwacht dat ze zout zouden hebben..
Het is al saai dat eten, en dan ook nog zonder zout.
Zou het geweldig vinden dat Randy niet in haar kamp zit en naar haar pijpen danst zoals Karen en coquote:Op zondag 11 februari 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou ze dat bedoeld hebben met 'Randy wordt gevaarlijk'? Ze wist dit natuurlijk al
Wel logisch. Als je mag kiezen kies je waar je je goed bij voelt.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:58 schreef Thorelf het volgende:
Gewoon een smoes van Randy dat hij mensen met weinig coins heeft gekozen...wel dilano en jimmy de rest heeft gewoon zijn voorkeur.
Oh, maar ze wandelt zo door naar een ander hoor.....Gister was het zo leuk Ashley en Karen wilde samen het bed delen en in de zelfde slaapkamer maar aan het eind lag Ashley in bed en Karen lag op de bank bij de mannen.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:56 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zou het geweldig vinden dat Randy niet in haar kamp zit en naar haar pijpen danst zoals Karen en co
Die kunnen hem verder brengen.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:58 schreef Thorelf het volgende:
Gewoon een smoes van Randy dat hij mensen met weinig coins heeft gekozen...wel dilano en jimmy de rest heeft gewoon zijn voorkeur.
wat zei ze dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 12:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Denk dat Ronahi eigenlijk een rot opmerking wilde uitlokken van Jimmy en dan zegt Jimmy ‘ja goed hè’ en ja dan moet zij dat ook zeggen met een zuur gezicht.
Owww, oke, Tom zei het, dus ging ik ervan uit..quote:Op zondag 11 februari 2024 11:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er is wel zout. Gisteravond gezien.
Grote glazen pot.
Zout en olie is het enige waar ze een culinair hoogstandje kunnen maken.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owww, oke, Tom zei het, dus ging ik ervan uit..
Tnx.
Geen zorgen. Dat heeft hij vandaag ook al 10x weer uitgetrokken.quote:
Ook zo suf.. geef die mensen gewoon normaal etenquote:Op zondag 11 februari 2024 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zout en olie is het enige waar ze een culinair hoogstandje kunnen maken.
Als je een tijdstip hebt wil ik wel even gaan zoeken, heb alleen stream 1 ...quote:Op zondag 11 februari 2024 12:26 schreef lojanda het volgende:
Gisteren zei Karen tegen iemand na het feestje dat ze Jimmy een coin had gegeven voor een biertje en diegene zei dat ook te hebben gedaan.. iemand die dat ook heeft gehoord en tegen wie ze dat zei?
Ja vind ik ook. Het eerste seizoen was het veel leuker om te zien ook hoe Nick lekkere gerechten maakten en hoe de bewoners daar van genoten. Hij maakte toen ook een keer een makkelijke groene curry en dat heb ik zelf ook zo al meerdere gemaakt. Was echt een handig lekker recept voor als je niet veel tijd hebtquote:Op zondag 11 februari 2024 12:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook zo suf.. geef die mensen gewoon normaal eten
Dat was Basiriquote:Op zondag 11 februari 2024 12:26 schreef lojanda het volgende:
Gisteren zei Karen tegen iemand na het feestje dat ze Jimmy een coin had gegeven voor een biertje en diegene zei dat ook te hebben gedaan.. iemand die dat ook heeft gehoord en tegen wie ze dat zei?
SPOILER: zal rond dit tijdstip geweest zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk tussen 0.30 en 1.30 uurquote:Op zondag 11 februari 2024 12:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als je een tijdstip hebt wil ik wel even gaan zoeken, heb alleen stream 1 ...
Wat tof! Wat deed hij daarin dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Het eerste seizoen was het veel leuker om te zien ook hoe Nick lekkere gerechten maakten en hoe de bewoners daar van genoten. Hij maakte toen ook een keer een makkelijke groene curry en dat heb ik zelf ook zo al meerdere gemaakt. Was echt een handig lekker recept voor als je niet veel tijd hebt
Ahh oké.. Ik had het gezien en gehoord maar kon me niet meer herinneren wie het nu was. En ik had niet eens gedronkenquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 12:37 schreef engine het volgende:
Dilano had de opdracht liever zonder shirt gedaan zegt hij
Iets dat hij dan met zijn blote rug kon voelen ofzo. Geloof er niet al teveel van.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Dan had hij ook 15coins , shirt had weinig om het lijf??
Jimmy was voor hem en had die ook. terwijl die dik gekleed was en voelde hem op zijn rug.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Iets dat hij dan met zijn blote rug kon voelen ofzo. Geloof er niet al teveel van.
Ik heb je het recept gestuurdquote:Op zondag 11 februari 2024 12:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat tof! Wat deed hij daarin dan?
Ik denk dat ze blijer bewoners hebben met meer energie als ze lekker eten. Dat gekonkel is er toch wel.
Kan hij bij het volgende feestje weer drank en food kopenquote:
Topquote:Op zondag 11 februari 2024 12:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga zo even zoeken, eerst even ontbijten en de kater wegspoelen ...
Ashley zal binnenkort wel weer wat willenquote:Op zondag 11 februari 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hij bij het volgende feestje weer drank en food kopen
5. Hij koos de roddelclub + Glennquote:Op zondag 11 februari 2024 12:52 schreef lojanda het volgende:
Dus als ik het goed heb begrepen heeft Randy een keuze moeten maken van wie de opdracht mogen doen om coins te verdienen? Hoeveel bewoners mohikanen dan kiezen?
Het grootste gevaar voor hem is dat hij teveel aan Ashley blijft plakken.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:58 schreef humpty het volgende:
Kan Glen niet altijd goed verstaan maar zie wel dat het een hele sympathieke kerel is
Wel flink verdiend!quote:Op zondag 11 februari 2024 12:43 schreef engine het volgende:
Jimmy 15
Doraina 15
Ronahi 5
Dilano 5
Als ik het goed begrijp.
Glenn 20.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:43 schreef engine het volgende:
Jimmy 15
Doraina 15
Ronahi 5
Dilano 5
Als ik het goed begrijp.
Tom natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 09:48 schreef Roxiebb het volgende:
Als Randy een tactisch onbenul is wie had hij dan moeten kiezen?
Hij heeft ook een beetje gekeken naar wie de minste coins had en dan snap ik wel dat hij Jimmy en Dilano koos. Ook is hij heel goed met Jimmy en had net dat zilveren jasje gekregen van hem. Met Doriana zat hij in een koppel dus die snap ik ook maar Ronahi snap ik echt niet. Glenn was waarschijnlijk echt het gunnen.quote:
Ik zat er net naar te kijken ( niet dat we veel keus hebbenquote:Op zondag 11 februari 2024 13:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bewonder de creativiteit van Sabeau om nu weer kaarten proberen te maken ...
Kan ook zijn dat hij in z'n 1e gesprek met BB te horen heeft gekregen dat hij dus de hele week game master is, dus er kunnen ook nog spellen komen om de pon/vrijstellingen. Die gunt hij misschien anderen meer en die coins vind hij prima dat deze 5 die kunnen winnen.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft ook een beetje gekeken naar wie de minste coins had en dan snap ik wel dat hij Jimmy en Dilano koos. Ook is hij heel goed met Jimmy en had net dat zilveren jasje gekregen van hem. Met Doriana zat hij in een koppel dus die snap ik ook maar Ronahi snap ik echt niet. Glenn was waarschijnlijk echt het gunnen.
ze hadden vorig jaar ook kaarten toch of toen met salar. maar ze gaat ze nog helemaal lakken waarom hahahaquote:Op zondag 11 februari 2024 13:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bewonder de creativiteit van Sabeau om nu weer kaarten proberen te maken ...
Ik verwacht eigenlijk niet dat hij al meer info heeft gekregen en denk eerder dat hij deze keuze heeft gemaakt op basis van de stemming het gunnen en wie het meest munten nodig heeft.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij in z'n 1e gesprek met BB te horen heeft gekregen dat hij dus de hele week game master is, dus er kunnen ook nog spellen komen om de pon/vrijstellingen. Die gunt hij misschien anderen meer en die coins vind hij prima dat deze 5 die kunnen winnen.
Ik kan er ook echt niet naar luisteren. Alles wat Dilano verteld of doet is zo langdradig en doordacht. Ik vind het echt een hele saaie jongenquote:Op zondag 11 februari 2024 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
2 streams op saai gesprek tussen dilano pfff en saboo
Helaas, niet gevonden. Had rond 0143 uur een SL op stream 1, zal wel op stream 2 zijn geweest ...quote:Op zondag 11 februari 2024 12:26 schreef lojanda het volgende:
Die verdient een plaatsje op de bank dan is ze ff stilquote:Op zondag 11 februari 2024 13:38 schreef humpty het volgende:
Jeetje die stem van Ronahi het is net een valse kraai
Ik keek idd ook even snel in filmpje van stream 1, maar zag het niet zo snel. Heb het live wel gehoord ook. Filmpje van stream 2 staat ook online maar heb ik niet in gezochtquote:Op zondag 11 februari 2024 13:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas, niet gevonden. Had rond 0143 uur een SL op stream 1, zal wel op stream 2 zijn geweest ...
Misschien @:hoempah of @:ledn81 ....
Nou vreselijk gaat door merg en beenquote:Op zondag 11 februari 2024 13:38 schreef humpty het volgende:
Jeetje die stem van Ronahi het is net een valse kraai
Aanstellerig lachje, ze lacht werkelijk om niks.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:48 schreef Rhosyn het volgende:
Karen heeft vaak zo'n giechelig plezier in haar stem...
quote:Op zondag 11 februari 2024 13:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De voorraadkamer moest net dicht, misschien zat Ashley er nog in.
Lekkerquote:Op zondag 11 februari 2024 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Nieuwe weekmenu, spinazie, chorizo en pasta...wat een feest weer.
Na elke ronde, dus na drie stappen en zoeken, gaat er 1 tel af...dat is wat ik begreep na ff te kijken.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:54 schreef Rhosyn het volgende:
Oh wacht het is 7 tellen in de rimboe..huh?
kloptquote:Op zondag 11 februari 2024 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Na elke ronde, dus na drie stappen en zoeken, gaat er 1 tel af...dat is wat ik begreep na ff te kijken.
Orzo nooit van gehoordquote:Op zondag 11 februari 2024 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Nieuwe weekmenu, spinazie, chorizo en pasta orzo...wat een feest weer.
Bedankt DGK voor het zoekenquote:Op zondag 11 februari 2024 13:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas, niet gevonden. Had rond 0143 uur een SL op stream 1, zal wel op stream 2 zijn geweest ...
Misschien @:hoempah of @:ledn81 ....
Het is iig iets met smaak. Ik ben benieuwd of ze zo slim zijn om het bakvet van de chorizo te bewaren om ergens smaak aan te geven.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Nieuwe weekmenu, spinazie, chorizo en pasta orzo...wat een feest weer.
Kun je ook uitbakken. In ieder geval smaak deze week!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:59 schreef Rhosyn het volgende:
Chorizo is toch worst? Voor bij de borrel of in plakjes op brood?
soort rijst wat ik ziequote:
heb het gegoogeld netquote:Op zondag 11 februari 2024 14:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar het is toch een soort pasta.
Hahaha, ja, die slinkt als een gek..quote:Op zondag 11 februari 2024 14:02 schreef Rhosyn het volgende:
"Merguez (Arabisch: مرقاز) is een worst uit de Noord-Afrikaanse keuken die wordt bereid van lams- of rundvlees en is gekruid met harissa."
Bijzonder.
Samen met die orzo..
En die spinazie is rauw? Zo'n pot is dan per persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |