Warm of koud?quote:
Nee, ze gaan er zo ook wel inquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:59 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Wel Italiaanse vlaggetjes erin geprikt?
Imca Marina is ook 82. De vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik teken ervoor er zo uit te zien op m’n 68e.
Een warme of een koude kamer?quote:
OPHEFquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat dus, ze is niks beter dan één of andere Zweed die Fuego of Fiesta zingt
Die dansende avocado?quote:
Ja maar die afstand is wel een probleem hoor!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word volgende maand 43, maar helaas dus nog nét te jong!
Hmmmquote:
Ach als we de leeftijd kunnen overbruggen dan lukt de afstand ook wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:03 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja maar die afstand is wel een probleem hoor!
21 klein nulletje C nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een warme of een koude kamer?
Warm dus, dan zijn het dus ook warme ballen.quote:
WOESTquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:05 schreef Strani het volgende:
Ze zei dat ze twee woorden ging zeggen. Dit zijn niet twee woorden.
Televote per regio of zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:05 schreef Em31 het volgende:
Lees nu dat je in Napoli in restaurants korting krijgt als je stemt op Geolier. Ik denk dat ze mogen hopen dat de jury toch voor wat anders gaat, anders gaan ze volgend jaar de regels gok ik weer veranderen.
Balletjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Warm dus, dan zijn het dus ook warme ballen.
Ik heb het hier 16,5quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Warm dus, dan zijn het dus ook warme ballen.
Die aantallen vallen helemaal in het niet bij de aantallen van grazie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen heeft nog wel een leuk Italiaans woord voor je
Dat is heel netjes, prima lentetemperatuur.quote:
Dat is ook irritant met regio’s met verschillende inwonersaantallen. Dan hebben de Italianen weer een nieuw complot als degene die “popular vote” wint niet gestuurd wordt.quote:
Nog 2 te gaan en we tikken de 250ste Allora aan!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen heeft nog wel een leuk Italiaans woord voor je
Ik gok dat dit de Moppentrommel isquote:
Lastig ja...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook irritant met regio’s met verschillende inwonersaantallen. Dan hebben de Italianen weer een nieuw complot als degene die “popular vote” wint niet gestuurd wordt.
Een beetje Italiaan kan om een scheet lachen tochquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:10 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze dit ook repeteren, dat het gelach steeds hartstikke nep is.
Of een aantal glasjes erin van te vorenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:10 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze dit ook repeteren, dat het gelach steeds hartstikke nep is.
Doe zelf rustigquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Mensen, rustig. Ze liepen voor op schema. Hij moet nog twee minuten doorpraten.
Ik heb net een biertje opengetrokken, maar die valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog 2 te gaan en we tikken de 250ste Allora aan!
Mja op iets van 300 andere ESF-inzendingen denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Dit is best een leuk liedje, maar het lijkt ook gruwelijk ergens op
Pas om 23:38 weer. Je kan het hele schema zien hè.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:13 schreef GeorgeM het volgende:
Hopelijk niet eerst weer reclame na Alfa.
Op basis dat ik 21 Pilots vreselijk vind en One Republic best leuk gok ik dat het One Republic zal zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt op iets van 21 PIlots of One Republic geloof ik
Nou ja, Marvin Gaye ofzo is wat opwindender.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Geen slecht liedje voor je eerste keer
Nee, kan het niet lezen op m’n mobielquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Pas om 23:38 weer. Je kan het hele schema zien hè.
EERSTE KEER SAN REMO FREDquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, Marvin Gaye ofzo is wat opwindender.
Dat was gisteren een mooi optreden iddquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:18 schreef usagi414 het volgende:
Alfa viel mij in postitieve zin op met z`n duet gisteren met Roberto Vecchioni.
Dit is een jongen die we in de gaten moeten blijven houden.
Ik vond Ovunque Sarai z'n ultieme Eurovisielied.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Hij had in 2021 echt top 5 materiaal voor in Rotterdam
(Maneskin was achteraf natuurlijk de beste keuze maar toch)
Jup.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
Irama is garant top 3 bij juries op ESF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |