Ik heb het hier 16,5quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Warm dus, dan zijn het dus ook warme ballen.
Die aantallen vallen helemaal in het niet bij de aantallen van grazie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen heeft nog wel een leuk Italiaans woord voor je
Dat is heel netjes, prima lentetemperatuur.quote:
Dat is ook irritant met regio’s met verschillende inwonersaantallen. Dan hebben de Italianen weer een nieuw complot als degene die “popular vote” wint niet gestuurd wordt.quote:
Nog 2 te gaan en we tikken de 250ste Allora aan!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen heeft nog wel een leuk Italiaans woord voor je
Ik gok dat dit de Moppentrommel isquote:
Lastig ja...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook irritant met regio’s met verschillende inwonersaantallen. Dan hebben de Italianen weer een nieuw complot als degene die “popular vote” wint niet gestuurd wordt.
Een beetje Italiaan kan om een scheet lachen tochquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:10 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze dit ook repeteren, dat het gelach steeds hartstikke nep is.
Of een aantal glasjes erin van te vorenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:10 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze dit ook repeteren, dat het gelach steeds hartstikke nep is.
Doe zelf rustigquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Mensen, rustig. Ze liepen voor op schema. Hij moet nog twee minuten doorpraten.
Ik heb net een biertje opengetrokken, maar die valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog 2 te gaan en we tikken de 250ste Allora aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |