quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet klikken.Ik wou heel intelligent en cultureel overkomen door te benoemen wie het is op het schilderij, maar dat staat ook gewoon in de URL van het plaatje die ik meteen te zien krijg door deze quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Er gaat nu al een Fries zonder dat er een nationale finale aan te pas hoeft te komen. Stuk efficiënterquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jullie Friezen zijn toch één grote familie? Geolier zou bij jullie toch ook winnen, mocht die uit Sexbierum komen en aan het NSF meedoen?
Haha ja maar ik schat jouw kennis hoog genoeg in om te geloven dat je het ook wistquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wou heel intelligent en cultureel overkomen door te benoemen wie het is op het schilderij, maar dat staat ook gewoon in de URL van het plaatje die ik meteen te zien krijg door deze quote
Helaas denk ik dat dat serieus weleens zou kunnen gebeuren jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jullie Friezen zijn toch één grote familie? Geolier zou bij jullie toch ook winnen, mocht die uit Sexbierum komen en aan het NSF meedoen?
Ik ben geen familie van Emquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Krijgen we straks fucking Cambuur in de finale, dit kin net!
quote:Nijmegen, rood, groen en zwart
Nijmegen, stad naar mijn hart
Vroeger, 2003/2004 enzo, toen we nog de Melodifestivalen van d’n Aldi-voorrondes hadden, deden er altijd wel Friezen mee. Nooit met liedjes die iets bijzonders waren helaas.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat dat serieus weleens zou kunnen gebeuren jaal ligt het alsnog wel aan wie het is, geloof niet dat een Iris Kroes dat voor elkaar krijgt ofzo. Joost wel.
Ik teken ervoor er zo uit te zien op m’n 68e.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Deze Imca Marina heeft wel een gezellig nummer
Oftewel een grijs gevoel. En een grijs gevoel is geen goed teken lieve Straniquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word er niet erg vrolijk van maar ook niet erg verdrietig.
Kijk, dit is opbouwend.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Mariposa betekent vlinder. Net als in het Spaans.
Ja wat is het nouquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Of wacht even, farfalla is vlinder in het Italiaans. Ze zit gewoon Spaanse woorden te gebruiken.
Ik word volgende maand 43, maar helaas dus nog nét te jong!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:58 schreef summer52 het volgende:
Wat zie zij er goed uit! Ik moet ook maar eens kijken naar een man van 43 jaar want zo te zien helpt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |