Dilano die zich op sorbo stort na 1 kinderchampagnequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef B00STER het volgende: Laat BB in hemelsnaam dat correcte eens één keer achterwege laten en eindeloos drank aanleveren. Ik garandeer je met deze groep 5 weken aan televisiemateriaal in 3 uur. Het wordt er echt weer eens tijd voor vind ik.
Om mee te beginnenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dilano die zich op sorbo stort na 1 kinderchampagne
Bij de FEBO willen ze dat misschien nog wel, maar denk dat RTL 5 er niet op zit te wachtenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef B00STER het volgende:
Laat BB in hemelsnaam dat correcte eens één keer achterwege laten en eindeloos drank aanleveren. Ik garandeer je met deze groep 5 weken aan televisiemateriaal in 3 uur. Het wordt er echt weer eens tijd voor vind ik.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
straks lekker wijnen karen, koppie omhoog
Jimmy die zich vervolgens op Dilano stort...quote:
Dit is juist het moment, tussen de 500 zaken die al lopen valt dit niet zo op. Ik heb alleen afgelopen week al 6 mensen uit de Gooise Matras op non-actief zien worden gezet. Wat heeft dit reality experiment nou nog met reality te maken, zonder reality?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bij de FEBO willen ze dat misschien nog wel, maar denk dat RTL 5 er niet op zit te wachten
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jimmy die zich vervolgens op Dilano stort...
Danny die al huilend in de tuin smacht naar een teken van Wendy...
Die deugen dat het een aard heeft bij dat RTL.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bij de FEBO willen ze dat misschien nog wel, maar denk dat RTL 5 er niet op zit te wachten
Erger me er kapot aan. Ashley maakt er weer haar show van en die ronahi zo slijmen en glijden bahquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef zodeju het volgende:
Ronahi is een schijnheilige hier, maar ook Ashley die zegt ik geloof je de woorden komen rechtstreeks in mijn hart.
Niet leuk deze poppenkast.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor hoe saai het zou zijn als ons Ash er niet meer zou zijn .quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erger me er kapot aan. Ashley maakt er weer haar show van en die ronahi zo slijmen en glijden bah
Alice wil absoluut niet bij een kamp horen, Danny ook niet geloof ik. Maar van de week is Alice wel geschrokken van ashley haar reactie tegen jimmy en over het zeggen van slangen. Ze is daar gister ook gelijk over gaan praten met ashley.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Is het stilaan Ashley/Tom/Karen/Glenn tegen de rest geworden ? Alice/Danny lijken ook van kamp te zijn veranderd als ik het goed begrijp.
Danny is ook een slang, probeert nog in groep Ashley te zitten en haar dat ook te laten blijken, maar hij opereert contra juist.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Is het stilaan Ashley/Tom/Karen/Glenn tegen de rest geworden ? Alice/Danny lijken ook van kamp te zijn veranderd als ik het goed begrijp.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Wie helpt Tyron mee uitpakken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Roxiebb het volgende:
Wel lief van Tom om haar te helpen uitpakken. De anderen trekken zich er niks van aan
Ze hoeft van mij niet weg maar het kan iets minder de ashley show worden. Ze is te nadrukkelijk aanwezig. En wil graag alles bepalen naar haar hand zettenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stel je voor hoe saai het zou zijn als ons Ash er niet meer zou zijn .
Maar ik geloof dat veel mensen dat nog niet begrijpen
Vraag het mij af. Dat is nog niet duidelijk. Bas en Tyron staan er meer tussenin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Ik geloof een hoop, maar niet dat zij hangers heeft...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ik had gedacht "krijg de plu maar met je hangers!" En zo de hele inhoud van mijn koffer in die kast getieft
Ik dacht dat ze sterker was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef xdiashalizx het volgende:
De dag dat Ashley echt het huis moet verlaten voor de finale, kan ze gelijk door naar het AMC wegens een metal breakdown
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou das maar een tel hoor.....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Roxiebb het volgende:
Wel lief van Tom om haar te helpen uitpakken. De anderen trekken zich er niks van aan
Wie??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
nou de exit van Nouchka maak ook veel los
Nee hoor, ik heb ook op haar gestemd! Dus eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist,quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hoeft van mij niet weg maar het kan iets minder de ashley show worden. Ze is te nadrukkelijk aanwezig. En wil graag alles bepalen naar haar hand zetten
*high fived*quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof een hoop, maar niet dat zij hangers heeft...
Die domme doos snapt dingen nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
rotte opmerkingen gemaakt naar haar mimimi
Hij pleurde alles in die kast, Ash lag in een deuk, dus echt helpen was het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Roxiebb het volgende:
Ik heb op haar en tyron gestemd, ze hoeft er echt niet uit maar zij maakt juist een tweedeling in de groep wat ze anderen verwijtquote:
Arm kindquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
nou wil je een schouderklopje soebaroe
Straks nog ff het doucheputje er bijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
Sorbo wil
Er even een heel ding van maken
1 uur over discussiëren
Met een stoel??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
nou wil je een schouderklopje soebaroe
Ik weet er ook welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
hopelijk gaan er volgende week 2 beetje opruimen in dat hok
opportuniste is hetquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
Sorbo is niet iemand die schijnheilig doorgaat
Nee wel uur tegen Nous klagen
Dat hij een papa moest zijn
Gewoon een no fly zonequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hadden dit jaar beter een landingsbaan in het huis kunnen aanleggen.
Ik wist dat de streams achterliepen, maar schijnbaar loop ik real-time ook achter ... hier is het kwart voorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
Hallo, tis bijna 10 uur, kom op met die drank jip&janneke champagne
Gewoon die bunker gelijk op de polderbaan plaatsen...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hadden dit jaar beter een landingsbaan in het huis kunnen aanleggen.
Das meer "bijna" dan dat het nu 9 uur zou zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wist dat de streams achterliepen, maar schijnbaar loop ik real-time ook achter ... hier is het kwart voor
Ze is 20. Hoe kan je dan te jong zijn en te weinig levenservaring hebben? Ze spreekt haar gevoel nu toch uit tegen Tom. Vind ik goedquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:44 schreef Kajmu het volgende:
Sabeau denkt alles door te hebben maar helaas te jong weinig levenservaring alles uit boekjes heeft geleerd lieve meid maar nee nee
2xquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das meer "bijna" dan dat het nu 9 uur zou zijn
Lees wat ik schrijf slimme meid maar denk niet dat je uit boekjes levenservaring kan kerenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is 20. Hoe kan je dan te jong zijn en te weinig levenservaring hebben? Ze spreekt haar gevoel nu toch uit tegen Tom. Vind ik goed
Gewoon ducktapen aan de muur met een appel peer in hun mondquote:
En ik hoor gelijk Ashley om een peer vragenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon ducktapen aan de muur met een appel peer in hun mond
Nee Ty heeft een liefje thuis waar ie blij mee is. Alice hetzelfde. Heeft ook een liefje thuis waar ze blij mee is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef -sabine- het volgende:
Wordt Sabo en Ty nog wat?
Ik kijk niet veel. Nog niet.
Ze is 20.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf slimme meid maar denk niet dat je uit boekjes levenservaring kan keren
Lerenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf slimme meid maar denk niet dat je uit boekjes levenservaring kan keren
Wat een onzettende vermoeiende meid pfffffquote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee Ty heeft een liefje thuis waar ie blij mee is. Alice hetzelfde. Heeft ook een liefje thuis waar ze blij mee is.
Jij bent ook een hit op feestjes he??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon ducktapen aan de muur met een appel peer in hun mond
Wel even BB ze laten toespreken. We hadden een feestje gepland. maar helaas....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:50 schreef Ireth het volgende:
Smeken om een feestje...
Ik had het nu ter plekke gecanceld
Ik ben iig niet de laatste die vertrektquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij bent ook een hit op feestjes he??
Stel dat er feestjes waren
Snap echt niet wat iedereen tegen haar heeft (zowel hier als op X)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:51 schreef ledn81 het volgende:
Sabeau is echt wel goed en sterk hoor. Een week niet kunnen poepen en zoveel energie en nu ook Eslie weer babbelen en sterkte wensen.
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kan ik nog een kaartje naar Tom sturen?
een grote zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
En al gedaan![]()
Met verstopte boodschap
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen zit BaBa zoomdat ie niet verder kan praten door al die hysterische idioten
![]()
een putje?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
En al gedaan![]()
Met verstopte boodschap
Ik ook niet. Voor een jonkie doem zij en Alice het knap. M.i.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Snap echt niet wat iedereen tegen haar heeft (zowel hier als op X)
Klagen bij Sorboquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Baba
Dat zeg je tegen een baby
Verschrikkelijk mens, alleen die lach al, niet te doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik vind Karen steeds minder leuk worden..
Zou het niet doen als ik hun was...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef BB-King het volgende:
Karen gaat in de hottub.
Ik herhaal... Karen gaat in de hottub.
Als ze er 1 minuut inzittenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef BB-King het volgende:
Karen gaat in de hottub.
Dat doet Ashley nooit, die vindt een zwembad vies en ook een badje.....al die huidschilfers.....quote:
Beetje afgezaagd, minste thema week tot nu toe. Waarom moet alles maar hetzelfde zijn als het jaar er voor!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef spapaars het volgende:
met love & suprise zullen ze misschien bedoelen dat ze even contact met thuis mogen hebben, want de meesten daar zitten al in een relatie.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze er 1 minuut inzitten
BB
Kom allemaal naar de gameroom
Bloedbad straksquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat doet Ashley nooit, die vindt een zwembad vies en ook een badje.....al die huidschilfers.....
Wacht nu gewoon eens afquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje afgezaagd, minste thema week tot nu toe. Waarom moet alles maar hetzelfde zijn als het jaar er voor!
ja je hebt nou eenmaal ook Valentijnsdag hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje afgezaagd, minste thema week tot nu toe. Waarom moet alles maar hetzelfde zijn als het jaar er voor!
Dat hebben ze vast aan de andere kant van het spoor in de Bijlmer ook gehoordquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef BB-King het volgende:
Karen gaat in de hottub.
Beetje zonde om dat in die hottub te gooien niet? Alhoewel het wel wat ontsmetting kan gebruiken iddquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:59 schreef odie22 het volgende:
maar even serieus nu , drank er in [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja en das altijd op 14 februari, ook al zo afgezaagd, laten ze dat eens een andere dag doen..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je hebt nou eenmaal ook Valentijnsdag haha
Nja vind het heel netjes dat als ze ongesteld is niet in de hot tub gaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Ireth het volgende:
Karen "ga je mee in de hottub?"
Ashley: "Ik moet even kijken hoe ik daar beneden ben.."
Het is toch vaak eerder voor de tv beelden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en das altijd op 14 februari, ook al zo afgezaagd, laten ze dat eens een andere dag doen..
whahhahahquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en das altijd op 14 februari, ook al zo afgezaagd, laten ze dat eens een andere dag doen..
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn geloof verdelen omdat de duos anders zijnquote:
Kwam door Tyron, die vind het een beetje bah toen ze verleden keer erin wou terwijl ze ongesteld was. Ze lag in de eerste instatie dubbel van het lachen want je hoeft natuurlijk niet te lekken. Maar voor hem ging ze er niet in....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:00 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nja vind het heel netjes dat als ze ongesteld is niet in de hot tub gaat.
de avond is nog jongquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:03 schreef odie22 het volgende:
maar wat is het voor onzin dat we nog geen 1 feestje hebben gehad
De coins van Sabeauquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn geloof verdelen omdat de duos anders zijn
Jawel er is een verjaardag geweest en partytime het dak ging er vanaf.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:03 schreef odie22 het volgende:
maar wat is het voor onzin dat we nog geen 1 feestje hebben gehad
ja weet ik , maar was leuk gelijk na de live, iedereen nog in emotie, drank er in, huilie huiliequote:
Is dacht ik maar 1 coin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
De coins van Sabeau
Die gaan niet door de helft ?
Die zijn allemaal voor sabeau en Ty ?
Ze hebben er toch 20 of 30quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:04 schreef Xilia het volgende:
[..]
Is dacht ik maar 1 coin.
Nous heeft er 2 mee naar huis.
Verwacht er niet te veel van, deze BB neemt zichzelf veel te serieus en ziet dit puur als een spel dat spannend moet zijn en waar geen ruimte is voor wat malligheid.quote:
Een Nederlander nu. Denk dat het nu om en om weer gaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef ben34567 het volgende:
exit 3 vrouwen en 1 man
Volgende week kan het biijna niet anders dat febo een man laat verdwijnen. Dilano ?
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, sorryquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben er toch 20 of 30
Gewonnen van de week
Met tikkertje spelen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry
ik vond dat niet zo leuk feestjequote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel er is een verjaardag geweest en partytime het dak ging er vanaf.
Waarom dat dan? Ik begrijp dat echt niet, je kan toch wel een tijdje zonder elkaar. Ik was anderhalf jaar geleden een half jaar weg( Kreta) En ik ben ook al meer dan 15 jaar bij mijn partner.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
De vraag van de week:
Krijgt Danny de scheidingspapieren voor Valentijnsdag?
Zijn vrouw staat absoluut niet achter zijn deelnamequote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Snensie het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Ik begrijp dat echt niet, je kan toch wel een tijdje zonder elkaar. Ik was anderhalf jaar geleden een half jaar weg( Kreta) En ik ben ook al meer dan 15 jaar bij mijn partner.
Ja klopt, hoorde Sabeau eerder iets vertellen over de coins maar ging dan niet over hun totaal denk ik.quote:
Nou nog 300quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
https://steunactie.be/act(...)EcfMWHB4HCDqXc62sUQ0
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Sodemieter toch op. Wat een misbruik van crowdfunding.🤮quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo ?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Sodemieter toch op. Wat een misbruik van crowdfunding.🤮
Ik begin me onderhand af te vragen wanneer de eerste crowdfund voor afweergeschut bij de MediArena komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik begin me onderhand af te vragen wanneer de eerste crowdfund voor afweergeschut bij de MediArena komt.
ps ik doe mee
Alice vertelde dat ze altijd op de knop bij de DBK drukt om aan te geven dat ze er is. Ze hoort nu dat dat niet hoeft want ze zien haar op de cameraquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
wat was er met die knop, alice had er heel vaak op gedrukt?
Ik vind dat het iets zou moeten zijn voor het goede doel en niet voor een spelprogramma. Maar oké. Ik neem crowdfunding dan in elk geval niet meer serieus als dit de gang van zaken is.quote:
Is toch wat anders dan dat 1persoon wel dieandere kan volgen en vele met diegene en ook het commentaar moet aanhoren bij de bakker en slager.....enzquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Snensie het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Ik begrijp dat echt niet, je kan toch wel een tijdje zonder elkaar. Ik was anderhalf jaar geleden een half jaar weg( Kreta) En ik ben ook al meer dan 15 jaar bij mijn partner.
Mensen als jullie genoeg geld doneren, zorgen wij er voor dat er een vliegtuigje daadwerkelijk zal overvliegen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het dan ook best wel not-done dat je dit doet tegen de wens van je partner in. Kijk Alice die net samen is, vind ik een ander verhaal (als die partner er tegen was) maar als je zolang samen bent, dan doe je dat niet zonder overleg en 'toestemming' vind ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch wat anders dan dat 1persoon wel dieandere kan volgen en vele met diegene en ook het commentaar moet aanhoren bij de bakker en slager.....enz
In dit soort programma's moeten echt beide partners ermee eens zijn en weten of ze het aankunnen.
Wat lief van je.......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kaartje (en vliegtuigje) naar Tom gestuurd
Oke ik snap het. Dat is wel heftig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch wat anders dan dat 1persoon wel dieandere kan volgen en vele met diegene en ook het commentaar moet aanhoren bij de bakker en slager.....enz
In dit soort programma's moeten echt beide partners ermee eens zijn en weten of ze het aankunnen.
in de hottubquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:20 schreef spapaars het volgende:
Het is weer reuze gezellig daar.
Liggen er al een paar in bed?
verder weet ik het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, de feestneuzen Danny en Glenn.
"En Karen, ben je blij dat Ashley weer terug in het huis is."quote:
Och arme jongen.....slapen ze wel op een kamer of dat ook nog niet.??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef BB-King het volgende:
Dilano jaloers dat Sabeau er met Ty vandoor gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ik ik ik ik ????? Als ze er uit is ga ik weer mee kijkenquote:
Kan je nog lang wachtenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en ik ik ik ik ik ????? Als ze er uit is ga ik weer mee kijken
Ty mag nu in het hoge bed naast Sabeau liggen in de blauwe slaapkamer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Och arme jongen.....slapen ze wel op een kamer of dat ook nog niet.??
Dat is om 23:30 en dan is er 2u streamlock en daarna mag je weer meekijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:28 schreef FBtje het volgende:
Er zou toch een feestje zijn vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |