Dilano die zich op sorbo stort na 1 kinderchampagnequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef B00STER het volgende: Laat BB in hemelsnaam dat correcte eens één keer achterwege laten en eindeloos drank aanleveren. Ik garandeer je met deze groep 5 weken aan televisiemateriaal in 3 uur. Het wordt er echt weer eens tijd voor vind ik.
Om mee te beginnenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dilano die zich op sorbo stort na 1 kinderchampagne
Bij de FEBO willen ze dat misschien nog wel, maar denk dat RTL 5 er niet op zit te wachtenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef B00STER het volgende:
Laat BB in hemelsnaam dat correcte eens één keer achterwege laten en eindeloos drank aanleveren. Ik garandeer je met deze groep 5 weken aan televisiemateriaal in 3 uur. Het wordt er echt weer eens tijd voor vind ik.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
straks lekker wijnen karen, koppie omhoog
Jimmy die zich vervolgens op Dilano stort...quote:
Dit is juist het moment, tussen de 500 zaken die al lopen valt dit niet zo op. Ik heb alleen afgelopen week al 6 mensen uit de Gooise Matras op non-actief zien worden gezet. Wat heeft dit reality experiment nou nog met reality te maken, zonder reality?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bij de FEBO willen ze dat misschien nog wel, maar denk dat RTL 5 er niet op zit te wachten
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jimmy die zich vervolgens op Dilano stort...
Danny die al huilend in de tuin smacht naar een teken van Wendy...
Die deugen dat het een aard heeft bij dat RTL.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bij de FEBO willen ze dat misschien nog wel, maar denk dat RTL 5 er niet op zit te wachten
Erger me er kapot aan. Ashley maakt er weer haar show van en die ronahi zo slijmen en glijden bahquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef zodeju het volgende:
Ronahi is een schijnheilige hier, maar ook Ashley die zegt ik geloof je de woorden komen rechtstreeks in mijn hart.
Niet leuk deze poppenkast.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor hoe saai het zou zijn als ons Ash er niet meer zou zijn .quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erger me er kapot aan. Ashley maakt er weer haar show van en die ronahi zo slijmen en glijden bah
Alice wil absoluut niet bij een kamp horen, Danny ook niet geloof ik. Maar van de week is Alice wel geschrokken van ashley haar reactie tegen jimmy en over het zeggen van slangen. Ze is daar gister ook gelijk over gaan praten met ashley.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Is het stilaan Ashley/Tom/Karen/Glenn tegen de rest geworden ? Alice/Danny lijken ook van kamp te zijn veranderd als ik het goed begrijp.
Danny is ook een slang, probeert nog in groep Ashley te zitten en haar dat ook te laten blijken, maar hij opereert contra juist.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Is het stilaan Ashley/Tom/Karen/Glenn tegen de rest geworden ? Alice/Danny lijken ook van kamp te zijn veranderd als ik het goed begrijp.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Wie helpt Tyron mee uitpakken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Roxiebb het volgende:
Wel lief van Tom om haar te helpen uitpakken. De anderen trekken zich er niks van aan
Ze hoeft van mij niet weg maar het kan iets minder de ashley show worden. Ze is te nadrukkelijk aanwezig. En wil graag alles bepalen naar haar hand zettenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stel je voor hoe saai het zou zijn als ons Ash er niet meer zou zijn .
Maar ik geloof dat veel mensen dat nog niet begrijpen
Vraag het mij af. Dat is nog niet duidelijk. Bas en Tyron staan er meer tussenin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ben34567 het volgende:
Ik geloof een hoop, maar niet dat zij hangers heeft...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ik had gedacht "krijg de plu maar met je hangers!" En zo de hele inhoud van mijn koffer in die kast getieft
Ik dacht dat ze sterker was.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef xdiashalizx het volgende:
De dag dat Ashley echt het huis moet verlaten voor de finale, kan ze gelijk door naar het AMC wegens een metal breakdown
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stel je voor hoe saai het zou zijn als ons Ash er niet meer zou zijn .
Maar ik geloof dat veel mensen dat nog niet begrijpen
Nou das maar een tel hoor.....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Roxiebb het volgende:
Wel lief van Tom om haar te helpen uitpakken. De anderen trekken zich er niks van aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |