Ik zag het.quote:
Mag wss niet ivm arbo.quote:
Totaal geen domper.Helemaal goed zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:04 schreef woxxel het volgende:
Die man en dochter in tranen, wat een domper voor ze.
Sabo had er uit gemoeten
Eens. maar die wurmt zich liever overal tussenuit met dat gelulquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:04 schreef woxxel het volgende:
Die man en dochter in tranen, wat een domper voor ze.
Sabo had er uit gemoeten
Dan kunnen ze de tent sluiten. Denk dat ze wel door hebben dat ze de fans iets moeten geven.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:04 schreef Ireth het volgende:
Feestje voor de bewoners = streamlock voor ons
ze hoeft toch niet te werken haha maar ja snap hetquote:
en een bechamelsausfonteinquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgen ze nu wel een feestje>
Zal wel met 3 biertjes en een fles wijn zijn.
Plus schaaltje chips en nootjes?
Geen probleem.quote:
Dat noemen ze daar een feestjequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgen ze nu wel een feestje?
Zal wel met 3 biertjes en een fles wijn zijn.
Plus schaaltje chips en nootjes?
heb je afgekloptquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:04 schreef Ireth het volgende:
Feestje voor de bewoners = streamlock voor ons
ik ook zat veel pit in volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:05 schreef lojanda het volgende:
Jammer voor Noushka.. ik had haar nog wel wat meer tijd gegund.
vreselijkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:07 schreef Ireth het volgende:
Sorbo gooit zich als positiviteitsgoeroe Ratelband in de groep...
Zeker en ik vond haar ook wel aardig en een beetje goofyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook zat veel pit in volgens mij
TSAKKAAAA.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:07 schreef Ireth het volgende:
Vreselijk kind met haar babbelsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:07 schreef Ireth het volgende:
Rustig Mario.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
Kijk die Sabeau nou slijmen
Ga poepen
Die mag van mij ook gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
Het is altijd jammer dat er snel leuke en goed aanwezige deelnemers genomineerd worden.
En een saaie diender zoals Danny juist niet.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
Kijk die Sabeau nou slijmen
Ga poepen
Ja hullo daar heb ik geen zin anquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Het is carnaval, Ashley komt gewoon verkleed als Lenie door de deur om het feest te openen met het mateloos populaire feestnummer 'Wat?! Hebben we nou te klagen?!'
Het ratelt en ratelt, maar zegt eigenlijk niks..best wel knapquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:07 schreef Ireth het volgende:
....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Het is carnaval, Ashley komt gewoon verkleed als Lenie door de deur om het feest te openen met het mateloos populaire feestnummer 'Wat?! Hebben we nou te klagen?!'
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Die ook echt helemaal niets toevoegt.. ik snap echt niet waarom de bewoners hem zo geweldig vindenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
Het is altijd jammer dat er snel leuke en goed aanwezige deelnemers genomineerd worden.
En een saaie diender zoals Danny juist niet.
ja dan heb je lef!quote:
Dat ze er de galanteriemoord in stik (zou mijn ma, een ras uteregse zeggen..)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Ronahi moet een beetje overgeven...in haar mond...
heeft die al gedag gezegd ( maar ze gingen met elkaar om toch laatste dagen)quote:
Waarom, zou het als ik zijn vrouw was niet zo leuk vinden denk ik als hij bij gedachte dat hij Ashley moet missen. Hoop echt dat het niet daarom is.....quote:
Het is carnaval, de clown is weer terug in het huis. 🫢quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef ledn81 het volgende:
niemand heeft tips gegeven over lippenstift achter de schermen
Deze moet ik even onthouden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ze er de galanteriemoord in stik (zou mijn ma, een ras uteregse zeggen..)
Ze zijn maatjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom, zou het als ik zijn vrouw was niet zo leuk vinden denk ik als hij bij gedachte dat hij Ashley moet missen. Hoop echt dat het niet daarom is.....
ach en wat het doet met karen en dergelijke, het is alles bij elkaar denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom, zou het als ik zijn vrouw was niet zo leuk vinden denk ik als hij bij gedachte dat hij Ashley moet missen. Hoop echt dat het niet daarom is.....
Naked en afraid.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nouchka kan weer terug in de kaartenbak voor de volgende realityshow
Judaskus.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow dat zijn nu ineens dikke vriendinnen
Je motter dan wel ff een lenie-uit-de-takkuhstraat-accent bij versinnuh...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet ik even onthouden.![]()
De dievenmoord ken ik wel.
Ik haak af. Ga HALO kijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef ledn81 het volgende:
Hele avond weer Eslie streams![]()
Waar blijft dat feestje?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dilano is ook echt blij haar te zien
Zag net een glimp toen ze de deur binnen kwam, en na de knuffel zojuist met Ashley betrok haar gezicht ook zwaar....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]ik zag alleen maar achterhoofden
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dilano is ook echt blij haar te zien
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
Ro Ro meent het echt oprecht
I love you hè
Je moet mij echt geloven hè
Haloquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik haak af. Ga HALO kijken.![]()
Ik lees morgen wel over het feestje.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu veel alcohol erin graag FEBO ....
Ze kijken nu wel beter uit als ze slim zijn, ze weten hoe het werkt nu....quote:
jammer genoeg heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zag net een glimp toen ze de deur binnen kwam, en na de knuffel zojuist met Ashley betrok haar gezicht ook zwaar....
Ja ze zijn close maar denk toch echt gewoon als vrienden en ja geen idee hoe ze vrouw daar op reageert maar ze zal wel snappen tochquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel als iets illegaalsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
Karen tegen Sabeau: "Ik wil ook wel jouw Noesje zijn hoor"
Terwijl het geen schok is, had er nog wat bij kunnen voorstellen als Nouschka voor de draaideur stond. Iedereen wist dat ze terug zou komen. Enige wat spannend was wie als eerste het wist.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Karen vorige week zo boos omdat mensen blij waren toen doriana terug kwam en nu helemaal blij en huilen om ashley. Beetje hypocriet
en dan over een uurtje weer roddelenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef BB-King het volgende:
Ronahi en Doriana zijn echt niet te geloven.
Die staan een potje te liegen nu.
Ja duh.quote:
Ik denk dat ze dat niet eens reddenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan over een uurtje weer roddelen
Ja ik wou het niet zeggen.quote:
Ze is meteen weer wakker.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley Sabeau en Ty oei dat is wel een pittige
Huh hoe weet hij datquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Tyron: ik ben benieuwd naar deze week, Love Week ofzo.....
Wordt wel eens tijd jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley denkt dat ze weer gaan switchen van partners
Lekker swingen is haar niet vreemd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley denkt dat ze weer gaan switchen van partners
Ik gok omdat hij weet dat het op 14 februari valentijn isquote:
Denk ook zeer zeker als vrienden maar dit is zo overdreven van iedereen een beetje leek wel een begrafenis en iedereen wist dat ze terug zou komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ze zijn close maar denk toch echt gewoon als vrienden en ja geen idee hoe ze vrouw daar op reageert maar ze zal wel snappen toch
is ook omdat zij wat heeft meegemaakt dat anderen niet hebben. Dus even aanhoren enz. Voor hun is dit het sensatiemomentje vd week.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:21 schreef Kajmu het volgende:
Omg iedreen kruipt weer in haar hol en zij voelt zich weer de queen. Waar we weer wachten op een bitch fight
And the Oscar goes to...quote:
Oprechtquote:
Ik was je voor.quote:
Om beidequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Janken om de.bb bewoners maar nog niet gezien dat ze huilt om haar kinderen. Sorry maar dit vind ik een beetje toneel
Lastig inschattenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit moet ze toch zien
Hoop ik
En straks trekken ze zich weer terug, en is het verhaal 180 graden anders..let maar op.quote:
Nou ja, de febo kiest er ook voor om haar op de streams te zetten, er zijn nog genoeg andere bewoners...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ze trekt wel weer alle camera's naar zich toe. Echt als ze zich wat minder stoer zou gedragen en wat minder over de nieuwe en de oude groep praat zou ze in mijn ogen beter overkomen.
ja ik zei het net al geef het een uurquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En straks trekken ze zich weer terug, en is het verhaal 180 graden anders..let maar op.
Beetje dit heeft ze heel vaak afgedraaid dit riedeltje. Gister ook huilen en zelfde verhaal en nog geen uur laten praten over de nieuwe groep wil ons eruit hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Je praatje wordt wel een beetje afgezaagd Ashley
Yep, kijk ons ons heel lief zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
De valse stiefzusters doen aan rescue?
Soury in tha house.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:28 schreef Soury het volgende:
Als iemand 100x zegt dat het echt oprecht is heb ik mijn twijfels
Nee urine.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef Ireth het volgende:
Ontstaat er al een plasje kwijl onder Ronahi??
Ik ga welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef Ireth het volgende:
Ontstaat er al een plasje kwijl onder Ronahi??
Dat deed Kitty toch ook en die lag er wel wat sneller uit...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beetje dit heeft ze heel vaak afgedraaid dit riedeltje. Gister ook huilen en zelfde verhaal en nog geen uur laten praten over de nieuwe groep wil ons eruit hebben.
Oww ik dacht een Oscar..quote:
Echt he, gaat bij mij ook een beetje knagen....net zoals bij Nouschka.....kind zegt al mamma moet blijven. papa en mama huilen terwijl ze een weekje weg is..... niet omdat maar omdat ze eruit ligt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Janken om de.bb bewoners maar nog niet gezien dat ze huilt om haar kinderen. Sorry maar dit vind ik een beetje toneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |