Was leukquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef NailQueen het volgende:
EN NU ALLEMAAL
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, @Cee dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef Greys het volgende:
Helemaal niemand van vanavond komt ook maar half in de buurt van de Groene God.
Goed om te zien dat je je in houdt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat zei je?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je je in houdt.
Hahaha ja die wel.quote:
Maar echt, nog niet misschienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja die wel.
Nee maar echt, niemand vanavond haalt het bij hem en ChaChaCha. In de verste verten niet.
Nee, de liedjes zijn niet veel. Wel jammer, want de show is verder prima.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja die wel.
Nee maar echt, niemand vanavond haalt het bij hem en ChaChaCha. In de verste verten niet.
Eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de liedjes zijn niet veel. Wel jammer, want de show is verder prima.
Is de pina colada op of is dit voor het echte alloragevoel?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Zo en nu gooi ik de processofles open
Hele fles gaat eraan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Zo en nu gooi ik de processofles open
Ik was al een beetje bang dat de lat te hoog lag. Maar het zijn zeker geen slechte nummersquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
Nou ligt de Käärijälat ook wel bizar hoog natuurlijk.
Ja, maar het publiek is natuurlijk anders verdeeld, ipv 12 maximaal.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Meer dan verhouding dan 3x70 van Sara
The Rasmus had aan 310 genoeg om te winnen, maar ik weet niet of het systeem toen hetzelfde was. Blind Channel en Kaarija hadden veel meer, maar ook een behoorlijke landslidequote:
Dit inderdaad. Met slechts 27 voor Sini blijft er nog veel over.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar het publiek is natuurlijk anders verdeeld, ipv 12 maximaal.
Denk het welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:00 schreef Greys het volgende:
Sara zal wel iets van 300+ punten krijgen toch.
Ik snap die verdeling sowieso niet echt. Je kunt net zo goed alleen televoting doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:04 schreef H_T het volgende:
273 voor Sara dus, 40 punten verschil. Daar voor je jury's
Dat zie ik ook wel gebreuren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
Joost Klein en deze zie ik wel goeie buddies worden, enige troost.
Ja, of de jury gewoon één totaal laten doen ofzo. Het echte gewicht is 10-15% in dit systeem ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik snap die verdeling sowieso niet echt. Je kunt net zo goed alleen televoting doen.
Dit vult meer zendtijdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik snap die verdeling sowieso niet echt. Je kunt net zo goed alleen televoting doen.
Ierland stuurt Corpse Bride, Spanje een oude sloerie, Frankrijk de favoriet van Greys, Belgié een tekenfilmkatquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef grazz het volgende:
Kan me weinig van de reeds geselecteerde inzendingen herinnerenmaar geloof dat ik dit het leukste vind.
Oh ja. Coca-Cola moest aangepast worden (lang geleden)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:06 schreef Momo het volgende:
Hopelijk mag de merknaam Windows naar Eurovisie
Sturen wij EINDELIJK iets leuks. Doen andere landen dat ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een klein probleem voor Joost, dit zit behoorlijk in zijn vaarwater qua presentatie en act
In elk geval in de andere semi. Al die lolligheid gaat toch niet winnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een klein probleem voor Joost, dit zit behoorlijk in zijn vaarwater qua presentatie en act
Maar echt precies ditquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sturen wij EINDELIJK iets leuks. Doen andere landen dat ook
Kakquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sturen wij EINDELIJK iets leuks. Doen andere landen dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |