Ik hield meer vd muziek van Sade.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Naam zegt mij niet zoveel, ga zo even luisteren
Ja nu ik het luister komt het mij idd wel vaag bekend voorquote:
Smooth Operatorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hield meer vd muziek van Sade.
Ken ik niet veel van ja wat aloa net noemde wel..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hield meer vd muziek van Sade.
Ik geloof dat ze nog wel leeft hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Leeft ze nog? Die is toch ondertussen iets van 70+?
Ze is uit 1948quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Leeft ze nog? Die is toch ondertussen iets van 70+?
75 inmiddels, ik lees ook dat ze een paar jaar geleden heeft samengewerkt met Gorillaz.quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
75 inmiddels, ik lees ook dat ze een paar jaar geleden heeft samengewerkt met Gorillaz.
Heerlijk nummerquote:
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillazquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Zal later eens op zoek gaan
quote:In 2017 deed ze een samenwerking met de Gorillaz in het album Humanz met het nummer Charger.
Toen had je nog concurrentie vaan anderen die ook nog goed kunnen zingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk nummer![]()
Jammer dat ze eigenlijk maar zo weinig hits heeft gehad.
Thnx, ja dat is wel een fijne groep dus dit moet wel goed zijn denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillaz
[..]
Er zijn genoeg artiesten die meer hits hadden en mindere goed zongen dan Grace Jonesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen had je nog concurrentie vaan anderen die ook nog goed kunnen zingen.
Verkeerde dier, hij is van de panda's en vogelsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillaz
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkeerde dier, hij is van de panda's en vogels
Maar die hadden geen raar kapselquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn genoeg artiesten die meer hits hadden en mindere goed zongen dan Grace Jones
Panda'squote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkeerde dier, hij is van de panda's en vogels
Stond in de mailing, kan er ook niets aan doenquote:
Je zou denken dat dat in haar voordeel werkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar die hadden geen raar kapsel
Was dat dan, nou ja ik ga wel even googelen. Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Zo nu ga ik eten, ze hadden me een Pissaladire de Nice beloofd in het restaurantje
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Zo nu ga ik eten, ze hadden me een Pissaladire de Nice beloofd in het restaurantje
Grace Jones heeft ook niet veel uitgebracht.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grace Jones heeft ook niet veel uitgebracht.
Niet zoveel singles van haar maar toch wel aardig wat LP's.quote:
Avond mijnheer Koen.quote:
Gelukkig wel. Met u ook?quote:
Ha die Koen!quote:
Waren die dat met die spijkerbroek andersom?quote:
Jawel hoor, gaat allemaal z'n gangetje, de tijd gaat wel weer erg hardquote:
Poeh dat zou ik echt niet weten..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Waren die dat met die spijkerbroek andersom?
Ik zal ff zoeken..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Poeh dat zou ik echt niet weten..
Die situatie heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat allemaal z'n gangetje, de tijd gaat wel weer erg hard
Ja hoorquote:
Niet dat ik weet! Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Staat er nog een meet op de agenda eigenlijk?
Ik weet nog een leuke wandelroute in Den Haag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet! Zou wel leuk zijn
Lijkt me hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke wandelroute in Den Haag.
Ik wou het al eerder voorstellen maar dan was er alweer een meet geregeld.quote:
Nou, grijp nu je kansquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou het al eerder voorstellen maar dan was er alweer een meet geregeld.
Kan je zondag 28 april?quote:
Dan houden we die datum even aan.quote:
Die route die jij laatst liep nadat we samen een stukkie liepen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke wandelroute in Den Haag.
Nu is de verrassing weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die route die jij laatst liep nadat we samen een stukkie liepen?
Richting Meyendel toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die route die jij laatst liep nadat we samen een stukkie liepen?
Het gaat een stadswandeling alla Utrecht worden. Ik heb al een leuke route in gedachte.quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat is jaaaaren later.
KrissKross
Hey now, hey now...quote:
Ik zag dr met Prince hier en toen , maar een ander nummer waar ik geen yt van heb.. stond ergens op de middenstip Mestallaquote:
quote:
Vaak heb ik een hekel aan die playlists van youtube etc.quote:
Tja, liefde is een slagveld.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaak heb ik een hekel aan die playlists van youtube etc.
Nu doet ie het eens een keer goed
we zijn altijd jong![]()
Nee, het is heel erg een anderequote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, liefde is een slagveld.
Ohw kan ook een ander zijn.
Laat ons jong sterven of voor altijd leven...
Niet waar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is heel erg een andere
Jij hebt smaak.quote:
Mr. Plant heeft smaak, ik bewonder de zijnequote:
Leuk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat een stadswandeling alla Utrecht worden. Ik heb al een leuke route in gedachte.
Oke, jij bent vrouw, even een testje.quote:
Zanger?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, jij bent vrouw, even een testje.
Omschrijf Harry Styles eens in 1 woord als je wil.
Dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ooit de regen gezien?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ja van boven .. hen ik al eens gepost hier ..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Alle regen komt van boven.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja van boven .. hen ik al eens gepost hier ..
Ja weet ik maar ik zat er dus tussen met een foto naar beneden ...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle regen komt van boven.![]()
![]()
Was een liedje maar dat was alle zegen komt van boven.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik zat er dus tussen met een foto naar beneden ...
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle regen komt van boven.![]()
![]()
Jawel een Carglas reclame.quote:
Dat is wel het hoogtepuntquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel een Carglas reclame.
Ja ja regen bedoel je want zegen is maar net hoe het uitkomt en wie dat verdeeltquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was een liedje maar dat was alle zegen komt van boven.
Ach voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja regen bedoel je want zegen is maar net hoe het uitkomt en wie dat verdeelt
Vooruit .. het is je gegundquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd.
Is een liedje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ken ook een liedje
Iets met zolderraam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik ken ook een liedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ook een liedje
De gekuisde versie zo te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halleluja kombaja.quote:
Soldaatjes ipv boerinnetjes.quote:
Ongezegent iigquote:
Sorry, zondags kan ik nooit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan houden we die datum even aan.
quote:
quote:
Ik doe wat ik doe.quote:
Tja waar ik ter wereld ook kwam.quote:
Jij komt overal ter wereld?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja waar ik ter wereld ook kwam.
Hoe sluit ze de deur uiteindelijk weer?quote:
De rest van het eten naar buiten gooienquote:Op zondag 11 februari 2024 09:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe sluit ze de deur uiteindelijk weer?
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:12 schreef chufi het volgende:
Maar eh die speech kan wel wat korter .... ze lulut al uren lang
Ik dacht gewoon keihard dichtslaan en als er 1 tussenzit moet ze schoonmaken.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:55 schreef maily het volgende:
[..]
De rest van het eten naar buiten gooien
Die kans zit er dik in jaquote:Op zondag 11 februari 2024 09:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon keihard dichtslaan en als er 1 tussenzit moet ze schoonmaken.
Ik zag alleen een heleboel beestjesquote:Op zondag 11 februari 2024 09:57 schreef maily het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in ja![]()
Ik dacht trouwens een man te zien.
quote:Op zondag 11 februari 2024 09:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag alleen een heleboel beestjes
Fijne beeldkwaliteit welquote:
Bij fam. Zwaanquote:Op zondag 11 februari 2024 16:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Carbon!
We gaan met de huifkar![]()
[ afbeelding ]
Dat was Roger Moorequote:Op zondag 11 februari 2024 17:22 schreef chufi het volgende:
Ik herinner me alleen vaag Ivanhoe uit de jaren 60
de jonge iddquote:Op zondag 11 februari 2024 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was Roger Moore
[ afbeelding ]
Maar wij hadden Floris.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was Roger Moore
[ afbeelding ]
Met Sindalaquote:Op zondag 11 februari 2024 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wij hadden Floris.![]()
[ afbeelding ]
Dat is hier om de hoek , ik galoppeer iedere dag langs zijn kasteelquote:Op zondag 11 februari 2024 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste Nederlandse acteurquote:Op zondag 11 februari 2024 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou doe je er wel een paar tekort hoorquote:
Piet Bambergenquote:Op zondag 11 februari 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou doe je er wel een paar tekort hoor
Jep, Floris was genspireerd door Ivanhoe.quote:
Er staat een paard in de gang!quote:Op zondag 11 februari 2024 18:24 schreef chufi het volgende:
In Amerika moesten ze het doen met
[ afbeelding ]
quote:
Aan zijn teksten te horen was hij dat eerder door drank en drugsquote:Op zondag 11 februari 2024 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Andre daardoor genspireerd is geweest ooit
quote:Op zondag 11 februari 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan zijn teksten te horen was hij dat eerder door drank en drugs![]()
Mijn favoriete acteur danquote:Op zondag 11 februari 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou doe je er wel een paar tekort hoor
Dat kan natuurlijkquote:
We hebben in Nederland best goede acteurs en actrices gehad.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk
En het is ook en zeer goede
Hebben vast ook nog wel toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben in Nederland best goede acteurs en actrices gehad.
Net hier aangezet; "meh, is niet het origineel"quote:Op zondag 11 februari 2024 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kwam dit net tegen op Youtube, voor de liefhebber
Ivanhoe 1982, geweldige ouderwetse kostuum en ridder film met een redelijk goede cast !!
Genieton![]()
Fruit!!quote:
Wat heeft die misdaan ?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben vast ook nog wel toch?
Alleen die bolle van de jumbo is een debiel
Wie?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben vast ook nog wel toch?
Alleen die bolle van de jumbo is een debiel
Zat je weer in de Playboy mansion !quote:Op zondag 11 februari 2024 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
Als je op jacht gaat, en konijnen schieten terug!
Ja vlak boven Cannes en het was fijnquote:Op zondag 11 februari 2024 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was goed wel van wat ik mee kreeg
Trainings kamp?
Dat diner van gisteren sprak mij erg aanquote:Op zondag 11 februari 2024 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja vlak boven Cannes en het was fijn
Maakt het wel spannenderquote:Op zondag 11 februari 2024 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
Als je op jacht gaat, en konijnen schieten terug!
Ja dat was tofquote:Op zondag 11 februari 2024 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat diner van gisteren sprak mij erg aan
Jij gaat dat gerecht echt lekker vinden dan inderdaad, perfecte combiquote:Op zondag 11 februari 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ansjovis... Als kind al heerlijk gevonden.. lekker zout.
Mijn moeder deed het in koude salades..
Ik deed het op iedere Pizza..
En ik heb heb laatst de perfecte zelfgermaakte Tonijnsalda uitgevonden..
Nu meng ik een blikje tonijn.. met een blikje Ansjovis... beetje hakselen, wat mayo..
Wat voor bier? Die ken ik nietquote:Op zondag 11 februari 2024 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was tof![]()
VoorafEn de rest kwam echt ook uit de regio, mijn favoriet altijd
[ afbeelding ]
En ze hadden ook Socca bier, gemaakt met kikkererwten oa![]()
[ afbeelding ]
Vandaag het gerecht Socca gehaald op de markt in Nice voordat we terug gingen
Eensch.. kom maar op met dat lokale!quote:Op zondag 11 februari 2024 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was tof![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet het flesjequote:
Had je wat meegenomen toevallig?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Je ziet het flesje![]()
Ik kende het ook niet, alleen in Nice te krijgen blijkbaar, aldaar gebrouwen
quote:
Helaasquote:
Is het een 40+ road-trip waard?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
HelaasVolgende keer wellicht, ik heb het alleen in dat restaurantje gezien ook
Niks mis meequote:Op zondag 11 februari 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is het een 40+ road-trip waard?
Eeeuh,.. ff zonder gekheid... is dat positief of negatief bedoeld..quote:Op zondag 11 februari 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Niks mis meeMaar het eten zelf is een ommetje meer waard
Nee haha het was best lekker. Maar smaakte gewoon naar blond bierquote:Op zondag 11 februari 2024 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh,.. ff zonder gekheid... is dat positief of negatief bedoeld..
( Dat over het eten)
Wha.. nu snap ik het helemaal niet meer...quote:Op zondag 11 februari 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee haha het was best lekker. Maar smaakte gewoon naar blond bier
Het zal een hoop zijn,quote:
Je weet die bolle uit de jumbo reclames.quote:
Bohquote:Op zondag 11 februari 2024 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was tof![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 11 februari 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. nu snap ik het helemaal niet meer...
.. het bier smaakt naar Biere Blonde Ordinaire en het eten was stukken beter?
Deze?
* noteertquote:Op zondag 11 februari 2024 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker
Voor het eten zou ik nog een keer naar dat tentje teruggaan en voor het biertje niet
Uit de Jumbo reclames?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet die bolle uit de jumbo reclames.
En hoe verneukt zo nu en dan films enzo
Die is van de Plus.quote:
In theorie goede film,quote:Op zondag 11 februari 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die lijkt niet op Michiel de Ruyter
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Die is van de Plus.Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Eens, en toch in de categorie beter als niets, tot nog toe.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie goede film,
volledig verneukt
Zelfde als het bombardement,quote:Op zondag 11 februari 2024 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens, en toch in de categorie beter als niets, tot nog toe.
Dit is zo'n ohjaquote:
quote:
Fat Bastard?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is zo'n ohja
Maar ik post geen foto's van hem, dat is denk ik direct banwaardig
Oh het is een vent zeker, ik heb het uitgepuzzeld ondertussenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is zo'n ohja
Maar ik post geen foto's van hem, dat is denk ik direct banwaardig
Ja, mooie seriequote:Op zondag 11 februari 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivanhoe is bijna afgelopen...
Een van de acteurs is Sam Neill
Kennen jullie Reilly nog? Spion![]()
?
Ja!quote:
Das deze tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Die rent toch achter dino's aan?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
?
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das deze tochJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaquote:Op zondag 11 februari 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
?
Waar is dat te zien en hoe laat?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat straks de superbowl kijken?
Hij heeft gewoon een irritante rotkop.quote:
Ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
< Weigert dat op vele frontenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ja dat is te laat hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Vanaf middernacht, BBC meestal, of espn als je het hebt,.
Denk dat ik wel ff een blik werp ... Tiesto draait de muziekjes tussendoor las ik ... Wie de show in de rust doet weet ik eigenlijk niet en verder boeit me die sport niet echtquote:Op zondag 11 februari 2024 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Zit jij nog steeds aan een meer in het zuiden?quote:
Tiesto is naar huis, die gaat niet draaien helaas.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik wel ff een blik werp ... Tiesto draait de muziekjes tussendoor las ik ... Wie de show in de rust doet weet ik eigenlijk niet en verder boeit me die sport niet echt
Oh dat heb ik dan weer gemist ... reden? familieomstandigheden dusquote:Op zondag 11 februari 2024 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tiesto is naar huis, die gaat niet draaien helaas.
Dat dus jaquote:Op zondag 11 februari 2024 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer gemist ... reden? familieomstandigheden dus
Ik heb een Broossaint in de ovenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier geen superbowl, maar Heel Holland Bakt
Wat staat er op het menu ?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier geen superbowl, maar Heel Holland Bakt
Brood/croissant hybride?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een Broossaint in de oven
Ze maken nu worstenbroodjesquote:
Nu heb ik daar ook zin in.quote:
Ja!quote:
Het is wel de tijd van het jaar dat je dat nummer wel eens hoortquote:Op zondag 11 februari 2024 20:31 schreef chufi het volgende:
Oh een paard in de gang komt langs ... toeval of hadden we het daar net niet over ?
Dat klinkt als een leuk experiment, ben benieuwd!quote:Op zondag 11 februari 2024 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Was een normaal size brood aan het kneden en rijzen, en heb het een paar keer uitgerold, ingestreken met olijfolie, en als uiteindelijk opgerold als een croissant.. Ben benieuwd
Als het groen is en geen groente dan is het meestal niet goed meer.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
zien er wel lekker uit idd ,... alleen die groene
liggen op tafel zien ikquote:Op zondag 11 februari 2024 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel de tijd van het jaar dat je dat nummer wel eens hoort![]()
Andr van Duin hield net ook twee bloemkolen vast
Aan het afkoelen nu.. wat minder gereisd zoals ik hoopte, maar ziet er wel ok uitquote:Op zondag 11 februari 2024 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk experiment, ben benieuwd!
Super hehe benieuwd of hij smaakt zoquote:Op zondag 11 februari 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aan het afkoelen nu.. wat minder gereisd zoals ik hoopte, maar ziet er wel ok uit
Je ziet nog net de punt van het rollen in het midden, maar verder lijkt het meer op een krab![]()
[ afbeelding ]
Deze was vast niet de bedoelingquote:
Sierlijkquote:
Hij is gewoon recht ...quote:Op zondag 11 februari 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aan het afkoelen nu.. wat minder gereisd zoals ik hoopte, maar ziet er wel ok uit
Je ziet nog net de punt van het rollen in het midden, maar verder lijkt het meer op een krab![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk geen pandaquote:
Die kan dat even sierlijk ja, misschien nog wel sierlijkerquote:
Mooiquote:
Ja Grieks inderdaad, liederen met/over een treurig verhaalquote:Op zondag 11 februari 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi
Doet me ook wel een beetje aan Fado denken, maar dit is Grieks zo te zien?
Dusssssquote:Op zondag 11 februari 2024 21:46 schreef pullup het volgende:
Afgeluisterd, dan nu maar even wat schattigs
[ twitter ]
Dit werkt wel denk ikquote:
Ja dan zouden we ze weer moeten schietenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot je die eend als een plaag ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |