Top, ik zal de loper voor je uitleggen.quote:
Nu kan de rest geen nee meer zeggen.quote:
Leuk dat je ook weer komt. Ik weet al een leuke tocht en een leuk eetcafé.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:34 schreef Shii het volgende:
Leuk idee, ik zet het alvast met potlood in de agenda.
Weet je zeker dat Den Haag dan alweer is schoongeveegd na Koningsdag?
Je bent van harte welkom.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben een jonge ouwe l*l van 38 jaar. Mag ik ook aansluiten, of kom ik niet door de ballotage heen?
Altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten en er zijn er meer van onder de 40 dus....quote:Op maandag 26 februari 2024 19:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben een jonge ouwe l*l van 38 jaar. Mag ik ook aansluiten, of kom ik niet door de ballotage heen?
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Zegt degene die niet meehuppeld.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt degene die niet meehuppeld.
Stik ik had een goed eetcafé gevonden maar die is dan niet open.
Hoeft ook niet, geef je huisadres maar door.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik ga niet met eten slepen hoor
Klopt maar ik sta in dubio. Ik weet niet wat voor een weer het gaat worde maar het ziet er niet al te slecht uit. Ik heb wel een route klaar, net zoals we in Utrecht hebben gehad. Kroeg is nog even zoeken, de kroeg die ik op het oog had is op zondag niet open.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:45 schreef Shii het volgende:
@:Superbadeendje? Zou wel handig zijn om nu inderdaad meer te horen hierover.
Jij maakt er meteen een lekker lang weekend van.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:22 schreef sly-nl het volgende:
Al 3 nachten gereserveerd bij hôtel des indes!
Belachelijk dat het zo laks gaat hier
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt maar ik sta in dubio. Ik weet niet wat voor een weer het gaat worde maar het ziet er niet al te slecht uit. Ik heb wel een route klaar, net zoals we in Utrecht hebben gehad. Kroeg is nog even zoeken, de kroeg die ik op het oog had is op zondag niet open.
Excuses dat ik niet veel heb laten horen maar ik had ook niet veel te vertellen. Ik heb ook op mijn werk een andere functie gekregen waar ik mij even op heb moeten concentreren.quote:
Waar is het eindpunt? Misschien kunnen wij even meedenkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Excuses dat ik niet veel heb laten horen maar ik had ook niet veel te vertellen. Ik heb ook op mijn werk een andere functie gekregen waar ik mij even op heb moeten concentreren.
Ik zie niet in om het niet door te laten gaan en ik heb er ook veel zin in en ook al het eea voorbereid.
Naar een eetcafe moet ik even op zoek. Makkelijkste is om op CS af te spreken want daar begint ook de route. De vraag is een beetje hoe laat. Zelf denk ik aan 14.00 uur. een uur lopen en dan een eetcafe in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |