Top, ik zal de loper voor je uitleggen.quote:
Nu kan de rest geen nee meer zeggen.quote:
Leuk dat je ook weer komt. Ik weet al een leuke tocht en een leuk eetcafé.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:34 schreef Shii het volgende:
Leuk idee, ik zet het alvast met potlood in de agenda.
Weet je zeker dat Den Haag dan alweer is schoongeveegd na Koningsdag?
Je bent van harte welkom.quote:Op maandag 26 februari 2024 19:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben een jonge ouwe l*l van 38 jaar. Mag ik ook aansluiten, of kom ik niet door de ballotage heen?
Altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten en er zijn er meer van onder de 40 dus....quote:Op maandag 26 februari 2024 19:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben een jonge ouwe l*l van 38 jaar. Mag ik ook aansluiten, of kom ik niet door de ballotage heen?
quote:Op maandag 26 februari 2024 19:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Zegt degene die niet meehuppeld.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt degene die niet meehuppeld.
Stik ik had een goed eetcafé gevonden maar die is dan niet open.
Hoeft ook niet, geef je huisadres maar door.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik ga niet met eten slepen hoor
Klopt maar ik sta in dubio. Ik weet niet wat voor een weer het gaat worde maar het ziet er niet al te slecht uit. Ik heb wel een route klaar, net zoals we in Utrecht hebben gehad. Kroeg is nog even zoeken, de kroeg die ik op het oog had is op zondag niet open.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:45 schreef Shii het volgende:
@:Superbadeendje? Zou wel handig zijn om nu inderdaad meer te horen hierover.
Jij maakt er meteen een lekker lang weekend van.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:22 schreef sly-nl het volgende:
Al 3 nachten gereserveerd bij hôtel des indes!
Belachelijk dat het zo laks gaat hier
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt maar ik sta in dubio. Ik weet niet wat voor een weer het gaat worde maar het ziet er niet al te slecht uit. Ik heb wel een route klaar, net zoals we in Utrecht hebben gehad. Kroeg is nog even zoeken, de kroeg die ik op het oog had is op zondag niet open.
Excuses dat ik niet veel heb laten horen maar ik had ook niet veel te vertellen. Ik heb ook op mijn werk een andere functie gekregen waar ik mij even op heb moeten concentreren.quote:
Waar is het eindpunt? Misschien kunnen wij even meedenkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Excuses dat ik niet veel heb laten horen maar ik had ook niet veel te vertellen. Ik heb ook op mijn werk een andere functie gekregen waar ik mij even op heb moeten concentreren.
Ik zie niet in om het niet door te laten gaan en ik heb er ook veel zin in en ook al het eea voorbereid.
Naar een eetcafe moet ik even op zoek. Makkelijkste is om op CS af te spreken want daar begint ook de route. De vraag is een beetje hoe laat. Zelf denk ik aan 14.00 uur. een uur lopen en dan een eetcafe in.
Het is in het centrum. Ik zoek er één die een beetje zuidelijk ligt. Maar ook open op zondag en een gevarieerde kaart heeft. tot nu toe lijkt de mij wel wat. https://cafevanbeek.nl/menu/quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waar is het eindpunt? Misschien kunnen wij even meedenken
Cafe van Beek is mooi. Wij komen er wel eens. Heb er nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in het centrum. Ik zoek er één die een beetje zuidelijk ligt. Maar ook open op zondag en een gevarieerde kaart heeft. tot nu toe lijkt de mij wel wat. https://cafevanbeek.nl/menu/
Ik kom bij deze uit: https://www.caferestaurantleopold.nl/#menuquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waar is het eindpunt? Misschien kunnen wij even meedenken
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben er wel voor om het naar een andere datum te verplaatsen. Het weer ziet er niet hoopvol uit en ik heb net een andere functie op mijn werk gekregen waar ik ook mijn aandacht voor nodig heb. Ik heb een leuke stadswandeling maar ik denk dat het niet goed gaat om het alsnog komende zondag door te laten gaan.
Prima hoor, Ik hou dit topic wel in de gaten om te weten wanneer het wel isquote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben er wel voor om het naar een andere datum te verplaatsen. Het weer ziet er niet hoopvol uit en ik heb net een andere functie op mijn werk gekregen waar ik ook mijn aandacht voor nodig heb. Ik heb een leuke stadswandeling maar ik denk dat het niet goed gaat om het alsnog komende zondag door te laten gaan.
De animo vond ik ook wat laag. Misschien de datum of de dag. Ik wil hem nog steeds door laten gaan. Maar dan wel op een datum dat er mensen kunnen.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima hoor, Ik hou dit topic wel in de gaten om te weten wanneer het wel is
Je had het topic ook af en toe een schopje kunnen geven. Op een gegeven moment was het niet meer zichtbaar in de topiclijst. Verder had je het misschien iets eerder kunnen laten weten als je het niet door laat gaan door de lage animo. Had ik die datum niet zolang vrij hoeven houden. De dag was wel wat onhandig zo na Koningsdag, maar dat had ik al eerder aangegeven. Maar goed, we wachten af naar een eventuele nieuwe datum.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De animo vond ik ook wat laag. Misschien de datum of de dag. Ik wil hem nog steeds door laten gaan. Maar dan wel op een datum dat er mensen kunnen.
Godver eend.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Leuk voor de mensen die zondag vrij hebben hebbenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Voor sommigen een doel in hun leven.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die zondag vrij hebben hebben
Maar gelukkig sta je wel in de top 10 van DTS
Volgens mij wordt DTS in 40+ niet besproken.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die zondag vrij hebben hebben
Maar gelukkig sta je wel in de top 10 van DTS
Mmm daar verschillen we dan van mening.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de jouwe ... maar die van Dees en dat weet ze zelf ook wel ...
Het ging mij vooral om de DTS verwijzing die zogenaamd compleet verboden is door haar zelf in de SC en nu sneert ze er hier mee terug , en dat terwijl SBE daar een jaar lang geband was .. dat vind ik niet netjesquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmm daar verschillen we dan van mening.
Edit: ik vind best dat een mod er iets van mag zeggen als er een meet-topic wordt geopend en op het laatste moment er een andere draai aan gegeven wordt en ineens niet doorgaat met een vage smoes. Hoe dat dan gezegd wordt, daar kun je van mening over verschillen, maar ik vind het in ieder geval wel treffend.
Ik snap niet zo goed wat de ban van SBE ermee te maken heeft, je maakt je in ieder geval druk om niets, maar gelukkig vat SBE het een stuk beter op.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de DTS verwijzing die zogenaamd compleet verboden is door haar zelf in de SC en nu sneert ze er hier mee terug , en dat terwijl SBE daar een jaar lang geband was .. dat vind ik niet netjes
Ja dat snap ik, maar in de context van druk met nieuwe baan, geen tijd, vind ik het wel een opmerking die moet kunnen. Ga je je druk maken om die 'sneer' van Deisyy of kijk je wat verder en snap je dat er users zijn die een dag hebben vrijgehouden voor de meet en met een smoesje van geen tijd op het laatste moment hier tussen neus en lippen door moeten lezen dat het niet doorgaat? Als je het over niet netjes hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de DTS verwijzing die zogenaamd compleet verboden is door haar zelf in de SC en nu sneert ze er hier mee terug , en dat terwijl SBE daar een jaar lang geband was .. dat vind ik niet netjes
Leer lezen damm DTS zeg ik tochquote:Op vrijdag 26 april 2024 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat de ban van SBE ermee te maken heeft, je maakt je in ieder geval druk om niets, maar gelukkig vat SBE het een stuk beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |