Ik hield meer vd muziek van Sade.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Naam zegt mij niet zoveel, ga zo even luisteren
Ja nu ik het luister komt het mij idd wel vaag bekend voorquote:
Smooth Operatorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hield meer vd muziek van Sade.
Ken ik niet veel van ja wat aloa net noemde wel..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hield meer vd muziek van Sade.
Ik geloof dat ze nog wel leeft hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Leeft ze nog? Die is toch ondertussen iets van 70+?
Ze is uit 1948quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Leeft ze nog? Die is toch ondertussen iets van 70+?
75 inmiddels, ik lees ook dat ze een paar jaar geleden heeft samengewerkt met Gorillaz.quote:
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
75 inmiddels, ik lees ook dat ze een paar jaar geleden heeft samengewerkt met Gorillaz.
Heerlijk nummerquote:
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillazquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Zal later eens op zoek gaan
quote:In 2017 deed ze een samenwerking met de Gorillaz in het album Humanz met het nummer Charger.
Toen had je nog concurrentie vaan anderen die ook nog goed kunnen zingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk nummer![]()
Jammer dat ze eigenlijk maar zo weinig hits heeft gehad.
Thnx, ja dat is wel een fijne groep dus dit moet wel goed zijn denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillaz
[..]
Er zijn genoeg artiesten die meer hits hadden en mindere goed zongen dan Grace Jonesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen had je nog concurrentie vaan anderen die ook nog goed kunnen zingen.
Verkeerde dier, hij is van de panda's en vogelsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij gecharmeerd bent van Gorillaz
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkeerde dier, hij is van de panda's en vogels
Maar die hadden geen raar kapselquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn genoeg artiesten die meer hits hadden en mindere goed zongen dan Grace Jones
Panda'squote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkeerde dier, hij is van de panda's en vogels
Stond in de mailing, kan er ook niets aan doenquote:
Je zou denken dat dat in haar voordeel werkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar die hadden geen raar kapsel
Was dat dan, nou ja ik ga wel even googelen. Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Zo nu ga ik eten, ze hadden me een Pissaladière de Nice beloofd in het restaurantje
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Zo nu ga ik eten, ze hadden me een Pissaladière de Nice beloofd in het restaurantje
Grace Jones heeft ook niet veel uitgebracht.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grace Jones heeft ook niet veel uitgebracht.
Niet zoveel singles van haar maar toch wel aardig wat LP's.quote:
Avond mijnheer Koen.quote:
Gelukkig wel. Met u ook?quote:
Ha die Koen!quote:
Waren die dat met die spijkerbroek andersom?quote:
Jawel hoor, gaat allemaal z'n gangetje, de tijd gaat wel weer erg hardquote:
Poeh dat zou ik echt niet weten..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Waren die dat met die spijkerbroek andersom?
Ik zal ff zoeken..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Poeh dat zou ik echt niet weten..
Die situatie heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat allemaal z'n gangetje, de tijd gaat wel weer erg hard
Ja hoorquote:
Niet dat ik weet! Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Staat er nog een meet op de agenda eigenlijk?
Ik weet nog een leuke wandelroute in Den Haag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet! Zou wel leuk zijn
Lijkt me hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke wandelroute in Den Haag.
Ik wou het al eerder voorstellen maar dan was er alweer een meet geregeld.quote:
Nou, grijp nu je kansquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou het al eerder voorstellen maar dan was er alweer een meet geregeld.
Kan je zondag 28 april?quote:
Dan houden we die datum even aan.quote:
Die route die jij laatst liep nadat we samen een stukkie liepen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke wandelroute in Den Haag.
Nu is de verrassing weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die route die jij laatst liep nadat we samen een stukkie liepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |