abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212362148

Anouk heeft vrijdag een Instagram-foto van haar menstruatiebloed geplaatst. Daarbij schreef ze "Je pipi eraf hakken, maakt je geen vrouw. Maar dit wel". Veel bekende Nederlanders reageren boos op het bericht, omdat het haatdragend naar transvrouwen zou zijn.

"Word ik nu gecanceld?", vroeg Anouk op het einde van het bericht, waarin ze lijkt te stellen dat mensen die niet menstrueren geen vrouw kunnen zijn.

Influencer Nikkie de Jager heeft het bericht van Anouk op haar eigen Instagram-pagina geplaatst. Daar heeft ze bijna twintig miljoen volgers. "Dat een van de nuchterste en meest gerespecteerde muzikanten van Nederland een schaamteloze transfoob blijkt te zijn, stond NIET op mijn bingokaart voor 2024", schrijft ze. "We zijn een minderheid die simpelweg acceptatie wil, laat ons verdomme met rust."

Anouk zorgt voor ophef door 'transfoob' bericht met foto van menstruatiebloed https://www.nu.nl/achterk(...)enstruatiebloed.html

Het is wel een beetje goor maar ergens heeft ze wel een punt
pi_212362179
Nou fantastisch, ze heeft weer even der momentje gehad en weer doorrrr
pi_212362195
Kapsel als een kokosnoot en een kut als de Coentunnel.

De mening van Anouk boeit me werkelijk geen flikker :')
-XOXO-
pi_212362200
Er zijn maar 2 genders
pi_212362204
terecht
lol
pi_212362271
Ow wat erg weer allemaal
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:19:47 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212362295
Ranzig talentloos wijf met aandacht tekort.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212362387
quote:
Veel bekende Nederlanders reageren boos op het bericht, omdat het haatdragend naar transvrouwen zou zijn.
Geweldige gelegenheid om te laten zien dat je deugt en inclusief bent dus.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_212362518
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:27 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Geweldige gelegenheid om te laten zien dat je deugt en inclusief bent dus.
Dit heeft te maken met mensen in hun waarde laten en heeft niks met woke zijn te maken. Zou iedereen eens moeten doen, geen fuck geven om wat andere mensen doen.

Als zij zo'n last heeft van transgenders (hoe heeft ze last van deze mensen?) dat ze zich geroepen voelt om van uit het niets zo'n foto en bijschrift te plaatsen op haar insta, dan ben je bij mij niet goed wijs.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:37:08 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_212362542
Kan Anouk niet gewoon verbannen worden uit Nederland?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_212362552

Ik denk wel dat als ik mijn pipi eraf hak dat ik ook wel zo'n papiertje met bloed kan vullen hoor pohh
pi_212362629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik denk wel dat als ik mijn pipi eraf hak dat ik ook wel zo'n papiertje met bloed kan vullen hoor pohh
Hoe krijgt ze het voor elkaar dat bekant de hele wc vol met bloed zit?
pi_212362668
Misschien beschadigd door een grote negerlul?
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:44:04 #14
327807 Mariposas
יה&#14
pi_212362669
Het is een belachelijke foto en een belachelijke opmerking, maar maakt die opmerking je meteen transfoob of transgender-hatend?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_212362694
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoe krijgt ze het voor elkaar dat bekant de hele wc vol met bloed zit?
Dag twee ziet er bij mij ook zo uit hoor :X

De menopauze zal wel een shock voor d'r wezen :') niks slagerij in de pot meer :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:48:02 #16
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212362738
dat is echt hardcore anti-transgender en 'n dikke middelvinger naar woke
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212362746
Tenzij flinke aambeien c_/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212362749
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef Mariposas het volgende:
Het is een belachelijke foto en een belachelijke opmerking, maar maakt die opmerking je meteen transfoob of transgender-hatend?
Volgens mij is JK Rowling nooit zo ver gegaan en die is overal vanaf gehaald. Dit is einde carrière voor Anouk denk ik in hoeverre daar nog sprake van was.
pi_212362874

Kelly, zelf transgender, hekelt de woorden van Anouk. 'Ja mijn piepie werd afgesneden. Maar mijn ziel werd bevrijd. Ik menstrueer niet. Maar oh wat had ik dat graag gewild. Wat had ik graag de keuze gehad een kind te dragen en te baren. Maar die keuze had ik niet', schrijft de realityster.

'Menstrueren maakt je geen vrouw. Borsten maken je geen vrouw', vervolgt Kelly haar verhaal. 'Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw. Ik was al een vrouw lang voordat iedereen een mening over me had. Ik werd als vrouw geboren. Ik heb er alleen harder voor moeten vechten dan de meesten.'

🫣🫢
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:57:05 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212362894
Wel grappig want Anouk lag wel lekker in de gay scene

Nu is ze ineens kut wss want ze heeft een mening
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:58:08 #21
459912 FlippingCoin
pi_212362910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Kelly, zelf transgender, hekelt de woorden van Anouk. 'Ja mijn piepie werd afgesneden. Maar mijn ziel werd bevrijd. Ik menstrueer niet. Maar oh wat had ik dat graag gewild. Wat had ik graag de keuze gehad een kind te dragen en te baren. Maar die keuze had ik niet', schrijft de realityster.

'Menstrueren maakt je geen vrouw. Borsten maken je geen vrouw', vervolgt Kelly haar verhaal. 'Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw. Ik was al een vrouw lang voordat iedereen een mening over me had. Ik werd als vrouw geboren. Ik heb er alleen harder voor moeten vechten dan de meesten.'

🫣🫢
Lol een man die een vrouw gaat vertellen wat een vrouw is

Haha
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:59:25 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_212362930
quote:
[ afbeelding ]

🫣🫢
Jezus, wat is dat een gecremeerde kroket geworden.
pi_212362940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn maar 2 genders
Daar valt nog wel over te twisten eerlijk gezegd.
pi_212362947
Kan toch niet. Alsof ik voor Zwarte Piet ga spelen en dan de gekleurde medemens ga vertellen dat zij niet echt zwart zijn maar ik wel. Kelly is een parodie op een vrouw.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 20:01:53 #25
459912 FlippingCoin
pi_212362967
Ook wel grappig dat Tim Hofman er weer bij is met zijn mening, maar wanneer zijn broertjes iemand doodwensen houdt die zijn mond. Walgelijk stuk vreten.
pi_212363100
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel grappig want Anouk lag wel lekker in de gay scene

Nu is ze ineens kut wss want ze heeft een mening
Ze was altijd al kut.

Maar dit ondersteund wel weer mijn hypothese dat de kans op transfobie bij vrouwen toeneemt naarmate de leeftijd stijgt, fysieke aantrekkelijkheid afneemt en of ze single mom zijn.
-XOXO-
pi_212363104
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef Document1 het volgende:

[..]
Daar valt nog wel over te twisten eerlijk gezegd.
Nee niet echt.
-XOXO-
pi_212363212
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan Anouk niet gewoon verbannen worden uit Nederland?
Anouk is het probleem niet dus verban jezelf. :W
pi_212363265
Via Sociale Media laten weten dat je nog loops kunt zijn :')

Joe go gurl!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_212363682
We kunnen ook gewoon blij zijn dat Anouk niet zwanger is van haar 9e kind bij een 10e vader!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_212363977
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:40:14 #32
327807 Mariposas
יה&#14
pi_212364299
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Volgens mij is JK Rowling nooit zo ver gegaan en die is overal vanaf gehaald. Dit is einde carrière voor Anouk denk ik in hoeverre daar nog sprake van was.
Volgens mij heeft Anouk niet echt behoefte meer aan een carrière dus dat lijkt me niet zo problematisch voor haar.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:51:41 #33
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212364490
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:06 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Anouk heeft vrijdag een Instagram-foto van haar menstruatiebloed geplaatst. Daarbij schreef ze "Je pipi eraf hakken, maakt je geen vrouw. Maar dit wel". Veel bekende Nederlanders reageren boos op het bericht, omdat het haatdragend naar transvrouwen zou zijn.

"Word ik nu gecanceld?", vroeg Anouk op het einde van het bericht, waarin ze lijkt te stellen dat mensen die niet menstrueren geen vrouw kunnen zijn.

Influencer Nikkie de Jager heeft het bericht van Anouk op haar eigen Instagram-pagina geplaatst. Daar heeft ze bijna twintig miljoen volgers. "Dat een van de nuchterste en meest gerespecteerde muzikanten van Nederland een schaamteloze transfoob blijkt te zijn, stond NIET op mijn bingokaart voor 2024", schrijft ze. "We zijn een minderheid die simpelweg acceptatie wil, laat ons verdomme met rust."

[ afbeelding ]

Anouk zorgt voor ophef door 'transfoob' bericht met foto van menstruatiebloed https://www.nu.nl/achterk(...)enstruatiebloed.html

Het is wel een beetje goor maar ergens heeft ze wel een punt
Aandachtshoer die te lang geen aandacht gehad heeft, kennelijk.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_212364578
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef superniger het volgende:
[poll=6701]
waarom moet ik iemand steunen?
Fittie? Naar de Quick-Fit, voor het aanmeten van een paar nieuwe spatlappen :r

Sterke vrouwen, emancipatie dit dat

Mooi! ZOEK HET DAN LEKKER ZELF UIT

#TeamGeeftGeenNeuk
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_212364624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 20:11 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee niet echt.
Nooit gehoord van mensen met beide geslachtskenmerken?
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:01:21 #36
459912 FlippingCoin
pi_212364635
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:00 schreef Document1 het volgende:

[..]
Nooit gehoord van mensen met beide geslachtskenmerken?
Quantum mensen?
pi_212364977
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:57 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
waarom moet ik iemand steunen?
Fittie? Naar de Quick-Fit, voor het aanmeten van een paar nieuwe spatlappen :r

Sterke vrouwen, emancipatie dit dat

Mooi! ZOEK HET DAN LEKKER ZELF UIT

#TeamGeeftGeenNeuk
Je bent anders wel boos voor iemand die geen neuk geeft
pi_212365119
Nog los van transgenders slaat het gewoon nergens op, heel veel vrouwen menstrueren niet (meer).
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:57:05 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212365556
quote:
Wel transfoob vind ik, stellen dat alleen ongesteld zijn telt als criterium om het predikaat vrouw te mogen voeren. En ze sluit eigenlijk alle vrouwen uit die niet ongesteld worden, niet alleen transgender vrouwen.

Maar niet transhatend, want ze heeft niet gescholden.

In mijn achting is ze wel enorm gedaald, teleurstellend dat een ogenschijnlijk vrijgevochten en sterke vrouw blijkbaar anderen moet afvallen. En natuurlijk ook ronduit idioot om een foto te posten van je eigen bloed in de WC, dat is net zo gestoord als bijvoorbeeld free bleeders. Ga ik haar dan cancellen.. nee, maar ik kocht haar muziek toch al jaaaaaaren niet meer dus het zal haar de reet roesten.
Resistance is futile.
pi_212365630
Anouk is een mongool, maar er valt geen speld tussen te krijgen wat ze hier zegt. Daarnaast is er niks 'transfoob' aan om de waarheid te zeggen. Transfoob zou zijn 'ik wil niet in de buurt zijn van trangenders want ik krijg er rillingen van'. Of 'transgenders moeten het land uit!'

Gewoon een biologisch feit neerkwakken is gewoon niks meer dan dat. Deal with it.
pi_212365676
quote:
Heleen van royen met dr bebloede tampon was haar al jaren voor.
pi_212366089
Anouk zet wel vaker haar shit op de foto

pi_212366091
Waarom worden dat soort foto’s uberhaupt niet onder een soort spoiler gezet ofzo? Word er nogal ontoepasselijk van.
pi_212366188
Net even op haar instagram gekeken maar wat ziet zij eruit trouwens :') _!
pi_212366641
Ik weet niet wat erger is, Anouk of half (semi) BN nederland die niet weten hoe snel ze hun mening moeten geven hoe erg het wel niet is
pi_212366777
Anouk is gewoon soms een dronken shitposter en ik respecteer dat.
-nee-
pi_212366828
Biologischgezien worden transgenders ookn ooit echte wijven. Alleen die anouk moet ook eens fysiek gecorrigeerd gaan worden door eenman.

Gewoon vlakkehand en luisterne naar de man goeverdomme

Verdermoet iedereen natuurlijkzelf weten hoe zij door het leven gaan. Ik zou mij als ik transgender was niet zo storen watanderen van ervan vinden.
pi_212366962
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 00:43 schreef Pendule het volgende:
Biologischgezien worden transgenders ookn ooit echte wijven. Alleen die anouk moet ook eens fysiek gecorrigeerd gaan worden door eenman.

Verdermoet iedereen natuurlijkzelf weten hoe zij door het leven gaan. Ik zou mij als ik transgender was niet zo storen watanderen van ervan vinden.
Daar kickt ze juist op denk ik
Vakman pur sang
pi_212366984
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 00:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar kickt ze juist op denk ik
Op mij kwam zij over alseen linkse feministische rat
pi_212367278
Anouk heeft gewoon gelijk. Wat een heldin. _O_
  Miss 200.000.000! zaterdag 10 februari 2024 @ 05:24:49 #52
367000 roos94
pi_212367311
quote:
[ afbeelding ]

🫣🫢
Altijd leuk als mannen gaan vertellen dat ze graag willen menstrueren. Je mag mijn cyclus inclusief endometriose en pijn wel hebben hoor.
pi_212367312
En na de overgang ben je ook ineens geen vrouw meer?

Domme aandachtszieke tokkie is het toch :')
Robert Moog died for our synths
pi_212367394
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 00:43 schreef Pendule het volgende:

Eens met dat laatste, maar ik kan me voorstellen dat deze reactie van Anouk erg kwetsend kan zijn.

Dit is gewoon zo onnodig en ik vraag me af welke hersenkronkel zich hiertoe bewogen heeft om dit te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 10-02-2024 06:58:47 ]
pi_212367401
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 06:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eens met dat laatste, maar ik kan me voorstellen dat deze reactie van Anouk erg kwetsend kan zijn.

Dit is gewoon zo onnodig en ik vraag me af welke hersenkronkel zich hiertoe bewogen heeft.
Als je ervoor kiest om je gekwetst te voelen door iedereen met een mening gaat je leven heel erg kut worden.
pi_212367405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 06:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als je ervoor kiest om je gekwetst te voelen door iedereen met een mening gaat je leven heel erg kut worden.
Daar kies je niet voor, zoiets voel je.
pi_212367422
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 07:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee, daar kies je wel voor. “Sticks and stones will break my bones but words will not harm me”. Mensen die zich geschoffeerd laten voelen door wat een ander over hen denken staan een stuk minder prettig in het leven.

Ik zal je een voorbeeld geven, jij vindt mij nu naw een hork. Daar kan ik dan heel erg emotioneel op reageren omdat ene Sunshine1982 op de Foks mij een hork vind, maar ik kies ervoor om dat niet te zijn want laten we wel wezen, dat is de mening van 1 andere persoon in de wereld, dus lekker boeiend.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2024 07:12:36 ]
pi_212367475
quote:

[..]
Dat lijkt mij toch wel heel zwaar, als de woorden van een ander je zo kunnen raken.
-nee-
pi_212367483
Ik denk dat sommige vrouwen zich belachelijk gemaakt voelen door transgenders.
Zij zijn de echte vrouwen, de heldinnen die kinderen baren en zich moet bijten door pijnlijke cyclussen.

En dan komt er zo’n half zachte vent die zijn zakie gaat afsnijden en roept “ik ben ook vrouw”

Denk dat types als Anouk zo denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 10-02-2024 19:38:45 ]
Vakman pur sang
pi_212367629
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 06:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit is gewoon zo onnodig en ik vraag me af welke hersenkronkel zich hiertoe bewogen heeft om dit te doen.
Misschien wilde zij aandacht?
pi_212367638
Misschien had ze net Echte meisjes in de jungle gekeken waar een paar transgenders de dienst uitmaken en kreeg ze toen krampen en dacht ze godverdomme dit maakt je een echte vrouw, niet je pik eraf laten hakken vieze travestieten
pi_212367650
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 07:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee, daar kies je wel voor. “Sticks and stones will break my bones but words will not harm me”. Mensen die zich geschoffeerd laten voelen door wat een ander over hen denken staan een stuk minder prettig in het leven.

Ik zal je een voorbeeld geven, jij vindt mij nu naw een hork. Daar kan ik dan heel erg emotioneel op reageren omdat ene Sunshine1982 op de Foks mij een hork vind, maar ik kies ervoor om dat niet te zijn want laten we wel wezen, dat is de mening van 1 andere persoon in de wereld, dus lekker boeiend.
Ik snap je punt, maar ik vind dit wat anders. Mijn mening over jou is subjectief, maar ook de reden waarom ik wat van jou vind. En daar zie ik het verschil. De menstruatie is niet iets subjectiefs, het is een 'feature' wat normaal gezien alleen een vrouwenlichaam heeft. En Anouk legt dat nog even haarfijn op een niet al te aardige manier uit.

En waarom worden types als Anouk steeds maar in bescherming genomen? Je mag je best gekwetst voelen door een opmerking die niet leuk bedoeld is. Zoiets maakt je mens.
pi_212367682
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

En waarom worden types als Anouk steeds maar in bescherming genomen? Je mag je best gekwetst voelen door een opmerking die niet leuk bedoeld is. Zoiets maakt je mens.
Ik zie hier anders toch weinig steun voor Anouk hoor.
pi_212367689
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:53 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik zie hier anders toch weinig steun voor Anouk hoor.
Ik heb het over de posts van @Marsenal en @Scorpie :)
  zaterdag 10 februari 2024 @ 09:18:17 #65
459912 FlippingCoin
pi_212367872
quote:

[..]
Ook prima, maar dat geeft je geen rechten of zo.
pi_212368016
Wat een hatelijk en gemeen bericht van haar. Waarom voelt ze de drang om een groep mensen op zo’n manier aan te vallen en te beledigen? Raar mens.
pi_212368024
ze heeft natuurlijk groot gelijk, trans kunnen doen wat ze willen, maar ze worden nooit het andere geslacht.

Ookal hak je de lul eraf dan ben je een vent met een mentale stoornis met een gapend gat tussen de benen.

Of andersom een vrouw met een nepworst.

Gevoelens doen er niet toe, je kunt nooit het andere geslacht worden.
pi_212368035
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap je punt, maar ik vind dit wat anders. Mijn mening over jou is subjectief, maar ook de reden waarom ik wat van jou vind. En daar zie ik het verschil. De menstruatie is niet iets subjectiefs, het is een 'feature' wat normaal gezien alleen een vrouwenlichaam heeft. En Anouk legt dat nog even haarfijn op een niet al te aardige manier uit.

Tja, ik ben ook niet gezegend met een sixpack, een strakke kaaklijn en een IQ van 180, ook al zou ik dat graag willen.

Maar ik ga mijzelf dan niet gekwetst voelen als iemand zegt dat alleen echte mannen dat hebben, ik lach gewoon om degene die die opmerking maakt en loop dan door.

Zoals gezegd, jezelf gekwetst voelen is soms terecht maar begint steeds meer een bewuste keuze te worden van mensen. Is het onnodig wat Anouk doet? Misschien wel. Lopen er dickheads rond op de wereld? Zeker wel. Gaan die dickheads stoppen met dingen zeggen die je misschien niet leuk vind? Absoluut niet.

Maar waarom je je daar iets van aan zou moeten trekken of zelfs gekwetst zou moeten voelen is mij vreemd. Je moet er toch echt zelf een feestje van maken hier beneden, en niet verwachten dat anderen dat voor je gaan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2024 09:33:21 ]
pi_212368050
Overigens heeft Anouk die post alweer verwijderd dus #fophef

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2024 09:34:52 ]
pi_212368051
quote:
[ afbeelding ]

🫣🫢
die heeft de klok horen luiden maar weet duidelijk niet waar de klepel hangt :')
pi_212368066
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:34 schreef mschol het volgende:

[..]
die heeft de klok horen luiden maar weet duidelijk niet waar de klepel hangt :')
“Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw”

:D
pi_212368082
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Tja, ik ben ook niet gezegend met een sixpack, een strakke kaaklijn en een IQ van 180, ook al zou ik dat graag willen.

Maar ik ga mijzelf dan niet gekwetst voelen als iemand zegt dat alleen echte mannen dat hebben, ik lach gewoon om degene die die opmerking maakt en loop dan door.

Zoals gezegd, jezelf gekwetst voelen is soms terecht maar begint steeds meer een bewuste keuze te worden van mensen. Is het onnodig wat Anouk doet? Misschien wel. Lopen er dickheads rond op de wereld? Zeker wel. Gaan die dickheads stoppen met dingen zeggen die je misschien niet leuk vind? Absoluut niet.

Maar waarom je je daar iets van aan zou moeten trekken of zelfs gekwetst zou moeten voelen is mij vreemd. Je moet er toch echt zelf een feestje van maken hier beneden, en niet verwachten dat anderen dat voor je gaan doen.
Ik denk omdat transgenders sowieso best een onveilige positie hebben in de wereld en maatschappij, er is al zoveel haat. Dan is het nooit geweldig als een BN’er (waar je het ook nog eens niet van verwacht) zulke hatelijke berichten plaatst.
pi_212368170
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:36 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik denk omdat transgenders sowieso best een onveilige positie hebben in de wereld en maatschappij, er is al zoveel haat. Dan is het nooit geweldig als een BN’er (waar je het ook nog eens niet van verwacht) zulke hatelijke berichten plaatst.
Onveilige positie? Iedereen die 1 verkeerd woord zegt over transgenders komt zwaar onder vuur te liggen. Transgenders hebben de meest geprivilegieerde en beschermde positie die er is.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 09:47:27 #74
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212368222
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Onveilige positie? Iedereen die 1 verkeerd woord zegt over transgenders komt zwaar onder vuur te liggen. Transgenders hebben de meest geprivilegieerde en beschermde positie die er is.
Juist niet. Er is veel geweld naar transgenders toe, tot moord aan toe.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212368232
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Juist niet. Er is veel geweld naar transgenders toe, tot moord aan toe.
maar als je je er negatief over uit laat ben jij de boeman en moet je het ontgelden.. :')
  zaterdag 10 februari 2024 @ 09:48:43 #76
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_212368251
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:36 schreef prunus het volgende:

[..]
Niet van verwacht?
Anouk is al minstens 15 jaar fucking retarded.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 09:52:13 #77
438527 MissButterflyy
pi_212368283
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:47 schreef mschol het volgende:

[..]
maar als je je er negatief over uit laat ben jij de boeman en moet je het ontgelden.. :')
Wat bedoel je eigenlijk? Is het heel erg wat voor reactie nu op die rare foto van Anouk komt?
pi_212368718
quote:

[..]

Ja sorry, maar die vergelijking slaat echt kant noch wal. Het hebben van wel of geen sixpack heeft toch geen enkele toegevoegde waarde aan jouw lichamelijke mannelijkheid?
pi_212368739
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:31 schreef prunus het volgende:
Wat een hatelijk en gemeen bericht van haar. Waarom voelt ze de drang om een groep mensen op zo’n manier aan te vallen en te beledigen? Raar mens.
Ik ben een fan van Anouk, maar dit soort acties snap ik ook totaal niet. Waarom val je ineens die groep aan terwijl je er zelf totaal geen last van hebt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 10 februari 2024 @ 11:34:18 #80
184769 crew  Deisyy
pi_212369532
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ben een fan van Anouk, maar dit soort acties snap ik ook totaal niet. Waarom val je ineens die groep aan terwijl je er zelf totaal geen last van hebt
Negatieve publiciteit is ook publiciteit, daar staat Anouk wel een beetje om bekend, naar arrogant wijf is het.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_212370033
Tja. Volstrekt onnodige post van Anouk. Niet nodig.

Maar als ik nu zie hoe die gare Tanja Jess en al die andere BN-er deugers losgaan op Instagram op Anouk, weet ik niet wat ik erger vind. Dat verschrikkelijke deuggedrag stoort me mateloos.

Laat elkaar gewoon met rust.
Alius aliud dicit
pi_212370059
“Iemand met een mening die niet binnen het straatje past, laten we die maar snel cancellen!”

Live and let die. Lekker boeiend allemaal joh.
  FOK!fotograaf zaterdag 10 februari 2024 @ 12:42:19 #83
842 Zorro
Z
pi_212370159
Nooit gedacht dat ik het ooit met Anouk eens zou zijn.
Zo zie je maar weer, nooit iets uitsluiten _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_212370457
BNers die ruzie zoeken op de instagram van een provocerende tokkie als Anouk, wat een verdriet.
-nee-
pi_212370558
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:57 schreef Seven. het volgende:
Wel transfoob vind ik, stellen dat alleen ongesteld zijn telt als criterium om het predikaat vrouw te mogen voeren. En ze sluit eigenlijk alle vrouwen uit die niet ongesteld worden, niet alleen transgender vrouwen.

Maar niet transhatend, want ze heeft niet gescholden.

Ze maakt een punt. En de niet menstruerende vrouwen bedoelt ze niet. :)

Je bent inderdaad geen vrouw als je je lul eraf snijdt. Dan ben je gewoon trans en onder geen beding een vrouw.
pi_212370582
Het roepen dat ze transfoob is, is natuurlijk grote onzin. Ze ontkent niet dat die groep bestaat of mag bestaan, ze is het alleen niet eens dat die groep zich onterecht vrouw noemen. Dat zijn ze niet.

Elke vezel in je lichaam is geprogrammeerd als man. Dat kan je niet veranderen.

Als we de logica toepassen op geloof dat betekenen dat er bv. alle Christenen islamfoob (oid) zijn. :) De transmensjes moeten eens stoppen met het opleggen van alleen 1 gedachtegoed die wordt geaccepteerd. :Y Iedereen mag een mening hebben. :Y
  zaterdag 10 februari 2024 @ 13:28:07 #87
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212370642
Sommige mensen willen wel erg graag 'gecanceld' worden voor wat aandacht. Het nieuwste album is nog niet populair genoeg of zo?
  zaterdag 10 februari 2024 @ 13:32:19 #88
438527 MissButterflyy
pi_212370666
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
Het roepen dat ze transfoob is, is natuurlijk grote onzin. Ze ontkent niet dat die groep bestaat of mag bestaan, ze is het alleen niet eens dat die groep zich onterecht vrouw noemen. Dat zijn ze niet.

Elke vezel in je lichaam is geprogrammeerd als man. Dat kan je niet veranderen.

Als we de logica toepassen op geloof dat betekenen dat er bv. alle Christenen islamfoob (oid) zijn. :) De transmensjes moeten eens stoppen met het opleggen van alleen 1 gedachtegoed die wordt geaccepteerd. :Y Iedereen mag een mening hebben. :Y
Lekker boeiend, dan denk je het maar. Het voegt niks toe om dit soort dingen in de openbaarheid te gaan roepen.
Iedereen mag zichzelf zien zoals ze zelf willen. Op geen enkele manier heb jij last van een transgender die zegt zichzelf vrouw te voelen.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 13:33:56 #89
459912 FlippingCoin
pi_212370675
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lekker boeiend, dan denk je het maar. Het voegt niks toe om dit soort dingen in de openbaarheid te gaan roepen.
Iedereen mag zichzelf zien zoals ze zelf willen. Op geen enkele manier heb jij last van een transgender die zegt zichzelf vrouw te voelen.
Ironisch wel, want Anouk wil zichzelf zijn door domme dingen te roepen...
  zaterdag 10 februari 2024 @ 13:34:58 #90
438527 MissButterflyy
pi_212370677
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ironisch wel, want Anouk wil zichzelf zijn door domme dingen te roepen...
Ze heeft het over een ander, niet over zichzelf. Zie je het verschil niet?
  zaterdag 10 februari 2024 @ 13:41:06 #91
459912 FlippingCoin
pi_212370737
[quote]1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
De lhbtp clan wil zichzelf toch ook niet monddood maken maar een ander.
pi_212370749
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Men zou eens een mening hebben en die uitspreken hè.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 13:47:49 #93
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212370828
quote:

[..]

Mijn probleem met deze redenering is vooral dat veel van die dickheads er ook zelf voor kiezen om gekwetst te zijn, zich dan afreageren op anderen en daar vervolgens de 'gekwetsheid is een keuze' reacties op komen.

Anouk haar post is natuurlijk al een jankpost om te beginnen. Zeiken over mensen die zich vrouw willen noemen, maar niet aan haar standaard voldoen en op voorhand in de slachtofferrol duiken door te roepen dat ze nu vast gecanceld zal worden (terwijl het voornaamste waar Anouk nu nog bekend van is wanneer ze een nieuwe relatie of kind heeft, of een controversiële mening uit).

Verder zie je dat rondom mensen die gepassioneerd anti-trans zijn veel vaker. Zogenaamd hebben transmensen een jaloersmakende positie in de maatschappij. Zogenaamd hebben zij alle voordelen van hun gewenste geslacht zijn zonder de nadelen. Dus lekker op hun afreageren wanneer je nog wat ongerichte woede over hebt, maar dan gaan we wel tegen de mikpunten hiervan zeggen 'ach, je gekwetst voelen is een keuze, negeer het gewoon'.
pi_212371011
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 07:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klinkt zo makkelijk. De praktijk is toch wat weerbarstiger. De ene persoon is nu eenmaal gevoeliger dan anderen. We hebben allemaal een ander verleden en zogeheten triggers.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  FOK!fotograaf zaterdag 10 februari 2024 @ 14:09:13 #95
842 Zorro
Z
pi_212371023
Anouk _O_

Als je dit leest van :') Kelly :') dan weet je toch dat je dat volk totaal niet serieus kan nemen _O-

quote:
Van der Veer stelde onder meer dat menstrueren je geen vrouw maakt. Ze vervolgde: ‘Borsten maken je geen vrouw. Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw. Ik was al een vrouw lang voordat iedereen een mening over me had. Ik werd als vrouw geboren. Ik heb er alleen harder voor moeten vechten dan de meeste
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_212371032
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat sommige vrouwen zich belachelijk gemaakt voelen door transgenders.
Zei zijn de echte vrouwen, de heldinnen die kinderen baren en zich moet bijten door pijnlijke cyclussen.

En dan komt er zo’n half zachte vent die zijn zakie gaat afsnijden en roept “ik ben ook vrouw”

Denk dat types als Anouk zo denken.
Snap ik. Maar smerige foto's van je menstruatie hoeven daarbij niet gedeeld te worden. Onnodig
pi_212371094
Ik zie de ranzige foto niet op haar Insta, zal wel verwijderd zijn.
Reageeroptie is ook dicht. Of was die al gesloten?
pi_212371102
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 12:27 schreef Mrmime het volgende:
Tja. Volstrekt onnodige post van Anouk. Niet nodig.

Maar als ik nu zie hoe die gare Tanja Jess en al die andere BN-er deugers losgaan op Instagram op Anouk, weet ik niet wat ik erger vind. Dat verschrikkelijke deuggedrag stoort me mateloos.

Laat elkaar gewoon met rust.
Reageeroptie is nu dicht, ze heeft dus toch eieren voor haar geld gekozen.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 15:23:58 #99
438527 MissButterflyy
pi_212371755
Anouks laatste menstruatie komt sowieso in zicht. Ben benieuwd hoe ze zich daarna dan ziet. :')
pi_212371846
Anouk is een heldin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')