abonnement Unibet Coolblue
pi_212362148


Anouk heeft vrijdag een Instagram-foto van haar menstruatiebloed geplaatst. Daarbij schreef ze "Je pipi eraf hakken, maakt je geen vrouw. Maar dit wel". Veel bekende Nederlanders reageren boos op het bericht, omdat het haatdragend naar transvrouwen zou zijn.

"Word ik nu gecanceld?", vroeg Anouk op het einde van het bericht, waarin ze lijkt te stellen dat mensen die niet menstrueren geen vrouw kunnen zijn.

Influencer Nikkie de Jager heeft het bericht van Anouk op haar eigen Instagram-pagina geplaatst. Daar heeft ze bijna twintig miljoen volgers. "Dat een van de nuchterste en meest gerespecteerde muzikanten van Nederland een schaamteloze transfoob blijkt te zijn, stond NIET op mijn bingokaart voor 2024", schrijft ze. "We zijn een minderheid die simpelweg acceptatie wil, laat ons verdomme met rust."



Anouk zorgt voor ophef door 'transfoob' bericht met foto van menstruatiebloed https://www.nu.nl/achterk(...)enstruatiebloed.html

Het is wel een beetje goor maar ergens heeft ze wel een punt
standaarddrinker
pi_212362179
Nou fantastisch, ze heeft weer even der momentje gehad en weer doorrrr
pi_212362195
Kapsel als een kokosnoot en een kut als de Coentunnel.

De mening van Anouk boeit me werkelijk geen flikker :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_212362200
Er zijn maar 2 genders
standaarddrinker
pi_212362204
terecht
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
Stuk verdriet
pi_212362271
Ow wat erg weer allemaal
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:19:47 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212362295
Ranzig talentloos wijf met aandacht tekort.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212362387
quote:
Veel bekende Nederlanders reageren boos op het bericht, omdat het haatdragend naar transvrouwen zou zijn.
Geweldige gelegenheid om te laten zien dat je deugt en inclusief bent dus.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_212362518
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:27 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Geweldige gelegenheid om te laten zien dat je deugt en inclusief bent dus.
Dit heeft te maken met mensen in hun waarde laten en heeft niks met woke zijn te maken. Zou iedereen eens moeten doen, geen fuck geven om wat andere mensen doen.

Als zij zo'n last heeft van transgenders (hoe heeft ze last van deze mensen?) dat ze zich geroepen voelt om van uit het niets zo'n foto en bijschrift te plaatsen op haar insta, dan ben je bij mij niet goed wijs.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:37:08 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_212362542
Kan Anouk niet gewoon verbannen worden uit Nederland?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_212362552


Ik denk wel dat als ik mijn pipi eraf hak dat ik ook wel zo'n papiertje met bloed kan vullen hoor pohh
standaarddrinker
pi_212362629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik denk wel dat als ik mijn pipi eraf hak dat ik ook wel zo'n papiertje met bloed kan vullen hoor pohh
Hoe krijgt ze het voor elkaar dat bekant de hele wc vol met bloed zit?
pi_212362668
Misschien beschadigd door een grote negerlul?
standaarddrinker
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:44:04 #14
327807 Mariposas
יה&#14
pi_212362669
Het is een belachelijke foto en een belachelijke opmerking, maar maakt die opmerking je meteen transfoob of transgender-hatend?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_212362694
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoe krijgt ze het voor elkaar dat bekant de hele wc vol met bloed zit?
Dag twee ziet er bij mij ook zo uit hoor :X

De menopauze zal wel een shock voor d'r wezen :') niks slagerij in de pot meer :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:48:02 #16
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212362738
dat is echt hardcore anti-transgender en 'n dikke middelvinger naar woke
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212362746
Tenzij flinke aambeien c_/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212362749
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef Mariposas het volgende:
Het is een belachelijke foto en een belachelijke opmerking, maar maakt die opmerking je meteen transfoob of transgender-hatend?
Volgens mij is JK Rowling nooit zo ver gegaan en die is overal vanaf gehaald. Dit is einde carrière voor Anouk denk ik in hoeverre daar nog sprake van was.
standaarddrinker
pi_212362874


Kelly, zelf transgender, hekelt de woorden van Anouk. 'Ja mijn piepie werd afgesneden. Maar mijn ziel werd bevrijd. Ik menstrueer niet. Maar oh wat had ik dat graag gewild. Wat had ik graag de keuze gehad een kind te dragen en te baren. Maar die keuze had ik niet', schrijft de realityster.

'Menstrueren maakt je geen vrouw. Borsten maken je geen vrouw', vervolgt Kelly haar verhaal. 'Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw. Ik was al een vrouw lang voordat iedereen een mening over me had. Ik werd als vrouw geboren. Ik heb er alleen harder voor moeten vechten dan de meesten.'

🫣🫢
standaarddrinker
pi_212362894
Wel grappig want Anouk lag wel lekker in de gay scene


Nu is ze ineens kut wss want ze heeft een mening
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_212362910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Kelly, zelf transgender, hekelt de woorden van Anouk. 'Ja mijn piepie werd afgesneden. Maar mijn ziel werd bevrijd. Ik menstrueer niet. Maar oh wat had ik dat graag gewild. Wat had ik graag de keuze gehad een kind te dragen en te baren. Maar die keuze had ik niet', schrijft de realityster.

'Menstrueren maakt je geen vrouw. Borsten maken je geen vrouw', vervolgt Kelly haar verhaal. 'Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw. Ik was al een vrouw lang voordat iedereen een mening over me had. Ik werd als vrouw geboren. Ik heb er alleen harder voor moeten vechten dan de meesten.'

🫣🫢
Lol een man die een vrouw gaat vertellen wat een vrouw is

Haha
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 9 februari 2024 @ 19:59:25 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_212362930
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Kelly, zelf transgender, hekelt de woorden van Anouk. 'Ja mijn piepie werd afgesneden. Maar mijn ziel werd bevrijd. Ik menstrueer niet. Maar oh wat had ik dat graag gewild. Wat had ik graag de keuze gehad een kind te dragen en te baren. Maar die keuze had ik niet', schrijft de realityster.

'Menstrueren maakt je geen vrouw. Borsten maken je geen vrouw', vervolgt Kelly haar verhaal. 'Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw. Ik was al een vrouw lang voordat iedereen een mening over me had. Ik werd als vrouw geboren. Ik heb er alleen harder voor moeten vechten dan de meesten.'

🫣🫢
Jezus, wat is dat een gecremeerde kroket geworden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_212362940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn maar 2 genders
Daar valt nog wel over te twisten eerlijk gezegd.
pi_212362947
Kan toch niet. Alsof ik voor Zwarte Piet ga spelen en dan de gekleurde medemens ga vertellen dat zij niet echt zwart zijn maar ik wel. Kelly is een parodie op een vrouw.
standaarddrinker
pi_212362967
Ook wel grappig dat Tim Hofman er weer bij is met zijn mening, maar wanneer zijn broertjes iemand doodwensen houdt die zijn mond. Walgelijk stuk vreten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_212363100
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel grappig want Anouk lag wel lekker in de gay scene

Nu is ze ineens kut wss want ze heeft een mening
Ze was altijd al kut.

Maar dit ondersteund wel weer mijn hypothese dat de kans op transfobie bij vrouwen toeneemt naarmate de leeftijd stijgt, fysieke aantrekkelijkheid afneemt en of ze single mom zijn.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_212363104
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef Document1 het volgende:

[..]
Daar valt nog wel over te twisten eerlijk gezegd.
Nee niet echt.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_212363212
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan Anouk niet gewoon verbannen worden uit Nederland?
Anouk is het probleem niet dus verban jezelf. :W
pi_212363265
Via Sociale Media laten weten dat je nog loops kunt zijn :')

Joe go gurl!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_212363682
We kunnen ook gewoon blij zijn dat Anouk niet zwanger is van haar 9e kind bij een 10e vader!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_212363977
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:40:14 #32
327807 Mariposas
יה&#14
pi_212364299
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Volgens mij is JK Rowling nooit zo ver gegaan en die is overal vanaf gehaald. Dit is einde carrière voor Anouk denk ik in hoeverre daar nog sprake van was.
Volgens mij heeft Anouk niet echt behoefte meer aan een carrière dus dat lijkt me niet zo problematisch voor haar.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 9 februari 2024 @ 21:51:41 #33
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212364490
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:06 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Anouk heeft vrijdag een Instagram-foto van haar menstruatiebloed geplaatst. Daarbij schreef ze "Je pipi eraf hakken, maakt je geen vrouw. Maar dit wel". Veel bekende Nederlanders reageren boos op het bericht, omdat het haatdragend naar transvrouwen zou zijn.

"Word ik nu gecanceld?", vroeg Anouk op het einde van het bericht, waarin ze lijkt te stellen dat mensen die niet menstrueren geen vrouw kunnen zijn.

Influencer Nikkie de Jager heeft het bericht van Anouk op haar eigen Instagram-pagina geplaatst. Daar heeft ze bijna twintig miljoen volgers. "Dat een van de nuchterste en meest gerespecteerde muzikanten van Nederland een schaamteloze transfoob blijkt te zijn, stond NIET op mijn bingokaart voor 2024", schrijft ze. "We zijn een minderheid die simpelweg acceptatie wil, laat ons verdomme met rust."

[ afbeelding ]

Anouk zorgt voor ophef door 'transfoob' bericht met foto van menstruatiebloed https://www.nu.nl/achterk(...)enstruatiebloed.html

Het is wel een beetje goor maar ergens heeft ze wel een punt
Aandachtshoer die te lang geen aandacht gehad heeft, kennelijk.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_212364578
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef superniger het volgende:
[poll=6701]
waarom moet ik iemand steunen?
Fittie? Naar de Quick-Fit, voor het aanmeten van een paar nieuwe spatlappen :r

Sterke vrouwen, emancipatie dit dat

Mooi! ZOEK HET DAN LEKKER ZELF UIT

#TeamGeeftGeenNeuk
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_212364624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 20:11 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nee niet echt.
Nooit gehoord van mensen met beide geslachtskenmerken?
pi_212364635
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 22:00 schreef Document1 het volgende:

[..]
Nooit gehoord van mensen met beide geslachtskenmerken?
Quantum mensen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_212364977
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 21:57 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
waarom moet ik iemand steunen?
Fittie? Naar de Quick-Fit, voor het aanmeten van een paar nieuwe spatlappen :r

Sterke vrouwen, emancipatie dit dat

Mooi! ZOEK HET DAN LEKKER ZELF UIT

#TeamGeeftGeenNeuk
Je bent anders wel boos voor iemand die geen neuk geeft
standaarddrinker
pi_212365119
Nog los van transgenders slaat het gewoon nergens op, heel veel vrouwen menstrueren niet (meer).
  vrijdag 9 februari 2024 @ 22:57:05 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212365556
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef Mariposas het volgende:
Het is een belachelijke foto en een belachelijke opmerking, maar maakt die opmerking je meteen transfoob of transgender-hatend?
Wel transfoob vind ik, stellen dat alleen ongesteld zijn telt als criterium om het predikaat vrouw te mogen voeren. En ze sluit eigenlijk alle vrouwen uit die niet ongesteld worden, niet alleen transgender vrouwen.

Maar niet transhatend, want ze heeft niet gescholden.

In mijn achting is ze wel enorm gedaald, teleurstellend dat een ogenschijnlijk vrijgevochten en sterke vrouw blijkbaar anderen moet afvallen. En natuurlijk ook ronduit idioot om een foto te posten van je eigen bloed in de WC, dat is net zo gestoord als bijvoorbeeld free bleeders. Ga ik haar dan cancellen.. nee, maar ik kocht haar muziek toch al jaaaaaaren niet meer dus het zal haar de reet roesten.
Resistance is futile.
pi_212365630
Anouk is een mongool, maar er valt geen speld tussen te krijgen wat ze hier zegt. Daarnaast is er niks 'transfoob' aan om de waarheid te zeggen. Transfoob zou zijn 'ik wil niet in de buurt zijn van trangenders want ik krijg er rillingen van'. Of 'transgenders moeten het land uit!'

Gewoon een biologisch feit neerkwakken is gewoon niks meer dan dat. Deal with it.
pi_212365676
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef Mariposas het volgende:
Het is een belachelijke foto en een belachelijke opmerking, maar maakt die opmerking je meteen transfoob of transgender-hatend?
Heleen van royen met dr bebloede tampon was haar al jaren voor.
pi_212366089
Anouk zet wel vaker haar shit op de foto

standaarddrinker
pi_212366091
Waarom worden dat soort foto’s uberhaupt niet onder een soort spoiler gezet ofzo? Word er nogal ontoepasselijk van.
pi_212366188
Net even op haar instagram gekeken maar wat ziet zij eruit trouwens :') _!
pi_212366641
Ik weet niet wat erger is, Anouk of half (semi) BN nederland die niet weten hoe snel ze hun mening moeten geven hoe erg het wel niet is
pi_212366777
Anouk is gewoon soms een dronken shitposter en ik respecteer dat.
-nee-
pi_212366828
Biologischgezien worden transgenders ookn ooit echte wijven. Alleen die anouk moet ook eens fysiek gecorrigeerd gaan worden door eenman.

Gewoon vlakkehand en luisterne naar de man goeverdomme

Verdermoet iedereen natuurlijkzelf weten hoe zij door het leven gaan. Ik zou mij als ik transgender was niet zo storen watanderen van ervan vinden.
pi_212366962
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 00:43 schreef Pendule het volgende:
Biologischgezien worden transgenders ookn ooit echte wijven. Alleen die anouk moet ook eens fysiek gecorrigeerd gaan worden door eenman.

Gewoon vlakkehand en luisterne naar de man goeverdomme

Verdermoet iedereen natuurlijkzelf weten hoe zij door het leven gaan. Ik zou mij als ik transgender was niet zo storen watanderen van ervan vinden.
Daar kickt ze juist op denk ik
Vakman pur sang
pi_212366984
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 00:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar kickt ze juist op denk ik
Op mij kwam zij over alseen linkse feministische rat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')