Ik ben inderdaad heel gevoelig voor vrouwen mensen die een goed doel promoten en collecteren(of erger)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan jou kun je nog stront verkopen hè !!
Hoeveel doelen steun je?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel gevoelig voor vrouwen mensen die een goed doel promoten en collecteren(of erger)
Gewoon die van de Decathlon proberen. Als je dan denkt dat het helpt, kan je altijd investeren in duurdere sokken! Want die duurdere zitten inderdaad ontzettend strak en duren ontzettend lang om aan te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip. Ik ga meteen op zoek naar blitse compressiesokken.
Ik hoop vooral dat jij geen last meer hebt van jouw blessure.
Wat nobel van je.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik steun GreenPeace, WNF, Vogelbescherming en het KWF.
Echt? Dat is lief.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik steun GreenPeace, WNF, Vogelbescherming en het KWF.
Vanavond nog Witte de With maat?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Nog nooit van dries van agt gehoord
Nobuddie
Gele kanarie geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond nog Witte de With maat?
Voor iemand die nog nooit van Dries van Agt heeft gehoord vind ik het bewonderenswaardig. Had-ie een gele zwembroek aan? Of was het net zoals jij een droeftoeter die als blinde vink roelt ?quote:
Jammer dat je zo gemeen tegen mij doetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor iemand die nog nooit van Dries van Agt heeft gehoord vind ik het bewonderenswaardig. Had-ie een gele zwembroek aan? Of was het net zoals jij een droeftoeter die als blinde vink roelt ?
Voor jou komt deze droeftoeter speciaal z'n bed uit. Even kusje kroelen, en je extra warm instoppen. Kon er zelf bijna niet van slapen. Nou weer oogjes dicht en snaveltjes toe. Dikke kus en slaap lekker brother.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je zo gemeen tegen mij doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:51 schreef Coco het volgende:
Moarn
Leuk feitje:Fijn dat mij zich goed voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk jij snel ook weer.![]()
Moest hem opzoeken op google maps. Ik kon dat hele land niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed today’s Globle in 7 tries:
🟥🟥🟥🟥🟥🟧🟩🏆
https://globle.org/
Dit was echt heel ellendig, walgelijke naam ook.
Hoog tijd dat de zeespiegel wat stijgt. Dan zijn we van landen als deze wel af.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
I guessed today’s Globle in 7 tries:
🟥🟥🟥🟥🟥🟧🟩🏆
https://globle.org/
Dit was echt heel ellendig, walgelijke naam ook.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef alpeko het volgende:
Morgen! We gaan ontbijten. Hoeveel snacks nemen jullie?
Heel slecht Paais. Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik ontbijt nooit. Straks een banaan en vanille whey na het sporten.
Ja, groetjes team overgewicht. Die ontbijten ook altijd lang en breed.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heel slecht Paais. Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Daar zijn de meningen over verdeeld, niet eten voor het sporten zou ik wel minder vinden maar alles went.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heel slecht Paais. Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Niet ontbijten is helaas geen garantie om niet bij team overgewicht te horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, groetjes team overgewicht. Die ontbijten ook altijd lang en breed.
Ligt ook vast aan je sport. En je bouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, niet eten voor het sporten zou ik wel minder vinden maar alles went.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |