Jeetjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik daar net onderEven wat drinken in Amsterdam. Vaasje Heineken 4,50, rode wijn 7 euro
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat worden dan nog vele avonden met alleen Spa Rood dit jaar!
Ik weet nog dat ik met een munt van vijf gulden naar de bar kon voor twee vaasjes en dan kreeg ik nog wisselgeld.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik daar net onderEven wat drinken in Amsterdam. Vaasje Heineken 4,50, rode wijn 7 euro
Tulpen zijn aanzienlijk minder dorstlessendquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:08 schreef Arizona het volgende:
Geen vaasjes met bier meer dus doen @:H_T!
Ik weet nog dat je met een munt van vijf gulden naar de bar kon en dat ze dan zeiden van hé die munten bestaan helemaal niet, we hebben alleen briefjes van vijf gulden!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik met een munt van vijf gulden naar de bar kon voor twee vaasjes en dan kreeg ik nog wisselgeld.
Tja, je moet wat als je naar San Remo kijktquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, ik zat gisterenavond alleen al aan 50% van jouw quotum dan
Het was meer dat ik het trauma van de vorige San Remo-nacht moest wegspoelen met vriendenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je naar San Remo kijkt
Tulpenbier van Artemis leste mijn dorst wel hoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Tulpen zijn aanzienlijk minder dorstlessend
Oei, dat is wel héél lang geleden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je met een munt van vijf gulden naar de bar kon en dat ze dan zeiden van hé die munten bestaan helemaal niet, we hebben alleen briefjes van vijf gulden!
Dat lijkt me toch meer bier dan tulpquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tulpenbier van Artemis leste mijn dorst wel hoor!
Ik lust het ook pas sinds een paar jaarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:33 schreef H_T het volgende:
Spa rood vind ik nog altijd niet echt lekkerIk probeer het af en toe omdat het best handig is als je het wel lust (niet zoet, bijna overal te krijgen) maar nee
Die truc paste ik vroeger wel eens toequote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lust het ook pas sinds een paar jaardus er is nog hoop voor je!
Ik doe nu ook wel af en toe ranja in de Spa Rood. Dan maak ik mijn eigen frisdrank
Welke smaak? Ik wacht nog even met de thee tot dochter straks thuis isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Die truc paste ik vroeger wel eens toeVooral als er geen 'echte' frisdrank in huis was
Maar nu... is het eerst tijd voor thee.
Pickwick Autumn Storm is het gewordenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke smaak? Ik wacht nog even met de thee tot dochter straks thuis is
Ik ga denk ik voor de PIckwick Super Blends Energy, dat is momenteel een van mijn favorieten.
Ik denk dat ik wel 3 biertjes zou kunnen uitzoeken, waarvan je er minimaal 1 lekker gaat vinden. Dat zijn dan geen vrouwenbiertjes. Maar goed, er is ook niets mis met theequote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef Arizona het volgende:
Ik lust dus absoluut geen bier. Ik heb het nooit gelust en ik blijf het smerig vinden. Zelfs "vrouwenbiertjes" als Radler en Kriekjes enzo. Er is maar heel weinig alcohol dat ik lekker vind. Het liefst drink ik mojito's of anders een andere milde cocktail. En er zijn wat frisse droge witte wijnen die ik wel lust. Grote kans dat ik het lust zijn wijnen uit de categorie Grüner Veltliner, Sauvignon Blanc bijvoorbeeld. Chardonnay vind ik al weer te "vettig"
Is Radler een vrouwenbiertje?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:17 schreef Arizona het volgende:
Ik lust dus absoluut geen bier. Ik heb het nooit gelust en ik blijf het smerig vinden. Zelfs "vrouwenbiertjes" als Radler en Kriekjes enzo. Er is maar heel weinig alcohol dat ik lekker vind. Het liefst drink ik mojito's of anders een andere milde cocktail. En er zijn wat frisse droge witte wijnen die ik wel lust. Grote kans dat ik het lust zijn wijnen uit de categorie Grüner Veltliner, Sauvignon Blanc bijvoorbeeld. Chardonnay vind ik al weer te "vettig"
In Twente welquote:
Spa Finesse weleens geprobeerd? Helaas niet echt verkrijgbaar in de horeca, maar voor thuis wel lekkere.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:33 schreef H_T het volgende:
Spa rood vind ik nog altijd niet echt lekkerIk probeer het af en toe omdat het best handig is als je het wel lust (niet zoet, bijna overal te krijgen) maar nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |