quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van Karen toch?Scherp opgemerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Echt? Wat bijzonder!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:04 schreef Blizzindy het volgende: [..] Aha ik lig ook vaak andersom in bed als mijn partner begin te snurken
Haar WIfi ook.quote:
Nou die sabeau is nog ergerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
Alice druk aan de skincare, die heeft daar nog meer flesjes en meuk staan dan in menig drugslab volgens mij
Ja viel mij net ook op. Die plamuurt dus écht alles strak.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Alice haar huid zit vol met puistjes en is rood. Ik begrijp nu waarom ze zoveel meuk op haar gezicht smeert.
In tegenstelling tot wat hier eerder werd gemeld (dat ze voor oud vuil op de grond lagen) zegt Ashley nu dat ze op het punt stonden om te vallen. Jaja.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies. Onderdeel van haar spel
Iemand die alleen voor het spel komt en niet om vrienden te maken zet nu toevallig die 3 foto's van haar 'besties' op de rand van het bed. Komt me over als stemmen ronselen van degenen die dat lief vinden.
Laat mij ook Ashley Holmes-en![]()
Dat laatste wist ik al.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat hier eerder werd gemeld (dat ze voor oud vuil op de grond lagen) zegt Ashley nu dat ze op het punt stonden om te vallen. Jaja.
Je bent een goede Kinki Holmes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Fijne binnenkomer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef lojanda het volgende:
Tyron is al heerlijk sinaasappels aan het persen met zijn ongewassen handen.. hele nacht aan zijn ballen liggen krabben en dan zo een lekker sapje persen![]()
Goedemorgen cos
Heerlijk en vooral zo vrolijk en luidruchtigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Nopuchka is druk aan het doen en Ashley richt zich op en zegt: serieus?
![]()
Nouch is zich aan het profileren. Kijk mij vrolijk en speels.
Van mij mag ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:
Zo blijf je in een circel zitten.....huid krijgt weinig lucht door al dat plamuur....beter ff een keer niks.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja viel mij net ook op. Die plamuurt dus écht alles strak.
Joh, hij perst de schil toch niet uit? Moet kunnenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef lojanda het volgende:
Tyron is al heerlijk sinaasappels aan het persen met zijn ongewassen handen.. hele nacht aan zijn ballen liggen krabben en dan zo een lekker sapje persen![]()
Goedemorgen cos
Vraag me af of het niet komt door al die meuk.. haar huid krijgt toch geen zuurstof meerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Alice haar huid zit vol met puistjes en is rood. Ik begrijp nu waarom ze zoveel meuk op haar gezicht smeert.
Sabeau kan haar vast wel tips geven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of het niet komt door al die meuk.. haar huid krijgt toch geen zuurstof meer
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:28 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 1: Shirt kwijt
Stream 2: Shirt kwijtWat een verschil......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker tochquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijne binnenkomer.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sabeau kan haar vast wel tips geven.
Even voor de beleving met sound: "TAP TAP TAP TAP ... TAP TAP TAP TAP"quote:
Danny stond gisteren tegen de andere inmates te verkondigen dat het pas eind van de maand is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:35 schreef lojanda het volgende:
Carnaval is in het land dus ik verwacht dit weekend wel een feestje [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:28 schreef Ireth het volgende:
Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen met slapen. Als Ty, Noes en Ashley terug zijn dan komen ze volgens mij 1 slaapplek te kort?Ja daar dacht ik ook al aan, zal wel een bed bijkomen, of nog weer een raar iets met de soloroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ze mag gaan daar ga je kriegel van worden op den duur en continu geratel van de epilady.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga stuk om die Nouchka met d'r heen-en-weer-geren op die 3m2![]()
![]()
![]()
En dan ook nog d'r epileerhobby... 't Is gewoon een gek wijf.![]()
Ik denk het niet, maar ik hoop dat ze blijft
Zei ik ook maar volgens dochter heb je tegenwoordig foundation die helpt tegen acne.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of het niet komt door al die meuk.. haar huid krijgt toch geen zuurstof meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |