Ja echt heel zonde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Jimmy valt me vies tegen, roddelkip
blij dat jij me snaptquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef -river- het volgende:
Hier noemen wij ook vaak iemand een vals nicht, gekscherend of gemeend en zowel tegen mannen als vrouwen ongeacht hun geaardheid.
Geen probleem.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn excuses het was niet naar bedoeld
Wie danquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef BB-King het volgende:
Tom vertrouwt Jimmy toe wie hij heeft genomineerd.
Ff controleren of ie niks zegt over de nominatiequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Goh
Tom zit met Jimmy te kletsen
En wie komt er aan
Ro
Nee ze verdraait bij anderen liever zelf haar verhaalquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff controleren of ie niks zegt over de nominatie![]()
En toch denk ik dat er meer speelt , ik snap een aantal dingen niet maar dat is op dat stuk naar Ashley toe , dat heeft hij gewoon niet goed aangepakt , ik hoop dat ze er uit kunnen komen als ze met elkaar praten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Jimmy valt me vies tegen, roddelkip
Ze hebben op een persoon gestemdquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Het zou zo veel beter zijn als iedereen anoniem op een persoon mocht stemmen ipv op een koppel.
Was geen duo deze keerquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Het zou zo veel beter zijn als iedereen anoniem op een persoon mocht stemmen ipv op een koppel.
Het zou nog beter zijn dat de stemming open is.Met motivatie.Dat zijn pas leuke streams.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Ik zou het beter vinden als ze ons laten stemmenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn dat de stemming open is.Met motivatie.Dat zijn pas leuke streams.
Wie danquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef BB-King het volgende:
Tom vertrouwt Jimmy toe wie hij heeft genomineerd.
quote:
Ok bedanktquote:
Is die nog steeds bezig?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Thorelf het volgende:
En de zus van Ro maar blijven vragen om respect en om aardig te zijn over haar zusje... hypocriet!!
Het is ook gewoon vreemd dat 1 persoon wordt uitgedaagd door een ander, en met verlies meteen is genomineerd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Leuk broh.quote:
Dat hoeft ook niet meer, maar het mag wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Dat gaan ze nooit doen, bewaren ze voor de uitzending.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn dat de stemming open is.Met motivatie.Dat zijn pas leuke streams.
ze moesten wel als duo de kamer in. en dan apart op ander stemmen. maar dan was er ook, neee nee niet op die stemmen, dat is mn bestiequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw, mijn fout. Dus iedereen mocht los op iemand nomineren?
Er wordt hier zoveel geroepen.. toen Noushka binnen kwam riep er iemand snol en daar wordt dan niet over gevallen. Neem het allemaal toch met een korreltje zout..quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef -river- het volgende:
Hier noemen wij ook vaak iemand een vals nicht, gekscherend of gemeend en zowel tegen mannen als vrouwen ongeacht hun geaardheid.
Ja, dat kan toch eigenlijk niet.....dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook gewoon vreemd dat 1 persoon wordt uitgedaagd door een ander, en met verlies meteen is genomineerd.
Pisnicht wordt hier ook vaker geroepenquote:
Ja dat is gewoon niet tof.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:15 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ze moesten wel als duo de kamer in. en dan apart op ander stemmen. maar dan was er ook, neee nee niet op die stemmen, dat is mn bestie
Wie is Natte scheet?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:21 schreef lojanda het volgende:
Die natte scheet is er ook bij komen liggen.. komt ook even controleren waar het gesprek over gaat. Zou het in opdracht van Ronahi en Doriana zijn?
Ik vind hem leuk, maar wel zeurderig, zoals jij het benoemt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:19 schreef Roxiebb het volgende:
Jimmy speelt ook het spel, net zoals iedereen daar. Ik vind hem goed bezig. Niet zo irritant druk of zeurderig of egotrippend als Tom en Ash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |