Ja echt heel zonde.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Jimmy valt me vies tegen, roddelkip
blij dat jij me snaptquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef -river- het volgende:
Hier noemen wij ook vaak iemand een vals nicht, gekscherend of gemeend en zowel tegen mannen als vrouwen ongeacht hun geaardheid.
Geen probleem.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn excuses het was niet naar bedoeld
Wie danquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef BB-King het volgende:
Tom vertrouwt Jimmy toe wie hij heeft genomineerd.
Ff controleren of ie niks zegt over de nominatiequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Goh
Tom zit met Jimmy te kletsen
En wie komt er aan
Ro
Nee ze verdraait bij anderen liever zelf haar verhaalquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff controleren of ie niks zegt over de nominatie![]()
En toch denk ik dat er meer speelt , ik snap een aantal dingen niet maar dat is op dat stuk naar Ashley toe , dat heeft hij gewoon niet goed aangepakt , ik hoop dat ze er uit kunnen komen als ze met elkaar praten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Jimmy valt me vies tegen, roddelkip
Ze hebben op een persoon gestemdquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Het zou zo veel beter zijn als iedereen anoniem op een persoon mocht stemmen ipv op een koppel.
Was geen duo deze keerquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Het zou zo veel beter zijn als iedereen anoniem op een persoon mocht stemmen ipv op een koppel.
Het zou nog beter zijn dat de stemming open is.Met motivatie.Dat zijn pas leuke streams.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Ik zou het beter vinden als ze ons laten stemmenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn dat de stemming open is.Met motivatie.Dat zijn pas leuke streams.
Wie danquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef BB-King het volgende:
Tom vertrouwt Jimmy toe wie hij heeft genomineerd.
quote:
Ok bedanktquote:
Is die nog steeds bezig?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef Thorelf het volgende:
En de zus van Ro maar blijven vragen om respect en om aardig te zijn over haar zusje... hypocriet!!
Het is ook gewoon vreemd dat 1 persoon wordt uitgedaagd door een ander, en met verlies meteen is genomineerd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Leuk broh.quote:
Dat hoeft ook niet meer, maar het mag wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:10 schreef -river- het volgende:
Dat gaan ze nooit doen, bewaren ze voor de uitzending.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn dat de stemming open is.Met motivatie.Dat zijn pas leuke streams.
ze moesten wel als duo de kamer in. en dan apart op ander stemmen. maar dan was er ook, neee nee niet op die stemmen, dat is mn bestiequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw, mijn fout. Dus iedereen mocht los op iemand nomineren?
Er wordt hier zoveel geroepen.. toen Noushka binnen kwam riep er iemand snol en daar wordt dan niet over gevallen. Neem het allemaal toch met een korreltje zout..quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef -river- het volgende:
Hier noemen wij ook vaak iemand een vals nicht, gekscherend of gemeend en zowel tegen mannen als vrouwen ongeacht hun geaardheid.
Ja, dat kan toch eigenlijk niet.....dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook gewoon vreemd dat 1 persoon wordt uitgedaagd door een ander, en met verlies meteen is genomineerd.
Pisnicht wordt hier ook vaker geroepenquote:
Ja dat is gewoon niet tof.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:15 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ze moesten wel als duo de kamer in. en dan apart op ander stemmen. maar dan was er ook, neee nee niet op die stemmen, dat is mn bestie
Wie is Natte scheet?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:21 schreef lojanda het volgende:
Die natte scheet is er ook bij komen liggen.. komt ook even controleren waar het gesprek over gaat. Zou het in opdracht van Ronahi en Doriana zijn?
Ik vind hem leuk, maar wel zeurderig, zoals jij het benoemt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:19 schreef Roxiebb het volgende:
Jimmy speelt ook het spel, net zoals iedereen daar. Ik vind hem goed bezig. Niet zo irritant druk of zeurderig of egotrippend als Tom en Ash.
Kloptquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:28 schreef odie22 het volgende:
het schijnt dat glenn en bassie een gezamenlijke bekende hebben ofzo , kan het niet zo goed volgen
Ze blijft netter dan Judy van vorig jaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:28 schreef ledn81 het volgende:
Ari heeft wel lef dat ze zich tussen de leeuwen werpt. En ze kan dingen lastig loslaten[ afbeelding ]
Ik ga een Valentijns kaart sturenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:30 schreef odie22 het volgende:
iemand heeft roihoni een slang genoemd, ze is er niet goed van
Respectquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:28 schreef ledn81 het volgende:
Ari heeft wel lef dat ze zich tussen de leeuwen werpt. En ze kan dingen lastig loslaten[ afbeelding ]
Ze heeft gehoord dat Ashley had gezegd dat er slangen in het huis liepen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:33 schreef BelgianMagic het volgende:
Wie heeft Ro nu een slang genoemd? Kon ff nie volgen
Eslie, volgens mij in dit filmpje. Ze ging buiten praten met Danny, maar had niet door dat Do en Ro buiten zaten en het konden horenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:33 schreef BelgianMagic het volgende:
Wie heeft Ro nu een slang genoemd? Kon ff nie volgen
Dylano zei het goed vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:35 schreef Puzzie het volgende:
Maar dat duo verhaal vind ik een aanfluiting , waardoor mensen zich bijna gedragen alsof ze getrouwd zijn en daardoor een vreemde loyaliteit naar elkaar hebben gekregen , Niet gezond ,
Iedereen zit zich nu goed te praten door Ashley wederom als voorbeeld te gebruiken
Niet okay
alles weer gemist he. dinertje voor de genomineerden, gekookt door de anderen. thaise soep vooraf, biefstuk als hoofd en heerlijke chocomoes als toetje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Zo te zien 1 boring stream🤣
Ppff. Echt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
alles weer gemist he. dinertje voor de genomineerden, gekookt door de anderen. thaise soep vooraf, biefstuk als hoofd en heerlijke chocomoes als toetje.
Samequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn stream 2 heeft geen geluid
okequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
Staat veel in de uurfilmpjes ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
alles weer gemist he. dinertje voor de genomineerden, gekookt door de anderen. thaise soep vooraf, biefstuk als hoofd en heerlijke chocomoes als toetje.
Bas heeft het wel eens benoemd en ook de gang aangewezenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik nog steeds vreemd vind, de eerste week in de spiegelkamer konden ze via de geheime gang meekijken.
Dat mocht nooit bekend gemaakt worden in het huis en dat is het ook niet tot vandaag denk ik.
Maar wat gaat hier verder mee gebeuren, wederom die gang in de toekomst ?
Oh echt, gemist dan, thanks ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
Bas heeft het wel eens benoemd en ook de gang aangewezen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas heeft het wel eens benoemd en ook de gang aangewezen
Volgens mij weten z dat allemaal wel inmiddels. Er is ook al verteld van die deur waardoor ze binnen kwamen om een opdracht te doen als de rest lag te slapen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik nog steeds vreemd vind, de eerste week in de spiegelkamer konden ze via de geheime gang meekijken.
Dat mocht nooit bekend gemaakt worden in het huis en dat is het ook niet tot vandaag denk ik.
Is heel vaak zo helaasquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
Basiri heeft dat al aan iedereen verteld die het maar wilde horenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Welkom in mijn wereld, dit seizoenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb dat echt allemaal gemist blijkbaar ...
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:47 schreef Lillibet het volgende:
sabeau lekker op de hakken staan zuigen
beetje hetzelfde iets andere volgorde, maar dan Glenn inplaats van Sabeauquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn huidige top 5:
1. Karen
2. Tom
3. Ashley
4. Alice
5. Sabeau
De meeste vrouwen hebben altijd hakken aan als ze zuigen.. tenminste dat is wat ik altijd in films ziequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:47 schreef Lillibet het volgende:
sabeau lekker op de hakken staan zuigen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben altijd hakken aan als ze zuigen.. tenminste dat is wat ik altijd in films zie
lol!quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben altijd hakken aan als ze zuigen.. tenminste dat is wat ik altijd in films zie
Wat dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:51 schreef Snoozey het volgende:
alice aan rohan uitlegge wat er tussen jim en ashley aan de hand is
jammer...zij hoeft even geen info meer..quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:51 schreef Snoozey het volgende:
alice aan rohan uitlegge wat er tussen jim en ashley aan de hand is
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
rohani kan wel janke, vieze slang
Lijkt me sterk. Judy en Tom zijn bevriend.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze blijft netter dan Judy van vorig jaar
Die schijnt al 3 accounts te hebben om bijvoorbeeld Tom zwart te maken
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:59 schreef Snoozey het volgende:
het is ok. slahang? ja blabla ratel ratel sis sis
jaa tom weer erdoorheen halenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
aah nu is tom ook de gebeten hond
en morgen is ze er weerquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ze is ook weg nu dus
hahahahahaha, wacht maar ronahi
Alice denkt dat ze Zwitserland is maar zij is geen haar beter . Maar wel retesaaiquote:
Heb vaak het gevoel dat ze expres dingen zegt waarvan ze denkt dat dit punten scoort bij de kijker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice is ook heel goed in niets zeggen.
Ja dat kun je ook vindenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice denkt dat ze Zwitserland is maar zij is geen haar beter . Maar wel retesaai
afdeling opendeurenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heb vaak het gevoel dat ze expres dingen zegt waarvan ze denkt dat dit punten scoort bij de kijker.
Komt zo geforceerd over.
Volgens Tom kan ze in de top3 komenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kun je ook vindenik vind haar wel leuk.
top 3 van eerst eruit vliegenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens Tom kan ze in de top3 komen![]()
Ik denk het niet
Gek he, eerst door Ariana alle aandacht en nu nog steeds alle aandacht voor Tom.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
aah nu is tom ook de gebeten hond
Dohquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het gesprek blijft tussen haar en Alice zegt Alice, mooi ....
Wie denken zij en oa haar zus wel niet wie ze zijn......met dit gedrag...denken ze boven iedereen te staan!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi is natuurlijk altijd super respectvol naar alle medebewoners ....
Het is sowieso nogal vroeg om te gaan voorspellen wie er in de top drie gaat komenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk het niet
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja als die vent van haar er in zit
Waarom zei ze datquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley schrijft de vriendschap met Alice buiten het huis alvast af
Vroeger gebeurde dat welquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap nog steeds niet, dat BB dit soort gesprekken en de leugens hiervoor nooit in de live in de huiskamer gooit ...
Als je reuring wilt in het huis, is dit de manier ....
het ging er om dat het buiten het huis anders kan zijn en Ashley zei daarop ze woont ook ver weg voor een intensieve omgangquote:
Ik denk Noush , maar ik vind haar wel leukquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen spannende live zaterdag, Tyron vertrekt omdat hij het zat is ...
Haha Groningen-Schagen is 1.45 minquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
het ging er om dat het buiten het huis anders kan zijn en Ashley zei daarop ze woont ook ver weg voor een intensieve omgang
Dat is eigenlijk ook de enige manier om alles duidelijk te krijgen .quote:
Nee nee nee , het ging totaal andersquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
het ging er om dat het buiten het huis anders kan zijn en Ashley zei daarop ze woont ook ver weg voor een intensieve omgang
Ik zie dat ik tikfout heb gemaakt had karen moeten ipv alice staanquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha Groningen-Schagen is 1.45 min
Ja, dat mis ik heel erg, heeft volgens mij alles te maken met #metoo etc ....quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
Dat is eigenlijk ook de enige manier om alles duidelijk te krijgen .
Oh oke duidelijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik tikfout heb gemaakt had karen moeten ipv alice staan
Ligt helemaal aan Ashley's gedrag komende weken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Hij zei dat toch over Alicequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan Ashley's gedrag komende weken.
Huh?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:17 schreef engine het volgende:
"Ik las net dat Tyron een stijve krijgt"
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
een vaatdoek van sorbo heeft nog meer klasse en stijl dan sabeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dacht Ashley nu net ook hahhaquote:
voor jimmy en dilano zeker, extra strongquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:24 schreef Lillibet het volgende:
die condooms liggen er echt voor niks
Ashley is nu de nr.1 NL vrouw, maar ik zie haar nog wel iets doen waardoor Alice die positie overneemt en dan in de top 3 komt.quote:
Dilano pakt Jimmy denk ik ....quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef odie22 het volgende:
voor jimmy en dilano zeker, extra strong
Ik mis wat, geloof ik?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat dacht Ashley nu net ook hahha![]()
Ik meld me als vrijwilligerquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Dilano een natte scheet, maakt wel mooie saltos's ... moet alleen nog uit de kast komen ...
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu even een biertje, daarna zet ik 1800-2200 online ....
Ik vind het wel een mooie eigenschap dat ze open is zoals laatst bij Ariana maar ze is veel te fel en vrij impulsief. Kan aanvallend overkomen en er verrotter uitkomen dan ze wellicht bedoeld.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft een punt Ashley moet eest eens nadenken voordat ze iets zegt
Precies dit, haar oprechtheid en openheid zijn mooi.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:30 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie eigenschap dat ze open is zoals laatst bij Ariana maar ze is veel te fel en vrij impulsief. Kan aanvallend overkomen en er verrotter uitkomen dan ze wellicht bedoeld.
Maar dan bedoel je meer de GDK tijd? Want wat daar allemaal gebeurde was werkelijk buitenproportioneelquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik heel erg, heeft volgens mij alles te maken met #metoo etc ....
Wat dat laatste betreft hebben afgelopen nogal wat ex bewoners zich over uitgesproken viel me op.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan bedoel je meer de GDK tijd? Want wat daar allemaal gebeurde was werkelijk buitenproportioneel![]()
Ik ben destijds gestopt met kijken omdat wat daar gebeurde totaal niet door de beugel kon, en ik niet langer wilde kijken naar iets wat tegen alles van mijn normen en waarden inging.
Zo'n RLS als DGK kan never nooit meer , maar ik heb me wel een hele tijd vermaakt met al die drama![]()
Tot het klaar was voor mij.
Ik denk wel dat het goed is dat er strengere regels zijn , en drama heb je overal , en zeker in een RLS .;
Maar wat vaak niet gebeurd is dat mensen het in de groep gooien . Alles gaat via via en wordt erger gemaakt , leugens , de bubbel waar ze in zitten , afgunst op mensen die wel een mening hebben en die eruit knallen, stoken, maar ook mensen kunnen beschadigen als een hele groep in iets meegaat. Dat vind ik doodeng en veel mensen kunnen niet omgaan met sterke mensen, uitgesproken mensen, uiterlijk opvallende mensen , liever bij een groep willen horen en aanpassen dan buiten een groep vallen.
Ergens is dat de kracht van een RLS , en moet je als bewoner wel 'sterk' in je schoenen staan , want je weet dat er gedoe komt. Het is tv maken . Jammer alleen dat de programma's zo worden geknipt en geplakt waardoor alles een bullshit verhaal wordt.
Dat vind ik knap van je.quote:
Ik heb dat gelezen en gezienquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft hebben afgelopen nogal wat ex bewoners zich over uitgesproken viel me op.
Ik ben het voor het eerst eens met hemquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:45 schreef GayGuy het volgende:
Hier ontstaat veel irritatie. Go bashiri
Samequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben het voor het eerst eens met hem
Ik ben het zelf ook nog aan het verwekenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat vind ik knap van je.![]()
Ik kan er geen chocola van maken. Maar moet ook eerlijk zeggen dat mijn hoofd het heel moeilijk vind om naar dat getetter van hem te luisteren.
Gelukkig wordt alles duidelijk volgende week, volgens Basiri
Waar ken ik dat van?quote:
Ja ! Hoe krijgen ze het uit hun eerlijke oprechte strotjequote:
Volgende week honesty and trust week.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ! Hoe krijgen ze het uit hun eerlijke oprechte strotje
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgende week honesty and trust week.
Momentje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:53 schreef Lillibet het volgende:
ronahi: ik weet van niks maar ik denk dat ik weet wat gij bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |