Hou hier nu eens mee op en jank niet zoquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
noem mij dan maar een slappe meeluller met de rest van de cossersik moet Ashley eigenlijk niet maar ja ze is populair dus ja ik moet meegaan met de populaire meningen
Dat snap ik ergens wel ik zou graag nieuwe op de bank zien zodat ik mijn stem eens nuttig kan gebruiken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik word enorm getriggerd om juist te stemmen op ashley, als ik zie wat ze losmaakt in de groep
groot genot voor de show
zeker met noeska en tyron naast haar.
Maar geen etenswaren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Valentijnsdag
Op social media roept Big Brother daarom op om de bewoners van het bekende huis wat liefde te sturen voor Valentijnsdag. "Jullie kunnen naar jullie favoriete bewoner een liefdevolle boodschap sturen. Doe het op tijd, zodat het zeker op tijd aankomt bij de bewoners. Stuur liefde!" Als je je geroepen voelt kun je via dit adres een kaartje sturen naar jouw favoriete deelnemer: Big Brother, MediArena 2, 1114 BC, Amsterdam. Schrijven maar!
@:Freaky40
Ja en? Valentijnsdag zegt niet dat het thema Valentijnsdag is.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Valentijnsdag
Op social media roept Big Brother daarom op om de bewoners van het bekende huis wat liefde te sturen voor Valentijnsdag. "Jullie kunnen naar jullie favoriete bewoner een liefdevolle boodschap sturen. Doe het op tijd, zodat het zeker op tijd aankomt bij de bewoners. Stuur liefde!" Als je je geroepen voelt kun je via dit adres een kaartje sturen naar jouw favoriete deelnemer: Big Brother, MediArena 2, 1114 BC, Amsterdam. Schrijven maar!
@:Freaky40
Ik ook, alhoewel de titel van het thema meestal niet de lading dekt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar het thema volgende week trouwens.
Een raps.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:58 schreef -river- het volgende:
Wat hoor ik nou voor raar geluid in die keuken?
ik vind haar een ontwijkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon geen meeloper en dat siert haar.
Tom wil niet eens op Alicequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Alice is erg politiek correct ook, ze geeft ook aan een 'vlinder' te zijn (hoi Billy), fladdert overal tussen door. Dat zijn de gevaarlijkste, kijk maar naar een Jill. Precies hetzelfde, die zou er zo snel mogelijk uit moeten. Tom zag dat wel goed om op dat bondje te gaan.
Klopt, Tom en Danny liggen elkaar gewoon vanaf dat een niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom wil niet eens op Alice
maar het ging hem om Danny
hij denkt dat Alice in de finale staat
en dat bedoelde hij positief
Ashley.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Ariana hoort zichzelf wel graag praten zeg pppppffff
?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
die is naar huis dotquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Je streams lopen achter..quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Een dikke week dan.quote:
Voor de groep is hij blijkbaar heel belangrijk. Als ik Alice over hem hoorde spreken net.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:34 schreef angele650 het volgende:
Laat tyron maar vertrekken, kan misschien nog even wat extra model-opdrachten scoren terwijl de "hype" rond big brother nog volop bezig is ... die jongen voegt toch helemaal niks toe, komt ook bijna nooit in beeld tijdens de uitzending.
Of hij denk dat Danny in de finale komt......quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom wil niet eens op Alice
maar het ging hem om Danny
hij denkt dat Alice in de finale staat
en dat bedoelde hij positief
Daarom mag ze van mij wieberen, hoef die madam diklip niet steeds in beeld en te horenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef -river- het volgende:
Ashley is naar mijn mening gewoon te aanwezig, maar BB kiest er ook voor om de streams op haar te zetten. Dat gepiep van de kookplaat in het dumphok is zo irritant.
het is niet zoquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef marky het volgende:
[..]
Voor de groep is hij blijkbaar heel belangrijk. Als ik Alice over hem hoorde spreken net.
Inderdaad, ik wil de rest ook wel eens zien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom mag ze van mij wieberen, hoef die madam diklip niet steeds in beeld en te horen
volgens mij is het stemmen van Tom n.a.v het negatieve gedrag van Danny zijn kant op...die wilde hem er van het begin uit!quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of hij denk dat Danny in de finale komt......
Dat kaartje zegt ook genoeg....quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet zo
omdat Alice het zegt het ook waar is he
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
volgens mij is het stemmen van Tom n.a.v het negatieve gedrag van Danny zijn kant op...die wilde hem er van het begin uit!
'k Vind hem niks als speler, maar 'matennaaier' is bullshit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Randy heeft ook op Ashley gestemd?
matennaaier
ze vinden hem allemaal zieligquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die Ty kreeg van zijn mede spelers.
Alice was daar niet de enige in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet zo
omdat Alice het zegt het ook waar is he
Maar de tekst zei toch wat anders.....ze miste hem...quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vinden hem allemaal zielig
dat hij daar alleen zit/zat
dat zie je hier ook
mensen die niks met Ty hebben vinden het ook sneu
ik vind zo'n kaartje niet zoveel zeggen nu
Ja maar hij trapte er niet in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef zodeju het volgende:
Ashley houdt Tyron voor de gek met de opdracht waterdragen......
Bent u niet de enige in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef -river- het volgende:
Ik betrap mijzelf er vaak op de streams uit te zetten omdat ik geen behoefte heb aan de hele tijd naar Ashley te luisteren, en dat is de schuld van degene die kiest alle streams op haar te zetten.
Nu vind ik het ook zeer vermoeiendquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef -river- het volgende:
Ik betrap mijzelf er vaak op de streams uit te zetten omdat ik geen behoefte heb aan de hele tijd naar Ashley te luisteren, en dat is de schuld van degene die kiest alle streams op haar te zetten.
dat heb ik hetzelfde,maar dan met Ro en Doquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef -river- het volgende:
en Dylanoquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat heb ik hetzelfde,maar dan met Ro en Do
Eens, het is een spel!!! geen vakantie met vrienden naar spanjequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:10 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
'k Vind hem niks als speler, maar 'matennaaier' is bullshit.
In een spel waarbij er maar 1 winnaar is die met een relatief mooie geldsom naar huis kan gaan heb je geen maten, enkel tegenstanders.
Je kan dan misschien wel iets opbouwen in het huis, maar je moet bereid zijn je zogezegd beste maatje een heel assortiment aan messen in de rug te steken als het nodig is.
Tevens moet je kunnen aanvaarden dat je zogezegde beste maatje je totaal onderuit haalt uit eigenbelang.
Je speelt om te winnen,niet om anderen te laten winnen.
Na de finale zal je dan wel zien of je van maten kan spreken of niet.
Ja met hun heb ik het ook.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat heb ik hetzelfde,maar dan met Ro en Do
mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik word enorm getriggerd om juist te stemmen op ashley, als ik zie wat ze losmaakt in de groep
groot genot voor de show
zeker met noeska en tyron naast haar op de bank
Daar ga ik ook vanuit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:18 schreef Clasientjuh het volgende:
Maar is duidelijk Nouchka gaat na een week al weer eruit. Tyron en Ashley zijn populairder dan haar.
Misschien heeft Nouschka wel met dat andere spel een grote fanbase op gebouwd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:18 schreef Clasientjuh het volgende:
Maar is duidelijk Nouchka gaat na een week al weer eruit. Tyron en Ashley zijn populairder dan haar.
Precies dit, Leni en Ariana hadden er voor mij ook niet uitgehoeven.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:20 schreef BB-King het volgende:
Ashley is aanwezig maar stel je voor dat je straks enkel met figuren als Alice, Randy, Glenn en Doriana zit.
Alice: Ga even een uur sporten en daarna lekker vroeg naar bed.
Randy: Ja man, lekker chill toch. Iemand nog een theetje?
Doriana: Z-a-a-a-lig. De sfeer is zo goed nu. He-e-e-rlijk die rust.
Glenn: Dan ga'k nog effekes in de hottub.
Neeeeeeee!!!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:20 schreef BB-King het volgende:
Ashley is aanwezig maar stel je voor dat je straks enkel met figuren als Alice, Randy, Glenn en Doriana zit.
Alice: Ga even een uur sporten en daarna lekker vroeg naar bed.
Randy: Ja man, lekker chill toch. Iemand nog een theetje?
Doriana: Z-a-a-a-lig. De sfeer is zo goed nu. He-e-e-rlijk die rust.
Glenn: Dan ga'k nog effekes in de hottub.
Neeeeeeee!!!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eens, het is een spel!!! geen vakantie met vrienden naar spanje
Het is geen ponykamp.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eens, het is een spel!!! geen vakantie met vrienden naar spanje
Wat ik online lees is dat ze niet zo heel geliefd was bij de kijkers.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien heeft Nouschka wel met dat andere spel een grote fanbase op gebouwd.
Vroeg het me net ook af.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Wat maken ze nu, rodekool in balletje en dan in de bloem en dan bakken?
Als je eerste optreden bij een live show je jezelf verkleed als een kanarie kan je niet veel verwachten van de kijkers.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:27 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik online lees is dat ze niet zo heel geliefd was bij de kijkers.
Oh, ja dan wordt het denk ik wel duidelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:27 schreef marky het volgende:
[..]
Wat ik online lees is dat ze niet zo heel geliefd was bij de kijkers.
Ze kletsen er weer lekker op los.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:31 schreef ledn81 het volgende:
Danny zijn ogen zijn geopend qua Ashley![]()
Die van Alice ook
ik loop wat achter
Nouchka haar man heeft al filmpje gepost en hij is lid van 2 hele grote fb paginas, die van de volder en van BB cafe next level, hij is daar zeer geziene gast, en zn filmpjes worden veelvuldig gedeeld , hetzelfde doet hij met hun instagram accountquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien heeft Nouschka wel met dat andere spel een grote fanbase op gebouwd.
de videorecorder draait overurenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kletsen er weer lekker op los.
Behalve de kijkers dan. Ze schrikken er echt van straks. Ze denken echt dat ashley naar huis gaat. Heerlijk zaterdag die koppen.quote:
Ook is dat programma nogal onder de radar gebleven in België, dus is het nog onwaarschijnlijker dat ze daar een fanbase zou hebben mee opgebouwd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ja dan wordt het denk ik wel duidelijk.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Do : Danny denkt dat Ashley er als favoriet uit gaat komen.
Ro : Als dat zo is, kunnen we beter allemaal onze koffer pakken.
Ro : Ik denk echt dat Ashley naar huis zal gaan, en dat Nouchka en Tyron blijven.
Ik ben helemaal voor de vrijheid van de vrouw enzo maar een BH zou haarvook echt beter staan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Als je eerste optreden bij een live show je jezelf verkleed als een kanarie kan je niet veel verwachten van de kijkers.
kijkers willen entertainmentquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Behalve de kijkers dan. Ze schrikken er echt van straks. Ze denken echt dat ashley naar huis gaat. Heerlijk zaterdag die koppen.
Ben helemaal voor Free the nipplequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor de vrijheid van de vrouw enzo maar een BH zou haarvook echt beter staan.
Dus moeten we nu op haar stemmen. Wat ik op die beide groepen zie is dat ze op de derde plaats staat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nouchka haar man heeft al filmpje gepost en hij is lid van 2 hele grote fb paginas, die van de volder en van BB cafe next level, hij is daar zeer geziene gast, en zn filmpjes worden veelvuldig gedeeld , hetzelfde doet hij met hun instagram account
[ link | afbeelding ]
Nee want dan kan ze Dylano niet meer gek makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor de vrijheid van de vrouw enzo maar een BH zou haarvook echt beter staan.
rodekoolballetjes, oh ik dacht mini chocoladezoenenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:37 schreef Jockari het volgende:
Jimmy's gecremeerde rodekoolballetjes
[ afbeelding ]
Lijkt wel falafelquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:37 schreef Jockari het volgende:
Jimmy's gecremeerde rodekoolballetjes
[ afbeelding ]
maar er hoeft geen kanarie op te kunnen zitten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:38 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben helemaal voor Free the nipple
Al hangt ze een tafelkleed om, dan nog brengt ze hem zo op holquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee want dan kan ze Dylano niet meer gek maken
Doriane is een zuurpruim eersteklas. Dat belooft voor als ze ouder wordt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wacht maar af meisje..als je uit het huis komt. Dan lees je hoe men over jou denkt...![]()
ik denk niet dat Sabeau dit speelt, bij Dilanoquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Al hangt ze een tafelkleed om, dan nog brengt ze hem zo op hol
Ik zeg ook niet dat ze het speelt en ik denk ook wel dat je gelijk hebt, maar toch, al trekt ze een vuilniszak aan. Dilano blijft er omheen fladderen, hij vind haar leuk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik denk niet dat Sabeau dit speelt, bij Dilano
die hebben gewoon een goede klik met elkaar, en ook met Jimmy
relatie in het huis hoop ik niet, eerder hier in BB goede vrienden en dan zien wat daarna hierbuiten
Ik ben er nog niet uit welke van de twee ik het giftigst vindquote:
Grappig .. ik denk van wel. Zeker met haar intro filmpje in het achterhoofd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik denk niet dat Sabeau dit speelt, bij Dilano
die hebben gewoon een goede klik met elkaar, en ook met Jimmy
relatie in het huis hoop ik niet, eerder hier in BB goede vrienden en dan zien wat daarna hierbuiten
Dat had ze nog niet gedaan, dus hier, in het solo huis, is uiteraard het perfecte moment.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
omg noeska wil even haar benen waxen
Ikke wel, ik geef je een hint: de naam begint met een R en eindigt op ONAHI.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit welke van de twee ik het giftigst vind
Alleskunner.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley heeft binnen 5 minuutjes de tetris puzzel opgelost?
Zo onecht ze praat mensen naar de mond, en jimmy wilde het met ashley bespreken maar blijft er maar over doorpraten met iedereen behalve ashlyquote:
weer of nog steeds Ashley?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:58 schreef Lillibet het volgende:
2 uurtjes stream gemist
over wie heeft jimmie het nu?
ashley natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:58 schreef Lillibet het volgende:
2 uurtjes stream gemist
Ik denk over Ashleyquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:58 schreef Lillibet het volgende:
2 uurtjes stream gemist
plofkip is er nu al niks bijquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:59 schreef Lillibet het volgende:
niet gaan janken als mijn gezicht ontploft zegt jimmie
A'dam west??quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ze heeft werkelijk geen idee.
[ afbeelding ]
Sabeau is stiekem gewoon een anna fleurquote:
Ze lult maar wat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
A'dam west??
is dat gevaarlijk
Krijg er jeuk van. Echt zo'n wokiequote:Op donderdag 8 februari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sabeau is stiekem gewoon een anna fleur
met een ginto en een bopla
heerliedepeerlie
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ik weet het niet
zet net de stream aan![]()
Heeft Ashley wat gedaan dan?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goeie auto, stopt nooit....
tis meer een plebjequote:Op donderdag 8 februari 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Krijg er jeuk van. Echt zo'n wokie
ash mag nog wel even blijven voor de showquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2702140
/1/50#p212346898]donderdag 8 februari 2024 14:54[/url] schreef Schakeltopia het volgende:
groot genot voor de show
zeker met noeska en tyron naast haar op de bank
Ik vind haar steeds meer Georgina Verbaan haar lichaam haar huppelen en drukke haar kinderlijke haar stem af en toe alleen een heel ander gezicht.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Krijg er jeuk van. Echt zo'n wokie
Een beetje wel nu ik haar vaker hoor praten, maar dat treft dat is ook een wokiequote:Op donderdag 8 februari 2024 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds meer Georgina Verbaan haar lichaam haar huppelen en drukke haar kinderlijke haar stem af en toe alleen een heel ander gezicht.
Mario is er toch nog nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Karen dat haar van Tom weer vernaggeld!!![]()
![]()
![]()
ik dacht vanmorgen die is gewoon nog niet klaar
meine liebe gute
alles wat je in de frituur gooit is lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:07 schreef engine het volgende:
Of dat nou echt lekker gaat zijn maar wel leuk bedacht die balletjes
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
Sabeau is stiekem gewoon een anna fleur
met een ginto en een bopla
heerliedepeerlie
Broodje bakpao jonguh!quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
alles wat je in de frituur gooit is lekker
Dank je wel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:02 schreef rinardo het volgende:
Jimmy vertelt aan tafel dat het niet helemaal lekker gaat tussen hem en Ashley
Je kan op heel veel manieren slecht over iemand pratenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan voor slechts over anderen gezegd? Ik heb kennelijk iets gemist?
kwartierquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:08 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Dank je wel.
Apart dat hij haar al een week wil aanspreken en het niet doet![]()
Vervolgens zegt het eerst met haar te willen bespreken voordat hij het in de groep gooit
maar er wel een kwartier over door blijft gaan
Kleine toevoegingquote:
quote:
Kwartier is al 2 uur erover aan het praten. Wat jimmy overslaat is dat ashley zich wat afstandelijk is gaan gedragen nadat ze hem betrapte met kletsen over haar. Eerst met ariana en daarna met doriana.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:08 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Dank je wel.
Apart dat hij haar al een week wil aanspreken en het niet doet![]()
Vervolgens zegt het eerst met haar te willen bespreken voordat hij het in de groep gooit
maar er wel een kwartier over door blijft gaan
Zoals Ashley vandaag was na de nominatie vind ik haar weer leuk. Zeker omdat het kaartenhuis dat om haar heen is gebouwd in elkaar donderde. Ze zal nu gedwongen worden om meer met gevoel bezig te zijn. Denk dat Dilano het de komemde week zwaar gaat krijgen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daarom moet ashley ook blijven. Beetje reuring is leuk om naar te kijken
Doriane is een zuurpruim eersteklas met patatten zak kleren aan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:42 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Doriane is een zuurpruim eersteklas. Dat belooft voor als ze ouder wordt.
En de mensen d88 dat ze concurentie voor Alice zou zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau lijkt zo weggelopen uit Kinderen voor Kinderen.
Sst... Anders begint ze zo meteen nog te zingenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau lijkt zo weggelopen uit Kinderen voor Kinderen.
Deze mens niet hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En de mensen d88 dat ze concurentie voor Alice zou zijn
Cold reading?quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ashley weet hoe het zit, denkt ze.
Ik hoop het voor haar, deze stemming heeft iig wat meer info gegeven over de mensen en de dynamiek .quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ashley weet hoe het zit, denkt ze.
Cold reading moet je denken aan Char.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Colt A7/A8 ken ik wel.Cold reading niet zo
Cold reading kan iedereenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Colt (Diemaco) A7/A8 ken ik wel.Cold reading niet zo
Mooi hequote:Op donderdag 8 februari 2024 16:41 schreef Cargamelk het volgende:
Zelfs met die tandenborstel praat ze nog.
Hallooo tandenborstel, alles goed met jou, heb je het hier een beetje naar je zin?quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:41 schreef Cargamelk het volgende:
Zelfs met die tandenborstel praat ze nog.
Ach we hebben nog weken om naar Ashley te luisterenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
Ashley wordt weer weggedraaid, verplicht naar Sabeau of Belgen luisteren
Dat is waarquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ach we hebben nog weken om naar Ashley te luisteren
Zoals Alice kan dingussen dingust er geen een.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:50 schreef Cargamelk het volgende:
De rust ..Alice aan het dingussen.. groot verschil bij Sabeu.
Waar het hart vol van isquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:53 schreef Hznootje het volgende:
3,2,1 en Ronahi heeft het weer over Ashley
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze naar de woonkamer moeten?
Volgens mij moeten ze naar de woonkamer en krijgen wij zo een SLquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze naar de woonkamer moeten?
Je kunt wel al stemmen op de drie.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
EEn can de drie krijgt een vrijstelling denk ik
O ja is ook zo, maar het was het ook nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt wel al stemmen op de drie.
Dan zijn ze gewoon weer terug..quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Het laatste avondmaal euhhhhhh en morgen dan>?
Ja dat ze daar nog niks over zeggen. Het komt wat traag binnen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Het laatste avondmaal euhhhhhh en morgen dan>?
Oh is dit weer zo'n Big Brother opwarm-dinerquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Wat een makkie, alles is al gesneden en al
Oh nee ik haat geen mensen , zo diep zit het nou ook weer nietquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee Xilia, we zitten hier niet in Noordwijk
Haha, daar dacht ik niet eens aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee Xilia, we zitten hier niet in Noordwijk
En da komp goe?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:01 schreef Zeverlepke het volgende:
Heb de indruk dat Basiri de steak wel wilt bakken..
dan schakel ik evenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op 2 Ashley met het hoogste woord
Met de grootste lippenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op 2 Ashley met het hoogste woord
Ashley voor de afwasquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Over 60 minuten moeten ze klaar zijn
Ashley zegt geloof mij een van ons moet daar b lijven
Zal wel zo zijn i.v.m. de twee bedden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Over 60 minuten moeten ze klaar zijn
Ashley zegt geloof mij een van ons moet daar b lijven
de stagiaire gaat zo als zij naar de gameroom gaan een bedje bijzettenquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk echt dat ze allemaal weer terug het huis in gaan vanavond
Maar we hebben al kunnen stemmen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
EEn van de drie krijgt een vrijstelling denk ik ( is niet gezegd, denk ik)
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk echt dat ze allemaal weer terug het huis in gaan vanavond
Maar waarom dan helemaal een koffer inpakken?quote:
Je weet het nooit bij BBquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar we hebben al kunnen stemmen.
Dat denkt Tyron nu ook.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als de 3 genomineerden gaan eten in de gameroom, zal er wel een bed bij gezet worden
Tis niet meer van deze tijd, maar anders zou ik zeggen: vlechtjes er inquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
Of Noes haar poes haar poes wil doen.
OM zich om te kleden voor vanavondquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar waarom dan helemaal een koffer inpakken?
Ze moesten mooie kleren mee, dus die zijn dan voor het diner zometeen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar waarom dan helemaal een koffer inpakken?
Sjeez dat zou wel een rare kronkel zijn, maar het kan welquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM zich om te kleden voor vanavond
Beelddenker hierquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis niet meer van deze tijd, maar anders zou ik zeggen: vlechtjes er in
...en wie gaat aan het kruisquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:10 schreef BB-King het volgende:
Maar straks het laatste avondmaal?
Wie is dan de Judas?
Nee die heeft net gekookt en geen zin om nog een keer te kokenquote:
snap ik wel, die heeft de hele middag al in de keuken gestaan met zn rodekoolgehaktballenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |