Hou hier nu eens mee op en jank niet zoquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
noem mij dan maar een slappe meeluller met de rest van de cossersik moet Ashley eigenlijk niet maar ja ze is populair dus ja ik moet meegaan met de populaire meningen
Dat snap ik ergens wel ik zou graag nieuwe op de bank zien zodat ik mijn stem eens nuttig kan gebruiken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik word enorm getriggerd om juist te stemmen op ashley, als ik zie wat ze losmaakt in de groep
groot genot voor de show
zeker met noeska en tyron naast haar.
Maar geen etenswaren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Valentijnsdag
Op social media roept Big Brother daarom op om de bewoners van het bekende huis wat liefde te sturen voor Valentijnsdag. "Jullie kunnen naar jullie favoriete bewoner een liefdevolle boodschap sturen. Doe het op tijd, zodat het zeker op tijd aankomt bij de bewoners. Stuur liefde!" Als je je geroepen voelt kun je via dit adres een kaartje sturen naar jouw favoriete deelnemer: Big Brother, MediArena 2, 1114 BC, Amsterdam. Schrijven maar!
@:Freaky40
Ja en? Valentijnsdag zegt niet dat het thema Valentijnsdag is.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
Valentijnsdag
Op social media roept Big Brother daarom op om de bewoners van het bekende huis wat liefde te sturen voor Valentijnsdag. "Jullie kunnen naar jullie favoriete bewoner een liefdevolle boodschap sturen. Doe het op tijd, zodat het zeker op tijd aankomt bij de bewoners. Stuur liefde!" Als je je geroepen voelt kun je via dit adres een kaartje sturen naar jouw favoriete deelnemer: Big Brother, MediArena 2, 1114 BC, Amsterdam. Schrijven maar!
@:Freaky40
Ik ook, alhoewel de titel van het thema meestal niet de lading dekt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar het thema volgende week trouwens.
Een raps.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:58 schreef -river- het volgende:
Wat hoor ik nou voor raar geluid in die keuken?
ik vind haar een ontwijkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon geen meeloper en dat siert haar.
Tom wil niet eens op Alicequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Alice is erg politiek correct ook, ze geeft ook aan een 'vlinder' te zijn (hoi Billy), fladdert overal tussen door. Dat zijn de gevaarlijkste, kijk maar naar een Jill. Precies hetzelfde, die zou er zo snel mogelijk uit moeten. Tom zag dat wel goed om op dat bondje te gaan.
Klopt, Tom en Danny liggen elkaar gewoon vanaf dat een niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom wil niet eens op Alice
maar het ging hem om Danny
hij denkt dat Alice in de finale staat
en dat bedoelde hij positief
Ashley.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Ariana hoort zichzelf wel graag praten zeg pppppffff
?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
die is naar huis dotquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Je streams lopen achter..quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Een dikke week dan.quote:
Voor de groep is hij blijkbaar heel belangrijk. Als ik Alice over hem hoorde spreken net.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:34 schreef angele650 het volgende:
Laat tyron maar vertrekken, kan misschien nog even wat extra model-opdrachten scoren terwijl de "hype" rond big brother nog volop bezig is ... die jongen voegt toch helemaal niks toe, komt ook bijna nooit in beeld tijdens de uitzending.
Of hij denk dat Danny in de finale komt......quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom wil niet eens op Alice
maar het ging hem om Danny
hij denkt dat Alice in de finale staat
en dat bedoelde hij positief
Daarom mag ze van mij wieberen, hoef die madam diklip niet steeds in beeld en te horenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef -river- het volgende:
Ashley is naar mijn mening gewoon te aanwezig, maar BB kiest er ook voor om de streams op haar te zetten. Dat gepiep van de kookplaat in het dumphok is zo irritant.
het is niet zoquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef marky het volgende:
[..]
Voor de groep is hij blijkbaar heel belangrijk. Als ik Alice over hem hoorde spreken net.
Inderdaad, ik wil de rest ook wel eens zien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom mag ze van mij wieberen, hoef die madam diklip niet steeds in beeld en te horen
volgens mij is het stemmen van Tom n.a.v het negatieve gedrag van Danny zijn kant op...die wilde hem er van het begin uit!quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of hij denk dat Danny in de finale komt......
Dat kaartje zegt ook genoeg....quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet zo
omdat Alice het zegt het ook waar is he
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
volgens mij is het stemmen van Tom n.a.v het negatieve gedrag van Danny zijn kant op...die wilde hem er van het begin uit!
'k Vind hem niks als speler, maar 'matennaaier' is bullshit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Randy heeft ook op Ashley gestemd?
matennaaier
ze vinden hem allemaal zieligquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die Ty kreeg van zijn mede spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |