Het wachten is op @Gertquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Nouschka staat nog niet genomineerd in de OP
Doei doei.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:31 schreef Schakeltopia het volgende:
de genomineerden mogen hun koffertje pakken
Jaaaa eerst was hij zielig alleen en nu is hij zielig want 2 leuke dames bij hem.quote:
Ik was ook liever alleen gebleven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano tegen Sabeau : Dan slaap je vannacht alleen....
Dat vind ik dus ook van een Danny.. die probeert ook onder de radar te blijven en spreekt zichzelf ook niet echt uit..quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Doriana is een zo'n politiek correcte muts, echt 'Zwitserland' dat soort lui moet je in de gaten houden want die komen ongezien het verst en moeten er als eerste uit. Dat is een tactiek om zo te zijn om ver te komen, maar sommige zien die tactiek niet en voor je het weet staan ze in de finale.
Hij kan haar vast beschermenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij had er al bij gelegen, in zijn dromenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
BB zijn huis,zijn regels.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Beetje vreemd wel, want......... als men daar tot aan de finale moet zitten dan kunnen ze zaterdag ook niet hun koffer pakken.
Had het leuker gevonden dat ze hun koffer moesten pakken en dat de andere niet wisten dat ze in de solo kamer zaten
Maar goed we mogen weer eens naar het SL filmpje kijken
Moest gert doen en die was werkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Nouschka staat nog niet genomineerd in de OP
Aah oke. Geen probleem hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Moest gert doen en die was werken
Ashley gaat daar de overheersende factor zijn denknik met haar zogenaamd positief gezever wat iedereen in een neerwaartse spiraal brengtquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:38 schreef lojanda het volgende:
Nou de dames mogen Tyron gezelschap gaan houden..
Erg benieuwd wie daar de scepter gaat zwaaien
Solo huisquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:39 schreef Xilia het volgende:
Vast al gevraagd, maar waar slapen ze dan?
In de soloroom.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:39 schreef Xilia het volgende:
2 bedden tegen elkaar en lekker knus met z'n 3e tegen elkaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:39 schreef Xilia het volgende:
tot de finale?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Beetje vreemd wel, want......... als men daar tot aan de finale moet zitten dan kunnen ze zaterdag ook niet hun koffer pakken.
Had het leuker gevonden dat ze hun koffer moesten pakken en dat de andere niet wisten dat ze in de solo kamer zaten
Maar goed we mogen weer eens naar het SL filmpje kijken
Druk gedoe en Alice is wegquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice uiteraard compleet ergens anders. Dit keer samen met Jimmie.
Ze zullen er wel 1 bij zettenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, er zijn maar 2 bedden?
In the Mirror Room pasten ook drie bedden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
2 bedden tegen elkaar en lekker knus met z'n 3e tegen elkaar
Zou je denkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ashley gaat daar de overheersende factor zijn denknik met haar zogenaamd positief gezever wat iedereen in een neerwaartse spiraal brengt
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Strijden in de gameroom voor wie er in bed mag slapen en wie er op de stoel moet slapenquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zullen er wel 1 bij zetten
Ah okquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In the Mirror Room pasten ook drie bedden.
Nous vind ik ook best overheersend. Die wil vast Asley aan t sporten krijgen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ashley gaat daar de overheersende factor zijn denknik met haar zogenaamd positief gezever wat iedereen in een neerwaartse spiraal brengt
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Strijden in de gameroom voor wie er in bed mag slapen en wie er op de stoel moet slapen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Strijden in de gameroom voor wie er in bed mag slapen en wie er op de stoel moet slapen
Volgens mij zijn er momenteel meer vrouwen dan mannen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:41 schreef Million_Lights het volgende:
Tijd dat er nog eens een man vertrekt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:43 schreef espri het volgende:
Randy heeft bloed aan z’n arm door Nouch, die krabde met dr nagels.
Zit al een pleistertje opquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:43 schreef espri het volgende:
Randy heeft bloed aan z’n arm door Nouch, die krabde met dr nagels.
In de spiegelkamer, dus deze kamer stonden er 3 en sliepen ze met 3quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Welke opmerking?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy de opmerking van Ashley doet wel een beetje zeer.
Alice, Schat je moet je niet lullig voelen, je bent een sterkte jonge man
Is pannekoeken makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Druk gedoe en Alice is weg
Vind het wel knap
Dat het haar dus niet kan schelen wat een ander daar van vindt
de comfortabele slaapbankjes van het Zweedse meubel warenhuisquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
In de spiegelkamer, dus deze kamer stonden er 3 en sliepen ze met 3
Is wel een keus Koosquote:
Is hij niet 44 jaar ofzo?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja, maar dat heeft niets met de foto's te makenquote:
41 volgens mij ... tis nog een peuter.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:47 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Is hij niet 44 jaar ofzo?
of alice is ook niet zo lief....quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
Even het zielige vrouwtje uithangen
Jammer dat Alice haar niet doorziet
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:47 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Is hij niet 44 jaar ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik zie juist dat Alice denk van: "Ga weg uit mijn aura."quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
Even het zielige vrouwtje uithangen
Jammer dat Alice haar niet doorziet
De.mensen moeten eten hequote:Op donderdag 8 februari 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is wel een keus Koos
Ze wil niet in die drukte staan
Is die spiegelkamer groter dan de solo. Dacht dat het dezelfde was en groter leek door al die spiegels.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
In de spiegelkamer, dus deze kamer stonden er 3 en sliepen ze met 3
ik heb geduld.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met de foto's te maken
De foto afdeling is van @:Gert
Zo hebben we gelijke foto's en niet de een groter of kleiner.
ZOdra Gert ze gemaakt heeft krijgen wij de link en kunnen we ze aanpassen
Maar Gert werkt en kan niet ieder minuut van de dag klaar zitten om een foto aan te passen
Dus geduld is een schone zaak. BB gaat ook door als de OP nog niet is aangepast![]()
Dat snap ik dat dat zeer deed. Zeker als die opmerking komt van een Ashley die zegt niks persoonlijk te nemen maar alleen maar met het spel bezig is....quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Of ze een half uur later eten maakt geen balquote:
Ook een Snitch hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:46 schreef Snoozey het volgende:
ja jimmie, beter hou je altijd je bek
Wat was de opmerking van Ashley?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat snap ik dat dat zeer deed. Zeker als die opmerking komt van een Ashley die zegt niks persoonlijk te nemen maar alleen maar met het spel bezig is....
Precies, 5 minuten kon best ff maar madam wil slapend en fluitend naar de finale dus best slim, anderen zijn beetje dommig dat ze het niet door zien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ze een half uur later eten maakt geen bal
Uit daar
Welke opmerking?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
De opmerking van ashley deed wel een beetje zeer bij Jimmy
Dat zeg ik, dat gebeurd ook, ze staan er van allemaalquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:49 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik heb geduld.
tip, maak van alle foto's vast een genomineerde en een verlater.
heb je ze allemaal op voorhand staan
Kom terug allemaalquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:53 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO fucked het weer eens up, de pinnen stonden nog in draaideur
Mooi zo, we coming for you Ronahi!quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:55 schreef marky het volgende:
Ro en Do gaan zich zorgen maken omdat Ash nu Tyron kan voeden met info.
vreselijk mensjequote:Op donderdag 8 februari 2024 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
wil even haar momentje in de uitzending veiligstellen
En het is gewoon allemaal nep. Zeker de helft willen de genomineerde die draaideur wil induwenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een overdreven gedoe dat afscheid nemen. Ze hangen om elkaars nek of ze de grootste vrienden zijn en achter de rug......![]()
Dat niet alleen, denk omdat Ro ook daar heeft gezeten zich af vraagt of ze misschien ook beelden kunnen zien.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:55 schreef marky het volgende:
Ro en Do gaan zich zorgen maken omdat Ash nu Tyron kan voeden met info.
Zwaan kleef aan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:57 schreef spapaars het volgende:
Waar Sabeau is, is ook Dilano, waar Dilano is, is ook Jimmy.
The Godmother.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]ze wil.duidelijk de mama rol in het huis.
Van de week zei ze ookal zoiets.
Of er komt een opklapbed.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Sneu voor Ty .. zal hij wel ridderlijk op de grond moeten slapen.
Welke opmerking maakte ze dan richting jimmyquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat snap ik dat dat zeer deed. Zeker als die opmerking komt van een Ashley die zegt niks persoonlijk te nemen maar alleen maar met het spel bezig is....
Ja toen ze gekookt had deed ze dat ook steeds.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]ze wil.duidelijk de mama rol in het huis.
Van de week zei ze ookal zoiets.
Geen sterkte wensen als je me er op zet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Welke opmerking maakte ze dan richting jimmy
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat was de opmerking van Ashley?
Jimmy wenste Ashley sterkte nadat haar nominatie bekend was.quote:
Oef niet netjes inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:01 schreef espri het volgende:
[..]
Geen sterkte wensen als je me er op zet.
Drie keer op een rij volgens haar, maar vorige week verwachte ze het ook maar toen toch niet. Iets klopt niet in haar denken:)quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley wist het al.
Hele berekening al gemaakt
Het is geen klager,quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Ty heeft het wel naar zijn zin gehad alleen, was wel even lekker rustig zegt hij tegen de dames.
Verder speelt ze niet persoonlijk hoor!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
Jimmy wenste Ashley sterkte nadat haar nominatie bekend was.
Ashley: "Geen sterkte wensen als je mij erop hebt gezet."
Wat een bullshit weer van haar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley gaat nog even door op haar nominatie bij Tyron. Alsof zij de enige is.
De toon is alweer gezet daarquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ash pikt gelijk Ty zijn puzzeltje weg, hij had het bijna af...
Had hij dat ook gedaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
Was ook niet slimme zet van Jimmy en dan hypocriet haar sterkte wensen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:01 schreef espri het volgende:
[..]
Geen sterkte wensen als je me er op zet.
Nou niks geks aan toch? Is gewoon de waarheidquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
Waarom is dat hypocriet? Zij doet dat zelf toch ook? En de andere bewoners ook..quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was ook niet slimme zet van Jimmy en dan hypocriet haar sterkte wensen.
Zou wel leuk zijn, en dat Ashley weer vrolijk terug keert vandaag. Oh ja, laat dit waar zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:05 schreef BigBreg83 het volgende:
Ohja, ashley weet het zeker: er word er vandaag nog 1 vrijgesteld en mag vandaag nog terug. Omdat er maar 2 bedden staan.
Die van Salar is vaak wel accuraat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:05 schreef B00STER het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt een leuke dit...
Niks hypocriet aan. Genomineerden wensen elkaar op zaterdagavond toch ook sterkte als ze gezamenlijk op de bank zitten terwijl ze natuurlijk hopen dat ze zelf mogen blijven?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat daar ook de meeste allround BB-kijkers stemmen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van Salar is vaak wel accuraat.
Nee Ashley jij mag op de grond slapenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:05 schreef BigBreg83 het volgende:
Ohja, ashley weet het zeker: er word er vandaag nog 1 vrijgesteld en mag vandaag nog terug. Omdat er maar 2 bedden staan.
Nee, inderdaad. Je kan hem maar in je zak steken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat doet ze de hele tijd. Stelt een vraag....krijgt antwoord en onderbreekt dan weer met een vraag of mag ik nog iets zeggen. loopt heen en weer...kauwt op een peer en maar lullen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:04 schreef espri het volgende:
Hahaha Alsey de hele tijd aan het woord, Nouch zegt iets zegt Asley, maarre …. Mag ik wat zeggen?
Volgeschreven met valse emoties.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:08 schreef espri het volgende:
Briefjes geschreven voor Ty, dacht dat dat niet mocht?
Mag wel meer niet, fluisteren niet, door BB heen praten/ gillen. Wordt allemaal getolereerd en zitten geen sancties opquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:08 schreef espri het volgende:
Het is een spelletje. En vooral Ashley neemt zogenaamd niks persoonlijk op. Met haar opmerking laat ze toch even een andere kant zienquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou niks geks aan toch? Is gewoon de waarheid
Wat een ontzettend lief briefje van de meeste of alle bewoners.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:08 schreef espri het volgende:
Best jammer ja.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag wel meer niet, fluisteren niet, door BB heen praten/ gillen. Wordt allemaal getolereerd en zitten geen sancties op
Dit jaar toch opvallend dat ze amper een badjas hebben gedragen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag wel meer niet, fluisteren niet, door BB heen praten/ gillen. Wordt allemaal getolereerd en zitten geen sancties op
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
pillekes pakken?
- nee gewoon alcohol
Ja wij Nederlanders doen dat allemaal…..quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
pillekes pakken?
- nee gewoon alcohol
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]zelfs in België denken ze dat iedere Nederlander een pilletje pakt op feesten
Is wel zo toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:13 schreef espri het volgende:
[..]
Ja wij Nederlanders doen dat allemaal…..
Wij schreven stiekem in 't toilet op wc-papier. Dan zeiden we tegen de ander "ik ben net daar en daar naar 't toilet geweest, dus als je ook moet zou ik daar niet gaan" en dan ging de ander juist daar naar dat toilet, las de boodschap op de wc-rol en spoelde het vervolgens door het toilet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:08 schreef espri het volgende:
ik denk dat het een verschil maakt..wie haar erop zet! het valt mij ook tegen van Jimmy...zij heeft hem in het begin soort van opgevangen veel met hem gepraat en nu laat hij zich door DO en RO en Dilano ompraten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:02 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Verder speelt ze niet persoonlijk hoor!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat doet ze de hele tijd. Stelt een vraag....krijgt antwoord en onderbreekt dan weer met een vraag of mag ik nog iets zeggen. loopt heen en weer...kauwt op een peer en maar lullen.
Tjees wat een wijf. Zal je maar mee in zo'n klein hok zitten. Niet te doen.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wij schreven stiekem in 't toilet op wc-papier. Dan zeiden we tegen de ander "ik ben net daar en daar naar 't toilet geweest, dus als je ook moet zou ik daar niet gaan" en dan ging de ander juist daar naar dar toilet, las de boodschap op de wc-rol en spoelde het vervolgens door het toilet.
Iedereen niet, maar toch het grootste gedeelte wel....op die feesten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]zelfs in België denken ze dat iedere Nederlander een pilletje pakt op feesten
Karen gaat zich, denk ik ,meer naar Ronahi en Doriana trekkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ben ik benieuwd wie drukker gaat doen nu Ashley ff weg is.
Ik heb nu de indruk dat ik Alice meer hoor.
kaka doen van karen krijgt nu ineens een andere lading!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wij schreven stiekem in 't toilet op wc-papier. Dan zeiden we tegen de ander "ik ben net daar en daar naar 't toilet geweest, dus als je ook moet zou ik daar niet gaan" en dan ging de ander juist daar naar dat toilet, las de boodschap op de wc-rol en spoelde het vervolgens door het toilet.
Alleen de namen van “zijn groepje “ staan er opquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgeschreven met valse emoties.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kaka doen van karen krijgt nu ineens een andere lading!
Persoonlijk dus. Het zou haar dus niet uit moeten maken. Het is het spel, en tactisch en sterke speler blablaquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk dat het een verschil maakt..wie haar erop zet! het valt mij ook tegen van Jimmy...zij heeft hem in het begin soort van opgevangen veel met hem gepraat en nu laat hij zich door DO en RO en Dilano ompraten.
Er is altijd wel iets te vinden om het te omzeilen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wij schreven stiekem in 't toilet op wc-papier. Dan zeiden we tegen de ander "ik ben net daar en daar naar 't toilet geweest, dus als je ook moet zou ik daar niet gaan" en dan ging de ander juist daar naar dat toilet, las de boodschap op de wc-rol en spoelde het vervolgens door het toilet.
Echt onbeschoft gedragquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij hebben camera's op het toilet, bij ons draaide de camera weg bij toiletbezoek.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kaka doen van karen krijgt nu ineens een andere lading!
Alles voor de likes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:21 schreef rinardo het volgende:
Nouchka had het net over filmpjes maken die ze samen hylarisch vinden, (haar man en zij)
het is maar wat je hylarisch vind
[ tiktok ]
[ tiktok ]
aah okequote:Op donderdag 8 februari 2024 14:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zij hebben camera's op het toilet, bij ons draaide de camera weg bij toiletbezoek.
Weet niet of hij zo'n enorme haargroei heeft.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe lang zou het duren voor Nouch Ty wil ontharen?
In het begin kende hij haar ook nog niet en is inmiddels er achter gekomen hoe ze is..quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk dat het een verschil maakt..wie haar erop zet! het valt mij ook tegen van Jimmy...zij heeft hem in het begin soort van opgevangen veel met hem gepraat en nu laat hij zich door DO en RO en Dilano ompraten.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:21 schreef rinardo het volgende:
Nouchka had het net over filmpjes maken die ze samen hylarisch vinden, (haar man en zij)
het is maar wat je hylarisch vind
[ tiktok ]
[ tiktok ]
quote:
Dat maakt haar niets uit, elk haartje moet weg en anders gaan ze wel puisten uitknijpen of moedervlekjesquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet of hij zo'n enorme haargroei heeft.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat maakt haar niets uit, elk haartje moet weg en anders gaan ze wel puisten uitknijpen of moedervlekjes
Zijn op dit moment leuker dan die andere.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
laat alle drie de genomineerden maar blijven
Slidings maken, je weet toch...quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Volgende week gaat ze knallen zeker?
Can't wait!quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgende week Ashley's wraak bij de nominaties![]()
dan krijgt die Dilano wel zijn dik verdiende karma
Het is een van de normaalste personen die daar rondloopt. Is beleeft grappig loyaal en leuk om te zien. De bewoners mogen hem graag op enkele na die in hem een rivaal zien.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:34 schreef angele650 het volgende:
Laat tyron maar vertrekken, kan misschien nog even wat extra model-opdrachten scoren terwijl de "hype" rond big brother nog volop bezig is ... die jongen voegt toch helemaal niks toe, komt ook bijna nooit in beeld tijdens de uitzending.
En twee dagen geleden was Dilano nog jouw nr. 1?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgende week Ashley's wraak bij de nominaties![]()
dan krijgt die Dilano wel zijn dik verdiende karma
Nou ik denk als je zoveel tijd met elkaar doorbrengt en bij elkaar op de lip zit, je wel sneller een band krijgt en het lijkt me mentaal best zwaar. Denk dat velen dat onderschattenquote:
Je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
al erg genoeg dat ik nog een week tegen die rotkop van dilano aan moet kijken![]()
Heftig….. er zit een uit-knopje op hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
al erg genoeg dat ik nog een week tegen die rotkop van dilano aan moet kijken![]()
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zij hebben camera's op het toilet, bij ons draaide de camera weg bij toiletbezoek.
Er zijn een hoop mensen die zichzelf vermommen als lief , goed of als onschuldig schaap. Zij gebruiken, met voorbedachte rade emotionele chantage, gebaseerd op angst en insinuerende kwaadsprekerij, om anderen te manipuleren, aan te vallen, en te beschadigen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:23 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nouuu vlak die Dorianna niet uit hoor
Nee en blijven zeggen dat hij met haar over moet hebben. Hij is echt slecht aan het praten. Haha dilano zegt dat de mensen thuis ashley niet waarderen. Haha wat zal hij schrikkenquote:
Ik wel, 2 stemmen naar Ashleyquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:43 schreef greysbones het volgende:
ja Dylano
de mensen thuis sturen Ashley weer het huis in
wacht maar af![]()
![]()
Hij voelt zich aangevallenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:43 schreef Puzzie het volgende:
Ook een schaap dus . Teleurstellend en Jimmy is af.
Dat wordt wat lastig nu ze weg is. En misschien komt ze wel nooit meer terug. Jimmy geeft zelf ook aan dat hij het eigenlijk niet nu erover moet hebben, maar met haar. Het zit hem duidelijk hoog.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy hou het bij je moet het met haar eerste bespreken ipv wat je nu doet.
Zij is Ashley of Ronahi...???quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:42 schreef greysbones het volgende:
Jimmy die niet tegen een sneertje kan
lult even lekker tegen anderen
Randy erbij
zij heeft ons ook voor de bus gegooid
ja Randy en je beste maatje Ty ook
Dylano
valt mij op dat veel hier een spiegel is
Kijk er eens in dan!!!
Dit had ik toch niet verwacht van hem. Jammer .quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee en blijven zeggen dat hij met haar over moet hebben. Hij is echt slecht aan het praten. Haha dilano zegt dat de mensen thuis ashley niet waarderen. Haha wat zal hij schrikken
Donderklap bij heldere hemel zaterdagavond boven Amsterdam Zuid Oostquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee en blijven zeggen dat hij met haar over moet hebben. Hij is echt slecht aan het praten. Haha dilano zegt dat de mensen thuis ashley niet waarderen. Haha wat zal hij schrikken
Vlak Randy niet uit, lijkt zo zacht en lief, maar ondertussenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy jij hebt ook een kans gehad van de anderen. Valt me zo tegen dat hij dit doet en randy ook mee kletst.
Kan maar jammer genoeg laat jimmy zich beïnvloeden door anderen en praat ook slecht achter mensen hun rug.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat wordt wat lastig nu ze weg is. En misschien komt ze wel nooit meer terug. Jimmy geeft zelf ook aan dat hij het eigenlijk niet nu erover moet hebben, maar met haar. Het zit hem duidelijk hoog.
Randy deed vanaf het begin alquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy jij hebt ook een kans gehad van de anderen. Valt me zo tegen dat hij dit doet en randy ook mee kletst.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Danny valt door de mand hij doet poes lief tegen Ashley ondertussen elke keer op haar stemmen. Een sneaky is het.
Hoezo zou je niet aardig tegen iemand kunnen zijn als je er op stemt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Danny valt door de mand hij doet poes lief tegen Ashley ondertussen elke keer op haar stemmen. Een sneaky is het.
Die is daar ook wel klaar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Slim mssn niet, maar je hebt met de 1 nu eenmaal meer dan met de ander. Karen lijkt mij wel geliefd in de groep.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:47 schreef rinardo het volgende:
Alice tegen Danny, karen zit nu dus alleen he, haar maatje is weg en gelijk down.
Alice heb wel een punt, niet slim om je te pinnen op 1 maatje/vriend
Big brother is een spel, kan je het beste geen vrienden makenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Slim mssn niet, maar je hebt met de 1 nu eenmaal meer dan met de ander. Karen lijkt mij wel geliefd in de groep.
Liever alleen met een hele groep tegen je , maar wel staan voor wat je zegt en voelt , dan slap mee lullen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij voelt zich aangevallen
en haalt uit
tis heel menselijk
wordt alleen heel erg uitvergroot
ik hoop dat ik het in een dergelijke situatie anders zou doen
Die snap ik ook niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Ashley Randy en Tyron onder de bus gegooid?? Hoe dan.
Welnee, droeftoeter opmerking.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd naar het thema volgende week trouwens.
Randy en Arianaquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liever alleen met een hele groep tegen je , maar wel staan voor wat je zegt en voelt , dan slap mee lullen.
Dat is nou precies het enige wat ik heel erg vind .
Alsjeblieft niet zeg! De thema's zijn juist zo origineel dit seizoen. Dat breek je dan gelijk af!quote:
Stel dat: ik maak even een vergelijking met nieuwe verkiezing,zou de formatie dan zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:48 schreef -river- het volgende:
Waarom iedere keer dezelfde op de bank, oke Ty zit er ivm spel maar gooi eens met z´n alle nieuwe mensen op die bank anders loopt het spel gewoon vast.
noem mij dan maar een slappe meeluller met de rest van de cossersquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liever alleen met een hele groep tegen je , maar wel staan voor wat je zegt en voelt , dan slap mee lullen.
Dat is nou precies het enige wat ik heel erg vind .
quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:37 schreef ledn81 het volgende:
Eslie hoeft niet te weten wie op haar nomineerrt![]()
Ze is de hele hut aan het analyzeren wie er op haar gestempt hep
Heeft BB allang aangekondigdquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg! De thema's zijn juist zo origineel dit seizoen. Dat breek je dan gelijk af!
Wat heeft hij dan voor slechts over anderen gezegd? Ik heb kennelijk iets gemist?quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan maar jammer genoeg laat jimmy zich beïnvloeden door anderen en praat ook slecht achter mensen hun rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |