Dacht dat Lenie ook bruin binnenkwam en wit wegging.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat dit weer helemaal hip is
of je een kleurtje op laten spuiten
wat totaal niet chemisch is
Nouuu vlak die Dorianna niet uit hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen hebben zij een groep nodig om alles tegen elkaar uit te spelen en manipuleren. Dora speelt het onzekere naïeve onschuldige meiske, laat zich zien als iemand die zelf geen mening heeft ,of die iig niet durft uit te spreken.
Roni weet heel goed wat ze wil , is bazig en als ze haar zij niet krijgt dan wordt ze boos en weet prima hoe en wanneer ze de slachtoffer kaart moet trekken. Roni is de dominante factor en Do het schaap , de een zegt het, de ander voelt zich gesteund en samen kunnen ze dus een hele groep bespelen. Niet direct , alles met een omweg. De een heeft de ander nodig
Ik geloof zelf niet zo in het niet tegen iemand op kunnen boksen , door mensen tegen elkaar op te zetten heb je eigenlijk al verloren
Die trok aardig wit weg toen hij weg moest.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat Lenie ook bruin binnenkwam en wit wegging.....
net te korte 'leren' broekquote:
jimmy mag wel is even keer plaatsnemen op die bank. met zijn gespeelde verbazingquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:24 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy vindt het ook niet eerlijk dat Noushca genomineerd is
ah ok. ik zag het niet. al dat gefixquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
net te korte 'leren' broek
net te korte roze jackie
Dat weet ik eigenlijk niet dat precies gaat en ik zou ook bedanken want je weet toch onderhand wel dat je heel weinig kans maakt. Nu doet Noushka er wel alles aan om aan dit soort programma’s mee te doen en wil waarschijnlijk heel graag met haar hoofd op tvquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zijn al die bewoners gelijktijdig uit gekozen om mee te doen.? Als je dan later pas mee mag doen voel je je al snel 2e en 3e keus.
Ik zou bedanken.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:26 schreef Snoozey het volgende:
oostende is heel leuk, maar mij niet meer gezien daar
Bestaat een een Meiden van België?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:26 schreef Lillibet het volgende:
tom wil een keer naar oostende naar Nouch
zijn ouders zitten daar ook altijd
en dan samen in een flimpje![]()
Het past zo in zo'n potje met "positieve uitspraken" tijdens zo'n verplichte teambuilding met Janny en Tinie van de Kantinequote:Op donderdag 8 februari 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
ik moet ook aan mijn emotie denken op de lange termijn
hoe krijg je het uit je mond sabeau
Zoals "gewoon mezelf blijven" of "mezelf ontdekken"quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:25 schreef Schakeltopia het volgende:
big brother in gaan voor de vriendschappen. goed verhaal, lekker kort
Ik kom voor de ervaring.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zoals "gewoon mezelf blijven" of "mezelf ontdekken"
En jezelf tegenkomen ook nog. En dan niet vergeten jezelf te groetenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zoals "gewoon mezelf blijven" of "mezelf ontdekken"
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bestaat een een Meiden van België?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |