Glenn heeft haar wel degelijk aangesproken na haar uitval naar Ariana. Ook Tom heeft toen gezegd dat hij niet van ambrass hield.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Ashley alle ruimte geeft ze ook sfeerbepalend kan zijn. Maar ze zit daar niet in haar eentje . Als zij zo dominant aanwezig is dan komt dat omdat de groep het toelaat , niets zegt (uit angst/ opportunisme/gemak etc)
Niemand spreekt haar daar op aan , of neemt de moeite om daar met haar over in gesprek te gaan , terwijl ik denk dat je dat juist bij Ashley prima kan doen
Nee hij zei nu nog nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zaten toen in die hete tobbe. Dus misschien was Tom niet helemaal duidelijk en knikte maar wat.
Maar ook andersom. Wij zagen het gesprek tussen bassie en Karan, de rest daar niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De kijkers krijgen niet alles mee. Sterker nog. Die krijgen heel weinig mee. Alleen wat BB toe laat.![]()
Bewoners zien en horen heel veel van elkaar.
Zijn al die bewoners gelijktijdig uit gekozen om mee te doen.? Als je dan later pas mee mag doen voel je je al snel 2e en 3e keus.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik ook wel en jammer voor haar dat je er dan pas na drie weken bent. Je hebt dan eigenlijk geen kans meer en de andere bewoners zien je als indringer en willen je weg hebben.
Hopen dat het dan ook weer terugkomt bij Tomquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:53 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ronahi lulde net alles door aan basi over tom die op hem wilde stemmen
basi lult het nu weer door aan karen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ik moet ineens aan Steve urkel denken als ik die sabeau net zie staan iets achterover hangend en met die broek
Waarom moet ik nu ineens aan mossels denkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
Sabeau gaat zich misschien wel open laten staan nu
zodat ze zich weer kan binden
waar haalt ze die bs vandaan
Vind haar gewoon een biatchquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:13 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Sabeau echt zo'n quinua-soja-latte-havermelk-koffie type...
ze is een mosselquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens aan mossels denken
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
Sabeau gaat zich misschien wel open laten staan nu
zodat ze zich weer kan binden
waar haalt ze die bs vandaan
Ja, tuurlijk dat is zo goed voor je lijf.....Aa de ene kant je vol laten spuiten met allerlei dingen en aan de andere kant heel gezond leeft vol met sporten en allerlei zalfjes .....quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:11 schreef greysbones het volgende:
Sabeau wil dr lip ook al volspuiten
Omdat die niet luisterden en gewoon door praten ik hoop dat iemand dat filmpje nog terug kan halenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom denken de andere mannen dan van wel?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens aan mossels denken
In het vizier houdenquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Bestaat in Nederlands niet.
Is zoiets als het gemunt hebben op, target zijn etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |