Ashley wordt er door de kijkers ingehouden om wie ze isquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri : Ashley wordt echt geviseerd om wie ze is.
jaaquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley wordt er door de kijkers ingehouden om wie ze is![]()
Zo is datquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staat ook een berichtje onder die fotos dat die nog komtquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:55 schreef Xilia het volgende:
Nouchka is nog niet genomineerd in de OP @:Dotteke
En terecht. Zonder haar zou het een gezapig zooitje worden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt maar wat heeft ze eraan om duidelijk te weten wie op haar gegaan is. Ze dacht Danny, die was het niet .maar Ronahi. Hoor de dat Danny wel gemeen aan het spelen was.....dus wat heb je eraan om te konkelen wie het wel is waar er meerdere toch liegen als het gedrukt staat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt het gekonkel van Danny gemist zeker
En dat bedoel ik ook : dingen zien die niet kloppen en er een eigen draai aan geven.
Voor de duidelijkheid: ik heb niets met haar uiterlijk of de manier waarop zij zich altijd laat zien /horen.
En je kan veel over haar zeggen , ja ook zij roddelt , geeft haar mening , kan bazig zijn en zegt soms domme dingen, en ik denk dat ze totaal geen probleem heeft met hoe mensen haar neerzetten als barbiepop of whatever. Ze maakt plezier, heeft lol, kan soms 'een slabek' hebben . Maar ze had het net met Danny over de stemmen
Ah ik snapquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat ook een berichtje onder die fotos dat die nog komt
@:Gert maakt de foto's zodat het allemaal gelijke fotos zijn
Als we allemaal die foto's maken krijg je verschillende maten
Van de twee nieuwe dames staan nog geen foto's klaar
Gert werkt dus we moeten even geduld hebben
Alleen heeft Tom dat nooit beloofd.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Danny en Tom mogen elkaar niet. Dat is duidelijk.
Van Danny is het omdat Tom zich niet aan de afspraak heeft gehouden die ze hadden met Lenie en Tyron en Randy om niet op elkaar te gaan en elkaars rug te hebben.
Dat maakt Tom onbetrouwbaar in het spel.
En Tom is met Ashley aan het babbelen geweest. Tom kwam even zeggen dat hij niks mocht zeggen van Ronahi. Met andere woorden.......quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:37 schreef Lillibet het volgende:
tom zegt niks omdat ze die afspraak hebben gemaakt en ronahi kwebbelt weer alles door
Ik heb er op moeten google'enquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:58 schreef Lillibet het volgende:
woord van de dag van Basiri
geviseerd![]()
Wat is geviseerd? Zelfs als ik google word ik niet wijzer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri : Ashley wordt echt geviseerd om wie ze is, niet omdat ze met u overeen komt.
iets als 'tot doelwit maken'quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is geviseerd? Zelfs als ik google word ik niet wijzer.
OT: Zou je even willen kijken in dit topic, heb je daar een vraag gesteld maar je hebt geen antwoord gegeven terwijl ik je getaged heb: BB / [Tip] Video : terugspoelen edquote:
Bestaat in Nederlands niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is geviseerd? Zelfs als ik google word ik niet wijzer.
En ook dat is niet waar. Dat geheugen van Randy is niet best.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er zijn er meer die vinden dat Tom niet te vertrouwen is.....hij weet nog niet dat Randy en Tyron na elkaar gesproken te hebben ook tot die conclusie zijn gekomen....Vooral dat het doorgaat na het gesprek die Tom met Ty had gehad weer volgens de jongens aan het liegen is.
Ze zaten toen in die hete tobbe. Dus misschien was Tom niet helemaal duidelijk en knikte maar wat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alleen heeft Tom dat nooit beloofd.
Die vond het te vroeg om afspraken/bondjes te maken.
Zei hij nogmaals in het gesprek met Tyron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |