Danny en Tom mogen elkaar niet. Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:26 schreef zodeju het volgende:
Danny heeft een hekel aan Tom......onverstelbaar eerst Lenie toen Tyron en nu jij......
Klopt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Danny er Vlamingen uit wil spelen, en dat hij de waarheid vertelt.
Er zijn er meer die vinden dat Tom niet te vertrouwen is.....hij weet nog niet dat Randy en Tyron na elkaar gesproken te hebben ook tot die conclusie zijn gekomen....Vooral dat het doorgaat na het gesprek die Tom met Ty had gehad weer volgens de jongens aan het liegen is.quote:
Individueel, maar wel als duo in de DBK.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze als duo gestemd of individueel? Ik denk dat Jimmy en Dilano eigenlijk ook voor Ashley zijn gegaan
Hopelijk gaat ze nu ook wel echt naar huis, ben er wel klaar mee dat ze denkt dat het hele huis daar van haar is
Den Ashley.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Op wie heeft Danny gestemd dan?
Van die mensen die vast blijven houden aan wij en zij en ons....quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:29 schreef Lillibet het volgende:
s1 weer op ashley en danny
de nieuwe groep krijgt steeds meer stemmen zegt ashley
ze willen allemaal meer stemmen krijgen dat is gevaarlijk
maar die meiden en dan heb ik het niet perse over de nieuwste maar die zijn link he
ze lachen in je gezicht (2 meiden) maar ze steken een mes in je en draaien hem 10 x om
danny beaamt
mensen vinden het vervelend dat karin en ik zo close zijn , zegt ashley
en ze beginnen aan alice te trekken maar die is onderdeel van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |