Viel me ook opquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau heeft geen kont is helemaal recht aan de achterkant
En het leuke is dat zij dat ook heel goed kan hebben , zelfkennis .zelfspot en schijt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
matchende lippenstift gegeven
Lijkt meer een verhoor.quote:
Ah ! Dat bedoelt Ash met die slangen in huis.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
De geldslangen zijn nog niet aangepast naar de nieuwe situatie
[ afbeelding ]
Nou nee hij zei dat gisteren zelf nog tegen Alice van Ashley denkt dat ik goed met haar ben maaaaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:15 schreef Thorelf het volgende:
Nee ash..nu zit je verkeerd! Hij is niet de kern. Dat zijn Do en Ro
Er zit zo iets onechts in Danny zijn verontwaardiging.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:25 schreef Harry het volgende:
Ashley: Ro is op mij gegaan.
Danny: wat vals!! Ze is niet te vertrouwen. Dat is onvoorstelbaar!
Ja dat zei hij er ook achteraan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:25 schreef Lillibet het volgende:
ashley: tom mag het niet aan mij bevestigen want dat hebben ze afgesproken
danny: ik wist het vanaf het begin dat die gast... als ik mag kiezen ga ik 100% op Tom die gast is niet te vertrouwen want die speelt zijn eigen spel.
dat is toch ook de bedoeling je eigen spel spelen daar
het leek het verwijtend te zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat zei hij er ook achteraan.
Dat betekent gewoon dat je niet af kan gaan op wat Tom zegt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doriana in paniek ... ze is bang dat Ashley haar gaat vragen op wie ze gestemd heeft.
Danny en Tom mogen elkaar niet. Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:26 schreef zodeju het volgende:
Danny heeft een hekel aan Tom......onverstelbaar eerst Lenie toen Tyron en nu jij......
Klopt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Danny er Vlamingen uit wil spelen, en dat hij de waarheid vertelt.
Er zijn er meer die vinden dat Tom niet te vertrouwen is.....hij weet nog niet dat Randy en Tyron na elkaar gesproken te hebben ook tot die conclusie zijn gekomen....Vooral dat het doorgaat na het gesprek die Tom met Ty had gehad weer volgens de jongens aan het liegen is.quote:
Individueel, maar wel als duo in de DBK.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze als duo gestemd of individueel? Ik denk dat Jimmy en Dilano eigenlijk ook voor Ashley zijn gegaan
Hopelijk gaat ze nu ook wel echt naar huis, ben er wel klaar mee dat ze denkt dat het hele huis daar van haar is
Den Ashley.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Op wie heeft Danny gestemd dan?
Van die mensen die vast blijven houden aan wij en zij en ons....quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:29 schreef Lillibet het volgende:
s1 weer op ashley en danny
de nieuwe groep krijgt steeds meer stemmen zegt ashley
ze willen allemaal meer stemmen krijgen dat is gevaarlijk
maar die meiden en dan heb ik het niet perse over de nieuwste maar die zijn link he
ze lachen in je gezicht (2 meiden) maar ze steken een mes in je en draaien hem 10 x om
danny beaamt
mensen vinden het vervelend dat karin en ik zo close zijn , zegt ashley
en ze beginnen aan alice te trekken maar die is onderdeel van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |