Viel me ook opquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau heeft geen kont is helemaal recht aan de achterkant
En het leuke is dat zij dat ook heel goed kan hebben , zelfkennis .zelfspot en schijt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
matchende lippenstift gegeven
Lijkt meer een verhoor.quote:
Ah ! Dat bedoelt Ash met die slangen in huis.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
De geldslangen zijn nog niet aangepast naar de nieuwe situatie
[ afbeelding ]
Nou nee hij zei dat gisteren zelf nog tegen Alice van Ashley denkt dat ik goed met haar ben maaaaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:15 schreef Thorelf het volgende:
Nee ash..nu zit je verkeerd! Hij is niet de kern. Dat zijn Do en Ro
Er zit zo iets onechts in Danny zijn verontwaardiging.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:25 schreef Harry het volgende:
Ashley: Ro is op mij gegaan.
Danny: wat vals!! Ze is niet te vertrouwen. Dat is onvoorstelbaar!
Ja dat zei hij er ook achteraan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:25 schreef Lillibet het volgende:
ashley: tom mag het niet aan mij bevestigen want dat hebben ze afgesproken
danny: ik wist het vanaf het begin dat die gast... als ik mag kiezen ga ik 100% op Tom die gast is niet te vertrouwen want die speelt zijn eigen spel.
dat is toch ook de bedoeling je eigen spel spelen daar
het leek het verwijtend te zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat zei hij er ook achteraan.
Dat betekent gewoon dat je niet af kan gaan op wat Tom zegt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doriana in paniek ... ze is bang dat Ashley haar gaat vragen op wie ze gestemd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |