Ik had liever sabeau zien gaanquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:50 schreef Snoozey het volgende:
we hebben teveel van haar outfits mogen zien, dus lang genoeg in het huis. ajuus nous
Dat valt terug te trekken naar de febo. Ik vind sowieso dat er niemand later (met info van buiten) in moet. Gewoon volle bak starten en er een afvalrace van maken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ach, ook wel sneu hoor om na 5 dagen al genomineerd te zijn
Ik ben nog wel benieuwd wat ze nog meer bij heeft hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:50 schreef Snoozey het volgende:
we hebben teveel van haar outfits mogen zien, dus lang genoeg in het huis. ajuus nous
Ik denk juist dat het probleem is dat Rohani en Do zelf zo dominant zijn er er nu niet tegen op kunnen boksen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Ashley alle ruimte geeft ze ook sfeerbepalend kan zijn. Maar ze zit daar niet in haar eentje . Als zij zo dominant aanwezig is dan komt dat omdat de groep het toelaat , niets zegt (uit angst/ opportunisme/gemak etc)
Niemand spreekt haar daar op aan , of neemt de moeite om daar met haar over in gesprek te gaan , terwijl ik denk dat je dat juist bij Ashley prima kan doen
Nee, aub. niet het is spannender maar ook moeilijker nu kan ik 2xop1 en anders moet ik het delen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 3 genomineerden zou de vraag moeten zijn: Wie moet er vertrekken.
Meen je nietquote:
Die trapt dus ook in ronahi haar leugensquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef Lillibet het volgende:
basiri en karen fluisteren
over Tom die op hem wilde
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:50 schreef Ireth het volgende:
De manier van praten van Danny gaat me ook steeds meer irriteren, hij zou zo een karakter bij Samson kunnen zijn...
ronahi lulde net alles door aan basi over tom die op hem wilde stemmenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:53 schreef Snoozey het volgende:
basi lult toch alles door aan rohan en dona?
Ronahi zei nog zo tegen basiri: zweer op alles dat je er niks over zegt. Tuurlijk niet zei basiri.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef Lillibet het volgende:
basiri en karen fluisteren
over Tom die op hem wilde
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ronahi zei nog zo tegen basiri: zweer op alles dat je er niks over zegt. Tuurlijk niet zei basiri.
ah mooi zo. kon het gesprek toen niet volgens tussen bas, ron en dorquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:53 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ronahi lulde net alles door aan basi over tom die op hem wilde stemmen
basi lult het nu weer door aan karen
Tisnet dat "doorpraat" spelletje vroeger in de klasquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:53 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ronahi lulde net alles door aan basi over tom die op hem wilde stemmen
basi lult het nu weer door aan karen
Danny heeft gewoon op Tom gestemd en Tom op hem. Tom herft hem door.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Danny er Vlamingen uit wil spelen, en dat hij de waarheid vertelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |