abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212409550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Geen idee. Dat staat niet in dat stukje.
Dat is toch redelijk belangrijk vind ik.
En daar wringt dan ook meestal het schoentje.
En dan kom je voor je het weet op pure censuur uit.
Maar dat we daar op afstevenen is al lang duidelijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FOK!fotograaf dinsdag 13 februari 2024 @ 11:29:50 #227
364681 over_hedge
pi_212409598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat is toch redelijk belangrijk vind ik.
En daar wringt dan ook meestal het schoentje.
En dan kom je voor je het weet op pure censuur uit.
Maar dat we daar op afstevenen is al lang duidelijk.
het is pas censuur als je informatie achter houd/toegang tot info blokkeert. Dus het ligt er totaal aan wat ze precies bedoelen.

Zo hadden we hier rond corona ook iets tegen mis informatie. Op twitter en andere bronnen als het over het corona virus ging kwam er een link bij te staan naar informatie over het virus met wetenschappelijke bronnen.

Je kon nog steeds alles lezen en vinden wat je wilt. En dus als je niet geloofd in die wetenschappelijke bronnen kon je nog steeds alle wappie sites lezen. Er werd geen informatie geblokkeerd of wat dan ook. Enige is dat er een linkje bij kwam met informatie.

Dan is het dus geen censuur. Lang verhaal kort is vooral even afwachten wat ze precies doen voordat het meteen censuur genoemd wordt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212409641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]
het is pas censuur als je informatie achter houd/toegang tot info blokkeert. Dus het ligt er totaal aan wat ze precies bedoelen.

Zo hadden we hier rond corona ook iets tegen mis informatie. Op twitter en andere bronnen als het over het corona virus ging kwam er een link bij te staan naar informatie over het virus met wetenschappelijke bronnen.

Je kon nog steeds alles lezen en vinden wat je wilt. En dus als je niet geloofd in die wetenschappelijke bronnen kon je nog steeds alle wappie sites lezen. Er werd geen informatie geblokkeerd of wat dan ook. Enige is dat er een linkje bij kwam met informatie.

Dan is het dus geen censuur. Lang verhaal kort is vooral even afwachten wat ze precies doen voordat het meteen censuur genoemd wordt.
Er is behoorlijk wat informatie verwijderd van social media tijdens corona.
  FOK!fotograaf dinsdag 13 februari 2024 @ 11:33:27 #229
364681 over_hedge
pi_212409646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Niet door de overheid. Dan moet je bij twitter zelf zijn. Of welke sociale media je het dan ook over hebt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212409817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Niet door de overheid. Dan moet je bij twitter zelf zijn. Of welke sociale media je het dan ook over hebt
quote:
Antwoorden op Kamervragen over mogelijkheid voor aangeven van desinformatie bij sociale media.
https://www.rijksoverheid(...)ie-bij-sociale-media

quote:
De EU en de Europese lidstaten krijgen met de nieuwe Digital Services Act, die in augustus van kracht wordt, meer bevoegdheden om sociale media en andere online platforms aan te pakken die ‘desinformatie’ verspreiden. Onder de nieuwe wetgeving kan de Europese Commissie zware boetes opleggen aan de bedrijven. Die moeten er zelf voor zorgen dat ze geen ongewenste content publiceren. Waarnemers verwachten dat de platforms preventief gaan censureren, om boetes te voorkomen. Dit betekent een ernstige bedreiging voor de vrijheid van meningsuiting.
https://deanderekrant.nl/(...)-media-op-2023-07-19
  FOK!fotograaf dinsdag 13 februari 2024 @ 11:59:09 #231
364681 over_hedge
pi_212409926
quote:
Dat Nederlandse overheid ding staat zo ver ik het snel kan zien (geen zin om 7 paginas helemaal te gaan lezen :P ) niks in over het verwijderen van post oid.

Wettelijke grondslag
Niet nodig.
Het betreft namelijk
geen opdracht tot
verwijdering maar
verzoek tot controle
o.b.v.
gebruikersvoorwaarden
bedrijf.

Staat zelfs dat ze verzoek doen tot controle niet tot verwijderen. Dus de NL staat verwijderd niks

Dan het stukje over de eu. Ik ken die wet niet. En dus geen idee wat er precies in staat. Maar weet niet of ik die website als bron een erg goed idee vind. Had er nog nooit van gehoord. Maar alleen die voorpagina al.

Maar oke misschien is die Eu wetgeving wel redelijk censuur. Zou ik me meer in moeten verdiepen voor ik hier iets nuttigs over kan zeggen.
pi_212409978
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:29 schreef over_hedge het volgende:

Ik denk persoonlijk dat dit (de "pandemie") de "1e stap" was in aanloop naar meer censuur. En dat "oorlog" de volgende stap is.

Verder heb ik er op die manier geen probleem mee.
Van MSM verwacht ik toch ook geen absolute waarheid (meer)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212409983
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat Nederlandse overheid ding staat zo ver ik het snel kan zien (geen zin om 7 paginas helemaal te gaan lezen :P ) niks in over het verwijderen van post oid.

Wettelijke grondslag
Niet nodig.
Het betreft namelijk
geen opdracht tot
verwijdering maar
verzoek tot controle
o.b.v.
gebruikersvoorwaarden
bedrijf.

Staat zelfs dat ze verzoek doen tot controle niet tot verwijderen. Dus de NL staat verwijderd niks

Dan het stukje over de eu. Ik ken die wet niet. En dus geen idee wat er precies in staat. Maar weet niet of ik die website als bron een erg goed idee vind. Had er nog nooit van gehoord. Maar alleen die voorpagina al.

Maar oke misschien is die Eu wetgeving wel redelijk censuur. Zou ik me meer in moeten verdiepen voor ik hier iets nuttigs over kan zeggen.
Had al een vermoeden dat jij die website niet kan waarderen :)
Ik heb een abonnement op die krant, wordt hier iedere week bezorgd.
  FOK!fotograaf dinsdag 13 februari 2024 @ 12:07:28 #234
364681 over_hedge
pi_212410006
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Had al een vermoeden dat jij die website niet kan waarderen :)
Ik heb een abonnement op die krant, wordt hier iedere week bezorgd.
Ik had nog nooit gehoord van die krant/website. Dus ik kan er niet heel veel nuttigs over zeggen van de rest. Maar op het eerste oog + de naam. Heb ik niet het idee dat dit een krant voor mij is nee :D
pi_212411593
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok en wie bepaalt wat wel of niet des-informatie is ?
De des-kundigen ?
Ze zetten er andere informatie tegenover.
Je kunt zelf bepalen welke van de twee je dan als desinformatie ziet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212411611
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Social media is eigendom van iemand, en die bepaalt wat wel of niet wordt toegelaten.
Dat wordt nogal eens vergeten.
pi_212414502
Uit de twitterfiles en WOBdocumenten is gebleken dat er zeer nauwe samenwerking is geweest tussen overheden en social media kanalen.
Dat wordt nogal eens vergeten.
pi_212415077
pi_212417469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:04 schreef UncleScorp het volgende:

Van MSM verwacht ik toch ook geen absolute waarheid (meer)
Je kan je eigen waarheid kwijt bij de MSM:

quote:
Maak jij je zorgen over de oorlog in Oekraïne? Vul onze enquête in
Zaterdag 24 februari is het twee jaar geleden dat de oorlog in Oekraïne uitbrak. Rusland viel in 2022 het land binnen. Sindsdien zijn er duizenden burgers en militairen gesneuveld, sloegen vele Oekraïners op de vlucht en steunden de Europese Unie en de Navo Oekraïne met miljarden euro's aan wapens en steun.

Hoe kijk jij naar de situatie in Oekraïne? Maak jij je zorgen over de oorlog? Wat vind jij van de opvang van Oekraïners in Nederland? Bereid jij je voor op een oorlog? Deze en meer vragen stellen de redactie van het AD en onafhankelijk veldwerkbureau Panel Inzicht in een nieuwe enquête. Laat je stem horen en doe via deze link mee aan de enquête.
https://survey.alchemer.eu/s3/90674427/PNI20240124?imid=AD

Jouw antwoorden worden anoniem gebruikt voor berichtgeving rond 24 februari over de oorlog.
https://www.ad.nl/buitenl(...)enquete-in~a3c784ce/
Geselecteerd dat ik verwacht dat de oorlog Nederland zal bereiken, we ons moeten voorbereiden op oorlog, er meer geld naar het leger moet, de dienstplicht weer ingevoerd moet worden enz enz. })

[ Bericht 7% gewijzigd door voetbalmanager2 op 13-02-2024 21:57:10 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212417570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Geselecteerd dat ik verwacht dat de oorlog Nederland zal bereiken, we ons moeten voorbereiden op oorlog, er meer geld naar het leger moet, de dienstplicht weer ingevoerd moet worden enz enz. })
Goed zo...de rus komt eraan voor jou :Y
pi_212417584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 21:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goed zo...de rus komt eraan voor jou :Y
Hoe meer van zulk soort antwoorden hoe paniekeriger het AD in de nabije toekomst over de oorlog zal rapporteren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212417647
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hoe meer van zulk soort antwoorden hoe paniekeriger het AD in de nabije toekomst over de oorlog zal rapporteren.
Ik herhaal gewoon wat AD zegt :P
  Moderator dinsdag 13 februari 2024 @ 22:42:29 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212418125
zolang de IIHF de Russen blijft bannen komen ze iig niet hierheen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212418567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 22:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik herhaal gewoon wat AD zegt :P
Dat is MSM news, dat geloven ze ineens niet meer hier :D
Lach met een schone bips
  woensdag 14 februari 2024 @ 06:17:41 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_212418995
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 06:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, anders wordt Trump boos he?
En dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Grappig dat trump nu boos word en vind dat Europa niet genoeg betaald voor hun leger..

Terwijl hij zelf, belasting omzeild zijn business partners niet betaalde en geen van zijn advocaten tijdens de zogenaamde steal.
Om even een paar voorbeelden te noemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_212419344
Dit begint écht te vervelen :O

quote:
"Binnen dit en 10 jaar oorlog tussen Rusland en Westen"

Vele Europese landen uiten waarschuwingen dat er een conflict zit aan te komen tussen Rusland en westerse landen. Landen als Duitsland, Zweden, Noorwegen en Denemarken achten de kans op een oorlog op korte termijn groot. Volgens de inlichtingendienst van Estland komt dat conflict er niet meteen, maar wel binnen dit en tien jaar.

https://www.msn.com/nl-be(...)17ec91f7147e17&ei=43
Val dan zelf aan hé zeg
Aanval is de beste verdediging
pi_212419439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 07:55 schreef UncleScorp het volgende:
Dit begint écht te vervelen :O
[..]
Val dan zelf aan hé zeg
Aanval is de beste verdediging
Dat pakte voor Rusland toch niet helemaal goed uit.
pi_212419578
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 08:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wanneer ik internet open krijg ik een MSM pagina met allerhande nieuws items overzicht.
En DAGELIJKS staat deze shit er op.
Maar waarom doe je dat dan als homepage? :P
quote:
Hou jij je persoonlijke aanvallen maar lekker voor jezelf.
Het is een constatering, geen aanval.
quote:
Je kan mss es proberen iets inhoudelijks te posten ?
Zou een welkome afwisseling zijn.
Ik doe niet anders.
Conscience do cost.
pi_212419649
wotever
join het ignore-clubje :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')