quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Ireth het volgende:
[..]Kijk naar de ogen van die kat, als een natte verjaardagskus van je oude en tandeloze tante.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt wel straf en waarom straf als je een duel verloren hebt. En waarom straf als je partner eruit gestemd word. Vind dit echt helemaal op niks slaan. Hoop dat dit eenmalig is zo want anders durf je straks al kijker niet meer iemand eruit te stemmen als die een partner heeft die je juist mag.....quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je verveelt je toch rot zo alleen daar, en snap het doel hiervan ook niet.
Ik ga ervan uit dat hij zichzelf niet heeft opgegeven maar is gevraagd. Hij heeft zich niet voorbereid.quote:
Is het ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:56 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Sabeau echt nog zo'n meisje...
Een omgeving kan een beginnende verliefdheid hinderen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmie maakt zich wel een beetje zorgen dat hij zich met dingen bemoeit heeft wat hem eigenlijk niet aangaat (over Dilano en Sabeau)
Dit gaat niet over de streamsquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ty gaat niet vrijwillig die gaat zaterdag dat heeft BB zo geregeld.
Volgens mij vindt hij zichzelf helemaal niet zo knap. En je mag toch trots zijn op je lichaam? Het is geen Basiri die constant voor de spiegel loopt te flexen en op zichzelf loopt te geilen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
juist ik ook, zn lengte is totaal onbelangrijk voor mij, maar zn ego bah bah, wetend ik ben mooi, ik heb een sixpack, ik heb spieren, en iedereen moet dat de hele dag door zien, gadverrrrr
Vind het een patsertje, maar een goede reden om nog steeds in isolatie te moeten zitten ontgaat mij een beetjequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
pppffff dat valt nog mee, dacht dat het hem ook afgepakt was.
Dat is hij ook , maar hij hij heeft het niet nodig om zichzelf neer te zetten als het wonder van Eindhoven , de man die alles is en kan . Want dat zien we en dat wordt ook gewaardeerdquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij zichzelf helemaal niet zo knap. En je mag toch trots zijn op je lichaam? Het is geen Basiri die constant voor de spiegel loopt te flexen en op zichzelf loopt te geilen.
Ik vind Dilano eerder een bescheiden en zachtaardige kerel die gewoon graag in z'n blote bast loopt. Snap ik wel met die temperaturen daar.
Wie?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Gezicht van Rennaarhuisiana spreekt ook boekdelen, Ashley komt er bij zitten. Ze moet wat overgeven in haar mond...achterlijk wijf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |