quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We stellen fictie ook erg op prijs inderdaad ...
Nu -5 ??quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
de liefde tussen dylano en sabeau is ietwat bekoelt
hij wil na het huis kijkenquote:
Wordt een Diemmi en Vera 1 Lunch en klaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil na het huis kijken
ik zeg die zien elkaar nooit meer
jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wordt een Diemmi en Vera 1 Lunch en klaar
Ik maak me ook wel een beetje zorgen om Jimmyquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmie maakt zich wel een beetje zorgen dat hij zich met dingen bemoeit heeft wat hem eigenlijk niet aangaat (over Dilano en Sabeau)
Hebben we een nieuwe bewonerquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef Lillibet het volgende:
Jimmie aan de wandel met Karin
Hij is op zoek naar dingen van zijn vrienden in deze mensen
karin geeft aan dat dingen kunnen veranderen
jimmie heeft het idee dat het gaat zoals vroeger op school dan heb je met die meer contact en dan weer met die
Karin herkent dat ook wel
Jimmie vindt het heel leuk daar en vindt het steeds leuker worden daar
Karin ook
Soms alleen zitten met iemand soms in de groep
Of lekker naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het zo hoor, gaat het best goed met hem gelukkig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik maak me ook wel een beetje zorgen om Jimmy
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe bewoner
Karan was nog acceptabel geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe bewoner
Ze heet toch Karin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Jimmy is het wel een beetje op welk moment van de dag je een gesprek met hem aangaatquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor, gaat het best goed met hem gelukkig.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:27 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ze heet toch Karin?
KarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Oh oppervlakkig gezien zeker , maar hij trekt zich op aan mensen die hij amper kent , en dat je 'verbinding' met elkaar zoekt vind ik heel mooi, dat kan hij ook op een hele natuurlijke typische 'Jimmy manier .quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor, gaat het best goed met hem gelukkig.
invulling van mijquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh oppervlakkig gezien zeker , maar hij trekt zich op aan mensen die hij amper kent , en dat je 'verbinding' met elkaar zoekt vind ik heel mooi, dat kan hij ook op een hele natuurlijke typische 'Jimmy manier .
Maar hij ziet de dingen wat minder scherp ( in mijn beleving) en dat kan ik niet helemaal plaatsen .
Is dit op de streams? Voor een praatje kan je naar de SC.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgorde de nominatiebekendmaking
eerst Tyron natuurlijk die we allemaal al weten
dan
Tom denk ik
en als de grootste verrassing voor de groep, kijkers als laatste op het bord Dilano
zo gaat BB het bekendmaken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |