Als het enkel om zijn lengte zou zijn dan zegt dat meer van die mensen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wordt hij belachelijk gemaakt?
Nee maar door verkeerde fok hebben ze hele platte snuitjes en komen de hersens in de verdrukking.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Ireth het volgende:
Cavalier King Charles bedoelt Sorbi..
[..]Een hondenras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Of niet en lekker kwebbelenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kan ook een theedoek pakken en even helpen sabeau
aah maar zie dat meer bij mopsjesquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar door verkeerde fok hebben ze hele platte snuitjes en komen de hersens in de verdrukking.
King Charles Spaniel toch?quote:
Of Franse Bull.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah maar zie dat meer bij mopsjes
zijn ego is groter dan dat hij lang isquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het enkel om zijn lengte zou zijn dan zegt dat meer van die mensen.
Waar ik meer moeite mee heb is dat ego van hem,
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn ego is groter dan dat hij lang is
Tytris.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Afschaffen die martelkamer.
Volgens mij zijn het sowieso kutstoeltjes, ongeacht je lengte...quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:51 schreef greysbones het volgende:
het zijn ook wel k.. stoeltjes als je lang bent
zoals Ty
juist ik ook, zn lengte is totaal onbelangrijk voor mij, maar zn ego bah bah, wetend ik ben mooi, ik heb een sixpack, ik heb spieren, en iedereen moet dat de hele dag door zien, gadverrrrrquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het enkel om zijn lengte zou zijn dan zegt dat meer van die mensen.
Waar ik meer moeite mee heb is dat ego van hem,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |