Wie is er Dylano gegaan dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgorde de nominatiebekendmaking
eerst Tyron natuurlijk die we allemaal al weten
dan
Tom denk ik
en als de grootste verrassing voor de groep, kijkers als laatste op het bord Dilano
zo gaat BB het bekendmaken denk ik
primitief breinquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel maf dat Dilano altijd half naakt wil rondhangen in de buurt van Sabo
Dat is idd wat ik niet helemaal begrijp . Soort van blinde vlek. Maar dat komt vast door alles er omheen .quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
invulling van mij
zijn eigen onzekerheid
Ik denk dat hij aan bepaalde mensen meer kan hebben dan aan een Dylano (en Ronahi)
de ene dag zit hij beter in zijn vel dan de anderequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is idd wat ik niet helemaal begrijp . Soort van blinde vlek. Maar dat komt vast door alles er omheen .
Ik vind hem echt tof , maar ik zie hem wel steeds meer veranderen
reptielenbreinquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
primitief brein
komt niet verder dan dat
quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ene dag zit hij beter in zijn vel dan de andere
en dat zie je
Luchten van de inmatesquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:36 schreef marky het volgende:
Dat rondje in de tuin lopen is echt een ding deze editie.
Die is echt sportaholicquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchka al weer aan het rennen, nu in de gang en stukje buiten. Samen met Doriana. Nouchka was vanochtend ook al aan het rennen.
Nu al?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze willen graag iets thuis horen
Of ze nog achter staan dat ze in het huis zijn
Het is al bijna hun 4de week.quote:
Ja precies , ze 'moeten' nog twee maandenquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is al bijna hun 4de week.
Ftfyquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft 3 hondjes grote cavia's thuis
Toen de eerste duo's werden samengesteld zat ie al in de dip op de bank, de dippertquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri ik heb heel diep gezeten in de Mirrorroom, in een dip geraakt, en kan er niet meer uitkomen
Wordt hij belachelijk gemaakt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als heteroseksuele man kan ik zeggen dat het geen lelijke vent is. De enige reden dat hij belachelijk wordt gemaakt is omdat hij klein is. Was hij 1m90 geweest had iedereen hier op hem gekwijld
Ik ben 1.92 maar ik heb toch nooit de vrouwen van mij af hoeven slaan...quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als heteroseksuele man kan ik zeggen dat het geen lelijke vent is. De enige reden dat hij belachelijk wordt gemaakt is omdat hij klein is. Was hij 1m90 geweest had iedereen hier op hem gekwijld
Wasdaquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:45 schreef Ireth het volgende:
Een maincoon lijkt op een panter??(Ashley)
Sabeau is gestoord.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:45 schreef Lillibet het volgende:
volgens Sabeau geven katten een kus met de ogen![]()
Ashley zou graag een Bengaal willen
Zou het ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als heteroseksuele man kan ik zeggen dat het geen lelijke vent is. De enige reden dat hij belachelijk wordt gemaakt is omdat hij klein is. Was hij 1m90 geweest had iedereen op hem gekwijld
Ze verzint het waar je bijstaat somsquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:45 schreef Ireth het volgende:
Een maincoon lijkt op een panter??(Ashley)
die zijn toch niet verboden?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |