quote:Sanremo 2024 – 1st night
City Sanremo
Hosts Amadeus
Marco Mengoni
Voting 100% press jury (TV, online media)
All 26 artists will perform their songs
2nd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
First half (13 artists) will perform their songs again
3rd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
Second half (13 artists) will perform their songs again
4th night
Host Amadeus + ?
Voting 33% press jury (TV, online media) + 33% radio jury + 34% televoting
Cover night: Each of the 26 artists will perform a cover of another song.
The artists can perform the song solo or together with an acclaimed Italian or international guest artist.
5th night
Host Amadeus + ?
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
quote:Running order third night
Il Tre – “Fragili” (will be presented on stage by Loredana Bert) 20:55
Maninni – “Spettacolare” (will be presented on stage by Alfa)
Bnkr44 –“Governo punk”(will be presented on stage by Fred de Palma)
Santi Francesi –“L’amore in bocca” (will be presented on stage by Clara) 21:32
Mr. Rain – “Due altalene” (will be presented on stage by Il Volo)
Rose Villain – “Click Boom!” (will be presented on stage by Gazzelle)
Alessandra Amoroso –“Fino a qui” (will be presented on stage by Dargen D’Amico) 22:48
Ricchi e Poveri – “Ma non tutta la vita”(will be presented on stage by Big Mama)
Angelina Mango – “La noia” (will be presented on stage by Irama) 23:43
Diodato – “Ti muovi” (will be presented on stage by The Kolors) 23:51
Ghali – “Casa mia” (will be presented on stage by Mahmood)
Negramaro – “Ricominciamo tutto” (will be presented on stage by Emma)
Fiorella Mannoia – “Mariposa” (will be presented on stage by Annalisa) 00:37
Sangiovanni –“Finiscimi” (will be presented on stage by Francesco Renga and Nek)
La Sad – “Autodistruttivo” (will be presented on stage by Geolier) 01:08
Ik las subwoolferquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:53 schreef GeorgeM het volgende:
Oh wauw![]()
Met een soundbar, subwoofer en 2 speakers met surround sound op standje burenruzie
Ik van Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
Ik had een cassettebandje van Sesamstraat. Maar dat was het dan ook wel.
Ik had hele dozen vol met Top 40-muziek.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
Iedereen moet 1 woordje zeggenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef molloot200 het volgende:
Hahaha chaos bij dat BNKR44 met de microfoons
En luisterde je jezelf vaak terug?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
Oh man ik had een hele lading casettebandjes. Inclusief bandjes met muziek die ik van de radio had opgenomen natuurlijk. Of zelfs hele bandjes vol met m'n eigen stem. Tja.
Ja, oke, hitzone cd's had ik later wel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hele dozen vol met Top 40-muziek.
Af en toe. Het leukste was een bandje met interviews met m'n hele familie, maar ik geloof niet dat ik die nog hebquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En luisterde je jezelf vaak terug?
Oh ja die heb ik wel gehad. Met kinderfilms.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel videobanden? (die had ik ook van Bassie en Adriaan)
Ah, dat soort dingen zijn wel leuk inderdaad. Niet als je zelf DJ speelt ofzo.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Af en toe. Het leukste was een bandje met interviews met m'n hele familie, maar ik geloof niet dat ik die nog heb
Ah nee dat deed ik nooit.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, dat soort dingen zijn wel leuk inderdaad. Niet als je zelf DJ speelt ofzo.
Dus niet liedjes van de radio opnemen en tussendoor zelf de aankondiging van het volgende nummer doen?quote:
Ja, ik verwacht dit ergens onderaan de ranglijst.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Deze verbleekt bij de andere kandidaten
Neequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus niet liedjes van de radio opnemen en tussendoor zelf de aankondiging van het volgende nummer doen?
Giovanni Alleviquote:
Vergelijkbaar als Rob de Nijs opeens een opwachting maakt?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:09 schreef Fred_B het volgende:
Deze meneer is blijkbaar ernstig ziek geweest.
Ja alleen zouden dan in Nederland alleen chagrijnige mensen in het publiek zitten omdat er alleen alcoholvrij bier is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vergelijkbaar als Rob de Nijs opeens een opwachting maakt?
En uit de maat klappend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alleen zouden dan in Nederland alleen chagrijnige mensen in het publiek zitten omdat er alleen alcoholvrij bier is.
Hij beroemde componist en was ernstig ziekquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef H_T het volgende:
Ahoy maatjesIk haak aan.
Waarom praat deze mimespeler de hele tijd?
Bij San Remo moet je altijd van het ergste uitgaan, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef H_T het volgende:
Ahoy maatjesIk haak aan.
Die ene dat Pino, Tommie en Ieniemienie op de B-kant verdwalen op het strand?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
Waarom zo'n late vlucht? (hint hint)quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef H_T het volgende:
Ahoy maatjesIk haak aan.
Van wat ik even snel kon vinden zou hij dit hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef Greys het volgende:
Hij is kennelijk erg ziek of ziek geweest want ik verstond iets als dat hij z'n haren dan wel is verloren maar niet zijn... Iets.
Ga maar even zitten NQ, je hebt koortsquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom zo'n late vlucht? (hint hint)
Vandaar de trillende handenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik even snel kon vinden zou hij dit hebben
https://nl.wikipedia.org/wiki/Multipel_myeloom
Raak je ook niet meer vanaf.
Ik was cultureel aan het doen in het theaterquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom zo'n late vlucht? (hint hint)
Dan was het denk ik Hans Liberg.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was cultureel aan het doen in het theaterBij een voorstelling waar ik tot de jongste 10 procent van het publiek hoorde, mogelijk jongste 5 procent
Overschakelen op jazzquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je pianist bent vast niet handig
Hoe was het bij BZN?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was cultureel aan het doen in het theaterBij een voorstelling waar ik tot de jongste 10 procent van het publiek hoorde, mogelijk jongste 5 procent
Goeie gok, maar neequote:
SPOILER: Haal ik zo wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie gok, maar neeJoh, ik dacht dat die al dood wasSPOILER: Haal ik zo wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij begon ook met zich verontschuldigen dat hij nog steeds leefdequote:
Haha dat is wel mooiquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij begon ook met zich verontschuldigen dat hij nog steeds leefde
Zeker!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:24 schreef Strani het volgende:
Het was trouwens wel een heel mooi optreden van de pianist zojuist.
Ik dacht er af en toe een stukje van 'I've never been to me' by Charlene in te herkennen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Speelt hij nou bekende popnummers of zo want ik denk het steeds te herkennen maar dan kom ik er niet op wat het is
De Bankzitters.quote:
quote:
Mja logisch, we hebben het al gezien allemaal.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:32 schreef Greys het volgende:
Merk wel dat m'n aandacht er stukken minder bij is nu ik ze gister allemaal al zag. M'n zapjes naar Feyenoord duren steeds iets langer.
Trusten Roggie!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dit lied lijkt me wel een geschikt moment om deze avond te gaan laten voor wat het is.
Welterusten mensen, het was weer leuk voor zolang het duurde.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dit lied lijkt me wel een geschikt moment om deze avond te gaan laten voor wat het is.
Welterusten mensen, het was weer leuk voor zolang het duurde.
quote:
1-0 tegen AZ met nog zo'n 20 minuten te gaan. Had al 2-0 kunnen zijn als de goal van Trauner niet was afgekeurd wegens buitenspel wat geen buitenspel was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja logisch, we hebben het al gezien allemaal.
Hoe doet Feyenoord het?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat je me (terecht) gecorrigeerd hebt alvorens het door te strepen
Tu noquote:
Ok, grazie mille!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
1-0 tegen AZ met nog zo'n 20 minuten te gaan. Had al 2-0 kunnen zijn als de goal van Trauner niet was afgekeurd wegens buitenspel wat geen buitenspel was.
Dankjewel! Benieuwd of het vocaal wat beter is dan gister want het lied op zich is best lekker.quote:
Streken?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:11 schreef Greys het volgende:
Hij is kennelijk erg ziek of ziek geweest want ik verstond iets als dat hij z'n haren dan wel is verloren maar niet zijn... Iets.
Nee, maar ik welquote:
Ja, ze hebben die volgorde wel een beetje zo verdeeld dat mensen niet elke dag diep in de nacht zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
Jammer dat Annalisa zo laat moetDie vrouw heeft iets betoverends.
Op zich een mooie gedachte.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze hebben die volgorde wel een beetje zo verdeeld dat mensen niet elke dag diep in de nacht zitten.
Laat haar nou the spitting image of me zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
Jammer dat Annalisa zo laat moetDie vrouw heeft iets betoverends.
Inclusief die benen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Laat haar nou the spitting image of me zijn
Het is dat het hier al eerder gezegd is anders had ik haar niet herkend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:42 schreef Momo het volgende:
Ze lijkt wel compleet andere vrouw dan in 2014
Volgens mij had ze toen ook net borstkanker gehad?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is dat het hier al eerder gezegd is anders had ik haar niet herkend.
23:44 komt Mevrouw Mango een aankondiging van The Kolors doen, lees ikquote:
Het is wel kommer en kwel daarquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij had ze toen ook net borstkanker gehad?
Zeker!quote:
Mja dat is een beetje opportunistisch!quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat past bij hem wel. Ik maak een uitzondering.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
Is dat hip, je haar volgooien met brillcream?
quote:
Trustenquote:
Je vertrekt net voor de kwarktassenquote:
Ja hier ook.quote:
Bucks Fizz all over again.quote:
Irritant ja.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Hij wordt gedubd
De italianen zijn te lui om ondertiteling te regelen
Dat zal geen boekenbon van 20 euro en een handje consumptiemunten zijnquote:
Daarvoor.quote:
Die wordt tegen zijn wil vastgehoudenquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Ik lig in bed, zijn ze John Travolta aan het pesten?
Dat gaat in Spanje ook precies zo. Ze hebben dan oortjes in met de vertaling. Heel awkward allemaal.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
Achterlijk dat ze niet Engels met ‘m kunnen praten
Tebbie nou op je muil?quote:
"Dankjewel"quote:
Ik blijf elke keer stuk gaan om die hoofdzwieperds op een gegeven moment.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon schaamteloos gecoverd van Richard Groenendijk
Ouwe Popeye dat je er bent!quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb er maar eens een bord spinazie bij gepakt. Je moet heel fit blijven voor een week als deze.
Misschien wel leuk om te weten dat spinazie van origine uit het oude Perzi komt en in 827 door de Arabieren naar Sicili is gebracht.quote:
Dat had ik me nog nooit afgevraagd. Dank je wel!quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om te weten dat spinazie van origine uit het oude Perzi komt en in 827 door de Arabieren naar Sicili is gebracht.
Ik tot een minuut of vijf geleden ook niet! Maar ik dacht spinazie klinkt eigenlijk best Italiaans en daar zit dus enige logica achter.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik me nog nooit afgevraagd. Dank je wel!
Sta arrivando sta arrivando l’onda aaaaalta 🐻🐻🐻🐻🐻🐻quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:42 schreef Greys het volgende:
Sta arrivando sta arrivando l’onda aaaaalta 🐻🐻🐻🐻🐻🐻![]()
![]()
![]()
(Het gaat niet uit m'n hoofd)
Ik vond het een beetje Duits klinkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik tot een minuut of vijf geleden ook niet! Maar ik dacht spinazie klinkt eigenlijk best Italiaans en daar zit dus enige logica achter.
quote:
Broccoli en spruitjes zijn eigenlijk gemuteerde mosterdquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik tot een minuut of vijf geleden ook niet! Maar ik dacht spinazie klinkt eigenlijk best Italiaans en daar zit dus enige logica achter.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Broccoli en spruitjes zijn eigenlijk gemuteerde mosterd
Waar is de draaiorgel emoji als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Sta arrivando sta arrivando l’onda aaaaalta 🐻🐻🐻🐻🐻🐻![]()
![]()
![]()
(Ik sta er 's morgens mee op)
quote:
Ja hoorquote:
Dan mag je NailQueen bedanken voor de video.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt @:Greys, nu heb ik Jopie Parlevliet in mijn hoofd zitten
Verrekquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mag je NailQueen bedanken voor de video.
Ja die is ook geniaal, dat gaat een prima carnavalshitje wordenquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:56 schreef Greys het volgende:
@:TheVulture
Ken je deze al?
"Tieft es effe op met dat peleurisjong"
Trusteuhhhhquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef NailQueen het volgende:
Deze zeehond gaat naar bed. De rest van de artiesten geloof ik wel
Trusten!quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef NailQueen het volgende:
Deze zeehond gaat naar bed. De rest van de artiesten geloof ik wel
quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag wel iets dichterbij komen zitten hoor
Ik ga zo ook tanden poetsen en naar bedquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:25 schreef Strani het volgende:
Ok, ik blijf nog tot Annalisa en dan is het een retourtje Night City voor deze jongen.
Oh, dan ben ik duidelijk nog wel steeds een nepfan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hIk denk dat ik nu dan toch echt geen wannabe-fan meer ben?
Helaas, ik vrees het ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 01:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik duidelijk nog wel steeds een nepfan.
Ja, die Loredana zie ik niet meteen de hele zaak winnen, maar als die de superfinale haalt, kan dat best wel een factor van belang worden. Als die veel jurystemmen wegtrekt, ligt de strijd voor de eerste plaats een stuk meer open, en kan door toeval iedereen wel winnen. Dan wint straks opeens Mahmood ofzo (wat ik wel een meh-winnaar zou vinden).quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:16 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht even Annalisa staat er dus het beste voor na beide avonden, maar hier staat Loredana ook gewoon op 4straks gebeurt het nog echt ook.
Je kan wel dreigen nr Itali te gaan verhuizen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:04 schreef Strani het volgende:
Als Itali met zo veel mooie liedjes voor Geolier kiest dan, nou ja, ik kan daar niet dreigen het land te verlaten zoals hier. Maar dan ga ik wel spaghetti snijden de eerstvolgende keer dat ik het eet.
Misschien ben ik daar wl welkom, Rogerquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan wel dreigen nr Itali te gaan verhuizen.
Wees eens eerlijk, denk je dat echt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar wl welkom, Roger
Nee ok ik weet het zelf k wel...quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, denk je dat echt?![]()
Niks ten negatieve van jou natuurlijk, ik wil je gewoon geen valse hoop geven.![]()
Die is heel populair bij de jeugd. Net als Blanco een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er in hemelsnaam zo goed aan Geolier?
Die blijft ook maar kneiterhoog staan bij de bookies
Dat zou dan in elk geval de diaspora voting stimuleren voor zo’n 2018-resultaat (Non mi avete fatto niente), mocht het onverhoopt winnen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die is heel populair bij de jeugd. Net als Blanco een paar jaar geleden.
Dan hoop ik voor ons en de Italianen dat ie niet in de superfinale terecht gaat komen, want dan kan het nog wel eens lelijk wordenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die is heel populair bij de jeugd. Net als Blanco een paar jaar geleden.
Nick van Simon vindt het nog te vroeg.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:14 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er artiesten die niet naar ESF willen?
Die verandert vandaag nog z'n naam naar John Travis of John Travoltez. Wil niks meer met z'n roots te maken hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:55 schreef Greys het volgende:
Travolta heeft liever niet dat z'n vogeltjesdans nog eens wordt uitgezonden.
[ twitter ]
Toch ergens lullig voor degene die dan net op nummer 30 staatquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:26 schreef Fred_B het volgende:
San Remo leeft wel in Itali. Van de 30 deelnemers zijn er 30 in geslaagd om de Spotify Top 30 te bereiken.
Arme man. Trauma voor het levenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:55 schreef Greys het volgende:
Travolta heeft liever niet dat z'n vogeltjesdans nog eens wordt uitgezonden.
[ twitter ]
Daarbij loopt iedereen misschien wel gewoon de tuin in als jouw nummer gedraaid wordt, luistert er eigenlijk niemand.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:26 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre 'hoe vaak op de radio geluisterd' een relevant gegeven is. Dat is ook maar de beslissing van een paar DJ's. Demense luisteren gewoon wat ze voorgeschoteld krijgen.
Er is dit jaar een radio jury die 1/3e van het result bepaalt, dus in dit geval zou het nog best relevant kunnen zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:26 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre 'hoe vaak op de radio geluisterd' een relevant gegeven is. Dat is ook maar de beslissing van een paar DJ's. Demense luisteren gewoon wat ze voorgeschoteld krijgen.
Ah ok, ja dat verandert de situatie wel wat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:24 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Er is dit jaar een radio jury die 1/3e van het result bepaalt, dus in dit geval zou het nog best relevant kunnen zijn
In Itali denken ze nu, wie is die gekke fan in Nederland die ook heeft proberen te stemmen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:27 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb gestemd per sms. Kreeg geen foutmelding, maar ook geen bevestiging.
10.000 stemmen op Irama vanuit Nederland che cazzoquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Itali denken ze nu, wie is die gekke fan in Nederland die ook heeft proberen te stemmen.
Stupido Hollandsiquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Itali denken ze nu, wie is die gekke fan in Nederland die ook heeft proberen te stemmen.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
10.000 stemmen op Irama vanuit Nederland che cazzo![]()
Ze bedoelen ook waarschijnlijk "hoe vaak gedraaid op de radio".quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:26 schreef Strani het volgende:
Hoe gaat het?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Allora amici. Deze zeehond is er weer bij.
Hallo Seabert.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Allora amici. Deze zeehond is er weer bij.
Ik had vanochtend even onderhoud maar dat duurde niet lang. Vanmiddag heb ik alleen op de bank gelegen en Grey's Anatomy gekeken. Hetzelfde doe ik nu met Sanremoquote:
Enthousiast hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |