abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212334464
quote:
De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.

Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.

Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.

Verspreidt complottheorieën
Geruchten bevestigd: Vladimir Poetin laat zich interviewen door omstreden presentator Carlson
Aangepast 6 februari 2024 21:08
Vladimir Poetin en de Amerikaanse presentator Tucker CarlsonBeeld © Editorial / AFP
De conservatieve Amerikaanse presentator Tucker Carlson gaat de Russische president Vladimir Poetin interviewen. Daarmee worden geruchten die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger werden, bevestigd. Carlson gaat het interview delen via zijn eigen kanaal Tucker on X op het socialmediaplatform X.

De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekraïne en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongeïnformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.

Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.

Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.

Carlson deelde steeds vaker complottheorieën in zijn goed bekeken tv-programma's, wat de Fox-directie op een gegeven moment te veel werd. Een van de complottheorieën die hij veelvuldig verspreidde, is die over omvolking: de samenzweringstheorie die ten onrechte beweert dat niet-witte mensen naar de VS worden gebracht om witte kiezers te vervangen.

Eerder al noemde Amerika-correspondent Erik Mouthaan een dergelijk interview Tuckers grote droom. "Op X heeft hij dan ook gezegd dat hij dit interview al heel lang wil."

Zo'n interview zou hem op dit moment ook goed van pas komen, vervolgt Mouthaan. "Tot voor kort was hij nog een beroemde tv-presentator met dagelijks ruim 3 miljoen kijkers, maar nu is hij afgezakt naar de randen van de complottheorieën." Het zou dus kunnen dat hij zich met dit interview weer in de kijker wil spelen.z
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Dit is wel een eigen topic waard. Carlson is een premier league leugenaar, maar heeft wel een relatief grote groep fans die alles wat hij zegt voor waarheid aannemen. Zeker met het hoog op de verkiezingen in de VS volgend jaar is dit erg interessant en tevens zorgwekkend om te volgen. Putin krijgt om zijn vergif rechtstreeks in de hoofden van ik vermoed voornamelijk maga figuren te injecteren.

[ Bericht 4% gewijzigd door NeeOfTochJA op 08-02-2024 12:20:53 ]
pi_212334508
Ik ga het niet kijken. Ik lees het lijstje met leugens de volgende dag wel terug.
Цой жив
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 17:26:41 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212334520
Gereekst en tt gefixt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:35:35 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212334616
Draadje

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 17:42:01 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212334706
Toch ben ik benieuwd waar de doelpalen nu staan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212334826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
Dat wordt sowieso lachen ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212334850
Rukker Carlson :')
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 17:55:31 #8
pi_212334901
quote:
De Oeral, maar dat weet hij zelf nog niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212334908
quote:
Gewoon op het veld.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 7 februari 2024 @ 17:59:43 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212334963
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat is je punt precies? Dat niemand behalve jij kan beoordelen met wat voor figuur we te maken hebben ofzo?
Komt ie weer met een persoonlijke aanval :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 18:00:42 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212334981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Gewoon op het veld.
Ja maar welk veld

Niet meer bij Dynamo Kiev _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212335042
quote:
84s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:59 schreef Starhopper het volgende:

Komt ie weer met een persoonlijke aanval :')
We weten natuurlijk allemaal nog wel uit welk vaatje je tapte onder je vorige naam dus ik vraag me gewoon af wat je punt nu is.
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:06:19 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212335053
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
We weten natuurlijk allemaal nog wel uit welk vaatje je tapte onder je vorige naam dus ik vraag me gewoon af wat je punt nu is.
Waarom vraag je dat niet gewoon? Zo'n achterlijke opmerking na die vraag is niet nodig.
pi_212335085
Interview morgenavond 0:00 online lees ik.

Even afwachten of we het van de EU mogen bekijken.

twitter
pi_212335087
quote:
84s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom vraag je dat niet gewoon? Zo'n achterlijke opmerking na die vraag is niet nodig.
Ik vroeg het dan ook gewoon, ik kreeg alleen geen antwoord.

Wat is nou je punt met die opsomming?
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:12:49 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212335121
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:09 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik vroeg het dan ook gewoon, ik kreeg alleen geen antwoord.

Wat is nou je punt met die opsomming?
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat is je punt precies? Dat niemand behalve jij kan beoordelen met wat voor figuur we te maken hebben ofzo?
Heel normaal ja :')
pi_212335135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:09 schreef Nober het volgende:

Even afwachten of we het van de EU mogen bekijken.

Is voor ons eigen bestwil!!
pi_212335168
Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen. Het zal wel een voorspelbaar interview worden, waarbij Poetin de nodige veren in zijn reet worden gestoken. Ik ga er in elk geval niet voor zitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 7 februari 2024 @ 18:17:56 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212335195
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Maar wat is je punt nou?
Als je het normaal had gevraagd had ik je uitleg gegeven. Nu heb je het verprutst ^O^
pi_212335201
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen. Het zal wel een voorspelbaar interview worden, waarbij Poetin de nodige veren in zijn reet worden gestoken. Ik ga er in elk geval niet voor zitten.
Hij heeft dit niet voor elkaar gekregen, hij wordt 100% gebruikt als buikspreekpop.
pi_212335270
0 respect ook voor z’n collega-journalisten (voor zover je hem een journalist kan noemen). Híj kan de macht in de VS probleemloos onder vuur nemen. Tuckerslav Carlsonski had met zulk werk allang in een strafkamp gezeten. Maar laat Carlson vooral nog eens belichten dat de mensen in de VS de échte waarheid niet horen
pi_212335274
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:18 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hij heeft dit niet voor elkaar gekregen, hij wordt 100% gebruikt als buikspreekpop.
Tja, zulke rare conclusies op basis van de onderbuik kan ik niets mee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212335350
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, zulke rare conclusies op basis van de onderbuik kan ik niets mee.
Het is aannemelijker en een stuk minder raar dan:

quote:
Ik vind het wel bijzonder dat hij dit serieus voor elkaar heeft gekregen
Maar goed, antwoorden op vragen over de aanloop naar dit interview kun je vast ook in het persbericht van het Kremlin lezen.
pi_212335396
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
De vraag in deze is natuurlijk of het initiatief vanuit carlson zelf kwam of dat Poetin wat geld betaald heeft om maar dit gesprek te voeren. Een tot het bot verdeeld Verenigde Staten is natuurlijk alleen maar goed voor Poetin.
pi_212335438
_O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212335492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De vraag in deze is natuurlijk of het initiatief vanuit carlson zelf kwam of dat Poetin wat geld betaald heeft om maar dit gesprek te voeren. Een tot het bot verdeeld Verenigde Staten is natuurlijk alleen maar goed voor Poetin.
Het past natuurlijk in het beeld wat we eerder hebben gezien, Carlson die naar Europa reist om politici te interviewen die het goed doen in bepaalde conservatieve kringen. Hij heeft Orban al gehad en ook de leider van het Spaanse Vox dacht ik. Poetin is natuurlijk nog even vele gradaties verder, dat is een gewoon totale dictator, maar ja, alles voor de kijkers.
pi_212335936
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212335951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Reactie nummer 4, daar reageer ik op het daadwerkelijke onderwerp. Dat heb je kennelijk gemist.

Daar geef ik aan dat het mij bijzonder interessant lijkt en ik het zeker ga kijken.

Maar dat mag niet zeker?
Mag best, maar iets 'interessant' vinden zegt niets. Je in plaats daarvan volledig focussen op een soort vage stropop waar je lekker op af kunt reageren is best wel zielig.
pi_212336188
Heeft Tucker ook even wat geheime stukken uit Mar a labo in de koffer gedrukt bij vertrek?
pi_212336416
twitter
pi_212336799
Ach laat hem die gek lekker interviewen. Die vent heeft een aanhang die leeft in een echokamer.
pi_212337309
quote:
Waarom deel je dit?
pi_212337475
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij opvalt dat juist complotfiguren dit helemaal geweldig lijken te vinden. Zie users Ali_boo en de heer NeeOfTochJa hierboven.

In BNW continu lopen te mekkeren over staatspropaganda en de 'MSM' die aan de leiband lopen van de overheid en de elite. Lang leve kritisch denken!

En vervolgens staan te juichen voor een volledig geregisseerd interview met een dictator die kritische journalisten vervolgd of het land uitjaagd, uitgevoerd door een van zijn grootste fans in het westen.
Zowel Putin als Tucker boeien mij heel weinig eerlijk gezegd.
Het zijn vooral de hysterische reacties, niet alleen hier maar ook in de media
Die ervoor zorgen dat ik dit topic met interesse volg

De EU die oproept om dit interview te bannen,geluiden om Tucker te bannen wanneer die weer thuis komt
Dat soort shit
  woensdag 7 februari 2024 @ 20:45:27 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212337674
Haha, dat mensen zelfs nog over 'censuur' vallen en dan pro-Putin zijn... tegenstrijdiger kun je het niet krijgen. En persvrijheid, terwijl in een ander topic men alle media uit Nederland die niets lief over Trump zegt als staatsvijand aanwijst....en ...dan...sympathie hebben voor Putin... _O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212337773
quote:
12s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De EU die oproept om dit interview te bannen,geluiden om Tucker te bannen wanneer die weer thuis komt
Dat soort shit
Streisandeffect
  woensdag 7 februari 2024 @ 20:59:02 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212337943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zie je post hierboven. Die soort van 'diss' richting een CNN-journalist vind je blijkbaar hilarisch. Want ja, de 'msm' zijn stom enzo.

Maar die tweet klopt wel. Nota bene de perschef van Poetin zegt dat ze tal van verzoeken krijgen van westerse media, maar daar wil hij niet aan meewerken. Want ja, die zijn natuurlijk te kritisch.

Vraag jezelf vooral af waarom Carslon wel groen licht krijgt.

En nee, ik ben niet voor censuur. Laat Carlson vooral dit interview doen.
Precies, laat maar gewoon doorgaan, maar het valt mij op dat er wat mensen bij zijn die zichzelf tot 'kritisch denker' en 'zelfonderzoeker' hebben gebombardeerd zich geen moment afvragen wat hier het spelletje is dat gespeeld wordt tijdens het interview.
  woensdag 7 februari 2024 @ 21:00:48 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212337973
quote:
Hier nog z een, die trapt er zoals gewoonlijk met beide benen in. Terechte vraag in tweet, en dan een leugen. En maar klagen dat Westerse media niet onafhankelijk zijn.
pi_212338282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hier nog z een, die trapt er zoals gewoonlijk met beide benen in. Terechte vraag in tweet, en dan een leugen. En maar klagen dat Westerse media niet onafhankelijk zijn.
De user trapt er niet in, het punt is dat betreffende user pro-Poetin is, en wat voor gekonkel, getroll of overduidelijke leugens deze user erbij kan halen om Poetin te steunen, dat doet 'ie.

Betreffende user reageert bijvoorbeeld ook helemaal niet op inhoudelijke kritiek zoals de post iets hierboven van @KoosVogels of van jou.
pi_212338794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jij denkt dat propaganda alleen in Rusland voorkomt?
pi_212338807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 21:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Jij denkt dat propaganda alleen in Rusland voorkomt?
In Rusland komt alleen propaganda voor ja.
pi_212338817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zie je post hierboven. Die soort van 'diss' richting een CNN-journalist vind je blijkbaar hilarisch. Want ja, de 'msm' zijn stom enzo.

Maar die tweet klopt wel. Nota bene de perschef van Poetin zegt dat ze tal van verzoeken krijgen van westerse media, maar daar wil hij niet aan meewerken. Want ja, die zijn natuurlijk te kritisch.

Vraag jezelf vooral af waarom Carslon wel groen licht krijgt.

En nee, ik ben niet voor censuur. Laat Carlson vooral dit interview doen.
Oke maar wat maak je je druk dan?
pi_212339704
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:55 schreef Ali_boo het volgende:
Voor mensen die een VPN hebben is dit uiteraard geen enkel probleem c_/

[ twitter ]

De rest heeft pech :6
goh en hoe kan de eu dit doen, welke middelen hebben ze hiervoor? of ben je gewoon dom aan het lullen?

want het wordt alleen uitgezonden op die website en op twitter.com, dus de eu gaat voor morgen twtter blokkeren en hoe gaan ze dit doen?
pi_212339776
quote:

[..]

Dat soort shit
ehh nee.

een twitteraar zegt dat de eu dit roept.

plus ookal zal een parlements lid dit hebben geroepen, als Timmermans roept dat we nu minder vlees moeten eten. dan wil de 2e kamer dit?
pi_212339885
Gaat Tucker Carlson ook kritische vragen stellen?

Zoals:
- Waarom is Rusland Oekraïne binnengevallen? Rusland heeft de grenzen van Oekraïne in 1991 zelf erkend. Daarbij was Oekraïne, voordat Rusland begon met zijn ellendige veroveraarstochten, een land waar Russen en Russischtaligen van harte welkom waren.
- Waarom houdt uw leger zich niet aan het oorlogsrecht? We hebben de lijken in Bucha gezien. We weten dat Russische soldaten plunderend, rovend, verkrachtend en moordend door Oekraïne gaan. Voelt u zich daar wel goed bij?
- Waarom schakelt u oppositie uit? Meer dan 600 Russen zitten gevangen omdat ze zich kritisch uitgelaten hebben over het Kremlin. Met als bekendsten Kara-Moerza en Navalny.
pi_212340003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:34 schreef luxerobots het volgende:
Gaat Tucker Carlson ook kritische vragen stellen?

Zoals:
- Waarom is Rusland Oekraïne binnengevallen? Rusland heeft de grenzen van Oekraïne in 1991 zelf erkend. Daarbij was Oekraïne, voordat Rusland begon met zijn ellendige veroveraarstochten, een land waar Russen en Russischtaligen van harte welkom waren.
Navo heeft zich ook niet aan de afspraak gehouden om niet verder oostwaards uit te breiden :'(
quote:
- Waarom houdt uw leger zich niet aan het oorlogsrecht? We hebben de lijken in Bucha gezien. We weten dat Russische soldaten plunderend, rovend, verkrachtend en moordend door Oekraïne gaan. Voelt u zich daar wel goed bij?
Amerika heeft in het midden oosten duizenden burgerslachtoffers veroorzaakt :'(
quote:
- Waarom schakelt u oppositie uit? Meer dan 600 Russen zitten gevangen omdat ze zich kritisch uitgelaten hebben over het Kremlin. Met als bekendsten Kara-Moerza en Navalny.
In Amerika wordt de oppositie ook onderdrukt, kijk maar naar de rechtzaken tegen Trump :'(

Er zullen een aantal 'kritische' vragen gesteld worden, die van te voren al besproken zijn en een goed huilantwoord voor bedacht zijn.
Цой жив
  woensdag 7 februari 2024 @ 23:08:33 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212340476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:40 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Navo heeft zich ook niet aan de afspraak gehouden om niet verder oostwaards uit te breiden :'(
[..]
[..]
In Amerika wordt de oppositie ook onderdrukt, kijk maar naar de rechtzaken tegen Trump :'(

Er zullen een aantal 'kritische' vragen gesteld worden, die van te voren al besproken zijn en een goed huilantwoord voor bedacht zijn.
Drie keer fake news is scheepsrecht.
pi_212340969

We hebben een bingokaart.
pi_212340981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 22:40 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Welke afspraken. Hoe kan navo afspraken maken met Rusland, ten tijde van USSR niet bestond + hoe kan een verbond bestaand uit democratische landen een afspraak maken als dit niet in wetten is opgenomen. Plus wanneer is dit besproken in onze 2e kamer, waar alle navo afpsraken besproken worden?

Dit is dus gelul van die afspraken.... maar ik hoop echt voor je dat je zelf ook weet.

quote:
[..]
[..]

Wat heeft Amerika met Bucha te maken, ten tweede. welke duizenden burgerslachtoffers, in Syrie nadat rusland de bevolking kapot bombardeerde om een dictor aan de macht te houden.

quote:

In het westen staat niemand boven de wet . ook een president niet en zal dit door de wetsprekende macht onafhankelijk worden gedaan. Zoals in VS nu gebeurt. in landen als rusland is er alleen de macht van de leider(s) en is alles er om heen vloeibaar.

quote:
Nee er komen geen kritische vragen, er komt alleen maar gejank over het hypocriet het westen is, omvolking, verval van het westen. Nieuwe rome Moskou (indirecte verpakt) volgens Poetin en Tucker neemt alles op en trekt zich snachts af omdat; owned the libs.
pi_212340995
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:31 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Welke afspraken. Hoe kan navo afspraken maken met Rusland, ten tijde van USSR niet bestond + hoe kan een verbond bestaand uit democratische landen een afspraak maken als dit niet in wetten is opgenomen. Plus wanneer is dit besproken in onze 2e kamer, waar alle navo afpsraken besproken worden?

Dit is dus gelul van die afspraken.... maar ik hoop echt voor je dat je zelf ook weet.
[..]
Wat heeft Amerika met Bucha te maken, ten tweede. welke duizenden burgerslachtoffers, in Syrie nadat rusland de bevolking kapot bombardeerde om een dictor aan de macht te houden.
[..]
In het westen staat niemand boven de wet . ook een president niet en zal dit door de wetsprekende macht onafhankelijk worden gedaan. Zoals in VS nu gebeurt. in landen als rusland is er alleen de macht van de leider(s) en is alles er om heen vloeibaar.
[..]
Nee er komen geen kritische vragen, er komt alleen maar gejank over het hypocriet het westen is, omvolking, verval van het westen. Nieuwe rome Moskou (indirecte verpakt) volgens Poetin en Tucker neemt alles op en trekt zich snachts af omdat; owned the libs.
Het waren sarcastische antwoorden van mijn kant. Maar wat dus wel leeft in debieltjes-pro Rusland-MAGA-land.
Цой жив
pi_212341010
pi_212341048
Men heeft liever dat Tucker gecensureerd en opgepakt wordt _O-
  donderdag 8 februari 2024 @ 02:37:49 #55
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212341096
Ik zou wel eens willen weten wanneer Rusland hun machtigste wapen in gaat zetten, Steven Seagal. Die schakelt in in zijn eentje heel Europa uit.
pi_212341159
quote:

[..]

Dat soort shit
Wat iedereen maar napapegaait terwijl dat slechts gebaseerd lijkt te zijn op een tweet van één europarlementarier (Guy Verhofstadt). Iemand heeft dat opgeblazen tot "de EU bereidt sancties voor" en nu praat half conservatief Twitter elkaar na zonder even te verifieren waar het nou echt om gaat.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_212341236
quote:
84s.gif Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je het normaal had gevraagd had ik je uitleg gegeven. Nu heb je het verprutst ^O^
Jij bent flink te kijken gezet op pagina 1. _O-
Heel veel sambal
pi_212341299
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 05:49 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat iedereen maar napapegaait terwijl dat slechts gebaseerd lijkt te zijn op een tweet van één europarlementarier (Guy Verhofstadt). Iemand heeft dat opgeblazen tot "de EU bereidt sancties voor" en nu praat half conservatief Twitter elkaar na zonder even te verifieren waar het nou echt om gaat.
Dat is de standaard modus operandus van deze conservatievelingen die zich goed lenen voor propaganda verspreiding en morgen blijkt het wederom verzonnen onzin zijn geweest en wordt er weer nieuwe fopchef verzonnen waar vooral de naïeve users wederom intrappen en het hier gaan herposten. Ja Nee scheurbuik en Ali zijn daar prominent voorbeelden van in dit topic.

Kijk een normaal stukje op rtl nieuws waar nergens emotioneel gedaan wordt en die reppen nergens over censuur waar de emotionele conservatieve zich gisteren ook erg druk over maakten.

Interview Carlson met Poetin vannacht te zien: dit zeggen de experts
pi_212341375
Jammer dat het middenin de nacht is, dan maar morgenavond bekijken. Popcornmateriaal sowieso.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_212341562
Moet hij weten. Al dient elk woord wat Poetin zegt voorzichtig te moeten worden afgewogen, maar dat lijkt me intussen bekend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 februari 2024 @ 08:22:55 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  donderdag 8 februari 2024 @ 08:45:11 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212341804
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 06:54 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Jij bent flink te kijken gezet op pagina 1. _O-
Neehoor.
pi_212341877
quote:
84s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Neehoor.
En hoe.
Heel veel sambal
pi_212342522
quote:
Precies, en beter uit zijn mond dan uit de mond van Lavrov/Medvedev/Peskov etc. Dichterbij de bron kun je niet komen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_212342831
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet hij weten. Al dient elk woord wat Poetin zegt voorzichtig te moeten worden afgewogen, maar dat lijkt me intussen bekend.
Elk woord wat Poetin zegt dient het ene oor in, andere oor uit te gaan mits je toevallig ermee in aanraking komt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_212342845
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 09:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Precies, en beter uit zijn mond dan uit de mond van Lavrov/Medvedev/Peskov etc. Dichterbij de bron kun je niet komen.
Maar ja, spreekt hij de volledige waarheid?
pi_212342870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar ja, spreekt hij de volledige waarheid?
_O-
pi_212342937
Ik ben wel echt benieuwd hoeveel mensen er gaan kijken.

Ik wel, in ieder geval.
pi_212342963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:21 schreef Digi2 het volgende:

[..]
_O-
Je kunt er om lachen, maar ik twijfel er wel echt aan.
pi_212343004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je kunt er om lachen, maar ik twijfel er wel echt aan.
Of hij ooit iets waars zal zeggen, ongetwijfeld zal dat soms toevallig gebeuren, maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Je kunt net zo goed theebladeren lezen, of een dobbelsteen gooien. Als random generator voldoet hij prima.
  Forum Admin donderdag 8 februari 2024 @ 10:31:27 #71
pi_212343009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 20:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Precies, laat maar gewoon doorgaan, maar het valt mij op dat er wat mensen bij zijn die zichzelf tot 'kritisch denker' en 'zelfonderzoeker' hebben gebombardeerd zich geen moment afvragen wat hier het spelletje is dat gespeeld wordt tijdens het interview.
Confirmation bias in optima forma.
  Moderator donderdag 8 februari 2024 @ 10:47:16 #72
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212343245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:25 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoeveel mensen er gaan kijken.

Ik wel, in ieder geval.
Alleen de aankondiging al is 97 miljoen keer bekeken, dus ik denk dat er heel veel kijkers gaan zijn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 8 februari 2024 @ 10:47:50 #73
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_212343256
Is inderdaad wel interessant om Putin zelf te horen, ook al zou het een circlejerk interview zijn. Er valt misschien nog wel iets af te leiden buitenom de antwoorden die ie geeft. zijn fysieke toestand bijvoorbeeld, of is dit geen one on one TV/streaming interview?
pi_212343341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:47 schreef Mike het volgende:

[..]
Alleen de aankondiging al is 97 miljoen keer bekeken, dus ik denk dat er heel veel kijkers gaan zijn.
Nog al logisch. Veel informatie uit Rusland wordt gecensureerd en Putin is sinds de oorlog nog niet 1x gehoord. Makes you think.
pi_212343379
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Nog al logisch. Veel informatie uit Rusland wordt gecensureerd en Putin is sinds de oorlog nog niet 1x gehoord. Makes you think.
pi_212343414
quote:
2s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Iedereen die aan die oorlog deel neemt vertelt het verhaal zoals het hem het beste uitkomt.

Dat doen mensen bij een gewoon ruzietje al.

Maar ik wil het toch zien.
pi_212343431
quote:

[..]
Je kunt op youtube alle speeches vinden van Poetin.

Makes you think?
pi_212343504
Hordes kritische Russische journalisten zitten vast of zijn vermoord, maar een maga-propagandist mag aars komen likken.
Makes you think.
  donderdag 8 februari 2024 @ 11:06:48 #79
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_212343563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 10:58 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]

Maar ik wil het toch zien.
Inderdaad, gewoon de manier hoe hij iets zal zeggen, hoe gaat ie het verpakken zal interessant zijn. De inhoud zelf misschien zelfs minder.
  Moderator donderdag 8 februari 2024 @ 11:06:50 #80
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212343565
quote:

[..]
Heel veel westerse media hebben interviewaanvragen gedaan maar die worden nooit gehonoreerd door Rusland. De BBC dient bv. al anderhalf jaar verzoeken in.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Forum Admin donderdag 8 februari 2024 @ 11:08:36 #81
pi_212343581
quote:

[..]
Ik zei zo vaak "wat" dat Samuel L Jackson me neergeschoten heeft.
pi_212343594
quote:
2s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
Hordes kritische Russische journalisten zitten vast of zijn vermoord, maar een maga-propagandist mag aars komen likken.
Makes you think.
Met die informatie in je achterhoofd stelt waarschijnlijk ook niemand meer een kritische vraag.

Maar dat weet iedereen toch wel. Dat bedoel ik eigenlijk.
pi_212343656
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:06 schreef Mike het volgende:

[..]
Heel veel westerse media hebben interviewaanvragen gedaan maar die worden nooit gehonoreerd door Rusland. De BBC dient bv. al anderhalf jaar verzoeken in.
Ik weet niet of je weleens de interviews van BBC met Hongaarse politici hebt gezien dat kan je amper een interview noemen. Logisch dat daar niet op in wordt gegaan. De speeches van Putin worden nooit uitgezonden op tv.
pi_212343667
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Met die informatie in je achterhoofd stelt waarschijnlijk ook niemand meer een kritische vraag.

Maar dat weet iedereen toch wel. Dat bedoel ik eigenlijk.
Niemand in Rusland gaat Cucker opsluiten, toch gaat hij geen enkele kritische vraag stellen.

Makes you think.
pi_212343691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik weet niet of je weleens de interviews van BBC met Hongaarse politici hebt gezien dat kan je amper een interview noemen. Logisch dat daar niet op in wordt gegaan. De speeches van Putin worden nooit uitgezonden op tv.
Donder toch op.

Iedereen die hier Poetin ongeremd wil horen praten kan dat.

Een journalist met kritische vragen aan Putin verdwijnt in Rusland achter de tralies, of onder de grond.
pi_212343710
quote:

[..]
Dit is door de NOS uitgezonden:
Poetin spreekt natie toe: 'Het is tijd om een langverwachte beslissing te nemen'
Poetin haalt uit naar Westen in speech op Overwinningsdag
Poetin houdt toespraak voor parlement: 'Zij zijn de oorlog begonnen'
pi_212343711
twitter
pi_212343738
quote:
Nou, dat zag echt helemaal niemand aankomen.
pi_212343752
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, dat zag echt helemaal niemand aankomen.
Ik ben benieuwd over Tucker Carlson daar nog wat over gaat vragen

Makes you think
  donderdag 8 februari 2024 @ 11:23:50 #91
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_212343831
quote:
Ja hoor, er stonden namen in van mensen die overleden waren, dus handtekening ongeldig. Waar hadden we dat nog gehoord...
pi_212343850
quote:
2s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Niemand in Rusland gaat Cucker opsluiten, toch gaat hij geen enkele kritische vraag stellen.

Makes you think.
Dat komt omdat Putin een dictator is.
pi_212343864
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:23 schreef kl1172 het volgende:

[..]
Ja hoor, er stonden namen in van mensen die overleden waren, dus handtekening ongeldig. Waar hadden we dat nog gehoord...
Die Boris Nadezjdin kan niet eens genoeg handtekeningen ophalen.

pi_212343907
quote:

[..]
En maar doorgaan met liegen, ga je straks nog wat infantiele meme-plaatjes posten?
Цой жив
pi_212343925
Ik heb interviews en toespraken van Putin het afgelopen half jaar meer op televisie gezien dan onze eigen premier. Wat een gelul dus.
pi_212343975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dit zijn geknipte filmpjes van een minuut? Die speeches duren normaal veel langer.
Filmpje één en drie duren meer dan drie minuten. En alle drie zijn zonder audiocommentaar.

Tja, ik denk dat geen enkele tv-zender uren aan materiaal van een politicus/president/dictator uit gaat zenden.
  donderdag 8 februari 2024 @ 11:41:04 #98
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212344099
The interview will be broadcast at 18:00 EST (23:00 GMT) on Thursday, Carlson announced. He said it would air on his website, tuckercarlson.com.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212344112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dit zijn geknipte filmpjes van een minuut? Die speeches duren normaal veel langer.
Denk je dat ze in Rusland een gehele speech van Rutte uit gaan zenden?
pi_212344183
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Mag best, maar iets 'interessant' vinden zegt niets. Je in plaats daarvan volledig focussen op een soort vage stropop waar je lekker op af kunt reageren is best wel zielig.
Er is ook nog niets zinnigs over te zeggen want het moet nog uitgezonden worden.

Verder focus ik me niet op 1 stropop, jullie pikken er 1 punt uit, focussen daar op en beschuldigen vervolgens mij dat ik mij afreageert op een stropop.

Die hemeltergende hypocrisie en selectieve verontwaardiging waar oa jij je schuldig aan maakt, dat is pas zielig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')